krucymucy Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 Just now, gasperX said: Helij krucy helij rabs.. ma ti pa tut nc neves Ti tudi ne, sicer ne bi to napisal.
DAMI34 Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 pred 5 minutami, krucymucy pravi: Proizvajalec cesa? kake globoke Ja vem, pnevmatike. Ampak da ne bo dvoumno.
gasperX Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 pred 2 minutami, krucymucy pravi: Ti tudi ne, sicer ne bi to napisal. use vedt je brez veze.... je bols da enga po grlu rukneva bo bl fajn Kugelschreiber 1
krucymucy Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 1 hour ago, gasperX said: use vedt je brez veze.... je bols da enga po grlu rukneva bo bl fajn Izlet organiziraj za spomladi. Tam kak teden, 10 dni... TakeALookAround, gasperX in sesir 3
thumper Objavljeno November 21, 2018 Opozori Objavljeno November 21, 2018 pred 9 urami, gasperX pravi: KAksno brezveze nabijanje... Pumpak kokr je proizvajalc reku da je treba... pa do zdej nikon nisem imel problemu z gumami... komot tebi ki se vozoš vseskozi sam ..
SAR-Solo Adventure rider Objavljeno November 22, 2018 Opozori Objavljeno November 22, 2018 Ob 13. 11. 2018 ob 10:04, DAMI34 pravi: Ne mi zamerit, sicer bi bila debata bolj primerna za gume splošno, saj se to lahko zgodi na katerikoli gumi oziroma sploh mi ni jasno kako se tole lahko zgodi, ker roko na srce, kje vse se vozim in kaj vse počnem pa nimam take gume. Madona saj ti valjčki na tehničnem namensko režejo po gumi. Sori jaz skoraj ne verjamem da je to na tehničnem nastalo. Možno ne bom rekel, da je drsanje na tehničnem pripomoglo k že prej razbrazdani gumi. Sicer pa zaradi teh črtic nisi izgubil niti kilometrine pa niti oprijema. Sicer je že nekaj časa minilo in sem enakega mnenja, da se ta poškodba ni zgodila na tehničnem pregledu. V naši firmi izdelujemo, obnavljamo in popravljamo valje za tehnične preglede, testne linije ter dinamometre za vse vodilne svetovne proizvajalce avtomobilov. Po zahtevni in natančni izdelavi vseh delov se valj sestavi, zavari, žarjenje, kalibriranje, fina obdelava in metalizacija tekalne površine. Zahtevna in natančna izdelava mora zadostiti kriterijem za simulacijo vožnje na dinamometrih do 240 km/h !!! Takšni valji imajo življensko dobo od 5 do 8 let. Delujejo 24 ur na dan. Potem nam jih vrnejo, da jih obnovimo. Z časom obratovanja valj postane vedno bolj gladek in nimam ideje, kaj bi lahko na valju tako poškodovalo pnevmatiko. Tudi, da bi na valju bil pesek ali kak drug tujek bi ga centrifugalna sila pred zaviranjem izvrgla iz valja. Prilagam fotografijo valja, katerega trenutno obnavljamo. Valj naše izdelave in je prišel po 11 letih na obnovo. KARMEN1, sesir in DAMI34 2 1
sesir Objavljeno November 22, 2018 Opozori Objavljeno November 22, 2018 pred 5 minutami, The Lakl pravi: Z časom obratovanja valj postane vedno bolj gladek in nimam ideje, kaj bi lahko na valju tako poškodovalo pnevmatiko. Tudi, da bi na valju bil pesek ali kak drug tujek bi ga centrifugalna sila pred zaviranjem izvrgla iz valja. Prilagam fotografijo valja, katerega trenutno obnavljamo. Valj naše izdelave in je prišel po 11 letih na obnovo. MITAS
DAMI34 Objavljeno November 23, 2018 Opozori Objavljeno November 23, 2018 pred 10 urami, sesir pravi: MITAS Ne smetit po vsaki temi, ker te bom dal na hladno.
sesir Objavljeno November 23, 2018 Opozori Objavljeno November 23, 2018 pred 52 minutami, DAMI34 pravi: Ne smetit po vsaki temi, ker te bom dal na hladno. Dobro jutro... Dotično zadevo kako se Mitas guma uničila na tehničnem pregledu si ti prestavil sem!!!!
