Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

pred 2 urami, Joker pravi:

Evo: ravno včeraj sem jih namontiral po šestih kompletih Continentalk... Da probam še kitajske gume...

In res jih ni slišati...:naughty:

bom-o vesel komentarjev, vtisev

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, DAMI34 pravi:

predvsem zato, ker se ST po performansah počasi približujejo nekim povprečnim hypersport gumam, hkrati pa nudijo široko možnost uporabe od nizkih temperatur in slabih podlag, do dolgega (boljšega) roka trajanja

Recimo ST pnevmatike, ki so nekje v tem rangu :

pirelli angel GT

conti road attack2

sportsmart3

 

Sem tudi jaz opazil. Razlika oprijema v nagibu med Conti Sport attack 2 in Dunlop Roadsmart 3 SP je minimalna. Jaz jo na Hornetki ne zaznam, razen tega, da Dunlop manj agresivno zgubi oprijem- več možnosti da uloviš motor. Ter RS3 ima bistveno boljši feedback. Kilometrina pa bomo videli. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/21/2018 at 10:22 AM, Someone12 said:

Eno vprašanje glede gum Metzeler Karoo 3 170/60/17, 120/70/19.

923-103_A.jpg

Gume nekje pri 70-80 km/h precej zapojejo, pa me zanima ali je sprednja guma tista ki je glasna ali zadnja?

 

Sem imel Karoo 1. Super za peljat po asfaltu in makedamu, ....ko sem šel skozi italjanski tunel pri 130kmh sem zaslišal da zamano pelje tank....pogledam v ogledalo in nobenega za mano :) slišal sem samo moje gume. Zdržale so približno 10000km+.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 18. 8. 2018 ob 12:13, sesir pravi:

Sneci vozi do 78...

A Čehi delajo oboje,hehe....pa še na Zetorju jih imamo...

mitas je enden od večjih proizvajalcev gum za avione...

Ob 18. 8. 2018 ob 12:30, dAlencc87 pravi:

Mal me matematika oz. logika jebe.. Ce pumpas hladno gumo recimo na 2.3,kok moras potem toplo, da bo isti ucinek kot hladna 2.3??!?!?oz.na kok moras napumpat toplo gumo, da bo tlak 2.3,ko bo ohlajena?? :eek::hmm:

najlažje to preveriš tako , da z istim manometrom pomeriš hladno in toplo gumo - seveda pri 15,20,35,30 in 35stC zunanje temperature na isti relaciji cca 15-20km .. tako boš tudi vedel , kolišna je razlika med hladno in  toplo gumo v različnih temperaturah okolice. 

odvisno je od strukture gume in materiala naležne/tekalne površine.. tako tekalna površina kot karkasa naj bi imele optimalno temperaturo. če je guma pri visokih zunanjih temperaturah premalo napumpana se karksa mečka / žvaka/spodvija..s tem raste T karkse, tekalna površina pa ni dovolj ogreta.

za mojega je predpisano spredaj zmeraj 2.3 bar..zadaj solo 2.3 , naložen 2,5bar...solo se vozim zadaj na 2,5-2,6 , naložen 2,8-2,9(jadranka , avon roadrider diagonalka).. naložen 2,9 na jadranki je bila pesem.. 

conti TA2 pa mi je parkrat malo podrsnila na flikah z manjšim oprijemom...in zadnjič 2x na A strani jezerskega - nekaj tega sem pripisal malo predtrdo nastavljenemu vzmetenju.. ampak res nič alarmantnega- 5-10cm sem čutil v riti..

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, thumper pravi:

mitas je enden od večjih proizvajalcev gum za avione...

Na avijonih najhitrejse,na traktorju traktorske,na motorju najcenejse?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/18/2018 at 11:51 AM, Moto999 said:

Da ni to podobno kakor SAVA, katero sem imel samo 1x na avtomobilu pa nikoli več..še zastonj jih nebi vzel.

