Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 3 minutami, BIF pravi:

Pozdravljeni,

Iščem gume in sicer za Hondo CRF250L dual-sport. Pnevmatika bo uporabljana v razmerju nekje 70% asfalt in 30% makedam. Dimenzija gume (zadnja) 120/80/18 in prednja 90/90/21. Predvsem me zanima izbor na podlagi lastnih izkušenj, z poudarkom na dobrem oprijemu na mokrem asfaltu in spodobni kilometrini ter cenovni dostopnosti.

Hvala za vaše sugestije in predloge.

sava invader http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/oprema/sava-invader-mc-24/

sava rockrider .. http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/oprema/test-opreme/sava-rockrider-mc-23-po-3400-kilometrih/    če je tole na lc4 3400km potem Bodo tebi zdržale kar dovolj..

drugače pa je hajoktejn to vozil in bil zadovoljen .. tvoj komplet bi moral biti nekje 75e..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, nemo pravi:

Ali si opazil, da postaja TKC 70 s kilometri čedalje glasnejša?

Mislim, da sem tu nekje že bral, zakaj se pojavijo "noski". Vidni so tudi na tvojih fotkah. Pri 7.000 km je (pri meni) razlika že 4 mm.

Ali obstaja recept, da se to ne bi dogajalo?

Jaz sem to rešil tako da nisem več toliko bremzal z agregatom in vež z zavorami , no tu potem ošilim pa prvo na strehco a izgine pojav zavihkov . 

P.S. spet bremzam z agregatom ! Jeb...... zavihke :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Te Sava Invader mi po profilu delujejo bolj moji uporabi primerne. Ne vem pa kako se obnesejo v oprijemu na mokrem asfaltu. Ok...cenovno so res ugodne. Sem pa gledal tudi Michelin Sirac

http://moto.michelin.co.uk/GB/en/tyres/products/sirac.html#

, ki bi mi cenovno tudi šle skozi. A kot rečeno... izbral bi med gumama, ki imajo boljši oprijem na cesti, posebaj v mokrih pogojih...če ima kdorkoli kakršnekoli izkušnje z omenenima gumama, bom zelo hvaležen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 11. 2016 at 0:19, hitrii pravi:

imam GSA 2015 menjal sem že veliko gum

letošnjo sezono sem začel z TKC 70 in moram priznat da me je ful presenetla in to v pozitivnem smislu

s prvim kompletom sem solo prevozu skoraj 13 tisoč z drugim komp. pa v paru 7 tisoč skupaj pa 12 tisoč

moram potrdit da imajo zelo dober oprijem na asfaltu res pa je da pri hitrosti nad 160 postanejo glasne

ko se vozim solo imam sprednjo 2,3 bare zad. 2,7 

pri polni obremenitvi pa 2,5 in 2,9

novo sezono začnem z TKC 70

 

IMG_20160528_150811.jpg

 

izgled profila ob 70 (začetni del gladek in nižji, kasneje od temp fino svaljkan) ni ok.

Rešitev v nastavitvi vzmetenja je že podal Skalaprava nekaj nazaj.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Kmet2 said:

Trajala bo dlje kot Mitas ,na 990 sem z njimi naredil 5+km ,zadnja je bila še ,prva pa ni imela več mesa na bokih. Super pnevmatika,suverena na makedamu in asvaltu....

Hvala Kmet, bi jih lahko primerjal z tkc70? Bae imajo dosti daljso zivljensko dobo.

Popravljeno . Popravil Greencaj
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

33 minutes ago, nemo said:

Ali si opazil, da postaja TKC 70 s kilometri čedalje glasnejša?

Mislim, da sem tu nekje že bral, zakaj se pojavijo "noski". Vidni so tudi na tvojih fotkah. Pri 7.000 km je (pri meni) razlika že 4 mm.

Ali obstaja recept, da se to ne bi dogajalo?

Glasnejša postane samo sprednja v nagibu. Mene ne moti, zavihki se med vožno ne čutijo, samo ko premikaš motor na parkirišču. Zavihki se pojavljajo, ker je guma mehka in ima med čepki veliko špranjo. Med vožnjo se te čepki premikajo in neenakomerno trošijo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Greencaj pravi:

Hvala Kmet, bi jih lahko primerjal z tk70? Bae imajo dosti daljso zivljensko dobo.

