Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

5 minutes ago, DAMI34 said:

conti road attack 2....sem mal skeptičen

Zdej mam gor conti ra 2 evo,sam to ni za divjake,premal lima,pa po sredini je trsa kot na straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, Cartman pravi:

Se pravi, na superduka, cestno nago raketo, je smiselno nataknit trail attack, kao enduro gume? A Mitas ni več dost dobr? al gledamo de se bo pr sezonah s 25000km pršparalo? 

Dejte še mau, no......de mam kej listat, pa de se kej navadim....čeprav vaše telemtrije na mojih 100 konjih ne morm rabt....

Mitas ima zelo slabo sredino proti ContiTraillu  .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Nearrain pravi:

Jaz osebno nebi tlacil na tak motor "low performance" gum.

Je pa problem ze v konceptu motorja... Sport Touring Hooligan"  . . .

SportTouring bi gumo katera bi zdrzala kilomerino in tovor, Hooligan pa gumo katera bi zdrzala zmogljivost motorja.

Spet si pri ofcah   ;) 

Recimo pirelli SC2:

Adatto alle motociclette adventure touring ed enduro street di ultima generazione in grado di affrontare anche lunghi viaggi e escursioni con tratti in fuoristrada leggero, il nuovo SCORPION™ Trail II è uno pneumatico dall’anima sportiva su strada capace di affrontare anche percorsi non asfaltati. È stato progettato per motociclette come quelle delle linee Ducati Multistrada, Aprilia Caponord, BMW R 1200 GS, Triumph Tiger, KTM 1190 Adventure, Honda Crosstourer, Yamaha XT1200Z Super Ténéré, Kawasaki Versys e Suzuki V-Strom che sempre più spesso vengono acquistate dagli utenti per un utilizzo prettamente su strada ma che, all’occorrenza, possono affrontare anche tratti di sterrato e off road leggero.

Špekuliram, če je pnevmatika dobra za vse zgoraj naštete mopede, bi bila tut zame.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, luxsa pravi:

Zdej mam gor conti ra 2 evo,sam to ni za divjake,premal lima,pa po sredini je trsa kot na straneh

Men najboljša pnevmatika do sedaj !

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, luxsa pravi:

Zdej mam gor conti ra 2 evo,sam to ni za divjake,premal lima,pa po sredini je trsa kot na straneh

o je je, jo je mel Kmet na MTSju

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

o je je, jo je mel Kmet na MTSju

In jo ima na 1050 ;)

pred 4 minutami, luxsa pravi:

No sej si vidu da mu je ene dvakrat spodrsnl.  :smoke:

Hindenau :fyou: teb je spodrsnilo na Roški ....kralj ravnin .....:P

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, Kmet2 said:

To je zelo relativno in vsak dojema drugače to SS zgodbo...jaz to vidim na tak način :   ko se pripeljem s enduro cestno pnevmatiko tipa CTA II za plastičarja ki ima tops SS pnevmatiko , pred mano preseda da skoraj dol pade  , vožnja zelo dinamična a pobegnit po ovinkih ne more , smatram da niti ne rabim pozabit na zgoraj v tvojem postu odebeljeno navedbo . Seveda če govorimo o cesti tipa Jadranka, Marija Reka, Kačje ride in podobno ......

Za na pisto pa itak nimam pojma kaj je in kaj ni .........tok vem da CTAII  ni ! 

V situaciji katero opisujes imajo gume se najmanjsi pomen.  

20 minutes ago, DAMI34 said:

Recimo pirelli SC2:

Adatto alle motociclette adventure touring ed enduro street di ultima generazione in grado di affrontare anche lunghi viaggi e escursioni con tratti in fuoristrada leggero, il nuovo SCORPION™ Trail II è uno pneumatico dall’anima sportiva su strada capace di affrontare anche percorsi non asfaltati. È stato progettato per motociclette come quelle delle linee Ducati Multistrada, Aprilia Caponord, BMW R 1200 GS, Triumph Tiger, KTM 1190 Adventure, Honda Crosstourer, Yamaha XT1200Z Super Ténéré, Kawasaki Versys e Suzuki V-Strom che sempre più spesso vengono acquistate dagli utenti per un utilizzo prettamente su strada ma che, all’occorrenza, possono affrontare anche tratti di sterrato e off road leggero.

