Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


FalcoR

Priporočene objave

Npr.: Se peljem do Livorna s starimi gumami, tam pa nataknem nove. Pozna kdo, kje bi se to dalo izvesti v četrtek popoldan. Je to preveč kompliciran postopek?. Problem je v tem, da ne znam italijansko, drugače bi se že nekako zmenil. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 urami, tomash pravi:

Npr.: Se peljem do Livorna s starimi gumami, tam pa nataknem nove. Pozna kdo, kje bi se to dalo izvesti v četrtek popoldan. Je to preveč kompliciran postopek?. Problem je v tem, da ne znam italijansko, drugače bi se že nekako zmenil. 

 

pred 17 urami, 3nity pravi:

@tomash V Olbiji je en fajn vulkanizer, Modde Gomme. Izredno pedanten, cena ista kot pri nas, senzorji preživijo :D

 

Sploh pa je na Sardiniji Gommista en pogostejših napisov...:)

Že vejo zakaj jih je toliko...

Pa saj si najbrž že lani opazil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 urami, tomash pravi:

Npr.: Se peljem do Livorna s starimi gumami, tam pa nataknem nove. Pozna kdo, kje bi se to dalo izvesti v četrtek popoldan. Je to preveč kompliciran postopek?. Problem je v tem, da ne znam italijansko, drugače bi se že nekako zmenil. 

Nasplosno se bos zmenu tudi z rokami za menjavo gume...ne vem kak je zdaj a 7 let nazaj so bile se veliko drazje gume in bi jz menju pred potjo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 29. 8. 2018 ob 22:47, patarda pravi:

Pozdravljeni,

po dobrih treh letih pavze sem ponovno na motorju (Kawasaki ninja zx-6r).

Pred tem sem vozil Hondo cbr600rr. Zadnje gume, ki sem jih imel so bile Dunlop GP Racer d211, s katerimi sem bil zelo zelo zelo zadovoljen.

Sedanja Nninja je obuta v Michelin Pilot Power. Gume imajo dovolj profila, vendar jim ne zaupam preveč, tako da sem se odločil za menjavo (dokaj slab povratni občutek in ob višji hitrosti in močnem bremzanju postanejo malo čigumaste).

Potrebujem nekaj za hitro cestno vožnjo, vglavnem Rakitna in Kačje ride. Pomemben mi je predvsem oprijem, življenska doba me ne zanima preveč. Glede na pretekle izkušnje, bi najraje spet vzel Dunlop. Sedaj imajo novo verzijo GP Racerk (d212). Glede na prebrane teste je nova guma očitno bolj dirkalno usmerjena kot prejšnja in potrebuje višjo delovno temperaturo oz. ima slabši oprijem v hladnejšem vremenu.

Zanima me, če ima kdo izkušnje v primerjavi z Gp Racer D211 in D212 ter novo gumo SportSmart TT.

Kakšna so mnenja in nasveti o teh in podobnih gumah ter njihovih zmeseh?

V poštev pride tudi Pireli (diablo supercorsa sp ali rosso corsa), vendar z njim nimam veliko cestnih izkušenj.

Vnaprej hvala za odgovore.

Jaz sem vozila vse tri od Dunlopa, za mojo uporabo je letos iz prestola GP racer D211 vrgla Sportsmart TT. D211 mi je bila super všeč, ampak sprednja je šla hitreje v franže. D212 se s ciklistiko na mojem motorju ni marala, na prehodih iz trde v mehko zmes spredaj jo je požrlo. In na vročih zalivkah s polnim kovčkom je bil sprednji konec obupen tudi, če sem jo povozila naravnost. Zadnji sta mi bili tam tam. TT mi spredaj obrablja veliko bolj enakomerno, veliko prej se segreje na delovno temperaturo (4 ovinek na pisti gre lahko na polno), in dejansko gre raje v ovinek kot pri D212. Je pa zadaj malo manj gripa, podobno kot npr pri Mitaski Sportforce. Računam, da bo zdržala enih 20-30% več kot gpracer,  pa je bilo zadnje čase žal precej mestne vožnje in nekaj avtoceste, pa 2000 km v dvoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12 hours ago, svobodnaptica01 said:

Jaz sem vozila vse tri od Dunlopa, za mojo uporabo je letos iz prestola GP racer D211 vrgla Sportsmart TT. D211 mi je bila super všeč, ampak sprednja je šla hitreje v franže. D212 se s ciklistiko na mojem motorju ni marala, na prehodih iz trde v mehko zmes spredaj jo je požrlo. In na vročih zalivkah s polnim kovčkom je bil sprednji konec obupen tudi, če sem jo povozila naravnost. Zadnji sta mi bili tam tam. TT mi spredaj obrablja veliko bolj enakomerno, veliko prej se segreje na delovno temperaturo (4 ovinek na pisti gre lahko na polno), in dejansko gre raje v ovinek kot pri D212. Je pa zadaj malo manj gripa, podobno kot npr pri Mitaski Sportforce. Računam, da bo zdržala enih 20-30% več kot gpracer,  pa je bilo zadnje čase žal precej mestne vožnje in nekaj avtoceste, pa 2000 km v dvoje.

