Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno

A kdo ve kakšna je dejanska razlika pri teh oznakah za Pirelli (razen v ceni =)

Diablo Super Corsa SP V2 (164 eur)

Diablo Super Corsa V2 SC1 (216 eur)

Diablo Super Corsa V2 SC2 (218 eur)

Objavljeno
pred 4 urami, some1ell pravi:

A kdo ve kakšna je dejanska razlika pri teh oznakah za Pirelli (razen v ceni =)

Diablo Super Corsa SP V2 (164 eur)

Diablo Super Corsa V2 SC1 (216 eur)

Diablo Super Corsa V2 SC2 (218 eur)

To bi naj bila trdota pnevmatike.kao sport compound 1 sport compound 2.vsaj mislim da je tako nisn pa zaj 1000%.lp

Objavljeno

Sm najdu =)

Screen Shot 2016-07-09 at 17.30.27.png

SP je osnovna izvedba gume, medtem ko SC je oznaka za Slick Compound.

Supercorsa ima naslednje verzije: SP, SP v2, in SC0, SC1, in SC2

SP V2 so najtrše od teh in bodo za cestno uporabo tudi najdlje trajale. 

SC2 so najmehkejše in so predvidene za vroče razmere na podlagi - dirkališča. Predhodno je dobro da so tudi ogrete, saj se v mrzlem hitreje rabijo...

Objavljeno
9 hours ago, Darko3g said:

Kako pa je z dostavo. Piše, da je brezplačna, med možnostmi pa je le Nemčija. Je dostava tudi v SLO (ali AUT)?

Naročim si na naslov v Nemčiji.

5 hours ago, some1ell said:

A kdo ve kakšna je dejanska razlika pri teh oznakah za Pirelli (razen v ceni =)

Diablo Super Corsa SP V2 (164 eur)

Diablo Super Corsa V2 SC1 (216 eur)

Diablo Super Corsa V2 SC2 (218 eur)

So že drugi odgovorili, pa vseeno na kratko. SC je dirkalna guma, SP cestna. 

Objavljeno
pred 21 urami, some1ell pravi:

Sm najdu =)

Screen Shot 2016-07-09 at 17.30.27.png

SP je osnovna izvedba gume, medtem ko SC je oznaka za Slick Compound.

Supercorsa ima naslednje verzije: SP, SP v2, in SC0, SC1, in SC2

SP V2 so najtrše od teh in bodo za cestno uporabo tudi najdlje trajale. 

SC2 so najmehkejše in so predvidene za vroče razmere na podlagi - dirkališča. Predhodno je dobro da so tudi ogrete, saj se v mrzlem hitreje rabijo...

Vse kar si napisal je bullshit..maš supercorso ter superbike...sc0 je soft..sc1 je medium soft..sc2 je meidum hard ..sc3 je hard

sc1 sc1 voziš do 15stopinj...sc1 -naprej..zadaj sc2 voziš do 25...sc2naprej ..zadaj sc0 voziš od25 stopinj dalje (seveda na pisti) pa tudi na cesti...ne zavajaj ljudi...kr ko se kaj zgodi ni fajn..dobro gumo je za ene težko izbrat ko še nevejo v čem in na čem so..ni vseeno kaj voziš..no za ene je ko mislijo da so bogovi in vse vedo :D...no saj vseeno samo...maš pa tudi Superbike pro ki ne rabijo grelce..ostale navadene kaj sem napisal rabijo grelce!!...tudi z profilom supercorsa!!..ajde če si sam na cesti se pošteno pelješ da ogreješ..toj pato..Lp

Ob 9. 7. 2016 at 12:59, some1ell pravi:

A kdo ve kakšna je dejanska razlika pri teh oznakah za Pirelli (razen v ceni =)

Diablo Super Corsa SP V2 (164 eur)

Diablo Super Corsa V2 SC1 (216 eur)

Diablo Super Corsa V2 SC2 (218 eur)

se dobijo u avstriji za mal lepš dnar ko maš to..;)

Objavljeno
pred 2 urami, NinjaRider04 pravi:

Vse kar si napisal je bullshit..maš supercorso ter superbike...sc0 je soft..sc1 je medium soft..sc2 je meidum hard ..sc3 je hard

sc1 sc1 voziš do 15stopinj...sc1 -naprej..zadaj sc2 voziš do 25...sc2naprej ..zadaj sc0 voziš od25 stopinj dalje (seveda na pisti) pa tudi na cesti...ne zavajaj ljudi...kr ko se kaj zgodi ni fajn..dobro gumo je za ene težko izbrat ko še nevejo v čem in na čem so..ni vseeno kaj voziš..no za ene je ko mislijo da so bogovi in vse vedo :D...no saj vseeno samo...maš pa tudi Superbike pro ki ne rabijo grelce..ostale navadene kaj sem napisal rabijo grelce!!...tudi z profilom supercorsa!!..ajde če si sam na cesti se pošteno pelješ da ogreješ..toj pato..Lp

se dobijo u avstriji za mal lepš dnar ko maš to..;)

Kar sem napisal je povedal nekdo ki ima baje nekaj pojma o tem ... tako, da sem samo kopiral. Namesto SC0 sem napisal SC2..pač tiskarski škrat..manjša številka je, bolj je mehak oprijem....tako da ni vse bullshit! Dobro pa da je v skupini nekdo, ki je zadevo malo bolj razložil ;) Kje v Avstriji pa? Obstaja kakšna spletna stran, kjer se da naročiti v Slovenijo po malo bolj ugodnih cenah kot pri nas? 

Objavljeno

Zdravo,

če koga zanimajo Michelin Pilot Power I, prevoženih ca. 500 km, letnik 2015, naj me kontaktira ("PM") :). Zelo dobro ohranjene, "chicken stips" :)..

Lep pozdrav

Objavljeno

Mene pa zanima, ce je to splosno, da je michelin anakee3 full glasna? Jaz sem imel na stromu prej bridgestonko, sedaj sem dal gor michelin odzadaj, pa se mi zdi kot da bi se z avijonom vozu - tolk tuli. :S

Objavljeno
Ob 7/10/2016 at 17:24, some1ell pravi:

Kar sem napisal je povedal nekdo ki ima baje nekaj pojma o tem ... tako, da sem samo kopiral. Namesto SC0 sem napisal SC2..pač tiskarski škrat..manjša številka je, bolj je mehak oprijem....tako da ni vse bullshit! Dobro pa da je v skupini nekdo, ki je zadevo malo bolj razložil ;) Kje v Avstriji pa? Obstaja kakšna spletna stran, kjer se da naročiti v Slovenijo po malo bolj ugodnih cenah kot pri nas? 

Glej....pa brez zamere, kar bom napisal zdele:

Sori...ampak po vsem prebranem, kar si napisal, ti niti približno ne rabiš teh gum... :D

...hočem reči, da verjetno ne potrebuješ tega, kar ti te omenjene gume ponujajo. Kolikor sem razbral, tu hočeš max grip...in na osnovi pripovedovanja nekoga ti je priporočil Pirelli.

..tebi so pa gume verjetno všeč, ker imajo lep profil....   :D

Vzemi nekaj iz sport segmenta...ali pa hyper sport, ker so te gume lepše... :P

...a sem ti reku, da se ne kregat name in se jezit.... :P

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Hvala za komentar, ampak drugič lahko takega tud samo zase zadržiš. Motor je v osnovi prišel s temi gumami in so do sedaj vedno bile na njemu samo te in tudi večina ki vozi tak motor uporablja te gume na njemu. Mene je pač zanimala razlika med temi oznakami, saj se do sedaj nisem nikoli poglobil v detajle. Najbolj neumno pa se mi zdi tvoje mišljenje, da misliš da kupujem gume zaradi tega ker bi mi bile všeč in ker imajo lep profil? Glede na tvoje prebrano lohk tudi samo rečem, da si kometar napisal zato ker ti je očitno dolgčas in ne zato da bi kaj pametnega napisal...pa ne se jezit

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mogoče pa gre na pisto pa rabi nekaj za se tam izzživljat. Sicer pa je veliko ljudi ki lahko o tem govori povedalo, da če se ti ne gre za sekundo so večalmanj vse športne gume dovolj za uživaški dan na pisti. Zase vem da bi še sport touring gume bile ok.  Za po cesti tudi če si nek madmax ne rabiš top šit gum za pisto. Zelo verjetno jih marsikdo nebi sploh uspel spravit na pravo temoeraturo al se motim?

