Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Tokrat sem imela srečo. Motor sem k vulkanizerju pripeljala v soboto, ob 9.uri zjutraj, ob 10,30 sem ga prevzela z novimi gumami :cool:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, motolover pravi:

Ena od variant je tudi, da snameš kolesa sam in jih neseš k vulkanizerju. Jaz to stalno prakticiram, ker vseh gum tudi ne vržem stran oziroma zvozim do konca, včasih zamenjam samo glede na namen vožnje. Pa še ceneje računa, če pripelješ gume v prtljažniku, kot če mora še snemati zavore, verigo,..

Če ne tako pa se lahko tudi pripelješ in tam sposodiš stojalo in sam odmontiraš z motorja...cena isto nižja...bolj verjamem vase

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, thumper said:

če se pogledaš v ogledalo boš videl , da je tvoj prispevek enakovreden ..

drugače pa - za zimske razmere sneg pa to lahko le pohvalim mitas 754 extreme winter .. zaenkrat me še ni pustila na cedilu .. ima pa malo kilometrino po asfaltu - do dobrih 1400 je še dobra za v sneg potem rata pa preveč ravna po sredini pa moraš naravnost vozit z naklonom motocikla .. 

vidiš - tudi tebi se nabirajo taki posti..saj bo počasi..

ena redkih tvojih izjav s katero se v nobenem času in prostoru nikoli ne bom strinjal.. so gume , ki jim lahko prilagodiš način in tempo vožnje le tako , da jih obesiš na steno v garaži..res pa je , če nisi poizkusil slabih se ti zdijo vse dobre ..meni ne ..

AK3 je lorenzo edition ? :P

jaz imam na enem 100 spredaj in zadaj za pozimi in 90 za poleti.. na drugem imam 90 za spomladi,poleti in jeseni - boje rečeno od soli do soli .. za tolk kolikor se jaz vozim po ovinkih mi zdržijo ..:D

Ok no....glede omenjenih v teli temi, kjer se vglavnem ene in iste pojavljajo....to sem mislil :)  Vseeno je kaj nataknes, potem je pa samo od posameznika odvisno katera mu najbolj ustreza....To mora pac vsak sam probat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DinDiin pravi:

Ok no....glede omenjenih v teli temi, kjer se vglavnem ene in iste pojavljajo....to sem mislil :)  Vseeno je kaj nataknes, potem je pa samo od posameznika odvisno katera mu najbolj ustreza....To mora pac vsak sam probat.

hmmm...ene in iste ? meni se zdi , da je diablo corsa kar športna gumca ki ne maravideti  peska .. trail attack pa kar 80/20 cesta makadam .. če je to isto nej me kokla brcne .. tkc 70 ki so boljše za makadam kot trail attack so za en klinc v snegu ... posledično je lahko trail izjemoma za sh lep makadam ... me zanima kaj naredi topli corsi par špičastih kamnov..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

159.jpgJs ti loh povem kaj nardijo spicasti kamni ST gumi, porezejo jo, to je pa to :) 

Popravljeno . Popravil DinDiin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, thumper pravi:

hmmm...ene in iste ? meni se zdi , da je diablo corsa kar športna gumca ki ne maravideti  peska .. trail attack pa kar 80/20 cesta makadam .. če je to isto nej me kokla brcne .. tkc 70 ki so boljše za makadam kot trail attack so za en klinc v snegu ... posledično je lahko trail izjemoma za sh lep makadam ... me zanima kaj naredi topli corsi par špičastih kamnov..

Mi poveš koliko kompletov diablo corsa ,Trail attack,tkc70  si zvozil ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, DAMI34 pravi:

torej, pri katerih gumah se elektronika najmanj vpleta v prenos moči na cesto. to je queščn in take gume iščem (zadnjo gumo). Zanima me, rad bi poskusil nekaj kar ima več profila kot SS pnevmatika, hkrati pa dokaj močen in dober bok, da ga ne uničim, prej kot sredino. Zato sprašujem kako je kdo s čim zadovoljen, hkrati pa gledam, kaj vse stavijo proizvajalci na 150 in več konjske endure.

