Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
Just now, gasperX said:

Helij krucy helij rabs.. ma ti pa tut nc neves :D:D:D

 

Ti tudi ne, sicer ne bi to napisal.

Objavljeno
pred 5 minutami, krucymucy pravi:

Proizvajalec cesa? kake globoke

Ja vem, pnevmatike. Ampak da ne bo dvoumno.

 

Objavljeno
pred 2 minutami, krucymucy pravi:

Ti tudi ne, sicer ne bi to napisal.

use vedt je brez veze.... :D je bols da enga po grlu rukneva bo bl fajn 

  • Haha 1
Objavljeno
1 hour ago, gasperX said:

use vedt je brez veze.... :D je bols da enga po grlu rukneva bo bl fajn 

Izlet organiziraj za spomladi. Tam kak teden, 10 dni...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 9 urami, gasperX pravi:

KAksno brezveze nabijanje... Pumpak kokr je proizvajalc reku da je treba... pa do zdej nikon nisem imel problemu z gumami... 

komot tebi ki se vozoš vseskozi sam ..

Objavljeno
Ob 13. 11. 2018 ob 10:04, DAMI34 pravi:

Ne mi zamerit, sicer bi bila debata bolj primerna za gume splošno, saj se to lahko zgodi na katerikoli gumi oziroma sploh mi ni jasno kako se tole lahko zgodi, ker roko na srce, kje vse se vozim in kaj vse počnem pa nimam take gume. Madona saj ti valjčki na tehničnem namensko režejo po gumi. 

Sori jaz skoraj ne verjamem da je to na tehničnem nastalo. Možno ne bom rekel, da je drsanje na tehničnem pripomoglo k že prej razbrazdani gumi. Sicer pa zaradi teh črtic nisi izgubil niti kilometrine pa niti oprijema.

 

Sicer je že nekaj časa minilo in sem enakega mnenja, da se ta poškodba ni zgodila na tehničnem pregledu. 

V naši firmi izdelujemo, obnavljamo in popravljamo valje za tehnične preglede, testne linije ter dinamometre za vse vodilne svetovne proizvajalce avtomobilov. Po zahtevni in natančni izdelavi vseh delov se valj sestavi, zavari, žarjenje, kalibriranje, fina obdelava in metalizacija tekalne površine. Zahtevna in natančna izdelava mora zadostiti kriterijem za  simulacijo vožnje na dinamometrih do 240 km/h !!!   Takšni valji imajo življensko dobo od 5 do 8 let. Delujejo 24 ur na dan. Potem nam jih vrnejo, da jih obnovimo.

Z časom obratovanja valj postane vedno bolj gladek in nimam ideje, kaj bi lahko na valju tako poškodovalo pnevmatiko. Tudi, da bi na valju bil pesek ali kak drug tujek bi ga centrifugalna sila pred zaviranjem izvrgla iz valja. 

Prilagam fotografijo valja, katerega trenutno obnavljamo. Valj naše izdelave in je prišel po 11 letih na obnovo.

 

FFFB69D1-DB82-43D1-90AF-33637E4787EA.jpeg

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
pred 5 minutami, The Lakl pravi:

Z časom obratovanja valj postane vedno bolj gladek in nimam ideje, kaj bi lahko na valju tako poškodovalo pnevmatiko. Tudi, da bi na valju bil pesek ali kak drug tujek bi ga centrifugalna sila pred zaviranjem izvrgla iz valja. 

Prilagam fotografijo valja, katerega trenutno obnavljamo. Valj naše izdelave in je prišel po 11 letih na obnovo.

 

FFFB69D1-DB82-43D1-90AF-33637E4787EA.jpeg

MITAS

Objavljeno
pred 10 urami, sesir pravi:

MITAS

Ne smetit po vsaki temi, ker te bom dal na hladno.

Objavljeno
pred 52 minutami, DAMI34 pravi:

Ne smetit po vsaki temi, ker te bom dal na hladno.

Dobro jutro...

Dotično zadevo kako se Mitas guma uničila na tehničnem pregledu si ti prestavil sem!!!!

