Skoči na vsebino

Gume - Pnevmatike splošno, dimenzije, legalnost itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
1 hour ago, DAMI34 said:

Maš pa tudi conti RA (2 al 3) z oznako EVO, ki naj bi bila še bolj za dež in slabše pogoje.

RA3 naj bi bila boljša od RA2 EVO. Je pa res, da ima 2 EVO 1mm globlji profil od navadne RA2, kar bi znalo biti malo boljše v dežju.

Primerjava med SA in RA je tukaj opisana. https://www.contimotousablog.com/contisportattack-3-vs-contiroadattack-3/.spacer.png

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred 25 minutami, krucymucy pravi:

Ne? So za po mrzlem boljse sport gume? Ne vem ce. 

Ne, raje ne........

Ampak ne vem, kako se ta guma na sportaku sploh obnaša.......... pravzaprav sploh ne poznam nobenega, ki se s sportakom vozi pozimi.

pred 12 minutami, XTR pravi:

Conti RA3 so zadnji, najbolj izpopolnjen model.

Objavljeno
2 minutes ago, maus said:

tole si pozabu dat .. ni primerjave med SA in RA ampak samo med enakovrednimi SA in RA

Na linku sta opisani SA in RA... bo kar prav Slikca je bila za damija.. Na tvoji sliki tudi ni primerjave med SA in RA.:)

 

7 minutes ago, KARMEN1 said:

Conti RA3 so zadnji, najbolj izpopolnjen model.

 Vem, vozim zadnjo. Lima... pa svaljka se nenormalno. :O

Objavljeno
pred 3 minutami, XTR pravi:

Na linku sta opisani SA in RA... bo kar prav Slikca je bila za damija.. Na tvoji sliki tudi ni primerjave med SA in RA.:)

vem .. saj sem napisal nad prilepljeno slikco :

" ni primerjave med SA in RA ampak samo med enakovrednimi SA in RA "

;)

Objavljeno
pred eno uro, XTR pravi:

RA3 naj bi bila boljša od RA2 EVO. Je pa res, da ima 2 EVO 1mm globlji profil od navadne RA2, kar bi znalo biti malo boljše v dežju.

Primerjava med SA in RA je tukaj opisana. https://www.contimotousablog.com/contisportattack-3-vs-contiroadattack-3/.spacer.png

saj v osnovi je spraševal za bolj vlažen asfalt..to pa brez testiranja ne bo šlo, oziroma "mehko po gasu" pa bo. Verjetno pa naj bi bila vsaka nova verzija pnevmatike "boljša" od predhodnice.

Se pa vsekakor strinjam, po grafu je trojka zelo izboljšana, se pravi se hitreje ogreje, večja kilometrina in boljši oprijem v mokrem.

pred 1 uro, KARMEN1 pravi:

Metzeler M07, Pirelli Angel GT, Conti RA3..........

Ampak ne vem, če so to gume glih za sportaka........

niso, kje pa :P

Angel gt je prvovgradnja na SDGTju, conti RA2 evo je imel Kmet na Advenčerju 1190 (150 konj), RA in Angel GT sem vozil na SXu...ampak kaj pa vem, saj nimam sportaka :P

V hladnem in spremenljivem vremenu rabiš pnevmatiko, ki dobro deluje tudi mrzla, oziroma ne rabi toliko kot športna da se ogreje in tu imajo velikokrat prednost ST pnevmatike (take ki so že na meji s Hypersport pnevmatiko, kajti meje med tema vrstama se počasi izgubljajo)

 

 

Objavljeno

Se opravičujem za izostanek..sem moral na britof skočit, pa ne z fibrco, ampak z wagnom..

Hvala vsem za odziv.

Zanimalo me je predvsem mnenje o Mezeler M7 in Bridgestone S22, kdo ima kaj izkušnje z njima po mokrem in hladnem asfaltu.

Glede na inf. bo ustrezna tudi CSA3..Za eno izmed njih se bom odločil..če se bo le malo segrelo, tja nad 10 stopinj, jo 

zmontiram, čez cca 14 dni, potem pa poročam.

Lep vikend

Objavljeno
Ob 19. 10. 2019 ob 9:05, hajamoto pravi:

no da se ne boš pretirano namatral, če si sam 2,35, zadaj 2,5, če pa si bolj naložen oz. je motor težji pa spredaj 2,5 in zadaj 2,9, drugače pa  mislim da to celo na dunlopovi strani piše. pa dubi si nekje kak owners manual za svoj moped.

