Skoči na vsebino

Problemi z avtomobili koncerna PSA.


sax

Priporočene objave

Ni problem v tem da bi bili tretjerazredni trg ampak v tem da izbirate med najcenejšimi vozili. Kar pa ne pomeni da za normalen denar taisti proizvajalec ne zna narediti dobrega avtomobila.

Znamke, ki so zanič, se borijo za preživetje. In Peugeot in Renault nista med njimi (kot vem).

LP,

Klemen

No, da pojasnim. Res je, da je Kangoo na dnu opreme, je pač servisni avto. 206-ki sta obe XT oprema, 5 vrat, avtomatska klima,... in cena naraste na skoraj vrtoglavih 3 milijone sit, kar je za to kategorijo veliko.

O Xsari po si cenovno velik optimist. Cena bi bila v letošnjem letu krepko čez 4 milijone, zato jih več ne uvažajo, saj naš trg ni sposoben plačati tega denarja za užitke. Problemi na Xsari so elektronske narave (motor je OK), kar pomeni tipičen PSA problem.

Pa še to: mislim, da je bila tema o Nissanu, pa smo malo zgrešili blebetanje. Bi bilo pa dobro, če bi odprli temo z naslovom Problemi z avtomobili koncerna PSA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peugeot ima še 307, 406, 607 in 807 modele

Če boš hodukaj mimo Kopra, poglej kaj majo na servisu (odprava v garanciji). 807 je že 4 mesece tam, ker ni kosa, enako za 406 coupe, 307 po tekočem traku manjujejo tesnila od glav, ...

Še direktor Peugeota v Kopru je rekel, da je normalno, da ti po 2 mesecih od nakupa novega bilokaterega Peugeota začne puščat tesnilo od glave.

Mogoče je pa samo tako v Kopru, vsem ostalim želim veliko varnih kilometrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče je pa samo tako v Kopru, vsem ostalim želim veliko varnih kilometrov.

Ne, žal to ni samo v Kopru, tudi jaz poznam nekaj podobnih primerov. S tesnili, in menjalniki, pa še kakšnimi hujšimi stvarmi prej, iz 406 serije na začetku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že 15 let delam kot mehanik in če v tem času nisem spoznal kaj je šit od avta, naj me strela udari.

To DEFINITIVNO ni noben francoz in DEFINITIVNO noben nemec.(razen ford in opel ki sta kar v redu vendar nista nemca)

Vsem tistim, ki imajo te znamke in jih tako zavzeto hvalijo(in po možnosti z avtom naredijo kakšnih 5-10000 km), pa samo to: ZAHVALITE BOGA DA ŠE NISTE NALETELI NA MINO.

Kvaliteta je v ameriki in pa na japonskem. :OK: :OK: :OK:

LP Bojč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

citrota vozim že 55.000 km, pred tem pa jih je imel narejenih 150.000, vse brez problema

kar se mene tiče, je moj avto super

turboD, l 91 BX

bojč, ne vem, a ne znaš besed obračat al kaj samo po tvojem pisanju sklepam da so dobri francoski, nemški, ameriški in japonski avti, je to to?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bojč, ne vem, a ne znaš besed obračat al kaj samo po tvojem pisanju sklepam da so dobri francoski, nemški, ameriški in japonski avti, je to to?

SORRY my mistake!!!

D.J. hvala za opozorilo.

Francozi in nemci so za en k***c.

Ob tem bi še dodal, da novejši kot so, bolj so za en k***c.

Bog ne daj, da jih nebi bilo; kaj bi jaz delal. Bi moral delavnico zapret. Pa ne okol govort.

:OK: :OK: :OK:

LP Bojč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bojč, ali Yarise tudi kaj več šraufaš zadnje čase - od kar jih delajo v Franciji?

Morem reči, da imam samo dve stranki z yarisom(eden 50000, drugi pa 70000 km) in do sedaj sta bili popolnoma brez defektov. Pa še to: ni toliko važno to kje avto delajo, važno je kako je skonstruiran. Toyota je v tem ena najboljših.

LP Bojč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morem reči, da imam samo dve stranki z yarisom(eden 50000, drugi pa 70000 km) in do sedaj sta bili popolnoma brez defektov. Pa še to: ni toliko važno to kje avto delajo, važno je kako je skonstruiran. Toyota je v tem ena najboljših.