Vem da je marsikdo zadovoljen s Conto Trail attack, in vem da se dobi dimenzija 190/55/17. verjetno je še kaj podobnega.

torej iščem zadnjo pnevmatiko s katero bom zadovoljen in bom dosegel cca 8kkm. Z ST gumami nisem zadovoljen. Z SS sem, žal pa mi nobene ne nardijo več kot 5kkm.

Si kdaj pomislil na metzeler.

Sam sem vozil Z8 in navkljub kritikam nekaterih je meni odlično služila.

Z750 ni sicer neka životinja od 200konjem ampak je pa vseeno gumožderac,

sploh k zadi natakneš boljšo vzmet in vložiš nekaj v vzmetenje in je gas le stikalo z 1 in 0 in se redno hodiš izživljat na ala Jezersko itd...

Primer conti RA2 avtocesta Split Zadar lagano 130 lepo vidno poravnana,medtem ko metzelerka Maribor Ljubljana na veselo pa tudi sledu ni bilo o poravnani sredini.

Če pa se vrnem na ovinke je bila pa sposobna vsega -no ja pretiravat ne smem,skoraj-kar je ponujala CSA2,

res pa je bil moteč filing zvijana žvečenja tistih kanalov na bokih v večjih nagibih na pospeševanjih....skratka kilometrina conti 5,5kkm metzeler pa cca 8kkm.Cca pa zato ker sem motor prej prodal.

Ker pa obstaja tu še M7RR ..........no samo toliko sem imel za povedat

Če pa ima kdo izkušnje z M7RR in jih je pripravljen  deliti pa se veselim branja

  

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, Wakasaki pravi:

Si kdaj pomislil na metzeler.

Sam sem vozil Z8 in navkljub kritikam nekaterih je meni odlično služila.

Z750 ni sicer neka životinja od 200konjem ampak je pa vseeno gumožderac,

sploh k zadi natakneš boljšo vzmet in vložiš nekaj v vzmetenje in je gas le stikalo z 1 in 0 in se redno hodiš izživljat na ala Jezersko itd...

Primer conti RA2 avtocesta Split Zadar lagano 130 lepo vidno poravnana,medtem ko metzelerka Maribor Ljubljana na veselo pa tudi sledu ni bilo o poravnani sredini.

Če pa se vrnem na ovinke je bila pa sposobna vsega -no ja pretiravat ne smem,skoraj-kar je ponujala CSA2,

res pa je bil moteč filing zvijana žvečenja tistih kanalov na bokih v večjih nagibih na pospeševanjih....skratka kilometrina conti 5,5kkm metzeler pa cca 8kkm.Cca pa zato ker sem motor prej prodal.

Ker pa obstaja tu še M7RR ..........no samo toliko sem imel za povedat

Če pa ima kdo izkušnje z M7RR in jih je pripravljen  deliti pa se veselim branja

  

Nova Metzeler Roadtec 01 naj bi bila še za odtenek boljša kot Z08. Jo je kdo ze nataknil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poletje je mimo,motor (BMW R 1200RT) je spravljen v garaži, priklopljen na vzdrževalec akomulatorja in sem pred težavo.

V maju so bile montirane gume Dunlop Roadsmart 3, po vseh testih naj bi šlo za  dobro ocenjeno pnevmatiko. 

Vendar pa je po 3000 km na robovih "dvignilo profil" in s tem sta obe gumi ob nagibu postali zelo glasni. Sedaj se krešejo mnenja, ali uveljavljati garancijo (in jo dokazati), ali pa "zgonit" po robovih, da bo spet (če bo) okrogla.

Še največja dilema pa, v primeru nakupa novega kompleta, katere.....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, fishy pravi:

sam prasam, kiri ti jih pa zdaj menja?

Pit stop

pred 10 urami, Wakasaki pravi:

Si kdaj pomislil na metzeler.

Sam sem vozil Z8 in navkljub kritikam nekaterih je meni odlično služila.

Z750 ni sicer neka životinja od 200konjem ampak je pa vseeno gumožderac,

sploh k zadi natakneš boljšo vzmet in vložiš nekaj v vzmetenje in je gas le stikalo z 1 in 0 in se redno hodiš izživljat na ala Jezersko itd...

Primer conti RA2 avtocesta Split Zadar lagano 130 lepo vidno poravnana,medtem ko metzelerka Maribor Ljubljana na veselo pa tudi sledu ni bilo o poravnani sredini.