Tako tudi drugi mislijo. To sem citiral mnenje ene stare članice. ?

 

Ob 1. 11. 2019 ob 11:27, hajamoto pravi:

Lej to je moje mnenje in še od marsikoga. Kaj pa ti in Un na XX delata je pa vajna stvar. Mene je pamet že zdavnaj srečala v primerjavi z.... Lp. Pa ne sekirat. Za nevedneže so navodila. ?

kaj ti delaš na svojem motorju je tvoja stvar..  zavajat voznike pa ni tako nedolžno.

jaz sem ti kopiral točno to , kar si sam predlagal oz. si citiral mnenje ene stare članice : dunlop stran in manual .. 

ne vem ali to delaš nalašč ali se norčuješ iz samega sebe , ko se negiraš že v naslednjem postu.. 

avon s42psi/z42psi za vse modele gum https://www.avontyres.com/en-us/tyres/spirit-st?searchtype=car&cartype=motorcycle&car=Honda CBR 1100 XX Super Blackbird 1997 - 2006&engine_spec=1100

https://www.avontyres.com/en-us/tyres/3d-ultra-sport?searchtype=car&cartype=motorcycle&car=Honda CBR 1100 XX Super Blackbird 1997 - 2006&engine_spec=1100

https://www.avontyres.com/en-us/tyres/storm-3d-x-m?searchtype=car&cartype=motorcycle&car=Honda CBR 1100 XX Super Blackbird 1997 - 2006&engine_spec=1100

michelin priporoča , da se upošteva tovarniška navodila ..

moj prjatu ima xx-o dolga leta - več kot 7 - in ima tlak 2.9/2.9 . 

 

samo ti in ena članica sta mnenja , da morajo biti tlaki na xx-i drugačni.. zaradi mene če se pelješ na 1.9/2.1 ..

Objavljeno
pred 3 minutami, thumper pravi:

 

kaj ti delaš na svojem motorju je tvoja stvar..  zavajat voznike pa ni tako nedolžno.

jaz sem ti kopiral točno to , kar si sam predlagal oz. si citiral mnenje ene stare članice : dunlop stran in manual .. 

ne vem ali to delaš nalašč ali se norčuješ iz samega sebe , ko se negiraš že v naslednjem postu.. 

avon s42psi/z42psi za vse modele gum https://www.avontyres.com/en-us/tyres/spirit-st?searchtype=car&cartype=motorcycle&car=Honda CBR 1100 XX Super Blackbird 1997 - 2006&engine_spec=1100

https://www.avontyres.com/en-us/tyres/3d-ultra-sport?searchtype=car&cartype=motorcycle&car=Honda CBR 1100 XX Super Blackbird 1997 - 2006&engine_spec=1100

https://www.avontyres.com/en-us/tyres/storm-3d-x-m?searchtype=car&cartype=motorcycle&car=Honda CBR 1100 XX Super Blackbird 1997 - 2006&engine_spec=1100

michelin priporoča , da se upošteva tovarniška navodila ..

moj prjatu ima xx-o dolga leta - več kot 7 - in ima tlak 2.9/2.9 . 

 

samo ti in ena članica sta mnenja , da morajo biti tlaki na xx-i drugačni.. zaradi mene če se pelješ na 1.9/2.1 ..

Sva dva, ti si pa sam. Kolk pumpam sem napisal in ne zavajaj. ?️?

Objavljeno
pred 2 urami, hajamoto pravi:

Sva dva, ti si pa sam. Kolk pumpam sem napisal in ne zavajaj. ?️?

kje sta dva? 

koliko ti pumpaš gume na gs-u ni relevanten podatek za xx-o. in sploh te ni nihče nikoli vprašal koliko ti pumpaš gume na drugem motorju.. 

ne vsiljuj napačnih podatkov za xx .. ni ne lepo in ne prijazno..še manj pa zaželjeno s strani voznika xx-e ..

Objavljeno
pred 3 urami, thumper pravi:

kje sta dva? 

koliko ti pumpaš gume na gs-u ni relevanten podatek za xx-o. in sploh te ni nihče nikoli vprašal koliko ti pumpaš gume na drugem motorju.. 

ne vsiljuj napačnih podatkov za xx .. ni ne lepo in ne prijazno..še manj pa zaželjeno s strani voznika xx-e ..

