Jump to content

Gilera SP 02


Aleks007

Recommended Posts

  • Replies 128
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • JaRaNe

    19

  • ryderr

    14

  • Mte :)

    10

  • RSmaniac

    10

Top Posters In This Topic

Maš prov grilz. SP02 prvo kot prvo mi deluje kokr sekret, oblika zastarela da je za zjokat. 213km/h ne bo nikol vidla nobena 125ccm k dirkalne 125ccm dosegajo 220-230km/h s tem da majo 55KM. Pri Aprilijah je tko: Aprilije k so mele stari rotax uplinjač dellorto 34, in tud 34KM so šle 170km/h, to je blo tovarniško naspidiran več se ni dal iz nje dobit, razn kšn drug izpuh, z letniki se jim je pa spreminjala mal oblika pa barva, naprimer chesterfield, AF1 futura, Extrema in tako dalje, ti motorji so mel pa vsi isti agregat. SP02, mito, RS so ble vedno približno enake v hitrostih 1-2km/h gor ali dol, čeprov eni trdijo po štecu mi gre tok pa tok, sam ne gre. Če že lihk govorimo o hitrostih RSke vse pokažejo 170km/h po števcu zdj novejše mam radarsko sliko lahko jo prilepm za dokaz če hočte je pokazala 168,8km/h tko da števc ma minimaln odstopanje. Za mitota je zadnč en objavu člank, k en model hod tja v ameriko k je un slano jezero je pisal da mu je speedometer kazu že 195km/h namerl so mu pa hitrost 177km/h, mito pa je tahud 7-speed. Za SP02 pa nevem kako kej to stoji sam po katalogih piše okol 170km/h tko da so te motorji enaki. Pa mal se zamisl ryder kolk grejo RS250 k majo po 70KM pa majo hitrst okol 220km/h, ti boš pa z 170kitom in 40KM dosegu 213km/h. Že prenosi ne podpirajo da bi motor razviu tako hitrost, ker bi bli obrati previsoki pr 213km/h. Tako mam jst teorijo kokr razumem to, če pa drugač mislte drugi pa tud prov. Zok je o tem že govoru pa je meu zmer prov.

Link to post
Share on other sites

pa btw moto gp 125 dosegajo 230km/h + (nekaj malega) na 500-700m ravnini če bi jo pa spedenov za top speed (prenose itd...) bi šla pa krepko čez 240km/h

Link to post
Share on other sites

u eni izmed teh tem je tud link do enga pejđa, k je use od enge honde k so jo ful prerihtal, tko da je nek u puscavi dosegla neki cez 270 km/h :kva2: ma kdo se tist link? (valda govorimo o 125ccm, katere agregat je zdrzu lih eno voznjo :P )

Link to post
Share on other sites
u eni izmed teh tem je tud link do enga pejđa, k je use od enge honde k so jo ful prerihtal, tko da je nek u puscavi dosegla neki cez 270 km/h  :kva2:  ma kdo se tist link? (valda govorimo o 125ccm, katere agregat je zdrzu lih eno voznjo  :P )

No in tako smo prišli do spoznanja da je Honda 125 najhitrejša. :P

Link to post
Share on other sites
pa ne ni to ta to so ukinl iz prodaje k je prevec šlo!sej mi je prvi lastnik povedov da ni replica pa da so te tri najhitrejse mito gilera pa cestrfild al ko že!sam en taprav jih more v roke vzet:D lp

Aha, ob vseh motorjih dan danes so 2 takno 125ko ukinl iz prodaje, ker je preveč šla? :blink:

Now that's just funny :lol1:

Link to post
Share on other sites
pa btw moto gp 125 dosegajo 230km/h + (nekaj malega) na 500-700m ravnini če bi jo pa spedenov za top speed (prenose itd...) bi šla pa krepko čez 240km/h

moto gp je klasa zase...tm maš take dele not, da jih še u živlenju nis vidu...in tut nboš...

:worship: :P :worship:

Link to post
Share on other sites
No in tako smo prišli do spoznanja da je Honda 125 najhitrejša. :P

sam pazi foro... ni bla SS oblika (NSR) ampak je bla cross-endura oz. grust je biu od Honde CR :wacko:

Link to post
Share on other sites

Aja pa a gilera sp02 ma izpod zadnjega dela plastike vn lulčke od izpuha? Sej za prvo 125ccm k sm jo pelu takrat je bla kr huda, k nism vedu da to tok leti zdj je mal drugač. Pa še pozim sm se pelu pa brez čelade da nism mogu dihat :blink:

Link to post
Share on other sites

ma ja pol ti pa lohka dam cifro od prvega lastnika k je jo je mel tud na valarjih pa ga mal pras pa ti bo povedov kuk je un stevc pokazov k ti hitrost merjo na valarjih!!!! pa jez sm jo mel tud pa je isti kurac!! 213 km/h :rolleyes:

Link to post
Share on other sites

ja vlarji ti pokažejo hitrost brez vremenskih vplivov!!

ce se pa ti tko peles mors pa se racunat veter tvojo teže,ipd...

realno bi ti šla max. 190 km/h :?