Če pa se vrnem na ovinke je bila pa sposobna vsega -no ja pretiravat ne smem,skoraj-kar je ponujala CSA2,

res pa je bil moteč filing zvijana žvečenja tistih kanalov na bokih v večjih nagibih na pospeševanjih....skratka kilometrina conti 5,5kkm metzeler pa cca 8kkm.Cca pa zato ker sem motor prej prodal.

Ker pa obstaja tu še M7RR ..........no samo toliko sem imel za povedat

Če pa ima kdo izkušnje z M7RR in jih je pripravljen  deliti pa se veselim branja

  

Ne iščem St pnevmatike, v tem segmentu je angel gt dovolj dobra, pa rs3 tudi.

Špekuliral sem o pnevmatikah za velke endure, tipu pnevmatik ki so vsaj delno namenjene makedamu. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 52 minutami, bisson pravi:

Poletje je mimo,motor (BMW R 1200RT) je spravljen v garaži, priklopljen na vzdrževalec akomulatorja in sem pred težavo.

V maju so bile montirane gume Dunlop Roadsmart 3, po vseh testih naj bi šlo za  dobro ocenjeno pnevmatiko. 

Vendar pa je po 3000 km na robovih "dvignilo profil" in s tem sta obe gumi ob nagibu postali zelo glasni. Sedaj se krešejo mnenja, ali uveljavljati garancijo (in jo dokazati), ali pa "zgonit" po robovih, da bo spet (če bo) okrogla.

Še največja dilema pa, v primeru nakupa novega kompleta, katere.....?

Ne trudi se z garancijo , ker bo neuspešna;) to je isto kot bi šel sam uveljavljat garancijo na prvo pnevmatiko ker mi jo je ošililo na strehco..........................

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, bisson pravi:

Potem najbolje ženo in kufre na motor, pa v Dolomite ...:bike:  ?

Ni treba , samo način vožnje spremeni ;) ko bo sezona .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, bisson pravi:

Poletje je mimo,motor (BMW R 1200RT) je spravljen v garaži, priklopljen na vzdrževalec akomulatorja in sem pred težavo.

V maju so bile montirane gume Dunlop Roadsmart 3, po vseh testih naj bi šlo za  dobro ocenjeno pnevmatiko. 

Vendar pa je po 3000 km na robovih "dvignilo profil" in s tem sta obe gumi ob nagibu postali zelo glasni. Sedaj se krešejo mnenja, ali uveljavljati garancijo (in jo dokazati), ali pa "zgonit" po robovih, da bo spet (če bo) okrogla.

Še največja dilema pa, v primeru nakupa novega kompleta, katere.....?

Če govoriš o zavihkih ki se pojavijo na profilu (ob zarezah) ni problem v gumi ampak v neujemanju povrata in prednapetosti na amortizerju.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, bisson pravi:

Poletje je mimo,motor (BMW R 1200RT) je spravljen v garaži, priklopljen na vzdrževalec akomulatorja in sem pred težavo.

V maju so bile montirane gume Dunlop Roadsmart 3, po vseh testih naj bi šlo za  dobro ocenjeno pnevmatiko. 

Vendar pa je po 3000 km na robovih "dvignilo profil" in s tem sta obe gumi ob nagibu postali zelo glasni. Sedaj se krešejo mnenja, ali uveljavljati garancijo (in jo dokazati), ali pa "zgonit" po robovih, da bo spet (če bo) okrogla.

Še največja dilema pa, v primeru nakupa novega kompleta, katere.....?

Imam RT-ja in poznam ta problem, ki pa ni v gumi, temveč v vzmetenju oz. natavitvi med trdoto vzmeti in dušenja.

Sicer ne vem kako težak si, ampak recimo ta bavarska krava je delana v osnovi za konretno težkega deca! Recimo jaz kar precej odstopam od klasičnega RT-Fahrerja po kilah v minus in dokler sem imel še originalno vzmetenje, vzmet nikakor nisem mogel dovolj zmehčati. Imam tudi ESA, ki ima tri programirane pozicije zategnjenosti vzmeti (solo, solo +prtljaga, sopotnik+prtljaga). Posledično sem imel vedno zavihane robove na žlebovih.

