Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 5 urami, motolover pravi:

..še kiklco prodala bom, za nove gume dala bom .. :)

Kaj si pa nataknila?

 



 

Bridgestone battlax t30, enake, kot je imela original gor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 25 minutami, Borutt pravi:

Koliko in kako se voziš po makadamu ? Za tistih par metrov je prav vseeno, kakšne gume so. Saj vem, da boš sedaj napisal, da si skoraj puščavski lisjak. V resnici je pa za tvoj motor in za tvoj način vožnje po makadamu dobra tudi guma brez profila. Ker se mi zdi škoda zavreči vse tiste kilometre in delovne ure proizvajalcev, da za posamezen motor najdejo ustrezne gume oziroma ustrezno mešanico gume.

 

 

ne, ne bom tega napisal :P

ker ne rabim gume za makedam. Poskusil bom s tako gumo, ki je "kao" za makedam tudi malce primerna in katero stavijo na 150 in več konjske endure kot OEM pnevmatiko. Mislim, da so ti inžinirji že dovolj brihtni, da vedo kaj na MTS, GSa ali KTM Adventure stavijo.

Zakaj me zanima:

kot sem napisal, te gume imajo velik več mase(cca 8-10mm profila) kot ga majo SS guma (cca 5mm). 

Take pnevmatike so in ti lahko 100% zatrdim, dovolj dobre tudi za mojga gtja:

CONTI TRAIL ATTAC2

TKC 70

PIRELLI SCORPION TRAIL

pa še kake bi se našle.

Zanima me pa samo, ali bom s tem kaj dosegel na povečanju kilometrine, za oprijem me ne skrbi, ker so večinoma bolj mehke od ST pnevmatik.

Če so pa slučajn dobre še za makedam (beri tak lep za upokojence) pa ne bo prav nič škodilo, mogoče bo to zanimiv "fun factor"

In kar se tiče makedama, že dobre ST pnevmatike, ki imajo praviloma več narezanega profila, grabijo na makedamu velik bolje od SS pnevmatik, ki imajo izredno malo prečnih zarez.

ps. verjem, da za KTM GTja niso iskali nobenih posebnih pnevmatik, niti opravljali kakih testov, saj je Angel GT že dovolj dolgo na tržišču. Prvo reklamo so zanje pred tremi leti posneli na letalonosilki in to na kawi z1000sx.

So pa pred leti namensko za prvo serijo MTSja razvili pri pirelliju pnevmatiko.

Takih in podobnih pnevmatik (s podobnimi karakteristikami) je kr nekaj na tržišču in ni noben bawbaw, če jih na svojem motorju zamenjam. Zato tudi obstajajo dimenzije in razni ostali napisi na pnevmatiki. Vse ostalo je pa samo in zgolj iskanje pnevmatike, ki ima tako karakteristiko, ki odgovarja moji vožnji in pnevmatike, ki jo najbolje občutim in se ji znam prilagodit.

Če izhajam iz tega, da sem poskusil vsaj nekih 10 različnih pnevmatik, med drugim tudi kombinacije STzadaj in SSspredaj , me ni ravno strah in mi lahko verjameš da se lahko celo dobra kombinacija ven izcimi. Bolj je problem v tem da nimam časa (€) da vse te kombinacije stestiram, zato se bom omejil verjetno na eno pnevmatiko izmed zgoraj naštetih.

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, renyy pravi:

Mogoče še podaš predvsem primerjavo med Angel GT in RS3, predvsem me zanima katera je bolj suverena-zanesljiva na suhi cesti pri živahni vožnji. Zgoraj si napisal, da pri GT pri polnem nagibu in odpiranju plina takoj iz ovinka zapleše, kako pa se obnaša RS3 v takšnih situacijah?

In na katerih gumah od teh se ti zdi, da najlažje pade v ovinek (najbolj lahkotno prekladanje motorja) ?

lp

No saj par strani nazaj sem že to vse razčleno, moje ugotovitve pač...da se razumemo, pa vseeno..zima je pa imamo čas pisat tukaj :) 

Če pogledaš pnevmatiko Angel GT in to RS3 oz jih postaviš skupaj ugotoviš da imata različen radijus tekalne površine, kar pomeni da bolj ploščata (GT) ima več naležne povšine na asfaltu kaj pomeni jasno da bolj drži v vseh pogojih. Posledica tega pa je da motor ne pade tako lahkotno v ovinek kot pri RS3, oz ga moreš bolj potisnit v ovinek. In ker je bolj ploščata ji prej zmajnka oprijema v ostrem zavoju, jasno če profil ne sega tako daleč kot pri RS3 