Objavljeno
pred 10 urami, romanno pravi:

Mene pa zanima, ce je to splosno, da je michelin anakee3 full glasna? Jaz sem imel na stromu prej bridgestonko, sedaj sem dal gor michelin odzadaj, pa se mi zdi kot da bi se z avijonom vozu - tolk tuli. :S

Res je glasna...

Objavljeno
pred eno uro, some1ell pravi:

Hvala za komentar, ampak drugič lahko takega tud samo zase zadržiš. Motor je v osnovi prišel s temi gumami in so do sedaj vedno bile na njemu samo te in tudi večina ki vozi tak motor uporablja te gume na njemu. Mene je pač zanimala razlika med temi oznakami, saj se do sedaj nisem nikoli poglobil v detajle. Najbolj neumno pa se mi zdi tvoje mišljenje, da misliš da kupujem gume zaradi tega ker bi mi bile všeč in ker imajo lep profil? Glede na tvoje prebrano lohk tudi samo rečem, da si kometar napisal zato ker ti je očitno dolgčas in ne zato da bi kaj pametnega napisal...pa ne se jezit

Vzemi v ozir, da se verjetno ne boš vedno vozil pod optimalnimi pogoji, se pravi, tu je lahko mokra cesta, svinjarija, mraz, če se kdaj pozimi ali pozno jeseni zapelješ in tu se lahko začnejo problemi z ozko specializiranimi pnevmatikami, oziroma jih boš mnogo hitrej iztrošil, pa oprijem bo pod takimi pogoji slabši. 

p.s. Žiwnorc veliko napiše, k mu je dolgčas, včasih celo kej pametnega :D

 

pred 1 uro, StaraFeltna pravi:

Mogoče pa gre na pisto pa rabi nekaj za se tam izzživljat. Sicer pa je veliko ljudi ki lahko o tem govori povedalo, da če se ti ne gre za sekundo so večalmanj vse športne gume dovolj za uživaški dan na pisti. Zase vem da bi še sport touring gume bile ok.  Za po cesti tudi če si nek madmax ne rabiš top šit gum za pisto. Zelo verjetno jih marsikdo nebi sploh uspel spravit na pravo temoeraturo al se motim?

pista ni cesta, na pisti so desetinke sekunde pomembne, rok trajanja ni pomemben, za pisto so za različne podlage in različne temperature že različne zmesi gum, cesta je pa kompromis med trajanjem, oprijemom v vseh pogojih, tako da:

Hočm Mitas SF+ ki bo trajala vsaj 20k km :P

 

Objavljeno
pred 11 minutami, DAMI34 pravi:

 

Hočm Mitas SF+ ki bo trajala vsaj 20k km :P

 

pejt izlive delat v drugo temo :jezik: 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, some1ell pravi:

Hvala za komentar, ampak drugič lahko takega tud samo zase zadržiš. Motor je v osnovi prišel s temi gumami in so do sedaj vedno bile na njemu samo te in tudi večina ki vozi tak motor uporablja te gume na njemu. Mene je pač zanimala razlika med temi oznakami, saj se do sedaj nisem nikoli poglobil v detajle. Najbolj neumno pa se mi zdi tvoje mišljenje, da misliš da kupujem gume zaradi tega ker bi mi bile všeč in ker imajo lep profil? Glede na tvoje prebrano lohk tudi samo rečem, da si kometar napisal zato ker ti je očitno dolgčas in ne zato da bi kaj pametnega napisal...pa ne se jezit

... lej... sej ni panike...

..točno tko, kot praviš...5 minut dolgčasa.

Ampak.

Kupil si Hud motor. Brutalen do amena. Praktično namensko narejen za na pisto.

...in glede na tvoja vprašanja  in komentarje bi si upal reči, da nisi ravno siguren, če si prav kupil....

