Jump to content

Gilera SP 02


Aleks007

Recommended Posts

Zanima me, če ima kdo katerega od teh dveh motorjev in kakšne izkušnje ima z njim (zmogljivosti, vzdržljivost, predelave). Nasploh me motorja zelo zanimata, saj imata oba 25 kw, kolikor dovoljuje novi zakon

do 350 ccm. Kolk pa je kaj teh motorjev v Sloveniji ?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JaRaNe

    19

  • ryderr

    14

  • Mte :)

    10

  • RSmaniac

    10

Top Posters In This Topic

Zanima me, če ima kdo katerega od teh dveh motorjev in kakšne izkušnje ima z njim (zmogljivosti, vzdržljivost, predelave). Nasploh me motorja zelo zanimata, saj imata oba 25 kw, kolikor dovoljuje novi zakon

do 350 ccm. Kolk pa je kaj teh motorjev v Sloveniji ?

tole so moje izkusnje z AF1 futuro, l. '91:

zmogljivosti - prva 2 tedna mi je bil prehud, sn bil ziher, d ga bom sesul v treh dneh, pol sn se pa navadu nanj, pa mi je full fajni ratu. agregat je kultiviran ko sam hudic, ce mas se enga (se raje eno!!) zadej gor startas s 3500 rpm - na izi, zbudi se pr 5500, 6000 rpm, nad 8000 se mu pa (glede na kubaturo) totalno strga. zabavn za vozit.

vzdrzljivost - vse, kar me je do zdej zajebaval (poleg tesnila pri glavi), je bil vzigalni sistem. pa me je fejst zezu. najprej sn menju vzigalno tuljavo, pol stator, zdej mi je pa se magnet razcefukal :? drugac pa cilinder pa bat sta pa (glede na ostale predstavnike 125cc sport sektorja) prakticno neunicljiva, sta zdrzala ze 200 km tisancije na odprti cesti (s sopotnikom), pa se ni niti pregreval, niti mu zmogljivosti niso padle. res pa je, d sm mogu it tankat pol... :D edino kva je - montiri si filter za bencin med ventilcek pa uplinjac - priporocam!! tank je notr kovinski, pa ce dolg casa stoji s praznim tankom bo zacel rjavet... aja, pa ce te bo razmetal, te bo razmetal po levi strani - 4x je ze bil na tleh, pa vedno(!!!) na levo stran!!! :D res pa, d posledice niti niso opazne, tk da se ne razmisljam o barvanju.

predelave - jih ne rabis. mam giannellija, tok d je sound vredu pa d mal bl potegne, za kaka prehitevanja al pa tist sportivo filing k kamikaziras, pa airbox mam mal bl odprt, pa uplinjac nastelan, vseen pa najvrjetnej nima vec ko 36, 37 konjev vsega skup. masina je dost navita, vsaka predelava bi najvrjetnej bla pretiravanje. vsaj po mojem.

ga bom pa prodal. sam ne se zdle, ga bom prefarbu pa pocaku na sezono d bojo cene visje... :D :twisted: :twisted: :D :twisted: :D

aja, vec o tem na mojem houmpejđu - http://www.zok.50g.com/

Link to post
Share on other sites

Ej Zok, a si bil ti mogoče včas na forumu od tomosa (fan page), sam to je

že dolg časa, za kolk boš pa prodajal futuro (a boš popravil tud vžigalni sistem, ko sem bral na drugih postih ?)

Link to post
Share on other sites

ja, vcasih sm zvel za tomose, mel sm nick agm65maverick21 pa agm65, pol mnde tud zok pa The_1??? ne vem... :D

prodaju sn jo za 290, pa sn mel 4 ponudbe, 3 dni pred tem k smo bli pa s prvim zmenjeni za ogled pa mi je tesnilo na glavi slo (kos silikona, vredn 100 sit, stane 1800 sit, pa kupcija je sla po vodi)... :? rabu sn 2 tedna (aprilia moto center bozic, cele - mal cudna firma) d sn jo dobu, do takrat pa so seveda ze vsi odpovedal, kao d mutim pa d prikrivam stvari, itd.

magnet bom menjal (to bo pol menjan kompleten vzigalni sistem), z novo barvo ga bom prodaju po prejsnji ceni - 290 kSIT. bo pa res brez napake in brezhiben, le na tanku je ena vdrtina.

