Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
2 minutes ago, DAMI34 said:

Ti dej kar češ, zdej bo ja ok če si vzmetenje zrihtal :P

 

Nic nisem se zrihtal. Nimajo to v mercator tehniki na polici.

Avatar sem menjal vidis?

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno
1 hour ago, krucymucy said:

Zato tudi nisem napisal. Sicer bo dami spet imel eseje o gumah ...

Kruci gre u napad na cesto. Tretji del. 

Objavljeno (popravljeno)

Sportni napad sem imel kar nekaj parov enke in dvojke. 

Tudi napad na steze dva mi je bil vsec, mal se je hitro obrabljalo sicer.

Kak si zadel tako hitro? 

 

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)

Pa ni tezko. Rad si vozu conti, ST je smiselna izbira. Torej napad na cesto tretjic. Jez mam rad dunlop. Bom cestno brihten na kubik. 

 

Bluz n blodnje niso potrebne. 

 

Popravljeno . Popravil Kugelschreiber
Objavljeno (popravljeno)

Mislim da bos s conti sa2 bolj zadovoljen kot 3 :P 

btw, jaz sem lani ruknu gor 1ko, dot 2015.. sem jih dobil za slabih 140-150e.

Najvecjo razliko zna pa sigurno povedati maus.. jih vozi ze ulala, ce me spomin ne vara..

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

Z originalnim sportnim napadom sem bil zelo zadovoljen, tako zelo, da sem nekih pet kompletov znucal. Drugi sportni napad sem imel samo eden sicer ampak je bilo se bolje. 

Sedaj grem na cestni napad tretji del. 

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 11 urami, ukica pravi:

Mislim da bos s conti sa2 bolj zadovoljen kot 3 :P 

btw, jaz sem lani ruknu gor 1ko, dot 2015.. sem jih dobil za slabih 140-150e.

Najvecjo razliko zna pa sigurno povedati maus.. jih vozi ze ulala, ce me spomin ne vara..

trenutno je še vedno zame najboljša guma CSA3 ... čeprav je imela CSA2 lepši profil, ampak lepota ni merilo kvalitete ;) .. kr mene poglejte :P 

za vsestranskost, ki jo potrebujem pri potovanjih, pri kakšnih kurćenjih skozi ovinke, nalivi in hladen asfalt ter solidna kilometrina, je CSA3 to kar jaz potrebujem in želim

 

p.s.

za preko zime in za na klocne, je tut mitaska dobra, da ni glih na golih feltnah.

 

Jeseni sem nataknil Pirelli diablo rosso 3 in po 2,500 km se ne pozna veliko obrabe, ampak mi ne daje tiste vodljivosti, občutka v ovinkih in povratne informacije, kot mi jo je dajala CSA3 ... sploh ni slaba, ampak ni to to, kar sem pričakoval ;)

 

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno (popravljeno)

D222? Meni ni nikoli zdrsnila.

Nobena.

To imas nekaj narobe z vzmetenjem, ali pa celim motorjem.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 1
  • Haha 2
Objavljeno
pred 5 minutami, krucymucy pravi:

D222? Meni ni nikoli zdrsnila.

Nobena.

To imas nekaj narobe z vzmetenjem, ali pa celim motorjem.

D221, po celem Peloponezu jo je odnašalo pri zaviranju in nagibanju. Slaba guma, ne da se primerjat z Mitasko.

Tudi Mitasko mi nosi v v pravem dežju, sprednjo, zadnjo, če se pretirava, ampak kontrolirano, ker nimam elektronike.

Vzmetenje je brezhibno nastavljeno, kar se vidi na lepi obrabi gume, seveda pa je normalno da na AC ne moreš porabiti robov.

Ti imaš pač drug segment vožnje, kratke relacije, močnejši motor, ki bolj trga gumo in slabo vzmetenje, da ti drsa ter zanič Dunlopke.

@kronik je pa zgornja skrajnost, ker vozi projektil, ki gumo požre, tako je ti nikoli ne boš, tudi s svojim afnanjem pri nagibih, lahko samo sanjaš.

Objavljeno
1 minute ago, Snecer said:

Kakorkoli, brez strahu si lahko nabaviš SF+ za svoj motor, gume zmorejo več kot ti, no itak imaš še elektroniko.

