Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

BIF ena od variant , pa še dolgo zdrži in fino grabi na asvaltu , zvozil 3 komplete in slične pnevmatike uničim 5-6kkm s temi sem prepeljal 9kkm+  , normalen šofer pa z lahkoto 13+kkm .....

https://www.liderpnevmatik.si/moto-pnevmatike/heidenau/k60-scout/?gclid=CjwKEAiAjvrBBRDxm_nRusW3q1QSJAAzRI1tCeBECdIfgsDdqy57am6zgb55XSfNuyxfDTS6NB9dvhoCGFfw_wcB

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, BIF pravi:

Sem si jo že ogledoval...zelo zanimiva...čeprav me je malce zaskrbelo...

2E50C6A44B305041DFFA2E5041DFF8_zpsccgmse

Naj te ne skrbi. Zvozil že nekaj kompletov. Za sedaj še nobenih problemov. Pri tejle sliki je pa potrebno prebrat tudi zakaj je do tega prišlo. Sicer pa na netu najdeš podobne primere za skoraj vsako gumo (tudi na GP) se je dogajalo.

izvor slike...

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@MiNa...se strinjam v celoti. Ampak saj veš...pač tisti subjektivni občutek. Čeprav te Mitas-ke ostajajo resno v igri. Sploh ker vožnja ne bo agresivna, poleg tega pa je CRF250 lahka kobilica, ki ni namnjena in ne bo vožena na način kot je opisan v tem dogodku z gumo na sliki.

@Kmet2...zelo dober in zanimiv izbor. Ta in pa Mitas e07 sta bila sploh v prvem izboru...a kot sem napisal...kot absolutni začetnik se zavedam svoje neizkušenosti zato bodo najine poti v naslednji sezoni namnjene otipavanju. Vem da je ta guma dobra prav za podvige h katerim stremim...po drugi strani pa se sprašujem ali je primerna za lahko kobilico tipa CRF250...teža motorja gotovo vpliva tudi na vozne lastnosti gume. Vsekakor pa guma vredna vsega razmisleka....še posebaj vsled vzdržljivosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

56 minutes ago, compaq said:

To rabis za Gpz? Si pogledal Metzeler Lasertec? Znanka jih je dala na svojega oldija. Pa se izgled je tisti pravi, napram ContiGo (ki so btw. namenjene za lahke motorje). 

 

Zanj, ja Ker bo na cesti malo ali nič, se laserteca mal otepam. Po pričevanjih nekaterih uporabnikov, te gume niso več to kar so bile. Do nje so gojili enako zamero. Po prvi sezoni je postala plastična. Če lažejo meni, lažem tudi jaz. Motor pa je oldi, na cesti bo malo ali nič, torej bo obraba majhna, in gume za par sezon.........

 

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, BIF pravi:

Pozdravljeni,

Iščem gume in sicer za Hondo CRF250L dual-sport. Pnevmatika bo uporabljana v razmerju nekje 70% asfalt in 30% makedam. Dimenzija gume (zadnja) 120/80/18 in prednja 90/90/21. Predvsem me zanima izbor na podlagi lastnih izkušenj, z poudarkom na dobrem oprijemu na mokrem asfaltu in spodobni kilometrini ter cenovni dostopnosti.

Hvala za vaše sugestije in predloge.

Potrebujem seveda gumo z zračnico.

MC24 zadaj in Trailmax spredaj  se mi je dobro obneslo.

Vožnja, kot planiraš, pri meni ca 60% asfalt 40% makadami.

Presenečen, kako dobro drži po ovinkastih cestah (Ride, Učka, Lučine, ...).

MC24 sem presekal na makadamu pod Bjelašnico in je sedaj nova gor.

Motor:   Yamaha TT600R 2000

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, gsxf750 said:

MC24 zadaj in Trailmax spredaj  se mi je dobro obneslo.

Vožnja, kot planiraš, pri meni ca 60% asfalt 40% makadami.

Presenečen, kako dobro drži po ovinkastih cestah (Ride, Učka, Lučine, ...).

MC24 sem presekal na makadamu pod Bjelašnico in je sedaj nova gor.

Motor:   Yamaha TT600R 2000

ampak to so zelo hudi procenti mimo cest? ljubljana-koper si v poprečju do planine na makadamu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Cartman pravi:

ampak to so zelo hudi procenti mimo cest? ljubljana-koper si v poprečju do planine na makadamu?

Do Planine imam ruto z manj od 10km asfalta (osrednji del Vrhnike),  Barje, nad Verdom se začne makadam ob AC in čez Logaško polje, ....   Start v Lj.

Do Breginjskega kota pa sva s JSkrablinom našla varianto z ca 80% makadama (start v Lj).

Če pa gre za več asfalta in sem sam, pa je v igri Scudo.