..tisti, ki kupi tak motor, sem 100% prepričan da ve veliko o teh gumah (pa ne samo o Pirelli)

...spet sem imel 5 minut cajta  :P

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno
pred 2 urami, maus pravi:

pejt izlive delat v drugo temo :jezik: 

popravljam izliv, hočem biloktero športno pnevmatiko, ki bo nardila 20kkm in nudila fantastičen oprijem na vseh podlagah, tako makedamu, kot snegu in pri 35C na asvaltu :P

 

 

pred 2 urami, Zivnorc pravi:

... lej... sej ni panike...

..točno tko, kot praviš...5 minut dolgčasa.

Ampak.

Kupil si Hud motor. Brutalen do amena. Praktično namensko narejen za na pisto.

...in glede na tvoja vprašanja  in komentarje bi si upal reči, da nisi ravno siguren, če si prav kupil....

..tisti, ki kupi tak motor, sem 100% prepričan da ve veliko o teh gumah (pa ne samo o Pirelli)

...spet sem imel 5 minut cajta  :P

 

fajn služba, velik cajta maš :D

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 3 urami, Zivnorc pravi:

... lej... sej ni panike...

..točno tko, kot praviš...5 minut dolgčasa.

Ampak.

Kupil si Hud motor. Brutalen do amena. Praktično namensko narejen za na pisto.

...in glede na tvoja vprašanja  in komentarje bi si upal reči, da nisi ravno siguren, če si prav kupil....

..tisti, ki kupi tak motor, sem 100% prepričan da ve veliko o teh gumah (pa ne samo o Pirelli)

...spet sem imel 5 minut cajta  :P

 

No jst pač nisem eden izmed tistih, ki ve vse o določenih oprijemih gume. In kaj potem..vedno se učimo novih stvari. Me je pa sedaj to začelo malo bolj zanimati. Če sem prav kupil? Kupil sem si natanko to kar sem si zaželel in kar mi je bilo všeč. Pa magari če ga imam samo do trgovine in nazaj, pa kaj potem? Eni res ne znate druzga kt se vtikat v stvari ki se vas ne tičejo. Forum pa mislim, da je namenjen ravno temu, da izveš oziroma dobiš kakšno novo informacijo o določeni stvari, ampak seveda se povsod najde nekdo, ki mora skrenit iz teme in začet vpletat svoje nepomembne domneve...A se je res tako težko držat teme?

Objavljeno
Ob ‎3‎.‎7‎.‎2016 at 12:41, Jure pravi:

 

Tole si naštel kar par precej različnih segmentov gum. Če razbijem našteto na grobem v tri segmente omenjaš čistokrvne tekmovalne (vendar homologirane gume), najvišji rang cestnih/trackday gum in navadne športne gume.

Pirelli Supercorso imaš v par variantah. Osnovna razlika je ali gre za prejšnje, ali gledaš tanove (V2 verzija). Ampak to niti ni bistveno, bolj je važno ali gledaš cestno ali tekmovalno različico, torej SP ali SC verzijo. Razen oznak na gumi izgledajo isto. SP so najbolj športne cestne/trackday gume. SC (special compound) pridejo v različnih trdotah in so čistokrvne race gume. Oprijem seveda še boljši, kilometrina posledično slabša. Koliko oprijema potrebuješ na cesti veš sam, ampak glede na to, da si sedaj shajal s Pilot Power ga bo imela tudi navadna cestna Supercorsa za izvoz in ni potrbe po SC različici, razen če kje dobiš res poceni.

Tudi pri Dunlopu z oznako D211 zajameš dve gumi. Eno je D211 GP Racer, to je hiperšportna/trackday guma, potem imaš pa če čistokrvno tekmovalno pnevmatiko D211 GP (brez Racer). Prve pridejo v treh trdotah (soft, medium in endurance), druge pa še v celem kupu drugih zmesi (medium-soft, medium-hard, kvalifikacijske..). Za po cesti so načeloma bolj primerne GP Racer 211 (sploh kar se tiče sprednje gume) ker so v primerjavi z GP različico hladne precej boljše. Sam se prve GP 211 raje izogibam, veliko bolje imet GP Racer. Obe varianti imajo pa ustrezno ogreti oprijema čez glavo dovolj. Za 212 GP velja vse isto kot za 211 GP (brez dodatka Racer) ker gre zgolj za novejšo verzijo 211k

Zgoraj omenjene gume so torej sama špica kar ponuja trg z vidika oprijema. Sploh s Supercorsami Sc in Dunlop GP greš lahko na dirko in imaš isti material kot najhitrejši fantje.