Link to post
Share on other sites

Zakaj si se sploh odločil za prodajo takega stroja ? Sklepam da kupuješ

neki večga (4t) al pa mogoče avto. Sj jest se tud ne moram odločit za nakup motorja (če se sploh splača), čeprav mi tisti tomos z skromnimi 90

kmh že zdavnaj ne zadošča več. Sem pa nor na motorje. Bomo vidl drugo leto isti čas, ko bom mel izpit do 25 kw in (upam da) kj keša.

Link to post
Share on other sites
Zakaj si se sploh odločil za prodajo takega stroja ? Sklepam da kupuješ

neki večga (4t) al pa mogoče avto. Sj jest se tud ne moram odločit za nakup motorja (če se sploh splača), čeprav mi tisti tomos z skromnimi 90

kmh že zdavnaj ne zadošča več. Sem pa nor na motorje. Bomo vidl drugo leto isti čas, ko bom mel izpit do 25 kw in (upam da) kj keša.

za take pogovore je chat.

Link to post
Share on other sites

AF-1 zakon motorcek, sem ga mel in na njem imel polini kit 180 ccm, slo res hudo noro dobr (vsaj za takrat ) samo full se mi je segrevalo-logicno, ostalo delalo brezhibno dobr za vozit itd..sirsi kot sp02....

LP, Rock

Link to post
Share on other sites
Zanima me, če ima kdo katerega od teh dveh motorjev in kakšne izkušnje ima z njim (zmogljivosti, vzdržljivost, predelave). Nasploh me motorja zelo zanimata, saj imata oba 25 kw, kolikor dovoljuje novi zakon

do 350 ccm. Kolk pa je kaj teh motorjev v Sloveniji ?

Kupil sem gilero 125 sp 02,polini 180,pa me zanima ,katero olje dajete v motor in koliko ga gre pri menjavi.Zanima me če ima ta motor filter za olje. Katero olje uporabljate za mešanico! ČAO

Link to post
Share on other sites

za olje nima filtra (cvajtaktar je, v menjalniku pa tako ali tako nima niti crpalke), za mesanico uporabljaj Motul 600 (ali pa Castrol TTS, ceprav nekaterim paca kanale in izpuh - meni ga ne). Ker imas kit, priporocam Motul. je dokazano eden izmed najboljsih.

Link to post
Share on other sites
za olje nima filtra (cvajtaktar je, v menjalniku pa tako ali tako nima niti crpalke), za mesanico uporabljaj Motul 600 (ali pa Castrol TTS, ceprav nekaterim paca kanale in izpuh - meni ga ne). Ker imas kit, priporocam Motul. je dokazano eden izmed najboljsih.

Zok,hvala za nasvet! saj!!!sem se zaj.!?zanima me še katero olje daješ v menjalnik,ker ga je bolj malo notri! ČAO

Link to post
Share on other sites
  • 2 years later...

sem gledal po forumu pa nisem našel nič posebnega o tem motorju

zanimajo pa me križi s tem motorjem in kaj je pri njem dobro

na splošno mnenja o tem motorju!!!

nekdo mi ponuja letnik 94 izgled Ducati 999 (maska), reg. pod 11 KW brez blokad

drugi teden dobim slike, pol prlimam

Link to post
Share on other sites

a je kle sploh kakšen lastnik takega motorja

al pa če kdo kj ve

čimprej rabm inf. ker ga mislim it čimprej kupit, d ga nav že kšnmu drugmu prej prodav

Link to post
Share on other sites

sm slisu d ribajo se bol ko aprilie... :D ...ampak to sm sam slisu - od bivsega lastnika (mu je 3x ribnala, od tega 2x zablokirala, kar zna bit kr nevarno), ampak ce je masina lepo vzdrzevana, po moje ni nobene panike. .)

Link to post
Share on other sites

aja, predvsem me zanima elektronika, kje bi dobil, če kaj crkne, pa kakšne so kaj cene, ker je baje pri starejših motorjih največji problem elektronika

Link to post
Share on other sites

Mal se boš matral ko boš iskal pri nas in v tujini.