DAMI34 Objavljeno November 23, 2018 Opozori Objavljeno November 23, 2018 pred 2 urami, sesir pravi: Dobro jutro... Dotično zadevo kako se Mitas guma uničila na tehničnem pregledu si ti prestavil sem!!!! Da, vendar je odgovor in problem lahko splošen. Ni to edina guma, ki se na tehničnem lahko poškoduje zato prenehaj. Zadnje opozorilo maus 1
Quest Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 Dones ruknem moped s štenderja pa zadnja guma nekak čudno se oglasi. Pogledam prazna. Ruknem nazaj na štender napolnim in baterijo v roke in pregledam vse. Od ventilčka (pa plunk gor če pušča) pa do kompletne tekalne površine (tudi z roko prek če se kaj zatakne-občutiš s kožo). Pregled bokov in ob robu feltne. NIČ. Nikljer nič. Samo prazna je bila. Zadnja kontrola pred vožnjo 17 Novembra. Vse OK. Sem kljub temu šel na furco. Vseskozi pogledoval na armaturo koliko tlaka je še v gumah. Zadnja padla za 0,1 bar kar je posledica temperature(garaža zunaj) Kakšna ideja kaj naj pogledam. Kaj bi to bilo. Predlogi. Jutri ponovno merjenje tlaka in pa milnico čopič in kontrola feltna-guma, ventilček in še enkrat vizuelni pregled gume. Zaštekal ventilček in je spuščal. Dones ni.
Snečer Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 pred 25 minutami, Quest pravi: Dones ruknem moped s štenderja pa zadnja guma nekak čudno se oglasi. Pogledam prazna. Ruknem nazaj na štender napolnim in baterijo v roke in pregledam vse. Od ventilčka (pa plunk gor če pušča) pa do kompletne tekalne površine (tudi z roko prek če se kaj zatakne-občutiš s kožo). Pregled bokov in ob robu feltne. NIČ. Nikljer nič. Samo prazna je bila. Zadnja kontrola pred vožnjo 17 Novembra. Vse OK. Sem kljub temu šel na furco. Vseskozi pogledoval na armaturo koliko tlaka je še v gumah. Zadnja padla za 0,1 bar kar je posledica temperature(garaža zunaj) Kakšna ideja kaj naj pogledam. Kaj bi to bilo. Predlogi. Jutri ponovno merjenje tlaka in pa milnico čopič in kontrola feltna-guma, ventilček in še enkrat vizuelni pregled gume. Zaštekal ventilček in je spuščal. Dones ni. ventilček ti šteka? malo wd40 v kapico in na ventilček pa podrmat Quest in sesir 2
DAMI34 Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 pred 4 urami, Quest pravi: Dones ruknem moped s štenderja pa zadnja guma nekak čudno se oglasi. Pogledam prazna. Ruknem nazaj na štender napolnim in baterijo v roke in pregledam vse. Od ventilčka (pa plunk gor če pušča) pa do kompletne tekalne površine (tudi z roko prek če se kaj zatakne-občutiš s kožo). Pregled bokov in ob robu feltne. NIČ. Nikljer nič. Samo prazna je bila. Zadnja kontrola pred vožnjo 17 Novembra. Vse OK. Sem kljub temu šel na furco. Vseskozi pogledoval na armaturo koliko tlaka je še v gumah. Zadnja padla za 0,1 bar kar je posledica temperature(garaža zunaj) Kakšna ideja kaj naj pogledam. Kaj bi to bilo. Predlogi. Jutri ponovno merjenje tlaka in pa milnico čopič in kontrola feltna-guma, ventilček in še enkrat vizuelni pregled gume. Zaštekal ventilček in je spuščal. Dones ni. mogoče se je pa kdo irou z ventilčkom. Sicer pa si jaz ne bi delal panike. Redna kontrola na 14 dni pa boš videl če pušča. In če pušča pušča tal mal, da boš lahko povsod dopumpal. Edino tekalno površino bi preveril, da ni kakega tujka v nji. To pa zna biti problem, če se s cvekom ali vijakom ali dratom voziš, saj ti ga med vožnjo zabija noter. Quest 1
Quest Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 Jutri grem detaljno po vrsti. Tekalna površina vizualno in z roko. Boki enako. Med feltno z milnico stestirat. In seveda ventil. Pa ventilček podmazat. kontrola tedenska in pred vsako vožnjo. Upam da je sam zaštekan ventilček. Ma mi je slab občutek ko ne veš al bo zrak not ustal al pobegnil nepričakovano.