LP Bojč

a ni pri avtih kaj pomembno tudi to kako jih servisiraš če sploh jih in kako sploh ravnaš z njimi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LP Bojč

a ni pri avtih kaj pomembno tudi to kako jih servisiraš če sploh jih in kako sploh ravnaš z njimi....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avto ki dela večinoma relacije, bo sigurno zdržal več kilometrov, še posebej če jih naredi v čim krajšem času - čim manj letih

ne moreš z enim avtom sklepat na vse, lahko si pa res ustvariš neko mnenje o splošni kvaliteti

večina starih sonat 2.0 vem da niti za kurnik ni več dobrih..

kakšno pa je tvoje mnenje o vzhodnih dizlih oz točno keri modeli naj bi bli top line v vzdržljivosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moram rečt, da delaš veliko km.

Glede na to da imaš sonato bi sigurno znal Horjotovo popravit. Sicer pa sploh ne vem zakaj to pišem :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

PEPE ko bodo tole dosegli bo komaj nekaj:......

Žal lahko navedem samo toliko. Kaj se je naprej dogajalo s 405ko, nimam pojma, 406ka zaenkrat še ne kaže nobenih namenov, da bi začela štrajkat, torej po mojem (laičnem) mnenju totalni škart tudi peugeot ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vozil sem Xsantio 2,0 štiri leta (140.000 km) brez posebnih problemov. Vmes sem zamenjal izpušni lonec, nekaj žarnic...Zelo zadovoljen. Nato sem kupil C5 2,0 HDI. Vozil leto in pol (71.000 km). Zamenjal samo nekaj žarnic (spet žarnice!) in bil še bolj zelo zadovoljen. HDI strojček navdušuje (cca 6l nafte/100km). Pred tremi tedni pa žalosten konec - totalka.

Spet bom kupil Citroena.

Toliko o Citroenih B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Peugeot 405 cca 200.000 km bp.

Peugeot 406 doslej 160.000 km bp. B)

Kaj to sploh pomeni brez problema ?

Kak motorček prostega teka, obnovitev zadnjih zavor, menjava izpuha, poraba olja, ... te ni doletelo ?

Z vsakim avtom se da naklepati mnogo kilometrov. Zanesljivost vpliva na ceno vzdrževanja avtomobila in pa na možnost okvare ali pa kak izredni servis. In zanesljivost ni edina stvar, ki se šteje pod kvaliteto.

Za moje pojme npr. Sonata lahko naredi 1Mio km brez problema pa je še vedno zelo nekvaliteten avto (za ta razred kamor sodi po velikosti).

@Bojč : posplošuješ pa tako kot v gostilniških debatah (po ogromni količini alkohola :) ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne pisat in mislit ta firma je za en kurc ta je dobra ... japonci so zakon evropejci so za en kurac ........ ne sanjat z odprtimi očmi!!! ...... era "nekvarjivih" avtomobilov se je končala pred leti in je nebo nikoli več, to je dejstvo ki ga nebo spremenil nihče. zakaj? kje je logika nardit avto ki ga kupi mož in čez 30-40 let ga vozi še vedno ista oseba sam da je že trikrat dedek. ni dobička in razvoj se ustavi firme propadejo, se zruši globalna ekonomija in se začnejo vojne..... (razvoj=šminka za oči) VSE KAR SE DANES PROIZVAJA SE NAMENOMA KVARI pa naj je to avto, motor ali vagina iz latexa! Lahko vam samo naštevam primere za vse cenovne razrede, za vse modele, za vse firme avtomobilov in za vse nacije v katerih so skontruirani oz. proizvedeni. Vse se kvari ker je skonstruirano da se kvari .... so materjali preračunani da zdrži samo določeno št. let so tolerance preračunane da naredijo samo določeno št. gibov.

Ne rečt francozi so slabi.

Moj ZX ima kilometrov da vam raje ne povem pa dela kot urca, blo menjano sam par stvari ker bi blo čudno če jih nebi zamenjal. Služben BX je meu 470.000 km pa je še delal brez večjih težav ... bmw 318i e36 od kolega ma zdej neki čez 700kkm ..brez "večjih" posegov.

Pa da nebom našteval sam sam plus EU še mal minus JPY

Mistubishi space star 3kkm je biu menjalnik v prahu? Zakaj? Honda s2000 pri 5kkm zaribala. Zakaj? Ena Toyota .. če je ni člouk dau vsak dan v garažo pozimi je zjutri ni več vzgal... zakaj pa ja je japonc.... pri CRX in CIVIK niso nikoli slišali kaj je to lega na cesti boo neki nouga za njih .. ABS ki ni ABS oz. je samo BS.. aja pa pri 50% japoncev so črički samoumevna stvar .... pri nakupu ti jih dajo eno kletko zravn. je pa tko pri japancih če avto nrdi 50kkm brez težav jih bo tudi naslednjih 350kkm

Pa da pošimfam še mal EU.