Po zamenjavi na mehkejše Wilbers vzmeti, ki so bile za mojo kilažo bolj primerne, se je problem bistveno zmanjšal, vendar pa ne čisto v nulo, saj imaš še vedno tri prednastavljene režime dušenja (comfort, normal in sport). Če imaš recimo dušenje nastavljeno na sport in vzmet zategnjeno na eno osebo, morda ni najbolj ujemajoča se kombinacija in robe še vedno malenkost vihlja. Ampak to se bo poznalo šele pri zares "dinamični" vožnji.

Jaz recimo imam to sedaj rešeno tako, da imam vgrajeno pod sedežem kar stikalo, s katerim sam določam, kolik je zategnjena vzmet. (motorček za zategovanje vzmeti je čisto navaden 12V motorček, tako da imam v ta namen stikalo za dvig in spust šip, ki menja polariteto). Primer: Sedaj lahko najdem tisti dober kompromis zategnjenosti vzmeti, ki leži recimo nekje med "solo" in " solo + prtljaga" , ter prednastavljeno stopnjo dušenja "sport".

Evo primer, ko mi je recimo precej vihalo robove na Continentalki SA2....

IMG_3884.JPG

...in bistveno manj vihanja na Mitaski (a še vedno malo prisotno), ko sem kolikor toliko zadel nastavitve:

20150923_183312.jpg

Obe sliki sta iz jadranske magistrale, solo vožnja.

Torej, kot so ti že prej povedali, ni tu kaj reklamirati gumo. Vzrok za tvoje vihanje robov je lahko tudi nedelujoča ESA. Preveri ali ti sploh dela, ker lahko da ti ne dela in ti samo misliš, da kaj spreminjaš...sicer to bi moral občutiti, pa vendarle.

Lp.

 

Popravljeno . Popravil skalaprava
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitas ma tut manj žlebov, pa drugačno usmerjenost, tudi zato je efekt zavihkov manjši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, skalaprava pravi:

Obe gumi spadata v isti segment. Viha lahko pa tudi Mitasko precej - preverjeno.

to ja, vendar, bolj kot je prečen profil, bolj ga viha. Scer po slikah sodeč, jaz ne vidim neke panike, je kar lepo nasvaljkana enakomerno, ni pasov.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zahvala vsem za odgovore.

Ste vsi zadeli bistvo moje težave. Jaz sem motor kupil prejšnji mesec in opazil, da so gume, čeprav nove, ob nagibu preglasne. Najprej sem šel preveriti tlak in je imel možak napumpane zadaj 2,9b in spredaj 2,5. Sem jih mali spustil,na 2,5 in 2,3b.Ker nimam ESA, se nastavil vzmetenje ročno, po knjižici, saj sem sam v razredu "malo čez 80kg. Možak je imel feder zategnjen skoraj do konca , jaz sem nastavil na mojo težo in nastavil rebaund po predpisih.

Rezultat je bil takoj bolj mehka vožnja, ne pa premehka, saj mi to ne odgovarja preveč, če kdaj malo bolj hitro v ovinek pripeljem.

Prebral sem tudi ta članek: https://lifeatlean.com/motorcycle-tyre-wear-guide/

ki mi ob vaših nasvetih še bolj razsvetlil obzorje in sedaj mi ostane samo, da opazujem gumo.

Vsem hvala:grupni:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2,3 zadaj je malce malo, vsaj po mojem mnenju. 

2,3 spredaj in 2,5 zadaj je nekje primerno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Joker pravi:

 

Evo moje opažanje razlik med Conti TA2 in TKC70 na BMW 1200GSA, potem ko sem zvozil 3 komplete TA2 in enega in še malo TKC70:...

 

Kul, take info so dobrodošle, TKC70 mi ne pride v poštev, in kot kaže gume za delno makedam tudi ne. O TA2 bi pa bilo za razmislit.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

2,3 zadaj je malce malo, vsaj po mojem mnenju. 

2,3 spredaj in 2,5 zadaj je nekje primerno.

Za na cesto in pri pnevmatiki CTAII je to premalo , sploh pa če vzamemo v obzir da možak vozi 270kg GSA.

Popravljeno . Popravil Kmet2
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!