Špekuliram, če je pnevmatika dobra za vse zgoraj naštete mopede, bi bila tut zame.

 Jaz ofce in nofce konflikt resujem z dvema setoma pnevmatik.  Ene za "vsak dan" in ene za na potovanje. Ce bi imel na Sardiniji TKC 70 bi bil pri vulkanizerju v prej kot v 3K kilometrov... Z RS3 sem ga po obiskal po 6K. Isto sem naredil tudi na S1000R. 

Mitaske drgni po Jadranki in okoliskih krivinah, ST si pa omisli, ko se bos krenil v Romunijo v dvoje polno nalozen. 

 

 

Popravljeno . Popravil Nearrain
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, Kmet2 pravi:

To je zelo relativno in vsak dojema drugače to SS zgodbo...jaz to vidim na tak način :   ko se pripeljem s enduro cestno pnevmatiko tipa CTA II za plastičarja ki ima tops SS pnevmatiko , pred mano preseda da skoraj dol pade  , vožnja zelo dinamična a pobegnit po ovinkih ne more , smatram da niti ne rabim pozabit na zgoraj v tvojem postu odebeljeno navedbo . Seveda če govorimo o cesti tipa Jadranka, Marija Reka, Kačje ride in podobno ......

Za na pisto pa itak nimam pojma kaj je in kaj ni .........tok vem da CTAII  ni ! 

Mogoče sivedno naletel na une vse lepe cele nove,čiste za šankom pametne

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 24 minutami, Cartman pravi:

Se pravi, na superduka, cestno nago raketo, je smiselno nataknit trail attack, kao enduro gume? A Mitas ni več dost dobr? al gledamo de se bo pr sezonah s 25000km pršparalo? 

Dejte še mau, no......de mam kej listat, pa de se kej navadim....čeprav vaše telemtrije na mojih 100 konjih ne morm rabt....

25tkm je 5 kompletov pri 5000km/gumo .. s tem , da se mu zmeraj zakvačka - pa to je posebej omenil že neštetokrat - pri daljših furah ko bi imel zadnjo še  za 1800km , tura je pa 2500km .. 700km po možnosti v dežju in gladkem asfaltu pa še kaj makadama vmes je zgleda zmagovalna kombinacija ? 

če bi mu zadnja zdržala toliko kot prednja bi bil na leto 3x pri vulkanizerju.. sedaj ko se mu ne poklapa pa je vsaj 6x in vrže stran en set gum kilometrine ...

pred 21 minutami, DAMI34 pravi:

conti road attack 2....sem mal skeptičen, pa ne zarad oprijema vem da je dobra, ampak zarad kilometrine. conti road attack2 (brezevo) mi je nardila 5500km. Conti road attack2 evo spada med ST pnevmatike.

spraševal sem pa mnenja tistih ki so vozili pnevmatike tipa 20pesek 80 asvalt....no nekaj v tem stilu.

Nearrain ma prav, rad bi ofce i novce....ampak vsako leto pridejo novi modeli mopedov ven, vsako leto gumarska industrija kaj novega izzumi, zakaj ne bi poskusil kaj novega, mogoč se pa dobra varianta ven izcimi.

 

dej ti sprobej novo Conti RA3 pa boš ti podal svoje mnenje :D

pred 3 minutami, Nearrain pravi:

V situaciji katero opisujes imajo gume se najmanjsi pomen.  

 Jaz ofce in nofce konflikt resujem z dvema setoma pnevmatik.  Ene za "vsak dan" in ene za na potovanje. Ce bi imel na Sardiniji TKC 70 bi bil pri vuklanizerju v prej kot v 3K kilometrov... Z RS3 sem ga po obiskal po 6K. Isto sem naredil tudi na S1000R. 

setoma gum ali setoma platišč z gumami ? pri damiju je problem v tem , ker želi izločiti oz. zmanjšati število obiskov pri vulkanizerju zaradi časovne in ne toliko zaradi finančne postavke . dva seta gum povečata št.obiskov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11 minutes ago, Kmet2 said:

Hindenau :fyou: teb je spodrsnilo na Roški ....kralj ravnin .....:P

Pojma nimas,ce bi mel hidenau nebi fuknu,upras puscauskega lisjaka kere so tabol.:fyou:

3 minutes ago, thumper said:

dej ti sprobej novo Conti RA3 pa boš ti podal svoje mnenje 

Si mislu sport attack 3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, sesir pravi:

Mogoče sivedno naletel na une vse lepe cele nove,čiste za šankom pametne

Sem se vozil tudi s takimi ki se vozijo po pistah , pa so bili isto presenečeni kot ti :cool:......sploh pa ker si se vtaknil že parkrat v mene ti povem oz. napišem .........ne voziš se po dežju , voziš samo po idealnih pogojih ,vsaj tako te berem  in pa da si sešraufan kot jaz ..............škoda da se nikjer ne bomo srečali , ker na kavo pa nazaj ob soncu se ne vozim , pista me pa tudi ne zanima ......al si hotel še kaj pametnega povedat v temi pnevmatike ,razen tega da si res huud .......ker moj post se je navezoval na SS in ST pnevmatike v prometu , cestah kjer se odvija promet in ne pisti in tu so dovolj dobre ST pnevmatike da ti nobeden s  SS pnevmatikami ne uide , če imaš vsaj dokaj krepak motor :) se pa vedno najde kakšen ki je hitrejši kot si sam in vedno se najde tudi pametnejši ki odneha pred hitrejšim itd ....je Nearrain že lepo nakazal kam cilja ko me je citiral , se je sicer mal zadržal ,da ni bil žaljiv , a težko mu palo ............:cool:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, thumper said:

zmanjšati število obiskov pri vulkanizerju zaradi časovne in ne toliko zaradi finančne postavke . dva seta gum povečata št.obiskov..

Obisk ponavadi s potjo traja 1h, res hudo.

Najprej kupite raketo 2 cilindra in 170+ konjev, pa se čudite zakaj gumo pobira in katero gumo bi dali????

Za proizvajalce gum, vzdržljivost gum ni prvotnega pomena (več se troši, več bojo prodali). 

Če rabite gumo za precej več kilometrov, najprej menjajte motor!!!

Popravljeno . Popravil ftp
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, DAMI34 pravi:

...

Vem da je marsikdo zadovoljen s Conto Trail attack, in vem da se dobi dimenzija 190/55/17. verjetno je še kaj podobnega.

torej iščem zadnjo pnevmatiko s katero bom zadovoljen in bom dosegel cca 8kkm. Z ST gumami nisem zadovoljen. Z SS sem, žal pa mi nobene ne nardijo več kot 5kkm.

Tule so šli preverit situacijo v 2014. Kredibilnost ni vprašljiva, po meni.

Iz prebranega bi jaz nataknil spredaj stari tip in zadaj novejši in sam probal. My 2 cents

http://www.canyonchasers.net/reviews/tires/conti/trail-attack2.php

Popravljeno . Popravil gsxf750
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, thumper said:

setoma gum ali setoma platišč z gumami ?  Setoma gum.

pri damiju je problem v tem , ker želi izločiti oz. zmanjšati število obiskov pri vulkanizerju zaradi časovne in ne toliko zaradi finančne postavke . dva seta gum povečata št.obiskov..

Vsi bi jih izlocili oz. zmanjsali, se boljs, eliminirali ;)  iz taksnih ali drugacnih vzgibov. 

31 minutes ago, DAMI34 said:

o je je, jo je mel Kmet na MTSju

IN?

V istem obdobju sem imel jaz na tezjem in sibkejsem motorju Metzeler Tourance NEXT, za katere pravi Kmet, da so ene najslabsih gum katere je vozil, pa ni bilo nobenih pobegov, ko smo se peljali skupaj.  

 

My point is.... Se ko bomo ponovno odkrili toplo vodo, bo ta subjektivno topla :D

 

 

 
Popravljeno . Popravil Nearrain
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 minutami, luxsa pravi:

Pojma nimas,ce bi mel hidenau nebi fuknu,upras puscauskega lisjaka kere so tabol.:fyou:

Si mislu sport attack 3

Nisem vedel da so jih že naredili :eek::OK:

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, ftp pravi:

Obisk ponavadi s potjo traja 1h, res hudo.

za nekatere , ki delamo kaj več kot 8 ur je uskladiti obisk z vulkanizerjem kr projekt..in potem se ti potegne na drug teden , v petek popoldne bi pa človeč štartal .. pa pred dopustom je treba na šihtu vsa podelat ane..

