Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 24 minutami, maus pravi:

zdj me pa res zanima, kera guma ne najboljša na ceumu svetu in bližnji okolici ... kaj bi vi nataknili na mojo ZX10RR in se šli pelat en krog ... recimo do Paklenice in nazaj ... :huh: 

Mitas:panic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, Zivnorc pravi:

@Rey ... ni nujno, da bo novejša guma boljša od starejšega tipa....

.... tudi če bo... so to malenkosti...in potreboval boš feed back od drugih...razen če ne bi bil ti rad poskusni zajček, da bodo drugi nestrpno čakali tvoj odziv, kako se obnaša guma...  :P

 

Se popolnoma strinjam, da ni nobene garancije, da bo novejša guma boljša. 

Ampak vseeno računam, da bodo tisti inženirji v nekaj letih spackali skupaj nekaj naprednejšega :hmm:

Haha moje vozniške sposobnosti in izkušnje ter moj moped (pa čeprav sune kot sam hudič - baje...to sem na MS prebral :OK:) nisva ravno neka referenca :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, maus pravi:

zdj me pa res zanima, kera guma ne najboljša na ceumu svetu in bližnji okolici ... kaj bi vi nataknili na mojo ZX10RR in se šli pelat en krog ... recimo do Paklenice in nazaj ... :huh: 

Mitas itak :ras:

pred 7 minutami, Rey pravi:

Se popolnoma strinjam, da ni nobene garancije, da bo novejša guma boljša. 

Ampak vseeno računam, da bodo tisti inženirji v nekaj letih spackali skupaj nekaj naprednejšega :hmm:

Haha moje vozniške sposobnosti in izkušnje ter moj moped (pa čeprav sune kot sam hudič - baje...to sem na MS prebral :OK:) nisva ravno neka referenca :D 

Angel GT je sigurno bolj športno usmerjena kot pa RS3, drugače je ne bi stavili na Superduka. Sigurno pa bo kilometrina manjša kot na RS3. Angel GT je naslednica angel ST, tako da dvomim, da bodo kake spremembe.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Mitas itak :ras:

Angel GT je sigurno bolj športno usmerjena kot pa RS3, drugače je ne bi stavili na Superduka. Sigurno pa bo kilometrina manjša kot na RS3. Angel GT je naslednica angel ST, tako da dvomim, da bodo kake spremembe.

 

 

Dami da ne boš pozabu gume zamenat na GT do 15..........:quad:

pred 2 minutami, lukec pravi:

Dami da ne boš pozabu gume zamenat na GT do 15..........:quad:

al pa daj verige u kofana....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11/7/2017 ob 14:43, vonAxl pravi:

Za Roadtec01 pravijo,da so bolj mehke (bolje pobirajo luknje na slovenskih cestah) in dobre za dež.

RS3 je bil v planu in je bržkone (malenkost) boljši kot RS2.

Ampak mene je Z8 tko pozitivno presenetila, da ostajam na njej. Prjatla sva ratala praktično takoj, ker nikakor ni hotela drset po zalivkah, kot so to počele RSjke. Drži pa recimo v mokrem in mrazu še zdej, ko je čisto na koncu. Lepa obraba po vsej gumi in velika kilometrina (samo to moram pa še mal skalkulirat :blush: ).

Glasujem za Z8 :love1:

Zanimivo, da si tako zadovoljen z Z8. No, saj je marsikdo... Pri meni  se pa ni obnesla...Vsaj, kar se tiče voznosti v in skozi zavoje. Moped  gre nerad v željeni nagib, ko pa že ti pa prednja nenormalno širi krivuljo skozi zavoj...Kap! Sem se že spraševal, kaj za šrot od mopeda sem nabavil...Najprej je letela dol prednja in  jo je zamenjala SF+. Takoj bistveno natančnejša in zaneslivejša vožnja skozi zavoje. Ko pa sem  tudi zadaj natakno gor  SF+ se je moja Tuonka prerodila...:OK: Samo za razmislek: SF+  190/50/R17 bolje "pade" v zavoj kot Z8  190/55/R17, da ne omenjam SF+  190/55, ki je zdaj gor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, hy650 pravi:

Zanimivo, da si tako zadovoljen z Z8. No, saj je marsikdo... Pri meni  se pa ni obnesla...Vsaj, kar se tiče voznosti v in skozi zavoje. Moped  gre nerad v željeni nagib, ko pa že ti pa prednja nenormalno širi krivuljo skozi zavoj...Kap! Sem se že spraševal, kaj za šrot od mopeda sem nabavil...Najprej je letela dol prednja in  jo je zamenjala SF+. Takoj bistveno natančnejša in zaneslivejša vožnja skozi zavoje. Ko pa sem  tudi zadaj natakno gor  SF+ se je moja Tuonka prerodila...:OK: Samo za razmislek: SF+  190/50/R17 bolje "pade" v zavoj kot Z8  190/55/R17, da ne omenjam SF+  190/55, ki je zdaj gor...

