Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno
pred 35 minutami, SimonKXX pravi:

Spredaj in zadaj 2,9 je za XX-a  po tovarniških predpisih?

Kera tovarna? Ali delajo tudi patrie. ????

Objavljeno
8 minutes ago, hajamoto said:

Kera tovarna? Ali delajo tudi patrie. ????

https://www.dunlopmotorcycletires.com/tires-for-my-bike/results/?id=34361

Lahko pa pogledaš tudi priporočila Dunlopa

Objavljeno
19 minutes ago, hajamoto said:

Mav gume spust, boš videl kolk se lepš pelje. Jaz sem letos vozil z 2.3 in 2.6. Se pelje dosti bolje kot 2.5 in 2. 8. Ti pa 2.9 oboje? ? 

Ne jaz...Vsi, ki jih poznam in imajo isti motor, kot jaz pumpamo 2,9 že doooolga leta.  In ti moram povedati, da se pelje odlično. Poizkusi kdaj.....

Objavljeno

no da se ne boš pretirano namatral, če si sam 2,35, zadaj 2,5, če pa si bolj naložen oz. je motor težji pa spredaj 2,5 in zadaj 2,9, drugače pa  mislim da to celo na dunlopovi strani piše. pa dubi si nekje kak owners manual za svoj moped.

 

Tako tudi drugi mislijo. To sem citiral mnenje ene stare članice. ?

Objavljeno

Ti si pa en velik vsevednež. Kje spiš, da te ne ukradejo?

Jaz se z motorjem vozim, ne svaljkam, ti se pa lahko zaradi mene lahko tudi s praznimi voziš.

Če bi prebral kaj piše v linku na Dunlop stran, ki sem ga nalimal in user manual za moj motor, bi pa mogoče res kaj vedel in potem ne bi na suho pametoval. S tem zaključujem tole debato s tabo, ker je brezplodno

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)
Ob 19. 10. 2019 ob 9:05, hajamoto pravi:

no da se ne boš pretirano namatral, če si sam 2,35, zadaj 2,5, če pa si bolj naložen oz. je motor težji pa spredaj 2,5 in zadaj 2,9, drugače pa  mislim da to celo na dunlopovi strani piše. pa dubi si nekje kak owners manual za svoj moped.

 

Tako tudi drugi mislijo. To sem citiral mnenje ene stare članice. ?

njegov motor je honda cbr 1100 xx blackbird.

točno to , kar si mu ti spet pametno svetoval o dunlop strani in manualu on uporablja..  spredaj 2.9bar in zadaj 2.9bar piše.. 

From: 42 psi
To: 2.8957980631 bar

dunlop: 

  • SIZE

    120/70ZR17

  • FRONT RIM SIZE:

    3.50X17

  • RECOMMENDED PSI

    42

  •  
  • SIZE

    180/55ZR17

  • REAR RIM SIZE:

    5.50X17

  • RECOMMENDED PSI

    42

 

owners manual 

 bg26.jpgzdaj pa preveri in se opraviči za (večkrat) napačno posredovane tlake.. da ne bo po stotičnem ponavljanju le kdo nasedel tvojim zmotnim trditvam in brezveze letel v maline.. ok?

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

Pozdravljeni

Iščem gumo za hladen in moker asfalt..Tudi pozimi se namreč vozim, če je le nad 10 stopinj. Kolebam med Metzeler M7 RR in

Bridgestone S22, ima kdo izkušnje z teme dvema gumama, oziroma predlaga kakšno drugo..

Zadaj sem dal famozno Mitas SF+, m je trikrat spustila, dvakrat na suhem(sicer bolj gladkem..) in enkrat na vlažnem asfaltu, obakrat 15+ stopinj, z S21 teh anomalij nisem opazil.

Spredaj je še vedno S21.

 

Hvala

 

BTW, za R6.

Objavljeno

men so na mokrem in vlažnem vse do sedaj spustile :P

Ps. pa se vozim celo zimo.

Za mokro vzemi gumo, ki je za mokro, angel GT ali kaj podobnega. Pr močnem odpiranju bo pa tudi ta spustila.

rešitev 1. imeti moped s TCjem

rešitev 2. prilagoditi se situaciji

S20 ali S21 sicer delujejo zelo dobro tudi hladne (sem jih vozil, polne silike), ampak jaz nisem opazil bistvenih razlik pozimi, pa vozim famozne Mitas. Pozimi in ko je hladno pač ne gre toliko kot poleti.