Na drugi strani omenjaš pa Mitas Sportforce za katere sem prepričan, da so čisto solidne gume, ampak niti približno ne sodijo v rang zgoraj omenjenih. Vprašat se moraš torej kaj dejansko želiš od gume in se zavedat, da načeloma vse superšportne gume višjega ranga omogočajo več kot dovolj oprijema tudi za vožnjo, ki na cesto ne sodi več :)

Mogoče za konec samo še osebno izkušnjo glede tekmovalnih gum, za katere velikokrat slišiš, da to na cesto ne sodi, ker se nikoli ne ogrejejo, posledično ne držijo in so nevarne.. Jaz osebno imam drugačno izkušnjo, na motor velikokrat nataknem kakšno GPjko, ki je po sredini še kot nova in mi jo je škoda vreči stran.

Na cesti sem na zadnjem kolesu probal že praktično vse variante tako 211GP kakor 212GP, od hard do soft. Pomebmbo je samo nekaj. Ko je guma res čisto hladna drži zelo slabo. To moraš imet v mislih vsakič, ko štartaš furo. Ko pa se guma malo ogreje (pa ni mišljeno na delovno temperaturo, dovolj je kakšen km ali dva da postane mlačna) pa tudi oprijem postane normalen. Niti približno ne tak, kot ga omogoča pravilno ogreta, je pa primerljiv vsaj z neko obično cestno sport touring gumo. Tako da če to upoštevaš, ni panike tudi s takimi gumami. Ampak ziher je ziher, zato se prvim GPjkam po cesti raje izognem in dam gor GP Racer. Dirkalnih supercors po drugi strani sam nisem probal (razen res zelo malo), mi pa fantje povejo da vsaj pri mehkejših variantah (SC0, SC1) po cesti tudi ni nobene panike.

Ker slike povedo več kot 1000 besed:

Dunlop 211 GP soft včeraj na ridah, letnik 2010 (rabljena stala v moji garaži 5 let):

211 GP.jpg

 

In Dunlop 212 GP medium-hard, letnih 212, stala 3 leta v kleti predno sem jo dal gor, slika narejena 14 dni nazaj na Rakitni:

212GP.jpg

 

V obeh primerih gre torej za tekmovalni pnevmatiki, pri čemer je 212 res bila že čisto fertik, na srednjih stranskih pasovih pride še dodaten profil, ki ga tu praktično ni več. Oprijema pa še vedno toliko, da bi jo s tega vidika tudi tako postavil pred katerokoli navadno športno gumo, ki sem jo probal.

Ne glede na povedano, pa bi, upoštevajoč oprijem, ki ga na cesti dejansko potrebuješ, kilometrino, ki jo naredijo gume, ceno gum, obnašanje popolnoma hladnih gum, ter pogost neizkoristek potencialov dirkalnih gum, še vedno priporočal, da se odločiš za enega izmed športnih cestnih modelov višjega ranga, GP Racer ali Supercorsa SP če res želiš da lima, ali M7RR oziroma nekaj v tem rangu če bi naredil še kakšen km več.

 

 

 

 

Prav imaš, some1ell......

...pa forum tudi obstaja, da najprej malo pogledaš, kar je nekdo obširno napisal in se potrudil , .....samo eno ali dve strani nazaj.... (sem se potrudil zate in zgoraj pripopal post Jureta)

pred 52 minutami, some1ell pravi:

No jst pač nisem eden izmed tistih, ki ve vse o določenih oprijemih gume. In kaj potem..vedno se učimo novih stvari. Me je pa sedaj to začelo malo bolj zanimati. Če sem prav kupil? Kupil sem si natanko to kar sem si zaželel in kar mi je bilo všeč. Pa magari če ga imam samo do trgovine in nazaj, pa kaj potem? Eni res ne znate druzga kt se vtikat v stvari ki se vas ne tičejo. Forum pa mislim, da je namenjen ravno temu, da izveš oziroma dobiš kakšno novo informacijo o določeni stvari, ampak seveda se povsod najde nekdo, ki mora skrenit iz teme in začet vpletat svoje nepomembne domneve...A se je res tako težko držat teme?

