Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

dns pelu moped na servis, zravn mi bo se gumo menjov, sam zadnjo, prednja je ok

gor je pa komplet rs3, zdej bom se enkrat dal gor rs3 zadnjo, pol pa bi raj kej druzga provu

zdrzala je okol 9kkm vecino lagano sportski voznje, sam ko je zdej zadnje 2 dni prisla do indikatorjev po sredini, pa je drsela za popizdit, robovi so imeli se nekaj mesa gor, tko da skoz hitre ovinke se je se dalo it, sam da bi pa iz kaksnih krizisc prevec na hitro speljeval, al pa skoz kaksne pocasne serpentine (uciri sou do sezane skoz podnanos...usran xD), pa no-go

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, fishy pravi:

dns pelu moped na servis, zravn mi bo se gumo menjov, sam zadnjo, prednja je ok

gor je pa komplet rs3, zdej bom se enkrat dal gor rs3 zadnjo, pol pa bi raj kej druzga provu

zdrzala je okol 9kkm vecino lagano sportski voznje, sam ko je zdej zadnje 2 dni prisla do indikatorjev po sredini, pa je drsela za popizdit, robovi so imeli se nekaj mesa gor, tko da skoz hitre ovinke se je se dalo it, sam da bi pa iz kaksnih krizisc prevec na hitro speljeval, al pa skoz kaksne pocasne serpentine (uciri sou do sezane skoz podnanos...usran xD), pa no-go

to je vedno problem trdih sredic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko govorite o  zdrsih, a to je tko priblizno, kot je Marquez nakazu na treningu start recimo? 

Popravljeno . Popravil DinDiin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, DinDiin pravi:

Ko govorite o  zdrsih, a to je tko priblizno, kot je Marquez nakazu na treningu start recimo? 

ja, sam bolj nežno, je pa res, na gladkem steklenem spolzkem asvaltu jo je meni na prvem SXu rado zavrtelo (RS2). Nič pretresljivega, a opozorilo. Mogoče tudi znak da prešaltaš na bolj športno gumo. Angel GT se ne zavrti tako hitro. Naredi pa mal manj kmju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

44 minutes ago, DinDiin said:

Ko govorite o  zdrsih, a to je tko priblizno, kot je Marquez nakazu na treningu start recimo? 

men ni slo tko pocez :D

tud slisis da se guma u prazno zavrti, k motor kar nabije na obrate

skoz ovinke pa mi je mal bolj sfinkter stisnlo k zdrsne, verjetno sam do mehkejse zmesi, pol je primla nazaj, nism pa nikol sou tolk hitro da bi me vrglo gor, kot lohk vidis na dirkah ko jih vrze iz sedeza al pa kar katapultira cez motor t.i. highside

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DinDiin pravi:

Ko govorite o  zdrsih, a to je tko priblizno, kot je Marquez nakazu na treningu start recimo? 

Nazadnje ko sem z enduro gumo s terena vletel na moker asfalt je zgledalo nekako tako :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, alko1 pravi:

Čas za nov komplet. Vedno nekaj kolebam potem pa n-tič vzamem najcenejšo robo - Mitas sportforce.

Spet bi rad probal Conti evo2. Kot sem pogledal kompletek cca 260 eur z njimi pa sem zadnjič naredu 7,5k. Na bokih se mi je naredil žleb da ni bilo za nikamor. Se je komu že zgodil .....20150723_143044.thumb.jpg.4d1d8d8688bc8528523b351179dee362.jpg20150723_143053.thumb.jpg.c88cc663e8b4ab7d0fcaf3424bf8fbc9.jpg20150723_143036.thumb.jpg.d92bb4a81bc488e0efd900fdc4fc886a.jpg

a neb raj sportattack2

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 4. 2017 ob 16:37, Mandlc pravi:

Vem in napisal sem vse, zato sprašujem za mnenja, ker sem prepričan da skoraj nihče ne uporablja več 120/60/17 in me zanima ali je v mojem primeru potrebno kaj spuščati/dvigovati motor, ali samo zamenjam in gas :)

vozim njeno predhodnico, in ja, motor se z 120/60 obnaša dosti lepše, lepo pade v ovinek. Slaba stran pa je, da je bila prednja pnevmatika vedno pobrana do roba, kar meni osebno na cesti ne daje najboljšega občutka. Glede na to, da so še nehali delat to dimenzijo za večino gum, ki so meni všeč, sem šla že nekaj časa nazaj na 120/70 in motor spredaj v križih spustila za slab cm za kompenzacijo, ker je bilo sicer zavijanje bistveno preleno za moj okus..