 

Popravljeno . Popravil gsxf750
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Cartman pravi:

 

A lahko poveš mal več? ContiGo so namreč ene redkih gum ki v paru sedejo na mojga oldtimerja, 

kar se nduro gum tiče, vozil sem samo conti trailattack in dunlop trailmaxx. Dunlopka mi je bila bol všeč, bol ziher sm se počutil na njej, shlapela pa je v cca 3000km. conti je zdržal 3×toliko, pa bo šel z motorja ker je stara. 

 

cart kolk imaš dimenzije - to za gpz?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎30‎.‎11‎.‎2016 at 9:57, compaq pravi:

To rabis za Gpz? Si pogledal Metzeler Lasertec? Znanka jih je dala na svojega oldija. Pa se izgled je tisti pravi, napram ContiGo (ki so btw. namenjene za lahke motorje). 

te gume mogoče držijo čisto nove... po 2 letih (od tega 1 leto na asfaltu prej je bil motor v salonih) in nekih - se mi zdi da celo pod 5000km - na 48 konjih MG je moja rekla da ji obe drsita (na prvem križišču sem šel z zadnjim koncem počez , na drugem pa mi je odneslo prvo kolo - dejansko je guma spustila ko sem obrnil balanco )   - že prej pa sem jih dal dol iz triumpha .. tam Sem v enem daljšem ovinku doživel se mi zdi 2 ali 3x spust obeh gum naenkrat za cca 20cm .. ene dva dni tud kakal nism..

drage ko pes ..in smrtno nevarne ..

Ob ‎30‎.‎11‎.‎2016 at 10:54, Cartman pravi:

 

Zanj, ja Ker bo na cesti malo ali nič, se laserteca mal otepam. Po pričevanjih nekaterih uporabnikov, te gume niso več to kar so bile. Do nje so gojili enako zamero. Po prvi sezoni je postala plastična. Če lažejo meni, lažem tudi jaz. Motor pa je oldi, na cesti bo malo ali nič, torej bo obraba majhna, in gume za par sezon.........

saj si jih potipal kajne ko so šle dol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem , pnevmatike , ki so v mokrem in vlažnem po mojem mnenju porazne ,nevarne itd se v suhem in kljub nizkim temperaturam obnesejo super , suverene .........jadranka je bila danes kar godna , če si mel v obziru tiste zakotne ovinke kjer bolj malo pokuka sonce ........

4000km pa je šla :eek:.....pa jz ne vem , ljudje men govorijo da delajo s temi pnevmatikami 16kkm pa take .......

15250861_1775299632729570_41548585425279

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, 

zanima me če mi lahko kdo malo da nasvete glede gum ..letos kupil hond cbr 600 in lastnik je pred tem gor dal noveDunlop Smartroad 2. Glede na to, da je sportak me zanima če bom v novi sezoni s to gumo lahko varno brusil ovinke in kakšen dan šel v racland/grobnik/Novi marof in tam vsaj malo lahko upravičil najem steze ali si naj rajši dam gor druge gume? Baje se takoj pregreje in ne moreš nič + ne vem kolk kej drži v nagibih. Rad bi kompromis obojega vzdržljivost in seveda maximalni oprijem.

Sedaj imam priliko gume dati bratu (z njimi sem naredil 1000 km pa ravno menja na svoji fz8), ki mi zanje ponuja 150 € jaz pa bi dal gor Michelin Pilot Power 2CT ali najnovejšo Pilot Power 3, ki naj bi bila tudi za kakšen trackday?

Kaj menite je upravičena menjava Dunlopke za 2x do 3x it na stezo kjer se bom lahko navžil "adrenalina" ali jo naj raje zvozim seveda z obzirom, da pač ne bom lovil najboljših časov krogov...se bojim da bi se guma pregrela prehitro in bi zaradi tega samo denar stran metal za najem steze ali pa za povrh še padel...

Razmišlal sem tudi o Mitas Sport force + vendar ne vem kakšen je rang in performance te gume...

hvala za nasvete

Popravljeno . Popravil motoguzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, siks pravi:

...če lahko prodaš bratu, potem prodaj, dodaj 30€ in kupi komplet mitas...z njimi boš bolje delal vse kar opisuješ...

A lahko malo več poveš glede teh gum če imaš izkušnje z njimi? Oprijem (suha/mokra cesta), obraba...? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...glede mitasa je bilo že vse in še preveč napisanega tukaj in v temi o mitas...če strnem...razmerje cena/performansi je top...še posebej sprednja...zadnje hitro "zmanjka" a to vrne z dobrim oprijemom v vseh režimih vožnje...v dežju pa ni suverena in moraš biti (zelo)previden z gasom...to je to...js jo še zmeraj vozim...čeprav pogledujem za nečim malo bolj turing (dež in vožnja v dvoje)...probaj pa boš sam videl...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še nekaj imej v vidu, vsaka guma na dirkiališču ima svojo mejo, ena se prej pregreje, druga kasnej. Nekatere se bolje peljejo z nižjim tlakom, druge mal manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 45 minutami, DAMI34 pravi:

Pa še nekaj imej v vidu, vsaka guma na dirkiališču ima svojo mejo, ena se prej pregreje, druga kasnej. Nekatere se bolje peljejo z nižjim tlakom, druge mal manj.