Lahko v vsem razen v oprijemu , mislim da pireli bolj grize na asvaltu . Pa ne me narobe razumet tk70 je zelo suverena na asvaltu , zato ti glede na ekonomijo svetujem tk70 ki ima večjo življensko dobo . Če naredi Motolover z njo na 270 kilski kravi 13kkm boš ti 15 z Versysom :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, nemo pravi:

Na obeh, po celotni vozni površini

V kateri nastavitvi vzmetenja pa največ prevoziš , probaj malo expirementirat , ker men to na prvi nikoli ne naredi , samo  na zadnji , kako rešim sem pa že opisal . 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj misli v zvezi vzdržljivostjo gum:

razumem, da je kilometraža (ne kilometrina, o čemer sem že pisal) pomembna, predvsem pri potovanjih, da ni potrebno nekje na sredi ali na 3/4 poti menjati gume. Ampak, v teh primerih gre za potovanje, torej premikanje od starta do cilja, običajno s preotovorjenim motorjem. Tu je vzdržljivost pomembna.

Pri "užitkarski" vožnji pa se mi zdi "ožemanje" kilometrov iz gume nesmiselno. Vožnja u utrujenimi gumami je daleč od uživanja. Po 2/3 obrabljenega profila je feeling slabši, da ne govorim o varnosti, ki se prav tako poslabšuje zaradi slabšega oprijema in (ponavadi) neenakomerna obrabe in posledično neenakomerne krivulje vozne površine.

Zato jaz ne cedim kilometrov iz gume, ampak se raje prepustim "prerojenemu" motorju na novih gumah.

OK, vsak užitek nekaj stane, priznam. Vprašanje je le, kaj odtehta: užitek ali prihranek nekaj €...

pred 7 minutami, Kmet2 pravi:

V kateri nastavitvi vzmetenja pa največ prevoziš , probaj malo expirementirat , ker men to na prvi nikoli ne naredi , samo  na zadnji , kako rešim sem pa že opisal . 

1 + prtljaga, road ali dynamic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, BIF pravi:

Te Sava Invader mi po profilu delujejo bolj moji uporabi primerne. Ne vem pa kako se obnesejo v oprijemu na mokrem asfaltu. Ok...cenovno so res ugodne. Sem pa gledal tudi Michelin Sirac

http://moto.michelin.co.uk/GB/en/tyres/products/sirac.html#

, ki bi mi cenovno tudi šle skozi. A kot rečeno... izbral bi med gumama, ki imajo boljši oprijem na cesti, posebaj v mokrih pogojih...če ima kdorkoli kakršnekoli izkušnje z omenenima gumama, bom zelo hvaležen.

za dež - conti --samo potem si daleč od tega cenovnega okvira save .. 

trail attack je sicer zadnja v dimenziji 120/90-18 vendar ne vidim razen majhne razlike nobenega velikega zadržka - razen mogoče nekega policaja , ki bi se vtaknil v homologacijske dimenzije - poglej v homologacijo mogoče pa odgovarja ..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 9. 9. 2016 at 7:00, DAMI34 pravi:
pred 8 urami, Greencaj pravi:

Pozdrav, malo vprašanje:

Mislite da je primerna Pirelli Scorpion Trail II za vožnjo v dvoje? Oz, kar me bolj zanima, koliko km normalne vožnje bi ocenili, da bi trajala? Sej cirka, mi je jasno da se ne da dobro ocenit.

Neki malega dobro pohojenega makedama, bi tudi v dveh edlala. 

Kawa Versys 650 je motorček. Sem pa imel zdej mitaske gor in se mi je čisto sploščatila po sredini.

Za vožnjo v dvoje boš rabil ST gumo da je trda po sredini. Drugače ti kakega daljšega potovanja v dvoje ne bo zdržala. Da pa ti jo pobere po sredini pa čist normalno zaj če ne polagata ovinkov skupaj.

Trail II je zlo dobra guma ki dobro drži, samo pobere jo pa hitro. Je pa obraba precej odvisna od načina vožnje.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, nemo said:

Nekaj misli v zvezi vzdržljivostjo gum:

razumem, da je kilometraža (ne kilometrina, o čemer sem že pisal) pomembna, predvsem pri potovanjih, da ni potrebno nekje na sredi ali na 3/4 poti menjati gume. Ampak, v teh primerih gre za potovanje, torej premikanje od starta do cilja, običajno s preotovorjenim motorjem. Tu je vzdržljivost pomembna.