Si dal novo Z8 gor al je bila že rabljena gor na motorju?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obe Z8 sem dobil na motorju. Vendar malo rabljeni. Moj vtis je, da je to bolj turing guma, kot kaj drugega. Oprijem  je soliden, obraba pa kaj vem. Meni itak nobena ne preživi dolgo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z8 je bla men tudi super, Angel GT lihtko, bols kot RS2, ampak odkar je RS3 zunej, je ta kr prva izbira.... 

Zadnja guma 10k zdrzi z lahkoto, sprednja je mela skor 15k, pa je bil se kaksen mm do indikatorja na oko.... Pa vozt sm se naucil zgleda, k ni bla kej dost v spico :)

Popravljeno . Popravil DinDiin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi meni je bila Z8 všeč. RS2 mi nikakor ni potegnila, veliko boljši občutek sem imel z RS1. Mitas SF+ mi je pa zakon, mogoče tudi zato, ker sem z njimi zamenjal čudno obrabljeno RS2 (ki je že bila na mopedu, ki sem ga kupil, sploh prednjo je pobralo v PM) in je bilo z Mitasko kot bi kupil nov motor. Vozim pa dokaj umirjeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 hours ago, hy650 said:

Zanimivo, da si tako zadovoljen z Z8. No, saj je marsikdo... Pri meni  se pa ni obnesla...Vsaj, kar se tiče voznosti v in skozi zavoje. Moped  gre nerad v željeni nagib, ko pa že ti pa prednja nenormalno širi krivuljo skozi zavoj...Kap! Sem se že spraševal, kaj za šrot od mopeda sem nabavil...Najprej je letela dol prednja in  jo je zamenjala SF+. Takoj bistveno natančnejša in zaneslivejša vožnja skozi zavoje. Ko pa sem  tudi zadaj natakno gor  SF+ se je moja Tuonka prerodila...:OK: Samo za razmislek: SF+  190/50/R17 bolje "pade" v zavoj kot Z8  190/55/R17, da ne omenjam SF+  190/55, ki je zdaj gor...

Mam občutek, da jo precej hitreje letiš po cesti kot pa midva (sport)"tourerja" s FZ6. V tem primeru vsekakor rabiš bolj športno gumo.

Tudi tvoja dimenzija je drugačna. Midva sva na 180/55/R17.

ps: kar se pa šrota tiče, pa... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej, pri neki kao "normalni" vožnji  je guma hitro dobra in boš zadovoljen skor z vsako...Ko pa apetiti narastejo :) in greš bolj v dinamiko in bolj izkoriščaš potencial mopeda, začnaš pa spoznavati svet gumic in njihov pomen...Z8 ima krivuljo boka bistveno manj "strmo" kot bolj športne gume. Deluje na videz bolj avtomobilsko . In kot taka je bolj turing. Moj "šrot" nje pa glede na original precej modificiran- športni sesalni kolektor, filter, spremenjen izpušni kolektor, lonec, druga elektronika, krajši prenosi, trdo nastavljeno vzmetenje...In lepo pobira gume. Ne prednja ne zadnja me ne odpelje več kot 5kkm, ne glede na znamko, monocompound. bicompound... nima veze. Govorim o sport-supersport segmentih... Ma tudi Z8 je šla po ene 4kkm v kanto ;)...Še dobro da imamo SF+...Tudi zaradi cene...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

37 minutes ago, hy650 said:

Glej, pri neki kao "normalni" vožnji  je guma hitro dobra in boš zadovoljen skor z vsako...Ko pa apetiti narastejo :) in greš bolj v dinamiko in bolj izkoriščaš potencial mopeda, začnaš pa spoznavati svet gumic in njihov pomen...Z8 ima krivuljo boka bistveno manj "strmo" kot bolj športne gume. Deluje na videz bolj avtomobilsko . In kot taka je bolj turing. Moj "šrot" nje pa glede na original precej modificiran- športni sesalni kolektor, filter, spremenjen izpušni kolektor, lonec, druga elektronika, krajši prenosi, trdo nastavljeno vzmetenje...In lepo pobira gume. Ne prednja ne zadnja me ne odpelje več kot 5kkm, ne glede na znamko, monocompound. bicompound... nima veze. Govorim o sport-supersport segmentih... Ma tudi Z8 je šla po ene 4kkm v kanto ;)...Še dobro da imamo SF+...Tudi zaradi cene...

Tuna je slab indikator za neko splosno porabo gume.. V2, teza, vzmetenje nardijo svoje. 

Meni je Conti SA, pobralo v manj kot 4k km - po robovih(od tega 1x Jadranka).. pa sem daaaaalec od hitrega/agresivnega soferja, lol.

