Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Hello. Iščem nove,ali še bolje,rabljene dele za Gilero Nordwest in sicer: vodno pumpo,jermen, ventile(lahko tudi samo izpušna dva). Če ma kdo kakšno idejo,kje bi se stvari lahko dobile pri nas ali v Italiji,z besedo na dan! Hvala.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

No, ker se malo zanimam glede teh dveh motorjev, me zanima predvsem agregat, kakšni bolj natančni podatki, in ali je slučajno od Rotaxa a prov Gilera design, kakšen mikrofilmček in pa seveda neprecenljive izkušnje :grrr .

Objavljeno (popravljeno)

Slikce :D od nordwest

http://www.tower.org/museum/gilera/gilera_1993_nordwest.jpg

http://web.tiscali.it/no-redirect-tiscali/...oto/nordie2.jpg

http://pictures.motorbikes.be/motos/Gilera...eraNordwest.jpg

Model 1991 Gilera Nordwest

Category Sport

ENGINE

Type 558 cc, Liquid cooled, Single cylinder, 4-stroke

Bore x stroke (mm) 98 x 74

Transmission Chain

Gears 5 speed

Power 46 hp (33.5 kW) @ 7000 rpm

Torque 50 Nm @ 6000 rpm

CHASSIS

Brakes front dual 270mm discs with 4-piston calipers

Brakes rear single 240mm disc with 1-piston calipers

Tires front 120/60-17

Tires rear 160/60-17

DIMENSIONS

Seat Height 810 mm (31.9 inches)

Wheelbase 1415 mm (55.7 inches)

Fuel Capacity - reserve 11,5 l (3.04 gallons)

Dry Weight 173 kg (381.4 pounds)

A ni lepa (še posebej ta zadna slikca) :D

Pomojem jih je bol mal pri nas, če se ne motim.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

Imel Gilero Nordwest 600 letnik 93. Pri nas jih je zelo malo, pa tudi drugod. Problem teh mašin so rezervni deli, ki jih ni, niti v ITA. Po naročilu pa so cene taprave. Leta 98 so za bat hoteli 150.000,00 SITov. Motor je lep, glas je prava poezija, to je pa tudi vse. Js sem z njim imel same probleme. Če nimaš problemov v življenju si ga kar kupi.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Torej, simonsi ali si se premislil glede Gilere, ker zdaj že mene mika, da bi jo kupil.

Objavljeno

Me še vedno mika, ampak agregatu ne zaupam čisto nič in to je bil glavni razlog, da je potem nisem kupil. Je pa lepa ja, pa še dve se prodajata na avto.netu.

Objavljeno

Jaz sem malce brskal po netu in prebral kar nekaj o Gileri. Nihče nima težav z agregatom. Motor je razpršen po celem svetu, ampak v majhnih količinah.

Jaz jo bom gotovo kupil in malce predelal (glej sliko).

gileranordwest94bikepics306481.jpg

gileranordwest94bikepics306482.jpg

Na avtonetu sta dve, ena bo moja, druga pa tvoja.

Objavljeno

Sem imel RC 125 pa je bila kar muka dele dobit. Za NW mislim, da ni nič lažje.

A en komad boš zase kupil, drugega pa zame :D

P.S. Slikce ne delajo in poročaj ko boš kaj kupil.

LP

Objavljeno (popravljeno)

A misliš tole modro kupit?

A FZR-ko boš obdržal?

Jaz sem pa takrat imel tole spodnjo ogledano.

post-532-1121280769_thumb.jpg

post-532-1121280830.jpg

post-532-1121281141_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno (popravljeno)

Ne modro, tisto z zadnje slike (tisto tvojo). FZR-ko bom zamenjal zanjo, seveda dobim še nekaj denarja.

Pol pa malce spremembe (kot na sliki).

post-1743-1121320274_thumb.jpg

post-1743-1121320388_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Thomas
Objavljeno

Pa Nordwest je prvi serijski supermoto moped. Pa lepši od Duka :D

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ne modro, tisto z zadnje slike (tisto tvojo). FZR-ko bom zamenjal zanjo, seveda dobim še nekaj denarja.

Pol pa malce spremembe (kot na sliki).

a pol si jo vzel?

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Zgleda da tukej na forumu nima noben kej velik izkušenj z Gileram. 16 tisoč kilometrov je za 13 let star motor res sumljivo mala številka.

Če pa boš vseeno odšel na ogled, pa preveri kdaj je bil nazadnje menjan jermen (in da ni bil slučajno kdaj odtrgan). Po navodilih se ga menja na 12kkm.