Pri "užitkarski" vožnji pa se mi zdi "ožemanje" kilometrov iz gume nesmiselno. Vožnja u utrujenimi gumami je daleč od uživanja. Po 2/3 obrabljenega profila je feeling slabši, da ne govorim o varnosti, ki se prav tako poslabšuje zaradi slabšega oprijema in (ponavadi) neenakomerna obrabe in posledično neenakomerne krivulje vozne površine.

Zato jaz ne cedim kilometrov iz gume, ampak se raje prepustim "prerojenemu" motorju na novih gumah.

OK, vsak užitek nekaj stane, priznam. Vprašanje je le, kaj odtehta: užitek ali prihranek nekaj €...

1 + prtljaga, road ali dynamic

Meni so se noski naredili na obeh, samo me med samo vožnjo niso nič motili.  Zadnja guma je bila od 10k naprej neprijetna za vožnjo, ker je zelo čudno padala v ovinke. Najprej je šla v nagib težko, potem pa kar neankrat padla preko roba. Pač ni bila več lepo okrogla, ampak malo kockasta. Zvozil sem jo zato, ker sem ravno naredil nekaj daljših voženj v smislu 1000km na dan, drugače bi šla dol prej.  Nekje imam zapiske koliko mm je imela zadnja po koliko km, če te zanima lahko napišem. Naslednje gume bom poskusil Avon Trailrider (na sliki) , čeprav imam ene nove TKC 70 tudi na zalogi.

Trailrider.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avon roadrider meni zadnja postane glasna in smrekčasta po nekih 6-7000 km .. po jadranki nazaj v dvoje se je spet stišala.. tlak ? namesto predpisanega 2.6 v dvoje 2.9 ..na gumi nobenih anomalij v smislu svaljkov ali česa drugega  le lepa malce hrapava površina po celi širini gume..je pa to diagonalna guma enokomponentna ..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bomo videli. Angleži radi dajejo Trailrider na velike endure in bi jih rad poskusil. So pa edine gume, ki jih zares še delajo v Angliji, zato jih mogoče bolj hvalijo. ;)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, thumper pravi:

za dež - conti --samo potem si daleč od tega cenovnega okvira save .. 

trail attack je sicer zadnja v dimenziji 120/90-18 vendar ne vidim razen majhne razlike nobenega velikega zadržka - razen mogoče nekega policaja , ki bi se vtaknil v homologacijske dimenzije - poglej v homologacijo mogoče pa odgovarja ..

 

Conti TKC70 je bil v igri od začetka...žal pa ga ni v željeni dimenziji. Prav zato iščem neko solidno alternativo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, BIF pravi:

Pozdravljeni,

Iščem gume in sicer za Hondo CRF250L dual-sport. Pnevmatika bo uporabljana v razmerju nekje 70% asfalt in 30% makedam. Dimenzija gume (zadnja) 120/80/18 in prednja 90/90/21. Predvsem me zanima izbor na podlagi lastnih izkušenj, z poudarkom na dobrem oprijemu na mokrem asfaltu in spodobni kilometrini ter cenovni dostopnosti.

Hvala za vaše sugestije in predloge.

Potrebujem seveda gumo z zračnico.

Pri CRF-ki je problem, ker je zadnja homologirana s presekom 80 in ne 90, kar je nekako standard. Zato nimas velike izbire. Bi pa tako rekel - si bil zadovoljen s prvovgradnjo? IRC, ali nekaj takega je? Jaz sem bil zelo zadovoljen z njo, le dokaj hitro se je obrabljala. Glede na dokaj grob terenski profil, je bil grip super. Ce motorja ne bi prej prodal, bi morda probal kar se enkrat take kupit.

Ceprav je ne poznam, menim, da se mora Sava/Mitas Invader cisto solidno peljati, glede na tvoje zelje, po bolj cestni gumi. Za ta denar jo velja sprobat, ce ne bo kul, jo brez slabe vesti vrzes dol. Michelinka, ki si jo prilepil v enem izmed postov je verjetno vsaj 1x drazja. Cisto nic pa zagotovo ne bos zgresil z Metzeler Tourance: http://gumexl.net/metzeler-metzeler-tourance-12080-18mc-62s-tourar-zadaj-enduro-street-273197.html V mokrem sigurno super, kolikor ta dimenzija gum lahko je, ce ti je dovolj terenska, pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, compaq pravi:

Pri CRF-ki je problem, ker je zadnja homologirana s presekom 80 in ne 90, kar je nekako standard. Zato nimas velike izbire. Bi pa tako rekel - si bil zadovoljen s prvovgradnjo? IRC, ali nekaj takega je? Jaz sem bil zelo zadovoljen z njo, le dokaj hitro se je obrabljala. Glede na dokaj grob terenski profil, je bil grip super. Ce motorja ne bi prej prodal, bi morda probal kar se enkrat take kupit.