Zivnorc Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 ..pa kaj se sekiraš....sej je zima... BIF 1
krucymucy Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 2 hours ago, DAMI34 said: mogoče se je pa kdo irou z ventilčkom. Sicer pa si jaz ne bi delal panike. Redna kontrola na 14 dni pa boš videl če pušča. Ne rabis delat kontrole ce imas motor. Ce imas pa to kar jaz pa snecer voziva, pa moras. Eni temu in mazanju verige pravijo car motorizma, jaz temu pravim sitnost. Joker in BIF 2
Quest Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 (popravljeno) pred 24 minutami, Zivnorc pravi: ..pa kaj se sekiraš....sej je zima... Vsako prilko izkoristim za na moped. Ka pa če Maus prvega kofee plača nekje. Moped pa na feltni sloni. Nop. Bom najdu eno luknjo pa če jo tud jst zvrtam. Pol pa seveda zamašim. Popravljeno December 5, 2018. Popravil Quest Zivnorc 1
Snečer Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 pred 26 minutami, krucymucy pravi: Ne rabis delat kontrole ce imas motor. Ce imas pa to kar jaz pa snecer voziva, pa moras. Eni temu in mazanju verige pravijo car motorizma, jaz temu pravim sitnost. oiler razbremeni, ostalo kontrolo pa moraš pred vsako vožnjo naredit, tako v knjigi
krucymucy Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 Oiler je v teoriji kul. Ga nastavis in se vozis. V praksi pa izgleda tako, speljes ko je 5 stopinj in ne maze nic. Odpres, prides na 25 stopinj je pa vse mastno, veriga, feltna, smernik, tablica, voznik ... DAMI34 in BIF 2
sesir Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 pred 8 minutami, krucymucy pravi: Oiler je v teoriji kul. Ga nastavis in se vozis. V praksi pa izgleda tako, speljes ko je 5 stopinj in ne maze nic. Odpres, prides na 25 stopinj je pa vse mastno, veriga, feltna, smernik, tablica, voznik ... Pojma ne veš...vpraši damija oiler in Mitas in poraba 4.8l to je to
Snečer Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 pred 54 minutami, krucymucy pravi: Oiler je v teoriji kul. Ga nastavis in se vozis. V praksi pa izgleda tako, speljes ko je 5 stopinj in ne maze nic. Odpres, prides na 25 stopinj je pa vse mastno, veriga, feltna, smernik, tablica, voznik ... prodaj vse skupaj, pa 1250... Mavti in BIF 2
sesir Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 (popravljeno) pred 37 minutami, Snecer pravi: prodaj vse skupaj, pa 1250... Veš...1250eu bi ti jz dal za tvoj versys...kovcke,oiler in vse ostalo das poleg? Popravljeno December 5, 2018. Popravil sesir
Snečer Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 daš lahko, ti dam paypal adreso? BIF, Igi Pop, schwantz in 3 others 2 4
Darko3g Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 Kot jaz razumem ventile, ne more "zaštekat" in pušćat zraka. Ko drži, drži do naslednjega polnjenja, ko se znova odpre in lahko pride kakšna smet, ki prepreči popolno zapiranje. Če je guma brez zračnice, bi kazalo preveriti še platišče.
sesir Objavljeno December 5, 2018 Opozori Objavljeno December 5, 2018 pred 52 minutami, Darko3g pravi: Kot jaz razumem ventile, ne more "zaštekat" in pušćat zraka. Ko drži, drži do naslednjega polnjenja, ko se znova odpre in lahko pride kakšna smet, ki prepreči popolno zapiranje. Če je guma brez zračnice, bi kazalo preveriti še platišče. Eh...mogoče ima Mitas gume in na teh pomaga Snecijeva rešitev...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se