Kaj ti bluziš. Nimam GS. Sploh pa tebe ni noben prosu da komentiraš pumpanje. Mav se najprej poduči potem pa napiši kolk se pumpajo gume. Maš veliko mnenj tukaj tvoje in moje sta pa eno od njih. Beri pol pa napiši kaj konstruktivnega. Lp ?

Objavljeno
Ob 2. 11. 2019 ob 22:01, hajamoto pravi:

Kaj ti bluziš. Nimam GS. Sploh pa tebe ni noben prosu da komentiraš pumpanje. Mav se najprej poduči potem pa napiši kolk se pumpajo gume. Maš veliko mnenj tukaj tvoje in moje sta pa eno od njih. Beri pol pa napiši kaj konstruktivnega. Lp ?

se globoko opravičujem da sem napisal g namesto r..

ti mene pošiljaš na šolanje? ok verjetno veš več kot honda in proizvajalci gum..

Objavljeno

kar se tiče pumpanja, je treba pumpat toliko, da se z napumpanimi pnevmatikam doseže optimum oprijema, porabe pnevmatike, porabe goriva, da se pelješ po kolenu ne da bi mel obutek, da se sploh pelješ po kolenu, in še nekaj malenkosti, kot je tresenje balance, voblanje, drsenje skozi ovinek ect ect ...

evo .. tok se pumpa pnevmatike na motorju .. zdj je vsem vse jasno, mar ne :huh: 

Objavljeno

Samo ena opazka za vse ki tako hvalite gume glede na reviewe iz tujih strani.

V Melbournu/Sydneyju sem videl vsaj 200+ motorjev.. od ST,ADV do SS raket. Obuti so bili do GPjk(mogoce 5) do Angel, RS, Conti RA.. od vseh motorjev sta imela samo dva(2) pobrano zadnjo gumo do roba.

 

Sedaj pa se naprej zaupajte tujim forumom :) 

Objavljeno
pred 9 minutami, ukica pravi:

Samo ena opazka za vse ki tako hvalite gume glede na reviewe iz tujih strani.

V Melbournu/Sydneyju sem videl vsaj 200+ motorjev.. od ST,ADV do SS raket. Obuti so bili do GPjk(mogoce 5) do Angel, RS, Conti RA.. od vseh motorjev sta imela samo dva(2) pobrano zadnjo gumo do roba.

 

Sedaj pa se naprej zaupajte tujim forumom :) 

... zdej mi pa še zaupej, kje v Melbournu/Sydneyu imajo kake ovinke, razen v križiščih ...   :P 

Objavljeno (popravljeno)
17 minutes ago, Zivnorc said:

... zdej mi pa še zaupej, kje v Melbournu/Sydneyu imajo kake ovinke, razen v križiščih ...   :P 

Tam kot v Ljubljani :P 

Za Sydney nevem tocno, lahko pa povem da do Philip Islanda je lepa cesta.

Da ne omenjan ceste do Twelve Apostols ki je kot “nasa” Jadranka - Great Ocean Road..

Je pa tukaj cestna kultura drugacna.. Leva :P 

 

Popravljeno . Popravil ukica
Objavljeno

Pozdravljeni

Zadnjič sem spraševal po gumi, za hladen in vlažen asfalt..Odločil sem se Metzeler M7.

Danes sem jo dobil, zmontiral in seveda, na prvo vožnjo..

Kaj naj rečem, "da malo hvalim svojega konja"; takoj prve metre po ravnini, občutek stabilnosti, ki sem ga pogrešal pri predhodnici, takoj se lahko zapodiš v ovinke, brez ogrevanja..Zunanja temperatura okrog 12 stopinj, sicer sončno, ampak po dolinah vlažno in hladneje..Od začetka previdno, ampak čutiš, da guma drži..Vrnil se mi je občutek samozavesti, da se lahko spet brezskrbno peljem, predvsem po hladnem in spolskem..

Pri gumah bo res držalo parvilo; kolikor plačaš toliko dobiš, kot kaže materiali stanejo in tukaj se ne, da kaj dosti fiziko lulat peljati..

Priporočam vsem, vsaj kar se tiče hladnega vremena.

IMG_1827.JPG

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

jp Slick za 350 € bo držala tut po ledu :P

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 2 urami, Cavallo pravi:

Pozdravljeni

Zadnjič sem spraševal po gumi, za hladen in vlažen asfalt..Odločil sem se Metzeler M7.

Danes sem jo dobil, zmontiral in seveda, na prvo vožnjo..