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, svobodnaptica01 pravi:

vozim njeno predhodnico, in ja, motor se z 120/60 obnaša dosti lepše, lepo pade v ovinek. Slaba stran pa je, da je bila prednja pnevmatika vedno pobrana do roba, kar meni osebno na cesti ne daje najboljšega občutka. Glede na to, da so še nehali delat to dimenzijo za večino gum, ki so meni všeč, sem šla že nekaj časa nazaj na 120/70 in motor spredaj v križih spustila za slab cm za kompenzacijo, ker je bilo sicer zavijanje bistveno preleno za moj okus..

Js sem na 636 ki ima homologirano dimenzijo 120/65/17 montiral 120/60 in jo še v križih spustil za 1cm,motor je bilnsuper vodljiv do nekje 180+ pol pa se je začel zelo živčno obnašat..v isti dimenziji sem probal bt016 pro in mitas in mitas je bila dosti boljša za moj okus...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,zanima me glede pnevmatik DUNLOP ROADSMART 3,ter DUNLOP sportsmart 2,je velika razlika pri obrabi gum,ter kako je s prijemom cestišča??Iščem predvsem pnevmatike za daljše prevožene kilometre ter boljši oprijem v ovinkih,Lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Legenda30 pravi:

Pozdravljeni,zanima me glede pnevmatik DUNLOP ROADSMART 3,ter DUNLOP sportsmart 2,je velika razlika pri obrabi gum,ter kako je s prijemom cestišča??Iščem predvsem pnevmatike za daljše prevožene kilometre ter boljši oprijem v ovinkih,Lp.

spredaj SS2

zadaj RS3

:D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

spredaj SS2

zadaj RS3

:D

 

Pa bi bila dobra kombinacija?:rolleyes:,kaksne so pa kaj pirelli gume recimo diablo rosso 3 ?:hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, Legenda30 pravi:

Pa bi bila dobra kombinacija?:rolleyes:,kaksne so pa kaj pirelli gume recimo diablo rosso 3 ?:hmm:

lej, kompromisi so vedno na škodo enega ali drugega, čimveč km pa čimboljši oprijem se izklučuje.

Čeprav je kup ST (sporttouring) pnevmatik, ki naredijo dovolj kilometrov in nudijo zelo dober oprijem. ST pnevmatike so dobre v vseh pogojih, HS (hypersport) ali SS (supersport) pa v idealnih.

Zlo dobre (športne) od ST pnevmatik so:

pirelli angel gt, conti road attack2 evo...pa še kake,

za več kmjev so pa Metzeler Z8, roadsmart3...

Diabolo rosso so bolj športne kot pa ST. In so dobre. Z ozirom kar si napisal, rabiš spredaj bolj športno, zadaj pa tako, ki naredi več kmjev, drugo je pa potem v načinu vožnje. (solo, dvoje, AC...itd)

Jaz sem nekaj teh kombinacij uporabljal, ker sem se velik vozil v dvoje in na potovanjih. Žrtvuješ nekoliko športnosti pri zadnji, a zdrži velik več in brez skrbi lahko tudi AC teraš.

Veliko tega je napisano, a moraš prebrati vsaj kakih 20-30 strani nazaj.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem na zadnje kolo od 690 namontiral Mitas E-09. Da vidim če je ta zastarela Mitas plastika res tako zanič kot pravijo eni vulkanizerji. Zraven je za primerjavo Maxxis enduro guma, ki je videla 10 (nežnih) ur na EXC-ju, pa nekih 200km na 690. Po laični oceni nadaljnih v aprilu načrtovanih 500 - 600km ne bi preživela.