Kuk so šli frendi z temi NE gumami...do 56s je še šlo in le nekaj krogov...čim so pizkusili več so okusili travo...

Glej zelo odvisno je kuk imaš že izkušenj...je to tvoj prvi cestni motor itd...v osnovi bi jz v štartu reku,da se malo poizkusi vozit z temi ko bolj kot ne tk vsak zjebe svoje prve gume...potem natakni pirelli diablo boš mislu,da imaš nov motor kako lepo in čisto drugače se bo peljal lepše padal se pobiral itd...no na tej točki boš videl kak je bilo z turing gumo in kak z odlično športno gumo...glede Mitas pa...men ne sede!Nikoli mi niso bile všeč gume kot so Mitas!Ne maram gum,ki dolgo držijo in popolnoma brez opozorila spustijo in ležiš.Medtem,ko ti Pirelli lepo javlja kdaj si na meji!michelin teh zadnjih nisem sprobu a meni michelin nikoli ni bil ok

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...js sem bil pa vedno zadovoljen z gumami...takimi ali drugačnimi...tut z mišelin paver...vedno sem pa imel v glavi čemu je guma namenjena...pa je šlo...ene so bolš za to druge za drugo...odvisno kaj želiš...:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 12. 2016 at 9:28, motoguzi pravi:

Zdravo, 

zanima me če mi lahko kdo malo da nasvete glede gum ..letos kupil hond cbr 600 in lastnik je pred tem gor dal noveDunlop Smartroad 2. Glede na to, da je sportak me zanima če bom v novi sezoni s to gumo lahko varno brusil ovinke in kakšen dan šel v racland/grobnik/Novi marof in tam vsaj malo lahko upravičil najem steze ali si naj rajši dam gor druge gume? Baje se takoj pregreje in ne moreš nič + ne vem kolk kej drži v nagibih. Rad bi kompromis obojega vzdržljivost in seveda maximalni oprijem.

Sedaj imam priliko gume dati bratu (z njimi sem naredil 1000 km pa ravno menja na svoji fz8), ki mi zanje ponuja 150 € jaz pa bi dal gor Michelin Pilot Power 2CT ali najnovejšo Pilot Power 3, ki naj bi bila tudi za kakšen trackday?

Kaj menite je upravičena menjava Dunlopke za 2x do 3x it na stezo kjer se bom lahko navžil "adrenalina" ali jo naj raje zvozim seveda z obzirom, da pač ne bom lovil najboljših časov krogov...se bojim da bi se guma pregrela prehitro in bi zaradi tega samo denar stran metal za najem steze ali pa za povrh še padel...

Razmišlal sem tudi o Mitas Sport force + vendar ne vem kakšen je rang in performance te gume...

hvala za nasvete

Z sport turing gumo it na grobnik, in tam lovit najhitrejše čase...ne se šalit no. Ni vsaka guma za vse...pista je pista, cesta je cesta. Gume vedno izberi glede na način vožnje in podlago se pravi kje se boš vozil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, DUCATI_RIDER pravi:

Z sport turing gumo it na grobnik, in tam lovit najhitrejše čase...ne se šalit no. Ni vsaka guma za vse...pista je pista, cesta je cesta. Gume vedno izberi glede na način vožnje in podlago se pravi kje se boš vozil. 

Nimam namena lovit časov in se razsipat..mam pa namen kdaj pa kdaj tut it na pisto in sproščeno vozit športno (rezervirano) in me je zanimal ali se da ali ne, in če ne s kakšno gumo potem? Lahko rečem da 90 % se bom vozil po cesti (po vsej verjetnosti v dvoje) kakšno uro pa bi tut rad varno pokolenčkal v raclandu/novem marofu/grobniku...videl sem že folk k je s to gumo se kr hitro pelal tudi po pisti vendar mi je zadnjič nekdo na rakitni dejal, da več kot 2 kroga s to gumo ne bom mogel odpeljat ker se bo takoj pregreta. Zdj da dam pa 50/100 € za 2 minuti vožnje za to da lahko rečem da sm se zapeljal po grobniku pa tut ne mislim in raje nekaj investiram v bolj športno gumo ki mi bo omogočala kaj več kot 2 kroga vožnje...

Popravljeno . Popravil motoguzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš hodil na stezo bolj občasno, se splača razmislit o kompletu za dirkališče primernih gum. Jih pač premontiraš, ko se odpravljaš na pisto. Za parkrat na leto to ni tak strošek, peljal se pa boš brez skrbi in nepotrebnih izletov v maline zaradi pregrete cestne gume.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 6. 12. 2016 at 9:28, motoguzi pravi:

Razmišlal sem tudi o Mitas Sport force + vendar ne vem kakšen je rang in performance te gume...

hvala za nasvete

Nimaš kaj za razmišljat. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!