Zelo odvisno od dimenzije - razlicne dimenzije se proizvajajo na razlicnih lokacijah. Jaz in zena sva z njimi zadovoljna (16" Eskimo HP2, 17" Eskimo HP2, 17" Intensa UHP2 ter 18" Intensa UHP2), medtem ko z manjsimi (14" Eskimo S3 in S3+)
 nisem bil najbolj zadovoljen. Ma za cel sneg pa za driftat so ble super. :P

On 8/18/2018 at 12:30 PM, dAlencc87 said:

Mal me matematika oz. logika jebe.. Ce pumpas hladno gumo recimo na 2.3,kok moras potem toplo, da bo isti ucinek kot hladna 2.3??!?!?oz.na kok moras napumpat toplo gumo, da bo tlak 2.3,ko bo ohlajena?? :eek::hmm:

Hladne (22-24 stopinj) imam 2.4/2.8 bar spr/zad, tople mi nabije na 3.1/3.4 bar (pri 50/60 stopinjah) - podatki iz TPMS. Pri umirjeni voznji so stevilke seveda ustrezno nizje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po 12000 km je prišel čas za novo :) 

ker sem bil z gumo zadovoljen (kilometrina, oprijem...) sem se odločil kar za isto: metzeler roadtec Z8. Se spomnim da je bila enkrat debata glede na kraj izdelave - kitajska, nemčija... na tej piše made in germany. Vsaj piše, bomo videli kako se bo obnesla :rolleyes:  

 

DSC_0722.JPG

DSC_0720.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem zamenjal z8 interact z roadtec 01 in sem zaenkrat zadovoljen.

Je pa res, da z8 niti nisem nikoli izkoristil.

Se še učim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni,

po dobrih treh letih pavze sem ponovno na motorju (Kawasaki ninja zx-6r).

Pred tem sem vozil Hondo cbr600rr. Zadnje gume, ki sem jih imel so bile Dunlop GP Racer d211, s katerimi sem bil zelo zelo zelo zadovoljen.

Sedanja Nninja je obuta v Michelin Pilot Power. Gume imajo dovolj profila, vendar jim ne zaupam preveč, tako da sem se odločil za menjavo (dokaj slab povratni občutek in ob višji hitrosti in močnem bremzanju postanejo malo čigumaste).

Potrebujem nekaj za hitro cestno vožnjo, vglavnem Rakitna in Kačje ride. Pomemben mi je predvsem oprijem, življenska doba me ne zanima preveč. Glede na pretekle izkušnje, bi najraje spet vzel Dunlop. Sedaj imajo novo verzijo GP Racerk (d212). Glede na prebrane teste je nova guma očitno bolj dirkalno usmerjena kot prejšnja in potrebuje višjo delovno temperaturo oz. ima slabši oprijem v hladnejšem vremenu.

Zanima me, če ima kdo izkušnje v primerjavi z Gp Racer D211 in D212 ter novo gumo SportSmart TT.

Kakšna so mnenja in nasveti o teh in podobnih gumah ter njihovih zmeseh?

V poštev pride tudi Pireli (diablo supercorsa sp ali rosso corsa), vendar z njim nimam veliko cestnih izkušenj.

Vnaprej hvala za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, patarda pravi:

Pozdravljeni,

po dobrih treh letih pavze sem ponovno na motorju (Kawasaki ninja zx-6r).

Pred tem sem vozil Hondo cbr600rr. Zadnje gume, ki sem jih imel so bile Dunlop GP Racer d211, s katerimi sem bil zelo zelo zelo zadovoljen.

Sedanja Nninja je obuta v Michelin Pilot Power. Gume imajo dovolj profila, vendar jim ne zaupam preveč, tako da sem se odločil za menjavo (dokaj slab povratni občutek in ob višji hitrosti in močnem bremzanju postanejo malo čigumaste).

Potrebujem nekaj za hitro cestno vožnjo, vglavnem Rakitna in Kačje ride. Pomemben mi je predvsem oprijem, življenska doba me ne zanima preveč. Glede na pretekle izkušnje, bi najraje spet vzel Dunlop. Sedaj imajo novo verzijo GP Racerk (d212). Glede na prebrane teste je nova guma očitno bolj dirkalno usmerjena kot prejšnja in potrebuje višjo delovno temperaturo oz. ima slabši oprijem v hladnejšem vremenu.

Zanima me, če ima kdo izkušnje v primerjavi z Gp Racer D211 in D212 ter novo gumo SportSmart TT.

Kakšna so mnenja in nasveti o teh in podobnih gumah ter njihovih zmeseh?