 

Objavljeno (popravljeno)
Ob 30. 10. 2019 ob 6:56, thumper pravi:

njegov motor je honda cbr 1100 xx blackbird.

točno to , kar si mu ti spet pametno svetoval o dunlop strani in manualu on uporablja..  spredaj 2.9bar in zadaj 2.9bar piše.. 

From: 42 psi
To: 2.8957980631 bar

dunlop: 

  • SIZE

    120/70ZR17

  • FRONT RIM SIZE:

    3.50X17

  • RECOMMENDED PSI

    42

  •  
  • SIZE

    180/55ZR17

  • REAR RIM SIZE:

    5.50X17

  • RECOMMENDED PSI

    42

 

owners manual 

 bg26.jpgzdaj pa preveri in se opraviči za (večkrat) napačno posredovane tlake.. da ne bo po stotičnem ponavljanju le kdo nasedel tvojim zmotnim trditvam in brezveze letel v maline.. ok?

Lej to je moje mnenje in še od marsikoga. Kaj pa ti in Un na XX delata je pa vajna stvar. Mene je pamet že zdavnaj srečala v primerjavi z.... Lp. Pa ne sekirat. Za nevedneže so navodila. ?

Popravljeno . Popravil hajamoto
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Cavallo pravi:

Pozdravljeni

Iščem gumo za hladen in moker asfalt..Tudi pozimi se namreč vozim, če je le nad 10 stopinj. Kolebam med Metzeler M7 RR in

Bridgestone S22, ima kdo izkušnje z teme dvema gumama, oziroma predlaga kakšno drugo..

Zadaj sem dal famozno Mitas SF+, m je trikrat spustila, dvakrat na suhem(sicer bolj gladkem..) in enkrat na vlažnem asfaltu, obakrat 15+ stopinj, z S21 teh anomalij nisem opazil.

Spredaj je še vedno S21.

 

Hvala

 

BTW, za R6.

Probaj Conti Sport Attack 3 ... meni ob normalni vožnji po mokrem in tudi hladnem asfaltu ni nikoli spustila ;)

Res pa je, da imam vsa možna pomagala ... ampak .. pred mnogo leti ko je bila prva različica CSA mi je tudi po hladnem in mokrem držala, čeprav sem bil brez pomagalnih pomagal :)

image.png.8e48f733be6b8b4f7afb8e5f8c3f7437.png

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
7 minutes ago, maus said:

Probaj Conti Sport Attack 3 ... meni ob normalni vožnji po mokrem in tudi hladnem asfaltu ni nikoli spustila ;)

Res pa je, da imam vsa možna pomagala ... ampak .. pred mnogo leti ko je bila prva različica CSA mi je tudi po hladnem in mokrem držala, čeprav sem bil brez pomagalnih pomagal :)

 

Hvala

Tudi o CSA, sem razmišljal..

Objavljeno
pred 2 minutami, Cavallo pravi:

Hvala

Tudi o CSA, sem razmišljal..

profil je grd k sam satan in mi ni všeč, ampak mi dajejo full zaupanja v vseh razmerah, zato jih vozim že nekaj let .. vse CSA 1, 2 in 3 .. že slabih15 let .. profil je z vsakim letom grši, pnevmatike pa vedno boljše ;)

Objavljeno (popravljeno)

evo .. najdu sliko .. 12°C.. Črni kal .. 31.10.2013 .. CSA2

image.thumb.png.0ff537cc99dd43521a884592736364ef.png

 

p.s.

lih mi je pokazalo med spomini na FB-ju :P

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno
2 minutes ago, maus said:

evo .. najdu sliko .. 12°C.. Črni kal .. 31.10.2013 .. CSA2

image.thumb.png.0ff537cc99dd43521a884592736364ef.png

 

p.s.

lih mi je pokazalo med spomini na FB-ju :P

Super..

Zgleda pa kar precej grob asfalt in suh..na takšnih pogojih drži marsikatera, tud Mitas?. Js sem iz posavja in pri nas, je dolina proti Trebnjem(Mirnska dolina), kjer zna, bit tud poleti fajhten asfalt, da ne govorim sedaj, ko je hladno.