Nič bat, made in Slovenia...

 

Jaka elektronika. Ce se zadnje kolo hitreje vrti prekine vbrizg.

To naredis lahko doma.

Objavljeno
Pravkar, krucymucy pravi:

ABS imas? Spredaj in zadaj? 

ne, brembo pakne pa prepletene cevi

Objavljeno

Ce bi imel abs, bi se dalo mogoce ze v ecuju en "TC" nardit.

recimo na vsako MT09 in derivate se da programirat tempomat. In dela tako kot mora.

Objavljeno

Nisem nic skepticen, se v Srbijo si krvavice svercam, ker nimajo tle nic za jest.

Objavljeno (popravljeno)
pred 47 minutami, xtzs pravi:

:lol1::lol1:

Kaj je to smesno?Dejstvo je,da pri Snecijevi voznji guma zdrsne je lahko krivo....

Aja mogoce versis SUNE tuk,da le Dunlop ne prenese...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 2 urami, krucymucy pravi:

Jaka elektronika. Ce se zadnje kolo hitreje vrti prekine vbrizg.

To naredis lahko doma.

Kaj se pa zgodi, če dvigneš prednje kolo?

Objavljeno

prekine vzig zaradi razlike v hitrosti vrtenja prednjega in zadnjega kolesa.

Objavljeno
pred 13 urami, Snecer pravi:

Kakorkoli, brez strahu si lahko nabaviš SF+ za svoj motor, gume zmorejo več kot ti, no itak imaš še elektroniko.

Nič bat, made in Slovenia...

 

Pa ne bo na super zrihtan moped z najboljšim vzmetenjem neke "neznane" marke gum montiral. Saj se mu bodo vsi smejali. Njdražje dej kruci, najdraže. Vsaj filing bo da za tisti denar fjn držijo :P

 

pred 13 urami, XTR pravi:

Prenežen je z gasom pa Dunlop-ke sploh ne ogreje na delovno temperaturo.  Še en dokaz, da je Mitas vrhunska guma, ker se zelo hitro ogreje. :) 

Točno tako, če sem Sportsmart nažigal ali pa bolj ostro vozil je bila kul, ko sem gledal naravo in kruzal, pa je prvo kar nekajkrat odneslo, tako da sem z nogo v tla udaril. In nisem bil edini, celo ulegli so se fantje in to pri počasni vožnji. 

In prav zato mi je tudi SF+ všeč, dejansko je ne rabiš ugreti za normalno vožnjo.

Objavljeno
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

Pa ne bo na super zrihtan moped z najboljšim vzmetenjem neke "neznane" marke gum montiral. Saj se mu bodo vsi smejali. Njdražje dej kruci, najdraže. Vsaj filing bo da za tisti denar fjn držijo :P

 

to pa sem spregledal, veliko da na gostilniško razpoznavnost, zlata fedra in mitas gume ne gredo skupaj...

spet se bo sam vozil :) 

Objavljeno
18 minutes ago, Snecer said:

to pa sem spregledal, veliko da na gostilniško razpoznavnost, zlata fedra in mitas gume ne gredo skupaj...

spet se bo sam vozil :) 

Sej to se vedno sam vozim.

Startamo skupaj, pol me pa v gostilni pocakajo. 

  • Haha 2
Objavljeno
Ob 12. 11. 2018 ob 19:57, XTR pravi:

Ne bi bilo slabo definirati okrajšave gum... TF in TOF? 

TF- Terra force  (TEF bi bilo tudi ok, samo potem bo spet zmešnjava med novimi in starimi objavami)

TOF- Touring force 

potemtakem : TEF in TOF.

Ob 12. 11. 2018 ob 21:23, Kugelschreiber pravi:

 

Thump, komot nataknes teraforce. Cca 8000km, nit enga zdrsa, nit ene “situacije”. V nagibu pošlajsano vse. Moje tace njene tace. kufri...sm jo vozil tud na TDM, dobro je blo. Ne bo pa 10 000km nardila. Ne predna ne zadna. Pa trailattack tud niso nardile 10, nit prblizno. 

krucyja vprašaj pa boš videl, da je preslabo vzmeteje.. :D  10000km je premalo.. sem na 13tkm s TA2 pa še za nekih 2 bo baje..kar je še zmeraj 3-4 tkm pod mojimi in 7tkm pod pričakovanji  ms-ja glede na mojo vožnjo.. edina prednost - manjkrat pri vulkanizerju zaradi globjega profila..