Ceprav je ne poznam, menim, da se mora Sava/Mitas Invader cisto solidno peljati, glede na tvoje zelje, po bolj cestni gumi. Za ta denar jo velja sprobat, ce ne bo kul, jo brez slabe vesti vrzes dol. Michelinka, ki si jo prilepil v enem izmed postov je verjetno vsaj 1x drazja. Cisto nic pa zagotovo ne bos zgresil z Metzeler Tourance: http://gumexl.net/metzeler-metzeler-tourance-12080-18mc-62s-tourar-zadaj-enduro-street-273197.html V mokrem sigurno super, kolikor ta dimenzija gum lahko je, ce ti je dovolj terenska, pa ne vem.

Hvala za info in mnenje. Za pojasnilo....sam vozim XTZ660 Tenere z prvovgradnjo Metzeler Tourance...in glede na to, da sem na njej odvozil skromnih 1300km po cesti bi bilo nesmiselno dajati kakršnekoli ocene. Hondo CRF pa sem kupil za sina, ki tako kot jaz komaj vstopa v moto svet (ne forum). Zato niti ne vem kakšna je bila prvovgradnja gum na tem motorju...trenutno pa so gori ContiGo gume, ki so dobre le za trenineg na poligonu. Nova prihajajoča sezona bo prinesla veliko touriranja predvsem v jugo in jugo-vzhodni regiji z planiranimi cca. 15.000km.(nekje do črnega morja)(jadranske maestrale in podobne "ture" me ne zanimajo), predvsem z namenom pridobivanja izkušenj. Prav zato me zanima tudi obraba gum.  Sama izbira motorjev pa nesporno nakazuje na to, da se ne nameravamo izogibati slabših cest in makedama....za kak resnejši off-road pa sva oba še veliko prezelena, čeprav imava zelo bogate izkušnje z pravo terensko vožnjo, a sva jo odpeljala na 4kolesnikih, ki pa so seveda popolnoma drug svet.http://www.goeasttour.com/novice/smer-jugo-vzhod-albanija/

Kot sem torej napisal...cca. 70% bo asfalta in cca. 30% otipavanja makedama. Jaz seveda ostajam na Tourance do njihove obrabe...potem pa računam, da bo kakšna izkušnja več in bo nadaljna odločitev lažja predvsem pa argumentirana. A za zdaj se lahko "pohvalim" le z ničnimi izkušnjami, zato mi je vsaka vaša izkušnja dragocena. Dejansko pa iz dosedanjih postov lahko zoožim izbor na Sava/Mitas Invader, Michelinko in Tourance. Pri gumi ne bom varčeval nikoli...toliko mi je že jasno. Mi je pa jasno da samo ime proizvajalca ne pomeni vedno tudi optimalen in dober nakup. Še 1x velika hvala vsem, ki so ste se potrudili z odgovorom...seveda pa bom še vsakega nadaljnega mnenja zelo vesel.

Popravljeno . Popravil BIF
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, BIF said:

Hvala za info in mnenje. Za pojasnilo....sam vozim XTZ660 Tenere z prvovgradnjo Metzeler Tourance...in glede na to, da sem na njej odvozil skromnih 1300km po cesti bi bilo nesmiselno dajati kakršnekoli ocene. Hondo CRF pa sem kupil za sina, ki tako kot jaz komaj vstopa v moto svet (ne forum). Zato niti ne vem kakšna je bila prvovgradnja gum na tem motorju...trenutno pa so gori ContiGo gume, ki so dobre le za trenineg na poligonu. Nova prihajajoča sezona bo prinesla veliko touriranja predvsem v jugo in jugo-vzhodni regiji z planiranimi cca. 15.000km.(nekje do črnega morja)(jadranske maestrale in podobne "ture" me ne zanimajo), predvsem z namenom pridobivanja izkušenj. Prav zato me zanima tudi obraba gum.  Sama izbira motorjev pa nesporno nakazuje na to, da se ne nameravamo izogibati slabših cest in makedama....za kak resnejši off-road pa sva oba še veliko prezelena, čeprav imava zelo bogate izkušnje z pravo terensko vožnjo, a sva jo odpeljala na 4kolesnikih, ki pa so seveda popolnoma drug svet.http://www.goeasttour.com/novice/smer-jugo-vzhod-albanija/