(po domače...ko začutiš fusraster čist blizu asfaltu, odpereš plin motor zadaj zapleše, jasno če leti guma čist po robu to v kakih zlo ostrih zavojih sploh ko se vzpenjaš in po vrhu še želiš malo hiter bit)

Pri RS3  se "samo dotakneš belance" in moror pade skoraj sam v ovinek, lahkotno kot pecikl, ne čutiš nobene teže...samo pade in to takoj, in kak daleč hočeš razlika zelo velika. In jasno ker je guma bolj zaobljena, se pravi profil na robu sega dlje kot pri GT, je manj verjetno da ti zdrsne pri velikem nagibu. In ne more nudit tako dobrega oprijema  pri pokončnem motorju in majnših nagibih kot GT.

Se pravi če se rad hitro...dinamično voziš bolj po ravninah,  hočeš max oprijem v suhem in mokrem...kupi GT

Če se rad voziš veliko po ovinkih, rad hitro prelagaš motor (varjanta superbike) se vzpenjaš po ostrih sipinah (greš v Dolomite npr.) in malo manj drži na mokri cesti...kupi RS3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, DUCATI_RIDER pravi:

Ja najbolj važna ti je itak samo ciklistika, in oprijem, kilometraža pa predvsem odvisna od stila vožnje. Res je pri vseh gumah so + in - pa vedndar pri Dunlopu RS3 sem našel najmanj - zato bom verjetno kar ostal na njej.

ti vrjamem na besedo, ampak nikoli nebi pričakoval, da boš te besede namenil dunlopki.

Res 3 še nisem vozil, ampak vsi moji dvomi izhajajo iz RS2 SS2.....edini +dam RS2 za kilometrino.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, Wakasaki pravi:

ti vrjamem na besedo, ampak nikoli nebi pričakoval, da boš te besede namenil dunlopki.

Res 3 še nisem vozil, ampak vsi moji dvomi izhajajo iz RS2 SS2.....edini +dam RS2 za kilometrino.....

Tak je bilo, pa ne da bi druge poslušal, njihove pravljice samo da gumo proda in lalala...

Pogovarjal sem se z vulkanizerjem ki proda in zmontira mislim da največ (oz si upam trdit da največ moto gum v slo.)

Povedal sem mu da sem vozil Trail2, angel gt, rt01 in da bi rad še probal to RS3, in je samo rekel glej...probaj jo in boš videl da je to to...in res je tako! Pa ne zato ker on tak rekel, da se razumemo, ampak ker sem sam tako občutil.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RS2 (oz.serijska D222 na Versysu kar naj bi bilo isto)  mi je zdrzala 8500km - od tega cca.3.000km v dvoje in pobralo je sredino. Zdaj imam gor RS3 in po 6.500km (4000km v dvoje) je profila se in se...10.000 jih bo b.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Rey pravi:

RS2 (oz.serijska D222 na Versysu kar naj bi bilo isto)  mi je zdrzala 8500km - od tega cca.3.000km v dvoje in pobralo je sredino. Zdaj imam gor RS3 in po 6.500km (4000km v dvoje) je profila se in se...10.000 jih bo b.p.

Ja jaz tut računam da pri mojem stilu vožnje no RS3 najdlje zdržala. Zadnja, sprednja pa še dlje, za razliko od tega da sem do sedaj naenkrat uničil obe hkrati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DUCATI_RIDER pravi:

Ja jaz tut računam da pri mojem stilu vožnje no RS3 najdlje zdržala. Zadnja, sprednja pa še dlje, za razliko od tega da sem do sedaj naenkrat uničil obe hkrati.

Meni je prednja RS2 zdrzala 15.000km....zdaj jo moram menjat in bom verjetno dal RS3, ceprav bi po eni strani raje dal eno mehkejso/sportno, da mi jih pobira 1:1. Je potem boljsi filing, ko imas obe novi :fredyjecar:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

RS3 je zlo dobro opisal Nearain, mislim, da ni kaj dodati. Edina razlika je,  da jo je mučil na GSu, kar pomeni ožjo gumo, tako da, po mojem zna biti 190 še boljša na ovinkih.