Kaj naj rečem, "da malo hvalim svojega konja"; takoj prve metre po ravnini, občutek stabilnosti, ki sem ga pogrešal pri predhodnici, takoj se lahko zapodiš v ovinke, brez ogrevanja..Zunanja temperatura okrog 12 stopinj, sicer sončno, ampak po dolinah vlažno in hladneje..Od začetka previdno, ampak čutiš, da guma drži..Vrnil se mi je občutek samozavesti, da se lahko spet brezskrbno peljem, predvsem po hladnem in spolskem..

Pri gumah bo res držalo parvilo; kolikor plačaš toliko dobiš, kot kaže materiali stanejo in tukaj se ne, da kaj dosti fiziko lulat peljati..

Priporočam vsem, vsaj kar se tiče hladnega vremena.

 

... lepo, da si našel pravo gumo in da si zadovoljen, ampak bi vseeno vzel ven iz tvojega teksta tisto besedo, ki sem jo odebelil...   :P   ... vsaj za druge člane MS, ki berejo tole, ker zdele ne rastejo maline, da bi jih šel obirat...   :P

... ker "brezskrbno" zate, lahko pomeni za nekoga drugega, čisto nekaj tretjega....  :P

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Objavljeno

Vse objave na forumih so objektivne in vsakdo ustvarja vtise po svojih predhodnih izkušnjah, torej živimo v svetu, kjer se vedno nekaj primerjamo.

Lahko bi se razpisal o predhodnji izkušnji, pa se mi ne da odpirat fronte.

Vsaka vožnja z motorjem je edinstvena izkušnja, na katero lahko vpliva nešteto dejavnikov in v končni fazi je odgovoren samo tisti, ki sedi za krmilom.

So pa forumi zato, da se izmenjajo izkušnje, o katerih, se mora pa vsak posameznik odločiti, koliko so zanj verodostojne.

 

LP

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
28 minutes ago, Cavallo said:

Vse objave na forumih so objektivne

Al je lapsus, al pa vic stoletja.
 

Verjetno je m7 odlicna guma. Da nikol ne bom vedel, je kriva m5. Edina guma, ki sem jo se s polovico profila snel, in fuknil na smeti. 

Objavljeno

Možno, z M5 nimam izkušenj, je pa zunaj že M9, torej tretja gen.

Ponavadi je tako, da je z novo gen. boljša guma.

Objavljeno
pred 14 urami, Kugelschreiber pravi:

Al je lapsus, al pa vic stoletja.
 

Verjetno je m7 odlicna guma. Da nikol ne bom vedel, je kriva m5. Edina guma, ki sem jo se s polovico profila snel, in fuknil na smeti. 

Subjektivne je mislu. Zgleda da guma ne drži 100%, ker ga je mal zaneslo :P

 

Objavljeno

M3 je bla super (4 komplete zvozil), pa M7 (trenutno na tretjem kompletu) tudi je odlicna guma...za M5 je pa kugelschreiber ze napisal - pa se marsikdo drug tudi.

Sam sem fan Metzelerja, pa sem jo hitro zamenjal. Upam da sedaj pri M9 ne vsekajo mimo,ampak le nadgradijo M7.

Objavljeno
pred 17 urami, Cavallo pravi:

Pri gumah bo res držalo parvilo; kolikor plačaš toliko dobiš, kot kaže materiali stanejo in tukaj se ne, da kaj dosti fiziko lulat peljati..

Tole bo pa samo delno res...

Zapomni si, da najdražje ni vedno najboljše in najcenejše ni nujno najslabše! Velja tudi pri gumah!

Za primer bom pa navedel kar gumo, ki so jo že zgoraj omenili, famozna M5. Ta definitivno ni bila najcenejša, pa je bila za en qurc.

O tem sem že pisal....če si renomiran proizvajalec, si lahko špogaš višjo ceno in boš vseeno našel dovolj kupcev, pa čeprav morda kakšen izdelek ni najboljši. In obratno, če nimaš še "imena" na trgu, imaš lahko hudičevo dober izdelek, ampak ga ne boš mogel prodajati po enaki ceni kot etablirana konkurenca! 

Imena dobrega nižjecenovnega proizvajalca motogum pa rajši ne bom omenil....ima namreč zelo obsežno svojo lastno rubriko :P

Aja, še to....zvozil v preteklosti tudi tvojo novo M7RR....zelo dobra gumica

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!