@spuzvica - ne vem kaj ste zadnjič štirje delal z E-07. Jaz sem tole spravil na felgo sam, pa je kr trda tubless type guma. Malo sem pošvical, sam daleč od tega da ne bi šlo :P Sem jo pa mal grel na soncu prej, to pa... :D 

 

IMG_20170412_190044.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DAMI34 pravi:

ST pnevmatike so dobre v vseh pogojih, HS (hypersport) ali SS (supersport) pa v idealnih.

Kakšni pa so "idealni" pogoji?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Žan96 pravi:

Kakšni pa so "idealni" pogoji?

Razlike so tko al tko minimalne. (med ST in SS)

ampak, na pesku, spolzki podlagi, vodi, mrzlem asvaltu, pozimi so boljše oziroma naj bi imele boljši oprijem ST pnevmatike.

Nekaj na račun dezena (narezanost), nekaj na račun zmesi, ki naj bi bila bolj allround.

Idelani pogoji pa so, čist suh asvalt, pa prijetne temperature, recimo od 15C dalje, takrat imaš z SS pnevmatiko sigurno boljši oprijem sploh v nagibih, pri polnem pospeševanju iz ovinka itd. Zakaj, ker je na delovni temperaturi, ker ima boljše boke itd..

bom dal primer, da ne bom samo filozofiral:

Pirelli angel GT, odlična pnevmatika v vseh pogojih, na mokrem prav zasije, v primerjavi s športno v dobrih pogojih na cesti, v ovinku prej začne drseti (prej mi vklopi TC), ker je narezana, ker ima manjšo naležno površino. Filinig/občutek ni tako fajn kot je recimo na športni pnevmatiki v nagibu.

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, DAMI34 pravi:

 

Čeprav je kup ST (sporttouring) pnevmatik, ki naredijo dovolj kilometrov in nudijo zelo dober oprijem. ST pnevmatike so dobre v vseh pogojih, HS (hypersport) ali SS (supersport) pa v idealnih.

keri so pa neidealni pogoji :huh: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

keri so pa neidealni pogoji :huh: 

maline, absolutno neidealno.

ps. a si kdaj videl razliko med ST in SS na makedamu? Ogromna je

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

maline, absolutno neidealno.

sori .. ampak še neki bi uprašu .. kere so najboljše pnevmatike, ki te ne zapelejo u maline :huh: 

oziroma, kere pnevmatike pogosto zapelejo u maline :huh:

kaj pa u gozdne jagode in borovnice :huh: 

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

sori .. ampak še neki bi uprašu .. kere so najboljše pnevmatike, ki te ne zapelejo u maline :huh: 

oziroma, kere pnevmatike pogosto zapelejo u maline :huh:

kaj pa gozdne jagode in borovnice :huh: 

vaše vprašanje sem posredoval pristojnim institucijam in sicer:

ministrstvu za gozdove, ter ministrstvu za obrambo (pred napadom malin)

V kratkem pričakujem odgovor in ga bom posredoval tule :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 urami, Ciko86 pravi:

Js sem na 636 ki ima homologirano dimenzijo 120/65/17 montiral 120/60 in jo še v križih spustil za 1cm,motor je bilnsuper vodljiv do nekje 180+ pol pa se je začel zelo živčno obnašat..v isti dimenziji sem probal bt016 pro in mitas in mitas je bila dosti boljša za moj okus...

Logično, saj si spredaj za motor efektivno znižal za 15 mm, kar je ogromno. Če bi želel ohranit približno enako ciklistiko ob menjavi dimenuzije, bi ga moral dvignit za 5mm.

pred 16 urami, DAMI34 pravi:

spredaj SS2

zadaj RS3

:D

 

Spredaj absolutno SS2MAX. Je kot dan in noč proti SS2. V pozitivnem smislu :D

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, svobodnaptica01 pravi:

 

Spredaj absolutno SS2MAX. Je kot dan in noč proti SS2. V pozitivnem smislu :D

Kaka je pa razlika? dunlopa namreč ne poznam (beri ne maram) :D

pa me že vnaprej skrbi k bo oem guma na z900 sportmax D214, pa testniki niso preveč zadovoljni (sicer z zadnjo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!