Objavljeno
pred 1 minuto, Cavallo pravi:

Super..

Zgleda pa kar precej grob asfalt in suh..na takšnih pogojih drži marsikatera, tud Mitas?. Js sem iz posavja in pri nas, je dolina proti Trebnjem(Mirnska dolina), kjer zna, bit tud poleti fajhten asfalt, da ne govorim sedaj, ko je hladno.

sem moral do tja pridet.. po starem in vlažnem asfaltu preko planinskega polja in planinskih rid ... motor je bil ves bel od soli ...

sicer nobenega ne prepričujem, katere gume so najboljše na celem svetu, ampak jaz jih imam, ker tudi veliko potujem in me dostikrat ujame dež in slabo - tudi hladno vreme ... če bi se samo po vročem in suhem asfaltu vozil, bi bila supercorsa SP edina izbira ... ker pa v življenju ni vse idealno se prilagajam, so CSA3 edina zame sprejemljiva opcija ;)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
14 minutes ago, Cavallo said:

Super..

Zgleda pa kar precej grob asfalt in suh..na takšnih pogojih drži marsikatera, tud Mitas?. Js sem iz posavja in pri nas, je dolina proti Trebnjem(Mirnska dolina), kjer zna, bit tud poleti fajhten asfalt, da ne govorim sedaj, ko je hladno.

Pa probaj troo zimake? 
 

http://www.anlas-tyres.co.uk/winter-grip-plus/

 

fino bi blo dobit kak vtis iz prve foke.....

Objavljeno

Maš pa tudi conti RA (2 al 3) z oznako EVO, ki naj bi bila še bolj za dež in slabše pogoje.

Objavljeno
2 minutes ago, Kugelschreiber said:

Pa probaj troo zimake? 
 

http://www.anlas-tyres.co.uk/winter-grip-plus/

 

fino bi blo dobit kak vtis iz prve foke.....

Dobra ideja..

Sm je se vozim do 10 stopinj, manj ne..Sportak tudi ni namenjen, za kaj manj..

14 minutes ago, maus said:

sem moral do tja pridet.. po starem in vlažnem asfaltu preko planinskega polja in planinskih rid ... motor je bil ves bel od soli ...

sicer nobenega ne prepričujem, katere gume so najboljše na celem svetu, ampak jaz jih imam, ker tudi veliko potujem in me dostikrat ujame dež in slabo - tudi hladno vreme ... če bi se samo po vročem in suhem asfaltu vozil, bi bila supercorsa SP edina izbira ... ker pa v življenju ni vse idealno se prilagajam, so CSA3 edina zame sprejemljiva opcija ;)

Kako je pa kaj živ. doba CSA3..Meni je BT016 zadnja, zdržala 4800km, po sredi droti ven, S21 5000, brez drotov. (čez leto, ne zimo)

Objavljeno
pred 8 minutami, Cavallo pravi:

Kako je pa kaj živ. doba CSA3..Meni je BT016 zadnja, zdržala 4800km, po sredi droti ven, S21 5000, brez drotov. (čez leto, ne zimo)

to je pa res odvisno od voznika .. sprednja tam okoli 12-14 kkm ... zadnja pa tam okoli 7-8 kkm ... ravno pred potji v Litvo in nazaj (cca 4100 km) sem dal novo zadnjo in jo imam še gor ... še je legalna in imam na njej cca 8 kkm ..

vse je odvisno od voznika ... ;)

Objavljeno

Metzeler M07, Pirelli Angel GT, Conti RA3..........

Ampak ne vem, če so to gume glih za sportaka........

Objavljeno
Pravkar, KARMEN1 pravi:

Metzeler M07, Pirelli Angel GT, Conti RA3..........

Ampak ne vem, če so to gume glih za sportaka........

kdo je RA3 omenjal :?

Objavljeno

Jaz ?.

To so gume, ki so zame dobre tudi v mokrem. Prav za sportaka, pa ne vem.......

Objavljeno
5 minutes ago, KARMEN1 said:

Metzeler M07, Pirelli Angel GT, Conti RA3..........

Ampak ne vem, če so to gume glih za sportaka........

Ne? So za po mrzlem boljse sport gume? Ne vem ce. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!