RMegani so jimšli menjalniki v koščke..... audi 1.8t pri 2.5kkm je zaribala turbina, pri 8kkm je zaribal motor. ... mb serija A ki se prevrača sama od sebe :) P. 206 ... so AIRBAG-i delali bum kot ognjemet za novoleto in to pri 50km/h na mal večji neravnini .... pri renaultu ki je motor 1.2 in 1.4 spil tufi po liter na 1000 km......

Gremo še mal na USA

Prašte koga kaj pomeni met Chrisler-ja .... boš mel več sroškov kot z avtom za WRC. Pri američanih crkava vse po spisku .... da ne omenjam JEEP-ov ki jim je abs sam od sebe zatajil pri 160km/h+ in zablokiral da si ga lahko sam na AMD naložu....

VSE SE KVARI!

Danes je razlika med avtomobili ne več v firmah modelih oz. nacijah kje je bil proizveden ampak samo v kateri cenovni oz. avtomobilski razred sodi in za kateri trg je namenjen.

Pa že ki sm ga mal zabluzu ga bom še malo .....

Avtomobil je bil prvo izum človeštva, pol je postal statusni simbol, enkrat po vojni je postal nujno zlo, danes je samo potrošni materjal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj to sploh pomeni brez problema ?

Brez problema pomeni, da z nobenim od avtov nisem imel problemov (ajnfah, ne? :) )

Samo redni servisi.

Gotovo so kdaj kako reč tudi zamenjali, vendar nikoli nič tako kolosalnega, da bi se mi posebej vtisnilo v spomin.

Ergo: z obema sem bil zadovoljen. Meni osebno to zadošča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-> ma kaj komplicirate - sem kupil pižoja 206 (prva generacija) in pri tem upal da ne bo škart roba - in res ni -> samo redni servisi, star 5 let 60000 km

-> tako kot pri vsaki stvari (skoraj) gre tudi pri okvarah za normalno porazdelitev - gausovo krivuljo -> imaš škart avte imaš povprečne avte in nadpovprečne avte v isti seriji in če imaš srečo (največ jo ima) dobiš povprečen avto, če imaš pa specialno "srečo" pa dobiš škart.

Tako je nemški ADAC ugotovil, da ima toyota najmanjši delež škart avtov, kar seveda pomeni, da imajo tvoje molitve da avto naj ne bo škart večjo verjetnost da bodo uresničene.

Če pa naletiš na tak avto, ki je škart in se stalno kvari pa ga čimprej zamenjaj, ker ti in njemu pomoči ni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Francozi in nemci so za en k***c.

Ob tem bi še dodal, da novejši kot so, bolj so za en k***c.

jaz vozim 307 zadnji 2 leti pa moram reč da tako slabega avta še nisem imel. Od tega da mi je skor zgorel zaradi elektrike, pa to da so mi že 3x computer zamenjali, pa da se ne da stabilizator na sprednjih kolesih nastvait pa... ne bom več gnoja zlival po peugeotu. vse to pri 50.000 km. prej sem mel japonce od honde do hyundai pa samo lahko rečem ključ pa vozi.

KAPO dol pred japonci oz. tam neki. imam tudi dva kolega ki imata 307 sta totalno ne zadovoljna je pa res, da vsi, ki imajo 405 modele hvalijo in verjamem, da upravičeno. za svojga 307 bi lahko rekel da je pondelkov ali pa da so postali francozi to, kar so včasih bli italijani - šlamparija.

drugo leto grem nazaj na bližnji vzhod - verjetno honda.

samo podpiram zgornji citat!!!!!!!!

gec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z resnimi avti sem začel leta 1990 - Peugeot 205. Ko je šel od hiše je bilo tako kot bi družinskega člana pokopavali. Vmes sem zamenjal 4 Honde Accord in eno C-RV. Vse je bilo v stilu vtakni ključ, vozi 15.000 km in pojdi na redni srevis, ponovi ciklus ...

Odkar ima Mačka Peugeot 206 CC, sem postal reden obiskovalec izrednih servisev. Po padcu socializma in njih servisev sem ponovno popadljiv, aroganten, osoren, tečen, zajeban in nasploh shisteriran. Vse zaradi enega na pol skup zmetanega lepo zapakiranega avta z deli, katerih doba trajanja je enaka garancijski dobi do par mesecev nazaj, ki je znašala 1 leto. S tem, da na račune dobivam novo postavko, ki je pred padcem komunizma ni bilo - izredna zamenjava softwera.