V poštev pride tudi Pireli (diablo supercorsa sp ali rosso corsa), vendar z njim nimam veliko cestnih izkušenj.

Vnaprej hvala za odgovore.

Moje mnenje.. 

Gp racerke so top, pirelli supercorsa so pa top of the top.. Tko da.. 

 

Lp

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...saj si si že sam odgovoril...    :D

....sampovem...da boš imel s Pirelli še manj cestnih izkušenj, kot z D211 (beri...ker pol manj zdržijo kmjev)

...pa sam še to povem.... ne vidim razlike med različnimi gumami...pa pol nataknem gor  ta najbolj "češke " gume...

..verjetno veš, kaj mislim....

p.s.

...danes grem verjetno na Rakitno...pa če mi plačaš kofe..ti pokažem te tačeške gume..

...drugače pa ja....kot ti je napisal prejle @dAlencc87.....za TT ne vem...sam ne dej dajat gor SportSmart...

 

Popravljeno . Popravil Zivnorc
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pomeni (G)??? Oziroma, kakšna je razlika med 

150/70 R 17 M/C 69V TL
150/70 R 17 M/C 69V TL (G) 

 

Gre za Pirelli Scorpion Trail II

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, dAlencc87 pravi:

Moje mnenje.. 

Gp racerke so top, pirelli supercorsa so pa top of the top.. Tko da.. 

 

Lp

Najlepša hvala.

še dva vprašanja imam:

-Kako se kaj obnaša Supercorsa v malo hladnejšem vremenu (10 stopinj) in kako ko je že malo obrabljena?

-Ali občutiš kakšno večjo razliko med d211 in d212 gp racerkami?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@patarda 

..preverjeno (majke mi) ... videl :eek: in slišal, da morajo biti za na Rakitno SLICK gume  .... trdote 1 ali 2 ( odvisno od temperature).

:eek:    :eek:

... baje se peljejo fenomenalno. ... sicer rabiš malo več kot en krog, da jih ogreješ, pol pa limajo. Tko sem slišal...   :D

 

@patarda 

..dej ne kompliciri, natakni D211, s katerimi si zelo, zelo zadovoljen (kot si že sam napisal)...in ko jih boš čez mesec stenstal, natakni D212, pa boš videl razliko, da ni razlike (na cesti) 

Za D211 je značilno (moja opažanja, sem zvozil kar nekaj kompletov), da imajo (skoraj)  konstanten oprijem do indikatorjev, kar za druge pnevmatike ne drži, ki proti koncu življenske dobe pričnejo izgubljat oprijem (nekatere bolj, nekatere manj). Po moji logiki gre to pripisati močni karkasi NTEC tehnologije  D211 (mogoče se motim) ...ali pa ima D211 malo več zmesi tudi pod indikatorji, kot ostale pnevmatike (ne vem ...predvidevam, nisem rezal in meril še nobene pnevmatike do zdaj).

Pnevmatika je potrošni material. Vsakemu je všeč katera druga pnevmatika. Preskusi in poročaj, katera je tebi najbolj všeč. Tu je že na stotine poročil. Malo poišči.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 urami, patarda pravi:

Najlepša hvala.

še dva vprašanja imam:

-Kako se kaj obnaša Supercorsa v malo hladnejšem vremenu (10 stopinj) in kako ko je že malo obrabljena?

-Ali občutiš kakšno večjo razliko med d211 in d212 gp racerkami?

LP

Hja, pri zun. temperaturi 10 st se ne vozim veliko, sem se pa ze..guma rabi malo vec casa in telovadbe, da se ogreje, ampak ko pride na del. temp. je to to.. Jaz pirelli-ju zaupam 300 odstotno, ni me se zajebala.. Seveda spet odvisno od obrabe itd itd..

Jaz sem prisel do sklepa, da je tu na forumu res ogrooomno razlicnih mnenj uporabnikov, ampak sam zase bos najbolje vedel ko jih probas.. 