Kot sem torej napisal...cca. 70% bo asfalta in cca. 30% otipavanja makedama. Jaz seveda ostajam na Tourance do njihove obrabe...potem pa računam, da bo kakšna izkušnja več in bo nadaljna odločitev lažja predvsem pa argumentirana. A za zdaj se lahko "pohvalim" le z ničnimi izkušnjami, zato mi je vsaka vaša izkušnja dragocena. Dejansko pa iz dosedanjih postov lahko zoožim izbor na Sava/Mitas Invader, Michelinko in Tourance. Pri gumi ne bom varčeval nikoli...toliko mi je že jasno. Mi je pa jasno da samo ime proizvajalca ne pomeni vedno tudi optimalen in dober nakup. Še 1x velika hvala vsem, ki so ste se potrudili z odgovorom...seveda pa bom še vsakega nadaljnega mnenja zelo vesel.

 

A lahko poveš mal več? ContiGo so namreč ene redkih gum ki v paru sedejo na mojga oldtimerja, 

kar se nduro gum tiče, vozil sem samo conti trailattack in dunlop trailmaxx. Dunlopka mi je bila bol všeč, bol ziher sm se počutil na njej, shlapela pa je v cca 3000km. conti je zdržal 3×toliko, pa bo šel z motorja ker je stara. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Cartman pravi:

 

A lahko poveš mal več? ContiGo so namreč ene redkih gum ki v paru sedejo na mojga oldtimerja, 

kar se nduro gum tiče, vozil sem samo conti trailattack in dunlop trailmaxx. Dunlopka mi je bila bol všeč, bol ziher sm se počutil na njej, shlapela pa je v cca 3000km. conti je zdržal 3×toliko, pa bo šel z motorja ker je stara. 

 

Malo več?..misliš o ContiGo?...Ja so na motorju...po profilu sodeč precej dobre. Koliko pa so dejansko prevožene pa ne vem. Prejšnji lastnik je ta motor uporabljal za terensko vožnjo in je ContiGo namestil na motor, ko se je odločil za prodajo. Meni izgledajo precej solidne. A kot sem že napisal...zdaj jih imam le za kakšno urco da sin malce potrenira osnove vožnje...ko bo šlo zares ne pridejo v poštev zaradi podlage po kateri misliva vozit. Tako da takoj ko najdem ustreno nadomestilo jih snamem in so zaključile kariero pri meni.

Ampak tako nepoznavalsko...ContiGo je cestna guma.

Popravljeno . Popravil BIF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, BIF said:

Malo več?..misliš o ContiGo?...Ja so na motorju...po profilu sodeč precej dobre. Koliko pa so dejansko prevožene pa ne vem. Prejšnji lastnik je ta motor uporabljal za terensko vožnjo in je ContiGo namestil na motor, ko se je odločil za prodajo. Meni izgledajo precej solidne. A kot sem že napisal...zdaj jih imam le za kakšno urco da sin malce potrenira osnove vožnje...ko bo šlo zares ne pridejo v poštev zaradi podlage po kateri misliva vozit. Tako da takoj ko najdem ustreno nadomestilo jih snamem in so zaključile kariero pri meni.

Ampak tako nepoznavalsko...ContiGo je cestna guma.

A. Tu je zaplet. Narobe sem te razumel. Ne maraš je, ker ne ustreza tvojim potrebam. Razumel pa sem, da se ti zdi zelo slaba.  Tnx. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 minutes ago, BIF said:

Malo več?..misliš o ContiGo?...Ja so na motorju...po profilu sodeč precej dobre. Koliko pa so dejansko prevožene pa ne vem. Prejšnji lastnik je ta motor uporabljal za terensko vožnjo in je ContiGo namestil na motor, ko se je odločil za prodajo. Meni izgledajo precej solidne. A kot sem že napisal...zdaj jih imam le za kakšno urco da sin malce potrenira osnove vožnje...ko bo šlo zares ne pridejo v poštev zaradi podlage po kateri misliva vozit. Tako da takoj ko najdem ustreno nadomestilo jih snamem in so zaključile kariero pri meni.

Ampak tako nepoznavalsko...ContiGo je cestna guma.

Si motor kupil od JSkrablina? Conti Go sem mu podaril, ker so meni CRFko ukradli ko sem imel gor terenske gume. Te gume so imele narejenih največ  2.000km.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, motolover pravi:

Si motor kupil od JSkrablina? Conti Go sem mu podaril, ker so meni CRFko ukradli ko sem imel gor terenske gume. Te gume so imele narejenih največ  2.000km.