eni , ki imajo to srečo , da se lahko v službenem času zapeljejo tja tega ne bodo nikoli razumeli..

pred 8 minutami, luxsa pravi:

Pojma nimas,ce bi mel hidenau nebi fuknu,upras puscauskega lisjaka kere so tabol.:fyou:

Si mislu sport attack 3

NE !!! nič nisem mislil ! to kar Sem napisal :"continental road attack 3 "  !!!

http://www.continental-tires.com/motorcycle/tires/motorcycle-tires/sport-touring/contiroadattack3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

off... kolk eni tukaj pametujejo ...zgleda so preveč na tekočem....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, Kmet2 said:

Nč ni mislu , ker RA3 jih ni :P

Tocn tako,drgac jih je Maus vozu,SA3 pa jest tud,sam jest nism referenca,prepocasn pa po ravnem.:kva2:

1 minute ago, thumper said:

Sem napisal :"continental road attack 3 "  !!!

 

Slabo si napisu,se enkrat gugl poglej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Nearrain pravi:

Vsi bi jih izlocili oz. zmanjsali, se boljs, eliminirali ;)  iz taksnih ali drugacnih vzgibov. 

IN?

V istem obdobju sem imel jaz na tezjem in sibkejsem motorju Metzeler Tourance NEXT, za katere pravi Kmet, da so ene najslabsih gum katere je vozil, pa ni bilo nobenih pobegov, ko smo se peljali skupaj.  

 

 

 

Pobegi so se zgodili ko je zapedel dež .....takrat vaju ni bilo nikjer , jz sem se pa zgubil :cool: MTS ni dovoljevala globokih nagibov  in vožnja je bila ena sama agonija............agregat bi , pnevmatike bi , še žena bi ....motor pa tega ni dopuščal . vse šlajsalo po tleh ! 

Next je bila prvovgradnja na 1050 ........proti koncu in na mokrem :SS vrjetno pa tvoja pnevmatika v situaciji katero opisuješ niti ni pomembna :cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, thumper said:

za nekatere , ki delamo kaj več kot 8 ur je uskladiti obisk z vulkanizerjem kr projekt..in potem se ti potegne na drug teden , v petek popoldne bi pa človeč štartal .. pa pred dopustom je treba na šihtu vsa podelat ane..

eni , ki imajo to srečo , da se lahko v službenem času zapeljejo tja tega ne bodo nikoli razumeli..

Vulkanizer tudi dela več kot 8 ur, pa s dobrim se da še marsikaj dogovorit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, luxsa pravi:

Tocn tako,drgac jih je Maus vozu,SA3 pa jest tud,sam jest nism referenca,prepocasn pa po ravnem.:kva2:

Slabo si napisu,se enkrat gugl poglej

lej imaš prav ... Continental contiroadattack 3  - bolje ????

nabijači navadni se vam še linka ne da odpret..profesorji preglednosti foruma .. drugega ne morem napisat..

 

pred 6 minutami, ftp pravi:

Vulkanizer tudi dela več kot 8 ur, pa s dobrim se da še marsikaj dogovorit.

ponavadi dela takrat kot mi... in ko se mi vozimo se on tudi..torej je resna težava uskladiti termin..

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, ftp pravi:

Obisk ponavadi s potjo traja 1h, res hudo.

Najprej kupite raketo 2 cilindra in 170+ konjev, pa se čudite zakaj gumo pobira in katero gumo bi dali????

Za proizvajalce gum, vzdržljivost gum ni prvotnega pomena (več se troši, več bojo prodali). 

Če rabite gumo za precej več kilometrov, najprej menjajte motor!!!

saj ni res to, pozorno preberi, kaj sem napisal. V zadnjem času je porast 150 in več konjskih endur, na te mašine nameščajo pnevmatike drugačnega segmenta kot je ST in SS razred. Mogoče, pa kaka paše tut meni. to je vsa poanta. 

Če pa govoriva o kilometrinah, iste kilometrine sem dosegal z SXom (142konjev 4 cilindri 111nm navora), kot jih dosegam s Superdukom GT (173konjev, 2 cilindra, 144nm navora)

Razlike niso tako očitne, kot so na papirju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2 minutes ago, thumper said:

onavadi dela takrat kot mi... in ko se mi vozimo se on tudi..torej je resna težava uskladiti termin..

menjaj vulkanizerja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!