Ob 15. 11. 2018 ob 15:49, DAMI34 pravi:

 

In prav vseeno mi je kaj kdo misli in ali se kdo zaradi tega sekira, ker če sem znal vozit Barum, bom znal tudi SF+. Pozabljaš da delam 25kkm letno v vseh letnih časih in nekaj malega vem kako je voziti tudi pri -5C.

guma za na mamute..

Ob 16. 11. 2018 ob 9:09, KARMEN1 pravi:

Nihče ni razumel, zakaj sem omenila helij :whistle:.

Ok, nema veze :lol1:.......

zaradi piskajočega govora ob sestopu z motorja zaradi zdrsa motorja v ovinku za kar je bil kriv prenizek tlak v gumah kar je posledično botrovalo analni ekstrudaciji v obliki rjave črtice s tendenco preoblikovanja v obliko pleskavice z agregatnim stanjem repne jote.

Ob 16. 11. 2018 ob 13:11, krucymucy pravi:

A so "F" Faraday ali Farad? :D

poznam dobrega optika.. tisti krogec pred črko pomeni stopinje .. to naredi tisto pomembno razliko med temperaturo in kondenzom.

Ob 16. 11. 2018 ob 20:47, Snecer pravi:

no, torej merjenje v garaži s psi je dovoljeno

od par let nazaj je to strogo prepovedano zaradi znanih dogodkov v ljubljani.. ker si pa s štajerskega konca pa lahko poizkusiš z mačkami... čeprav takega matranja živali ne odobravam..

Objavljeno
10 minutes ago, thumper said:

 

krucyja vprašaj pa boš videl, da je preslabo vzmeteje.. :D  10000km je premalo.. sem na 13tkm s TA2 pa še za nekih 2 bo baje..kar je še zmeraj 3-4 tkm pod mojimi in 7tkm pod pričakovanji  ms-ja glede na mojo vožnjo.. edina prednost - manjkrat pri vulkanizerju zaradi globjega profila..

..

 

Vzmetenje je ok. Je pa Caponord pogosto (pre)otovorjen, vecinoma v dvoje,  pogosto z vinjeto. Tako de men je teh obetajocih 10kkm WAAAAW dost kilometrov. Ce sm ok sestel, bi ti z ene montaze rad potegnu 19000km?!? :eek:  Nc ne bom reku. Morda je tud to mozno. Men to uspe, s pomocjo matematike. 9500prednja+9500zadnja=19000

Objavljeno (popravljeno)

Jaz sem menjal zvrst mopeda tudi zaradi pnevmatik, ali pa predvsem zaradi le-teh, češ "s trail attack, centin profila, pa ja bom naredu 10Mm"

Sem jih kurac, 6Mm, pa je bla nula. Z dunlop TR91 in metzeler tourance je bilo pa glih malo bolje, ne dosti.

Bomo vidli kaj bo s temi, 5Mm bi bilo nekje na ravni ostalih, CSA, PDR... recimo.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno (popravljeno)
pred 8 minutami, krucymucy pravi:

Jaz sem menjal zvrst mopeda tudi zaradi pnevmatik, ali pa predvsem zaradi le-teh, češ "s trail attack, centin profila, pa ja bom naredu 10Mm"

Sem jih kurac, 6Mm, pa je bla nula. Z dunlop TR91 in metzeler tourance je bilo pa glih malo bolje, ne dosti.

Bomo vidli kaj bo s temi, 5Mm bi bilo nekje na ravni ostalih, CSA, PDR... recimo.

Te ne moti sila in filing v ovinkih?

Osebno mi ble spredaj vsec  le SC ali diablo ali dunlop N-tec...pa še to le enkrat sprobu M trdoto,kasneje vedno S

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Na vecini gum sem imel odlicen filing, res pa je, da sem z izjemo gum na wehrmacht expressu vedno kupoval sport gume.

Kako bo pa z novim setom bomo pa videli, a glede na toliko razlicnih mnenj je o tej pnevmatiki, je najbolje da se sam odlocim.

 

 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!