Produkt.thumb.JPG.b90abb6a86ba1b0d6e6f0be14ec6e80d.JPG

Objavljeno
pred 2 urami, sesir pravi:

Dobro jutro...

Dotično zadevo kako se Mitas guma uničila na tehničnem pregledu si ti prestavil sem!!!!

Produkt.thumb.JPG.b90abb6a86ba1b0d6e6f0be14ec6e80d.JPG

Da, vendar je odgovor in problem lahko splošen. Ni to edina guma, ki se na tehničnem lahko poškoduje zato prenehaj.

Zadnje opozorilo

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Dones ruknem moped s štenderja pa zadnja guma nekak čudno se oglasi. Pogledam prazna. Ruknem nazaj na štender napolnim in baterijo v roke in pregledam vse. Od ventilčka (pa plunk gor če pušča) pa do kompletne tekalne površine (tudi z roko prek če se kaj zatakne-občutiš s kožo). Pregled bokov in ob robu feltne.

NIČ. Nikljer nič. Samo prazna je bila.

Zadnja kontrola pred vožnjo 17 Novembra. Vse OK.

Sem kljub temu šel na furco. Vseskozi pogledoval na armaturo koliko tlaka je še v gumah. Zadnja padla za 0,1 bar kar je posledica temperature(garaža zunaj)

 

Kakšna ideja kaj naj pogledam. Kaj bi to bilo. Predlogi.

Jutri  ponovno merjenje tlaka in pa milnico čopič in kontrola feltna-guma, ventilček in še enkrat vizuelni pregled gume. Zaštekal ventilček in je spuščal. Dones ni. c0602.gif

 

 

Objavljeno
pred 25 minutami, Quest pravi:

Dones ruknem moped s štenderja pa zadnja guma nekak čudno se oglasi. Pogledam prazna. Ruknem nazaj na štender napolnim in baterijo v roke in pregledam vse. Od ventilčka (pa plunk gor če pušča) pa do kompletne tekalne površine (tudi z roko prek če se kaj zatakne-občutiš s kožo). Pregled bokov in ob robu feltne.

NIČ. Nikljer nič. Samo prazna je bila.

Zadnja kontrola pred vožnjo 17 Novembra. Vse OK.

Sem kljub temu šel na furco. Vseskozi pogledoval na armaturo koliko tlaka je še v gumah. Zadnja padla za 0,1 bar kar je posledica temperature(garaža zunaj)

 

Kakšna ideja kaj naj pogledam. Kaj bi to bilo. Predlogi.

Jutri  ponovno merjenje tlaka in pa milnico čopič in kontrola feltna-guma, ventilček in še enkrat vizuelni pregled gume. Zaštekal ventilček in je spuščal. Dones ni. c0602.gif

 

 

ventilček ti šteka? malo wd40 v kapico in na ventilček pa podrmat

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 4 urami, Quest pravi:

Dones ruknem moped s štenderja pa zadnja guma nekak čudno se oglasi. Pogledam prazna. Ruknem nazaj na štender napolnim in baterijo v roke in pregledam vse. Od ventilčka (pa plunk gor če pušča) pa do kompletne tekalne površine (tudi z roko prek če se kaj zatakne-občutiš s kožo). Pregled bokov in ob robu feltne.

NIČ. Nikljer nič. Samo prazna je bila.

Zadnja kontrola pred vožnjo 17 Novembra. Vse OK.

Sem kljub temu šel na furco. Vseskozi pogledoval na armaturo koliko tlaka je še v gumah. Zadnja padla za 0,1 bar kar je posledica temperature(garaža zunaj)

 

Kakšna ideja kaj naj pogledam. Kaj bi to bilo. Predlogi.

Jutri  ponovno merjenje tlaka in pa milnico čopič in kontrola feltna-guma, ventilček in še enkrat vizuelni pregled gume. Zaštekal ventilček in je spuščal. Dones ni. c0602.gif

 

 

mogoče se je pa kdo irou z ventilčkom.