Vendar tole mi ni všeč:

 

image.jpeg

Če pa še o RS2 napišem, tako trda sredina, da jo je SX brez trekšna rad zavrtel v prazno, ter relativno mali boki in posledično sem jo prekuril. Vsaj po obliki mi RS3 deluje enako, edin toliko narezana ni na bokih. Z RS2 sem naredil 10kkm. Zadnjo seveda, vedno pišem samo o zadnji.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Rey pravi:

Meni je prednja RS2 zdrzala 15.000km....zdaj jo moram menjat in bom verjetno dal RS3, ceprav bi po eni strani raje dal eno mehkejso/sportno, da mi jih pobira 1:1. Je potem boljsi filing, ko imas obe novi :fredyjecar:

obraba je največ odvisna od načina oz. samega stila vožnje. Jaz osebno nekako najbolj cijlam na enako gumo sperdaj in zadaj, se pravi enaki proizvajalec in enaki tip gume. Nisem še probal različnih...to ne vem kak se obnese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

27 minutes ago, DAMI34 said:

Vendar tole mi ni všeč:

 

image.jpeg

Če pa še o RS2 napišem, tako trda sredina, da jo je SX brez trekšna rad zavrtel v prazno, ter

Pomagaj mi, ker ne vem :blush:. Od česa oz. zakaj se naredijo tele špure, ki (sklepam) da ti niso všeč.

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, motolover pravi:

Po snegu se ni za voziti z nobenimi. 

to lahko govoriš samo zase...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, GoBobi pravi:

Pomagaj mi, ker ne vem :blush:. Od česa oz. zakaj se naredijo tele špure, ki (sklepam) da ti niso všeč.

Ajd!

S prva zgleda ko da si z zlo zagreto gumo bočno povozil kaj ostrega. Ker ne vem zakaj bi take črte nardilo, saj pa gumo enakomerno pobira po celem enako. 

To si se mogo konkretno na limitu peljat, ker meni je angel GT tako nagubalo po jadranki, ko pa sem bil kasneje z RS3, pa sem se enako peljal pa ni bila skoraj nič nagubana....

Popravljeno . Popravil DUCATI_RIDER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, GoBobi pravi:

Pomagaj mi, ker ne vem :blush:. Od česa oz. zakaj se naredijo tele špure, ki (sklepam) da ti niso všeč.

Ajd!

to bo Nearrain povedal, on jo je mučil, drgač nagubana je čist ok, ne vidim problema, tut te špure me ne sekirajo, bok se mi zdi mali in posledično zabava na njemu. Pa mislim, da je to fotka zadnje gume.

recimo primerjava ene ST pnevmatike:

image.jpeg

pa SS pnevmatike

 

14184485_1138150022921215_38685567263983

Razlika v naležni površini. Ampak brez panike. Karkšnokoli gumo daš na moped, se moraš ti s svojim stilom prilagodit nji, ne pa obratno.

Seveda pa tudi kilometrina, ki je razmerje SS:ST=1:2 s povečanjem kilometrine se pa funfactor niža.

Lahko pa ST gumo puliš po AC kolikor ti paše, SS pa bolj paziš kot ne, da ne gre čez 130.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

to bo Nearrain povedal, on jo je mučil, drgač nagubana je čist ok, ne vidim problema, tut te špure me ne sekirajo, bok se mi zdi mali in posledično zabava na njemu. Pa mislim, da je to fotka zadnje gume.

recimo primerjava ene ST pnevmatike:

image.jpeg

p

Lahko pa ST gumo puliš po AC kolikor ti paše, SS pa bolj paziš kot ne, da ne gre čez 130.

 

 

Jz sem oz mopi pazu,da ni šlo čez 307...tak je bla vsaj cela guma enakomerno obrabljena..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, sesir pravi:

Jz sem oz mopi pazu,da ni šlo čez 307...tak je bla vsaj cela guma enakomerno obrabljena..

jebiga, če ti sredina ostaja. Zihr nisi 5 ur vozu toliko. Jaz sem pred leti v dvoje pri 6C od MB do Ajdovščine, cca 200km vozil konstantno 160-170 in je pobral 2mm gume po sredi :(

 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

jebiga, če ti sredina ostaja. Zihr nisi 5 ur vozu toliko. Jaz sem pred leti v dvoje pri 6C od MB do Ajdovščine, cca 200km vozil konstantno 160-170 in je pobral 2mm gume po sredi :(

 

Ah kje...tok,da navigacija tok pol pisalo top speed..Sem pa recimo z hondo vfr800 zelo peljal 220km po avtocesti in se na uni kurac ST gumi ni neki fejst poznalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DAMI34, zdej zastopim kaj si hotel povedat s sliko. Je pa res, da ponavadi nisem tistih špur opazil na gumah, pa sem mislil, da je to predmet spotike.