Ja motor sem kupil od JSkrablina. Drugače pa so ContiGo...vsaj po tem koliko sem jih peljal (na poligonu pa lahko počneš kar nekaj vragolij)...precej dobre. Lepo se peljejo, in imajo odličen oprijem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, BIF pravi:

Hvala za info in mnenje. Za pojasnilo....sam vozim XTZ660 Tenere z prvovgradnjo Metzeler Tourance...in glede na to, da sem na njej odvozil skromnih 1300km po cesti bi bilo nesmiselno dajati kakršnekoli ocene. Hondo CRF pa sem kupil za sina, ki tako kot jaz komaj vstopa v moto svet (ne forum). Zato niti ne vem kakšna je bila prvovgradnja gum na tem motorju...trenutno pa so gori ContiGo gume, ki so dobre le za trenineg na poligonu. Nova prihajajoča sezona bo prinesla veliko touriranja predvsem v jugo in jugo-vzhodni regiji z planiranimi cca. 15.000km.(nekje do črnega morja)(jadranske maestrale in podobne "ture" me ne zanimajo), predvsem z namenom pridobivanja izkušenj. Prav zato me zanima tudi obraba gum.  Sama izbira motorjev pa nesporno nakazuje na to, da se ne nameravamo izogibati slabših cest in makedama....za kak resnejši off-road pa sva oba še veliko prezelena, čeprav imava zelo bogate izkušnje z pravo terensko vožnjo, a sva jo odpeljala na 4kolesnikih, ki pa so seveda popolnoma drug svet.http://www.goeasttour.com/novice/smer-jugo-vzhod-albanija/

Kot sem torej napisal...cca. 70% bo asfalta in cca. 30% otipavanja makedama. Jaz seveda ostajam na Tourance do njihove obrabe...potem pa računam, da bo kakšna izkušnja več in bo nadaljna odločitev lažja predvsem pa argumentirana. A za zdaj se lahko "pohvalim" le z ničnimi izkušnjami, zato mi je vsaka vaša izkušnja dragocena. Dejansko pa iz dosedanjih postov lahko zoožim izbor na Sava/Mitas Invader, Michelinko in Tourance. Pri gumi ne bom varčeval nikoli...toliko mi je že jasno. Mi je pa jasno da samo ime proizvajalca ne pomeni vedno tudi optimalen in dober nakup. Še 1x velika hvala vsem, ki so ste se potrudili z odgovorom...seveda pa bom še vsakega nadaljnega mnenja zelo vesel.

Glede na to, da nameravas narediti veliko kilometrov v kosu in iti do Crnega morja, bi bilo verjetno najbolje vzeti nekaj kar bo trajalo vsaj nekaj km. Dualsport gume torej ne vem, ce bi priporocal. Sam sem s prvovgradnjo na CRF-ki naredil 3500km pa je bila na polovici. torej, nekih 5000 - 5500 bi naredil vsega skupaj, upostevajoc, da gume ne znucam do zadnjega mm. Ti je to dovolj, ali rabis vec? 

Kakorkoli obracam, se mi nekaj v stilu Save ali Metzelerke zdi kar lusten kompromis. Recimo, da je Sava za kaksen % bolj "terenska". Kako se ena ali druga dejansko pelje na takem lahkem motorcku pa ne vem. V teoriji - po cesti mora iti bolje, kot dual sport, tudi trajati mora dlje, na makadamu bi tudi morala iti brez tezav, resnega terena pa itak ne bosta obirala. 

Imas pa sam Metzelerke na svojem motorju in bos na lastni kozi najbolje izkusil, kako se peljejo. Do drugega leta, si bos ze izoblikoval lastno mnenje. 

pred 31 minutami, Cartman pravi:

 

A lahko poveš mal več? ContiGo so namreč ene redkih gum ki v paru sedejo na mojga oldtimerja, 

kar se nduro gum tiče, vozil sem samo conti trailattack in dunlop trailmaxx. Dunlopka mi je bila bol všeč, bol ziher sm se počutil na njej, shlapela pa je v cca 3000km. conti je zdržal 3×toliko, pa bo šel z motorja ker je stara. 

 

To rabis za Gpz? Si pogledal Metzeler Lasertec? Znanka jih je dala na svojega oldija. Pa se izgled je tisti pravi, napram ContiGo (ki so btw. namenjene za lahke motorje). 

Popravljeno . Popravil compaq
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!