Sicer pa si jaz ne bi delal panike. Redna kontrola na 14 dni pa boš videl če pušča. In če pušča pušča tal mal, da boš lahko povsod dopumpal. Edino tekalno površino bi preveril, da ni kakega tujka v nji. To pa zna biti problem, če se s cvekom ali vijakom ali dratom voziš, saj ti ga med vožnjo zabija noter.

Objavljeno

Jutri grem detaljno po vrsti. Tekalna površina vizualno in z roko. Boki enako. Med feltno z milnico stestirat. In seveda ventil.

Pa ventilček podmazat.

kontrola tedenska in pred vsako vožnjo. Upam da je sam zaštekan ventilček. 

Ma mi je slab občutek ko ne veš al bo zrak not ustal al pobegnil nepričakovano.

Objavljeno

..pa kaj se sekiraš....sej je zima...

Objavljeno
2 hours ago, DAMI34 said:

mogoče se je pa kdo irou z ventilčkom.

Sicer pa si jaz ne bi delal panike. Redna kontrola na 14 dni pa boš videl če pušča.

Ne rabis delat kontrole ce imas motor. Ce imas pa to kar jaz pa snecer voziva, pa moras. Eni temu in mazanju verige pravijo car motorizma, jaz temu pravim sitnost. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 24 minutami, Zivnorc pravi:

..pa kaj se sekiraš....sej je zima...

Vsako prilko izkoristim za na moped. Ka pa če Maus prvega kofee plača nekje. Moped pa na feltni sloni. Nop. Bom najdu eno luknjo pa če jo tud jst zvrtam.:kva1: Pol pa seveda zamašim.:whistle:

Popravljeno . Popravil Quest
Objavljeno
pred 26 minutami, krucymucy pravi:

Ne rabis delat kontrole ce imas motor. Ce imas pa to kar jaz pa snecer voziva, pa moras. Eni temu in mazanju verige pravijo car motorizma, jaz temu pravim sitnost. 

oiler razbremeni, ostalo kontrolo pa moraš pred vsako vožnjo naredit, tako v knjigi

Objavljeno

Oiler je v teoriji kul. Ga nastavis in se vozis.

V praksi pa izgleda tako, speljes ko je 5 stopinj in ne maze nic.

Odpres, prides na 25 stopinj je pa vse mastno, veriga, feltna, smernik, tablica, voznik ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 8 minutami, krucymucy pravi:

Oiler je v teoriji kul. Ga nastavis in se vozis.

V praksi pa izgleda tako, speljes ko je 5 stopinj in ne maze nic.

Odpres, prides na 25 stopinj je pa vse mastno, veriga, feltna, smernik, tablica, voznik ...

Pojma ne veš...vpraši damija oiler in Mitas in poraba 4.8l to je to

Objavljeno
pred 54 minutami, krucymucy pravi:

Oiler je v teoriji kul. Ga nastavis in se vozis.

V praksi pa izgleda tako, speljes ko je 5 stopinj in ne maze nic.

Odpres, prides na 25 stopinj je pa vse mastno, veriga, feltna, smernik, tablica, voznik ...

prodaj vse skupaj, pa 1250...

  • Haha 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 37 minutami, Snecer pravi:

prodaj vse skupaj, pa 1250...

Veš...1250eu bi ti jz dal za tvoj versys...kovcke,oiler in vse ostalo das poleg?

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Kot jaz razumem ventile, ne more "zaštekat" in pušćat zraka. Ko drži, drži do naslednjega polnjenja, ko se znova odpre in lahko pride kakšna smet, ki prepreči popolno zapiranje. Če je guma brez zračnice, bi kazalo preveriti še platišče.

Objavljeno
pred 52 minutami, Darko3g pravi:

Kot jaz razumem ventile, ne more "zaštekat" in pušćat zraka. Ko drži, drži do naslednjega polnjenja, ko se znova odpre in lahko pride kakšna smet, ki prepreči popolno zapiranje. Če je guma brez zračnice, bi kazalo preveriti še platišče.

Eh...mogoče ima Mitas gume in na teh pomaga Snecijeva rešitev...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!