Za razliko med 211 in 212 ti je pa zivnorc vse lepo razlozil:worship:

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sc ko je mrzlo okoli 10 in manj in ko je pod mejo dovoljenega hudičevo drsi in odnaša kot da po ledu voziš,moreš bit kr previden na začetku z njo..občutu na lastni koži in plastikah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, Ciko86 pravi:

Sc ko je mrzlo okoli 10 in manj in ko je pod mejo dovoljenega hudičevo drsi in odnaša kot da po ledu voziš,moreš bit kr previden na začetku z njo..občutu na lastni koži in plastikah

To mogoče ze s precej obrabljeno.. Na cca 70posto obrabe je men tut v hladnem dajala dober obcutek.. Ajde realno, spet odvisno od nacina voznje in ozemanja rocice za gas:naughty:

Medtem ko recimo dunlop sportsmart2 ji pa tut pri zun. temperaturi 35plus ne zaupam.. Ne pa ne da se ogreje.. Kolega jo ima trenutno na mt09 naked, pa ni pocasen voznik, in pravi da je bolj zalost vse skup in mu spodrsava.. Postane mlacna, kaj vec pa ne.. In ni edini, vec jih je ze potrdilo isto.. 

Lp

Popravljeno . Popravil dAlencc87
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, KARMEN1 pravi:

Pri 35 plus so meni vse gume včasih zdrsnile.

drsele, zdrsne pozimi, po hudo vročem asfaltu (sploh istra) pa delujejo kot da so mal prazne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, KARMEN1 pravi:

Pri 35 plus so meni vse gume včasih zdrsnile.

..a to misliš..letih?..  :huh:   .... a jih nisi takrat že nehala uporabljat?..    :huh:

:P

 

Sport Smart (še tastara) mi je pustila par spominov, ki sem jih izbrisal šele pri 95C in dodatno količino praška in izdatnim izpiranjem. SportSmart2 nisem imel nikoli, ker so baje podobnega značaja. Za SportSmart TT pa ne vem.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/29/2018 at 10:47 PM, patarda said:

Pozdravljeni,

po dobrih treh letih pavze sem ponovno na motorju (Kawasaki ninja zx-6r).

Pred tem sem vozil Hondo cbr600rr. Zadnje gume, ki sem jih imel so bile Dunlop GP Racer d211, s katerimi sem bil zelo zelo zelo zadovoljen.

Sedanja Nninja je obuta v Michelin Pilot Power. Gume imajo dovolj profila, vendar jim ne zaupam preveč, tako da sem se odločil za menjavo (dokaj slab povratni občutek in ob višji hitrosti in močnem bremzanju postanejo malo čigumaste).

Potrebujem nekaj za hitro cestno vožnjo, vglavnem Rakitna in Kačje ride. Pomemben mi je predvsem oprijem, življenska doba me ne zanima preveč. Glede na pretekle izkušnje, bi najraje spet vzel Dunlop. Sedaj imajo novo verzijo GP Racerk (d212). Glede na prebrane teste je nova guma očitno bolj dirkalno usmerjena kot prejšnja in potrebuje višjo delovno temperaturo oz. ima slabši oprijem v hladnejšem vremenu.

Zanima me, če ima kdo izkušnje v primerjavi z Gp Racer D211 in D212 ter novo gumo SportSmart TT.

Kakšna so mnenja in nasveti o teh in podobnih gumah ter njihovih zmeseh?

V poštev pride tudi Pireli (diablo supercorsa sp ali rosso corsa), vendar z njim nimam veliko cestnih izkušenj.

Vnaprej hvala za odgovore.

d211 so bile prejšnje gume,sploh ne vem ,če jih še dobiš . Zdaj imaš d212,so pa drugačne napram d211.Jaz sem jih kar konkretno prej obrabil.Tud filing je mal drugačen,ampak guma je TOP. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

7 minutes ago, Marcel-F said:

d211 so bile prejšnje gume,sploh ne vem ,če jih še dobiš . Zdaj imaš d212,so pa drugačne napram d211.Jaz sem jih kar konkretno prej obrabil.Tud filing je mal drugačen,ampak guma je TOP. 

Seveda se jih dobi. Sirnik ima zadnjo 180/55 za cca 150e

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 minute ago, ukica said:

Seveda se jih dobi. Sirnik ima zadnjo 180/55 za cca 150e

Lej ne vem, men jih pošilja že od lani d212,ampak 190 ne 180.Ko sem ga vparašal (Širnika) za d211,mi je rekel da so zdaj d212 in da jih nima več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!