Na 4k km, zamenjas gume, pa se olje in filter.. pa si ready :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OKej,sam če gledamo ceno, je razlika med SF+ in neko bolj premium znamko recmo 40€. Ker spet ni nek denar. Če gledaš,da greš za vikend s frendi in si takoj ob 50€ :)

Uglavnem, jaz zaenkrat še ne upam delat nek eksperiment in na račun gum šparat 40-50€ .Pa čeprov bi bile za moj način vožnje SF+ najbrž več kot zadovoljive. Sam je psihološki učinek prevelik, da bi se igral :)  Upam,da kdo razume, kaj hočem povedat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da imaš psihološke težave :cool:?

Če se veliko voziš in gume menjaš na vsakih nekaj tisoč (tudi 3 do 5) km, ta tvoj izračun ni najbolj verodostojen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, ProdriveR pravi:

OKej,sam če gledamo ceno, je razlika med SF+ in neko bolj premium znamko recmo 40€. Ker spet ni nek denar. Če gledaš,da greš za vikend s frendi in si takoj ob 50€ :)

Uglavnem, jaz zaenkrat še ne upam delat nek eksperiment in na račun gum šparat 40-50€ .Pa čeprov bi bile za moj način vožnje SF+ najbrž več kot zadovoljive. Sam je psihološki učinek prevelik, da bi se igral :)  Upam,da kdo razume, kaj hočem povedat.

A sem jaz kdaj rekel, da šparam na SF+? :P

Za podoben denar se dobi BT16pro ali celo S20pro, nimam pa nobenih prednosti, kvečjemu slabosti, saj prvo briđstonko prej skurim. Kar ne pomeni da trdim da uporabljaj SF+, sam prosim ne govorit, da uporabniki SF+ in ostalih Mitas gum delajo experimente in se igrajo s svojim lajfom. To je nabijanje na FBju. Mitas je tako kot drugi gumarji uradni proizvajalec gum, ki mora stati za svojim proizvodom, ki mora odgovarjati za svoj proizvod in verjetno tudi izpolnjevati kake norme, da lahko ta proizvod da na tržišče. In to ne samo slovensko, ampak evropsko. (vozijo jih Italijani, Nemci..)

Cena je eden od faktorjev in v končni fazi, več ko bo cenejših gum, nižje bodo tudi cene premium znamk. Večja kot bo ponudba, boljše bodo cene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bt 016 ni nič boljša kot mitas..res je da do mitaske lansko sezono nekam brezvezno drsele ampak kot opazam so se sedaj malo izboljsale..za mojo ninjo je komplet 150 eur malo boljsa znamka pa krepko cez 200 tudi 300…in ce naredis okoli 20-30.000 km letno z placo okoli 900 eur nimas pac moznosti nataknit novih gp racer ali pa sc gor ker pol bi letno naredil 5.000 km..mi pa se nobeden ni zbezal z gp racerko al pa sc pa sem imel.samo mitas gor..( šumnikov se mi ni dalo uporabljat ) :yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@DAMI34 - narobe si me razumel, nikjer ne trdim da uporabniki mitask delate eksperimente. Samo jaz sem tak tip,da če sem z neko gumo zadovoln me zelo zelo težko prepričaš v kaj drugega (čeprov sem ravno letos presedlal z GP racerja na S20evo). In trenutno ne vidim prednosti SF+, razen v ceni :) 

Gre se tukaj predvsem za prihološki učinek. Sej tud to,da sem z japonskega motorja na 'taljana prešaltu je bil cel podvig :D  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O ne ne, se mi kr smeji k tole pišem :) Sicer sem imel kar nekaj dela s svojo ljubico, sam je vredna vsake minute, k sva jo skup preživela v garaži :) 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, ProdriveR pravi:

@DAMI34 - narobe si me razumel, nikjer ne trdim da uporabniki mitask delate eksperimente. Samo jaz sem tak tip,da če sem z neko gumo zadovoln me zelo zelo težko prepričaš v kaj drugega (čeprov sem ravno letos presedlal z GP racerja na S20evo). In trenutno ne vidim prednosti SF+, razen v ceni :) 

Gre se tukaj predvsem za prihološki učinek. Sej tud to,da sem z japonskega motorja na 'taljana prešaltu je bil cel podvig :D  

Ekola kul, S20 zadnja je za odtenek meni osebno boljša, prva pa ne, sploh ker mi jo v 3jurjih zmanjka.

In se strinjam, če ti nekaj odgovarja ne menjaj, sicer so pa S20 dokaj ugodna cena in jaz sem z zadnjo delal enako kilometrino kot jo z SF+

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, ProdriveR said:

O ne ne, se mi kr smeji k tole pišem :) Sicer sem imel kar nekaj dela s svojo ljubico, sam je vredna vsake minute, k sva jo skup preživela v garaži :) 

No vis, enako je z gumami, sam precej ceneje ce se zmotis... ;) Probas, pa  se potem odlocis :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, jvalant pravi:

No vis, enako je z gumami, sam precej ceneje ce se zmotis... ;) Probas, pa  se potem odlocis :)

 

in če se zajebeš kot jaz (kup experimentiranja z ST pnevmatikami) jih po 1/3 uporabe vržeš dol in prodaš naprej za 2 solda.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!