In pri ta novi Cruiserici izgleda da Hill start Assist Control ne dela. Tako pri moji kot pri večini drugih. Tovarniška napaka in cena prvih serij? Bomo videli. Ampak drugo pa dela. Tako kot se za Toyoto spodobi.

Bo pa potrebno malce pogledati za napovedmi elektromagnetnih viharjev, ki prihajajo s Sonca, ker baje vplivajo na elektriko in na elektroniko. Tudi v avtih. Kot tudi, ali se programerjem ljubi lepo programirat v zamenjavo za "hekanje" in izdelovalcem vseh mogočih senzorjev in tipal delati izdelke, ki imajo neko dobo trajanja. Saj več ali manj se to kvari. Če se mehanika, je proizvajalec avta res v riti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Štefan Dumbovič že mesec in pol čaka na rezervne dele, Aleš Opara pa je letos kar 36-krat obiskal servis Avtohiše Vič

Štefan Dumbovič še vedno stavi na odlično ergonomijo peugeota 807, ob misli na okvare in kakovost

izdelave pa ga boli glava.

Peugeotov luksuzni enoprostorec je Štefanu Dumboviču in Alešu Opari letos povzročil veliko preglavic. Prvi se že 47 dni vozi s pokvarjenim avtom, ker zanj ni bilo nadomestnih delov. Drugi pa je bil iz enakih razlogov na servisu kar 36-krat. Zdaj oba zahtevata nov avto, do katerega sta upravičena, trdi njun odvetnik.

Štefanu Dumboviču so se od januarja vrstile številne okvare pri še ne leto starem peugeotu 807 (napačno vstavljeno vetrobransko steklo, okvara menjalnika in pomika stekel ..., ki so jih v Avtohiši Vič v okviru garancije sicer odpravili. Tretjega novembra so na servisu odprli nov delovni nalog za popravilo avtomobila, in ker ni bilo rezervnih delov, se je Dumbovič z okvarjenim vozilom vozil naprej. Ker je od prijave okvare na servisu poteklo 47 dni, Dumbovič prek svojega odvetnika zahteva vračilo kupnine ali nov avtomobil.

Aleš Opara letos na servisu kar 36-krat

Aleš Opara iz družbe Al Wagi je bil v Avtohiši Vič še pogostejši gost, saj je servis obiskal kar 36-krat zaradi okvare klimatske naprave, zavor, mehanizma za pomik stekel in stranskih vrat. "Rezervnih delov velikokrat ni bilo v zalogi, zato so me na servisu odpravili z besedami, naj se oglasim kdaj drugič," pravi Opara. Rezervni deli za oba avtomobila so zdaj na voljo, Opara in Dumbovič pa vztrajata pri novem avtomobilu.

Peugeot Slovenija ponuja popravilo in ugodnejši nakup novih avtov

"Dumbovič je zaradi poteka 45-dnevnega roka od prijave okvare upravičen do vozila," priznava Bogdan Meško iz Peugeota Slovenija. "Žal pa smo za težave Štefana Dumboviča izvedeli šele pred nekaj dnevi in se bomo z njim poskusili dogovoriti za popravilo avtomobila", še dodaja. Za primer Aleša Opare pa pravi, da kljub številnim obiskom na servisu ni pravne podlage za zamenjavo avtomobila ali vračilo kupnine, tudi v tem primeru se bodo s stranko poskušali pogoditi. Obema pa so ponudili odkup starega in nakup novega peugeota 807 po ugodnejših pogojih, a stranki v to nista privolili.

Odvetnik grozil Peugeotu Slovenija s člankom v Financah

V Peugeotu Slovenija so nam potožili, da jim je Dušan Golovrški, odvetnik Štefana Dumboviča in Aleša Opare, grozil s poznanstvom našega odgovornega urednika Petra Frankla in z objavo primera v našem časniku, kar se jim je zdelo zelo neetično. Razmišljali so tudi o prijavi Dušana Golovrškega odvetniški zbornici zaradi groženj, a se za to na koncu niso odločili.

Peter Frankl, odgovorni urednik Financ, na izjave odgovarja takole: "Res je, da poznam odvetnika Golovrškega, vendar bi se te teme lotili tudi, če ga ne bi poznal, kajti tema je zanimiva. Bistveno pa je, da se je lotimo novinarsko korektno in obema stranema damo možnost, da povesta svojo zgodbo."

Finance

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obema pa so ponudili odkup starega in nakup novega peugeota 807 po ugodnejših pogojih, a stranki v to nista privolili.

A so pri Peugeotu prfuknjeni? A mislijo, da ce bosta kupila nov avto, da se bosta spet odlocila za Peugeota? Mislim da ne!

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!