En frend ima RC ki bo letos že drugo leto nepremičnina.

PS: zaradi štroma.

Edited by Grilzz
Link to post
Share on other sites

Če je sp ki ima sesanje v karter gre ko prasica. Mašina že po naravi ruži, tko da se ne sekirat, gilere so pa ribale zato, ker je folk na pumpco mešanco delal in tista pumpa je bila bolj uboga.

Link to post
Share on other sites

na kakšno pumpico to misliš

ta tip ki mi jo prodaja je rekel da ima še blokade in ima končno 150km/h, pa da bo blokade ven vzev, preden ga bo prodal

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Racing
      By Racing
      Torej pod roke mi je prisel ta skuter, ki je bil skoraj nic vozen! Letnik 2007, v pogonu mogoce 2x na leto.....2000km vse skupaj... Motor ima skoraj identične simptome kot motor na spodnjem youtube linku. Star bencin sem stočil ven in dal novega, svecka je nova, baterija je nova... sumim na kak filter ali nekaj z dotokom bencina? Mi lahko kdo pomaga s kako idejo? Ima vbrizg, ne fergazerja... Hvala
       
    • avion
      By avion
      Pozdravljeni,
      Na Gileri Runner, l. 2007 mi je "zacvetel" sedež. Kolikor sem gledal, so novi relativno dragi. Ponudba rabljenih je pa bolj boga. Se da te sedeže kakorkoli obnavljat? Mi lahko koga svetujete?
    • D3NIS
      By D3NIS
      pozdravljeni!
      prosim za pomoč.imam runnerja 50, letnik 98, prevoženih 43000km, menjano vse kar se tiče mašine ampka se pojavljajo težave.
      ker mi je motor zalivalo (težava z uplinjačom(weber 12)) sem se odločil da zamenjam uplinjač.
      naročil sem novega (kopijo) dellorto 12 phva, katera bi naj nadomestila webra.
      situacija je sledeča....motor vžge brez gasa ko je mrzel, ampak ne laufa v prostem teku, se pravi takoj crkne.
      če dodam ga laufa....nato sem šraufek za zrak čist zategnu, ampak je situacija popolnoma enaka..motor ne laufa pod stangasom...laufa pa če mu privijem šrauf s fedro..za štangas...ampak problem je ker ne morem nastavit da bi motor lepo laufal...
      šrauf za zrak imam čist zašraufan, drugi šrauf ki je za stangas je pa tudi fejst privijačen.edino tako laufa pod visokimi obrati, če želim malo odvit katerikoli šrauf, motor crkne.
      se pravi ne da se ga lepo nastavit.
      imam pa še eno težavo....če motor laufa pod velikim štangasom, in motor nagnem v levo za cca 30 stopinj se mu gas poveča, če ga pa nagnem v levo za 30 stopinj pa motor zgubi gas in ugasne...<


      prosim vse za pomoč, ker bom vsak čas zgubu živce...

      aja, pa novo svečko sem dal not
      hvala, lp
       
    • Matic Omahen
      By Matic Omahen
      Kupim masino 125 ali 180 2t za gilero runner.
    • FrenkM
      By FrenkM
      Sem nov na forumu. Izpolnil sem si željo in si kupil rabljeno Gilero NEXUS. Pred pripravo motorja na zimovanje proim za nekaj odgovorov na začetniška vprašanja:
      1. Katera številka na pnevmatiki pomeni kdaj je bila pnevmatika izdelana?
      2. Ker ima motor elektronski vžig me zanima kako se nastavi prosti tek motorja( po 10 sec. ugasne)?
      3. Kje se da ugodno nabaviti višji prvi vizir in kaklo je to smiselno (mojih 188 sm)?
      4. Mi lahko kdo predlaga, kam naj ga peljem na servis pred začetkom sezone?
      5. Imam namen dati gor kovček 46l in me zanima če gredo not dve čeladi in
      6. Na kakšen način naj pridem do SLO navodil za uporabo (na netu sem našel samo ITA.)?

      Vsakršen odgovor je dobrodošel in se vam vnaprej zahvaljujem.

      lp
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!