...pa nič se nočem kregat.... :D

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 minutami, Zivnorc pravi:

...pa nič se nočem kregat.... :D

ti boš govoru :ras: 

 

men CSA III še vedno dela k zmešana .. zadnja že preko 6 jurjeu, pa je še vedno čist črna :O

a kj delam narobe :?

še ene dva jurja pa jo bom kr dol vrgu, pa drugo gor dau ... ker sem se tko odloču ...

sprednja ima pa mau čez 10 kkm, pa je tut črna ... pa tut še kr dela ... skor se po kolenu pelem.... full dobr

:OK: 

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 59 minutami, some1ell pravi:

No jst pač nisem eden izmed tistih, ki ve vse o določenih oprijemih gume. In kaj potem..vedno se učimo novih stvari. Me je pa sedaj to začelo malo bolj zanimati. Če sem prav kupil? Kupil sem si natanko to kar sem si zaželel in kar mi je bilo všeč. Pa magari če ga imam samo do trgovine in nazaj, pa kaj potem? Eni res ne znate druzga kt se vtikat v stvari ki se vas ne tičejo. Forum pa mislim, da je namenjen ravno temu, da izveš oziroma dobiš kakšno novo informacijo o določeni stvari, ampak seveda se povsod najde nekdo, ki mora skrenit iz teme in začet vpletat svoje nepomembne domneve...A se je res tako težko držat teme?

Ok, vroče je, pa se vsi hitro "užgemo"....

Striček Živnorc ti ni hotel nič slabega povedati. Ravno nasprotno, hotel ti je samo namigniti, da glede na napisano, verjetno še ne spadaš med "tanajhuše motogp rejserje", zato morda ni nujno niti smiselno, da si kupuješ gume za 200€+ po kosu, ker je škoda "šoldov" in te bo na cesti zadržala tudi vsaka cenejša hypersport guma. In striček Živnorc ve nekaj o tem, saj se zna kar hitro peljati....

....pa roke si dajte :love1:

 

 

Objavljeno
Pravkar, maus pravi:

ti boš govoru :ras: 

....mer mi dej, čene te bom v gumo natlaču...pa motor na štender dau...pa zalaufu..  :P

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 minutami, skalaprava pravi:

....pa roke si dajte :love1:

 

 

a z njim ... glej kake ma ... :cry: 

Pravkar, Zivnorc pravi:

....mer mi dej, čene te bom v gumo natlaču...pa motor na štender dau...pa zalaufu..  :P

 

budno beležm tvoje poteze :ninja: 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

...no vidte.... Skalaprava me razume...   :D

...ker v vročini ne pijem piva.... bom zadovoljen tudi z veliko porcijo točenega sladoleda....

 

Glej,  some1ell:

... se ti opravičujem, nič ti nisem žalega hotel, Skalaprava in še kdo je razumel, kaj sem hotel povedati. ...

Ampak, če greš gledati po vrsti tvoje poste, čisto zares zgleda, kot da je sosedov Francelj kupil RC8 za na pisto, pol pa vprašal, kaj pomenijo te gume gor, pa če bo lahko podru rekord Markeza na Grobniku.

... je pa čisto res, kar sem napisal, da bi si lahko samo eno stran nazaj pogledal, kar je napisal Jure, ki je v ta post namenil veliko truda, časa in izkušenj.

 

Objavljeno

Guma ko guma, men je najbolj všeč Mausova recenzija, on se je zlo potrudil, podal je tehnično in čustveno najbolj popolne opise. 

Aja, če ma moped ABS, KTRC, CBS, DDT in še kako kratico, te boli qurac kere gume maš, sej moped namest tebe pelje :P

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!