Nekaj dodatnih informacij o motorju najdeš na Gilera Club (angleški, nemški, italjanski, francoski forum).

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

ojla. vsem skupaj lep pozdrav.

imam problem.. imam gilero 600 RC ,ki ima zlomljen zobčenik v ele.štarterju.....ali mogoče kdo ve kje bi lahko to dal naredit na novo (kje delajo zobčenike?) ali pa če slučajno kdo prodaja cel ele. starter.

Potreboval bi tudi kakšen izpušni lonec za ta motor ali pa vsaj za kakšno 600-stotko.(lahko je v najslabsem stanju in karamboliran --skratka nekaj takega ,ki bi bil drugace za vstran vreč ali pa za male denarje

Hvala ze v naprej

post-9810-1192045970_thumb.jpg

Objavljeno
ojla. vsem skupaj lep pozdrav.

imam problem.. imam gilero 600 RC ,ki ima zlomljen zobčenik v ele.štarterju.....ali mogoče kdo ve kje bi lahko to dal naredit na novo (kje delajo zobčenike?) ali pa če slučajno kdo prodaja cel ele. starter.

Potreboval bi tudi kakšen izpušni lonec za ta motor ali pa vsaj za kakšno 600-stotko.(lahko je v najslabsem stanju in karamboliran --skratka nekaj takega ,ki bi bil drugace za vstran vreč ali pa za male denarje

Hvala ze v naprej

post-9810-1192046199_thumb.jpg

Objavljeno
http://www.hahne-power.de/

Ta link se nahaja tudi že eno stran nazaj in če ti kje znajo rešit problem ti ga tukaj. Za več informacij PM

oj

hvala ---sem videl ,tisti link in tudi čekiro. samo je malo zmeden in zelo slabo pregleden -se mi zdi .nisem nič našel . ali pa nisem znal najti

tudi taki obstajamo :yea1:

ce se v tej strani kaj bolj spoznas mi pa prosim javi ,če boš-slucajno kaj našel in slucajno imel kaj cajta pogledat

dijo

Objavljeno

Pod nabiralnikom v enajsti vrsti imaš napisano GILERA PAGE, pa še goriii.

Tam imaš vse, če pa kaj ni, imaš pa mail, pa vprašaj.

Obstaja pa dosti te robe na ebay-u. :huh:

Objavljeno
Pod nabiralnikom v enajsti vrsti imaš napisano GILERA PAGE, pa še goriii.

Tam imaš vse, če pa kaj ni, imaš pa mail, pa vprašaj.

Obstaja pa dosti te robe na ebay-u. :huh:

točno tako :worship:

Najbolš pa je da pošleš mail (lahk tut slikco priložiš)

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

pozdravljeni

imam gilero arizona rx200 in me zanima sledeče:

motor je dvotakten, ima 6 prestav, 200ccm, mešanico dela sam, in je vodno hlajen (letnik 87)

1-katero olje naj uporabljam za mešanico - ali je tisti 2Tali 4T sint ki se ga dobi na petrolu ok?

2-danes sem preveril nivo olja bilo je pod minimumom zato sem ga kar komplet odlil ven sedaj bi ga pa rad zamenjal, pa ne vem katerega naj nabavim , da nebi bilo kaj narobe z sklopko (ker tudi tega ne vem ali je suha ali v olju?)

3-danes sem opazil neko mastno zadevo v kilerju in potem sem hotel prepucati celoten hladilni sistem, in sem opazil, da ni pretoka vode čez cilinder. potem sem opazil, da naj bi imel na vrhu cilindra priključek za cev (ki se, da z dvemi vijaki komplet odšravfat), ki vodi v zgornji del hladilnika

ali je to termostat ? - in še to me zanima ali ta termostat, ko je mrzel totalno zapre pretok vode, ali mora spustiti nekaj malo čez??

hvala za odgovore

Popravljeno . Popravil maggio
Objavljeno

Hm, dvotaktol iz petrola bi bil mogoče še clo dobr... ponavadi tankamo v 2t mašine TTS al pa Motul 710. (če ga iz bolhe uzameš pride še cenej kot pa dvotaktol na petrolu)

Za olje, to misleš pri mašini? bi ti moglo pisat v priročniku, če si ga dobil zraven, Je pa v olju sklopka.

Glede termostata pa... ja, je na vrhu hladilnika ponavadi :) Po moji logiki bi mogel čist zapret pretok vode dokler je mrzla...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!