Ajd!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, DinDiin pravi:

Ce je pa prakticno vseen kaj nataknes za na cesto :) 

To izjavijo v risanki lolek in bolek in na motosvetu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je :) 

Za vase obcutke o gumah je tempo voznje ze za na pisto.....tko da, za normlano, dinamicno whatever vozjo, je cist vseen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, sesir pravi:

Kake imaš..za točno gumo vprašaj če kdo sprobal...nasplošno pa kot smonapisali..vse v stilu vožnje in kolk imaš sebe rad

ene te iste ma vedno, z drugimi itak ne zna vozit, rabi pa take, da je pol kralj ravnin :D

 

pred 2 urami, DinDiin pravi:

Tako je :) 

Za vase obcutke o gumah je tempo voznje ze za na pisto.....tko da, za normlano, dinamicno whatever vozjo, je cist vseen.

v bistvu ni vseen, vedno je računica med užitek/cena. Ne vidim, da se take disertacije dela, kot bi nekateri radi napisali. Na glas pa lahko razmišljamo nar ne....sicer pa čakam strokovna poročila o pnevmatikah vseh stricev, ki jih moje, al pa še kako mnenje boli. Mogoč majo boljšega, mogoč majo več iskušenj, so probali pnevmatike, ki jih jaz nisem. Vsaka vaša disetracija mi bo full pomagala, bom že izluščil bistvo :P

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, DAMI34 pravi:

to bo Nearrain povedal, on jo je mučil, drgač nagubana je čist ok, ne vidim problema, tut te špure me ne sekirajo, bok se mi zdi mali in posledično zabava na njemu. Pa mislim, da je to fotka zadnje gume.

recimo primerjava ene ST pnevmatike:

image.jpeg

pa SS pnevmatike

 

14184485_1138150022921215_38685567263983

Razlika v naležni površini. Ampak brez panike. Karkšnokoli gumo daš na moped, se moraš ti s svojim stilom prilagodit nji, ne pa obratno.

Seveda pa tudi kilometrina, ki je razmerje SS:ST=1:2 s povečanjem kilometrine se pa funfactor niža.

Lahko pa ST gumo puliš po AC kolikor ti paše, SS pa bolj paziš kot ne, da ne gre čez 130.

 

 

Potem pa en stric z geesom  in z gumami z majhno naležno površino nabriše vsakega drkača s športakom ali s čim podobnim na ovinkasti cesti :lol1:.

Zaenkrat opažam, da so kralji ravnin drkači z veliko konji v tisti plastiki :jezik:.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Borutt pravi:

Potem pa en stric z geesom  in z gumami z majhno naležno površino nabriše vsakega drkača s športakom ali s čim podobnim na ovinkasti cesti :lol1:.

Zaenkrat opažam, da so kralji ravnin drkači z veliko konji v tisti plastiki :jezik:.

Nihče ne govori o stricih na gsih, ti pa lahko povem, da me štromarji še niso prehitel :P

Lej, vem da rad prcaš. Razlika med ST in SS pnevmatiko je samo v filingu. SS se velik lepše lima in več konjev lahko spraviš na cesto v ovinku in pri izhodu, kot pa z ST pnevmatiko. Razlike so pa zlo minimalne pri času. Sploh modeli z dobro ciklistiko in kup elektronske pameti zmorejo z enimi in drugimi čist komot, s tem da ti trekšn prej poseže, če maš manj boka in trši bok. To je vse. Nihče pa ne govori o dirkanju, zgleda da to bolj tebe boli.

Če pa pogledamo strice na GSih majo moped z odlično ciklistiko, zlo dobrim navorom, relativno ozko gumo kar je dobro za premetavanje levo desno, pa nemalokorat tak tip gume, kar sem se zgoraj razpisal.(conti trail attack2)  Mehka zmes in ful profila, kar ti omogoča zlo, zlo soliden oprijem. Taisti stric bi se mnogo slabše peljal na kaki supertrdi ST iztošeni pnevmatiki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!