Morm rect da sem slisal ze kar nekaj hvale na racun te sportsmart tt.. pa nekako nisem bil najbolj preprican zaradi res slabe sportsmart2.. 

zanimivo, bo za probat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, ukica pravi:

Morm rect da sem slisal ze kar nekaj hvale na racun te sportsmart tt.. pa nekako nisem bil najbolj preprican zaradi res slabe sportsmart2.. 

zanimivo, bo za probat

Tudi jaz sem bila skeptična, dokler je nisem poskusila v Španiji spomladi. Potem pa nataknila še na svoj moped in zaenkrat sem zelo zadovoljna. Bomo videli, kako se bo obnašala ob koncu življenjske dobe (upam, da mi to uspe še letos).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 minutes ago, Scarabeo 500 said:

Ja, resnično so svinjsko glasne. Daleč, daleč najglasnejše gume.

Zvozil Pireli in Metzeler po en komplet.  Skoraj ni neke razlike. Sedaj imam Pireli in zopet gredo gor Pireli. :)

 

1 hour ago, Kawl said:

Pirelli scorpion sigurno prva izbira

 

On 9/8/2018 at 10:12 PM, gift said:

zelo so glasne, me zelo moti :dry:

 

 

Sej mord sm ze prasal, pa bom se enkat, vas k mate SUVje dlje cajta. Ste opazli kako razliko med ST gumo, ala roadsmart, angel gr, roadattack in 90/10 gumami? Zvozil sem trailattack in terraforce gre k koncu. Nism cist zaupljiv do prednjega konca, in me zanima, a je z sT gumo kej drugac? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 10. 9. 2018 ob 21:39, ukica pravi:

Je ze kdo sprobal s21? Za s20 je ze dami pisal.. :) 

Treutno imam gor gpko.. suoer guma, ma treba probat se kaj.. :P 

Lahko ti povem mojo izkušnjo. Z S21 sem zelo zadovoljen do zdej nobenih težav nobenih zdrsov ali kaj podobnega, edin frišne zalivke tem gumam niso najbolj všeč, pa predvidevam da tut ostalim gumam ne dišijo preveč. Skratka drugo sezono gre sigurno še en komplet S21 na motor. Obraba pa približno po 3000 kilometrih popolnoma enakomerna je pa še približno 3,5 mm profila ostalo, tako da sklepam da okrog 5000 km bi se dalo izvlečt. Vozim pa se bol kot ne samo po ovinkih nobenih nekih groznih ravninskih tur ne delam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kje na poti od Petrine do MB kaksen pameten vulkanizer z ok cenami za gume (Kocevje-Dvor-Trebnje-Lasko-Celje). Lahko tudi par km iz te poti.

Zgleda da bodo glih se zdrzale do doma pa bi kr sproti menjal.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...
pred 2 urami, Bostjan L pravi:

Borut!

Kaj narediš ko ti takole uničijo sprednjo gumo na uradnem tehničnem pregledu?

Produkt.thumb.JPG.b90abb6a86ba1b0d6e6f0be14ec6e80d.JPG

Nič, ker mi jo niso še nikoli tako podrsali. Kaj so rekli, ko si jim, če si jim, pokazal poškodbo? 

Drugače pa sprehod do policijske postaje, kjer ti bodo razložili, če gre za kaznivo dejanje poškodovanje tuje stvari. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Bostjan L pravi:

Borut!

Kaj narediš ko ti takole uničijo sprednjo gumo na uradnem tehničnem pregledu?

Kje :mad:

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, maus pravi:

Kje :mad:

 

Ne vem kako in kje na tehnicnem je sploh mozno kaj takega narediti s sprednjo gumo???Seveda pri rednem pregledu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, sesir pravi:

Ne vem kako in kje na tehnicnem je sploh mozno kaj takega narediti s sprednjo gumo???Seveda pri rednem pregledu....

grobi ali neustrezni valjčki ... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, maus said:

Kje :mad:

 

Žal ti ne bo informacija prav prišla, ker ne boš dobil nove gume ali denarja.

Ene dva meseca me je šef firme nategoval. Šel na njihovo zavarovalnico, ki jerekla da oni plačujejo škode samo nad 500e. Na moji zavarovalnici so me samo debelo gledali in naredili spis, kasneje poklicali po telefonu da nemorejo nič. Prijavil na državno direkcijo, za tehnične preglede vozil, jasno od njih nič.

Zgodba je taka kot v Mikijevem zabavniku v rubriki Saj ni res pa je :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Bostjan L pravi:

Žal ti ne bo informacija prav prišla, ker ne boš dobil nove gume ali denarja.

Ene dva meseca me je šef firme nategoval. Šel na njihovo zavarovalnico, ki jerekla da oni plačujejo škode samo nad 500e. Na moji zavarovalnici so me samo debelo gledali in naredili spis, kasneje poklicali po telefonu da nemorejo nič. Prijavil na državno direkcijo, za tehnične preglede vozil, jasno od njih nič.

Zgodba je taka kot v Mikijevem zabavniku v rubriki Saj ni res pa je :)

če ne drugega, bo javna objava pripomogla, da kdo ne bo šel na tak tehnični servis ...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne mi zamerit, sicer bi bila debata bolj primerna za gume splošno, saj se to lahko zgodi na katerikoli gumi oziroma sploh mi ni jasno kako se tole lahko zgodi, ker roko na srce, kje vse se vozim in kaj vse počnem pa nimam take gume. Madona saj ti valjčki na tehničnem namensko režejo po gumi. 

Sori jaz skoraj ne verjamem da je to na tehničnem nastalo. Možno ne bom rekel, da je drsanje na tehničnem pripomoglo k že prej razbrazdani gumi. Sicer pa zaradi teh črtic nisi izgubil niti kilometrine pa niti oprijema.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!