Link to post
Share on other sites
ma ja pol ti pa lohka dam cifro od prvega lastnika k je jo je mel tud na valarjih pa ga mal pras pa ti bo povedov kuk je un stevc pokazov k ti hitrost merjo na valarjih!!!! pa jez sm jo mel tud pa je isti kurac!! 213 km/h  :rolleyes:

:lol1: , sej ne veš kva govoriš!

na valarjih je hitrost merjena brez teže voznika in najbolj pomembno brez zračnga upora, ki motorju pobere precej hitrosti

Edited by nekdo
Link to post
Share on other sites

Hja sej tistemu števcu lohk res verjameš da je točen, probaj dat kolesarskega gor ki nima napake, pa bošvidu realnost .)

Link to post
Share on other sites

cak a zej se bosta pa dva stevca motila k me je enkret se en v soteski z golfam 4 frend k je za mano vozu k je reku da je su sam 195 pa sm mu naprej vleku jez z gilero!! ne vem ko ti to misls da ne more jet tale gilera sp02 cez 200km/h!!

Link to post
Share on other sites

Čestitam... Z 2 taktnim motorjem, ki ima 40 konjev dosežeš enako hitrost kot dirkalna replika z 2 taktno mašino in 60-imi konji (RS 250)... :worship:

Če ima res tako končno to lahko pomeni samo eno... Da pospeškov nima nobenih ;)

Edited by jax
Link to post
Share on other sites
Hja sej tistemu števcu lohk res verjameš da je točen, probaj dat kolesarskega gor ki nima napake, pa bošvidu realnost .)

tist je digitaln... ma napako-računsko, sam je skoz enaka, ker si števc sam racuna hitrost (ne uporabla zajle pa pouza, tko k analogn) in zato ma skos isto napako...

p.s.: nobena SERIJSKA 125ka (ne 170ka) nebo nikol vidla 200 km/h, se za 190 sm skeptičn!

Link to post
Share on other sites

pa ne vem jez zase vem kuk mi gre motor pa tud vem da se da 125 tko predelat da grejo koj cez 200km/h sam taprav jo more dobit v roke pa da mas dele pr roki pa itd... tud aprilia pa cadiva mito gresta lohka cez 200km/h sam kt sm reku sam taprav jo more dobit v roke da jo tko zrihta da gre tko!!glede pospeskov pa ne bom govoru k me na tazadno postavla med 1 in 2 k prestavm k mam motor prevec moci in navora zato ma pa tud tako koncno!!

Link to post
Share on other sites

Ma puste tipa sej vidte da tupi svojo. Pač mu gre njegova gilera 200. Čeprou vsi vemo da je to nemogoče. Pa naj. Ni zadnji in ni prvi. Kaj si živce žrete zarad njega. Naj uživa v svoji iluziji

Link to post
Share on other sites

Hehe, mene je tudi moja 4-ka metala na zadnjo med 1. in 2. (BT cilinder 40mm) pa nima niti moči niti navora- po izračunu naj bi mela okol8-9konjev, pa kaj je to?

SAm neki, ko mi boš naredu filmček, pa ko bo gor kolesarski števc ti bom verjel, prej pa ne

Glede kolesarskega števca, če mene prašaš nima napake nič, ker on šteje kolkrat je šu magnetek mimo druzga magnetka in pol sam pomnoži s 2piR(obseg) ki pa ga itak ti naštimaš

Link to post
Share on other sites

ti pa ne nastimas cist tocno, in se pol tist milimetr pozna pr izracunu ;)

@ryderr welcome 2 the fantasy world... aja a ves da sm zadnc sou po enmu ful hudmu klancu z biciklom, pa se je tak trenje ustvaru med gumo pa asfaltom, da sm se do dol sam se po feltni prpelu... sigurn je slo vec k 500!!! aja pa po zadni sm se pelu vec k pou poti! :kva2:

Link to post
Share on other sites

Nared filmčk pa ti bomo verjel mogoče. Aja pa moja rska ma 39KM pa ma prenose velik bl za pospeške pa me ne meče na zadnje kolo. Vem kako je to k se tud jst vozm z motorjom k ma isto konjev kokr ti pa me ne meč na zadno.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • Racing
      By Racing
      Torej pod roke mi je prisel ta skuter, ki je bil skoraj nic vozen! Letnik 2007, v pogonu mogoce 2x na leto.....2000km vse skupaj... Motor ima skoraj identične simptome kot motor na spodnjem youtube linku. Star bencin sem stočil ven in dal novega, svecka je nova, baterija je nova... sumim na kak filter ali nekaj z dotokom bencina? Mi lahko kdo pomaga s kako idejo? Ima vbrizg, ne fergazerja... Hvala
       
    • avion
      By avion
      Pozdravljeni,
      Na Gileri Runner, l. 2007 mi je "zacvetel" sedež. Kolikor sem gledal, so novi relativno dragi. Ponudba rabljenih je pa bolj boga. Se da te sedeže kakorkoli obnavljat? Mi lahko koga svetujete?
    • D3NIS
      By D3NIS
      pozdravljeni!
      prosim za pomoč.imam runnerja 50, letnik 98, prevoženih 43000km, menjano vse kar se tiče mašine ampka se pojavljajo težave.
      ker mi je motor zalivalo (težava z uplinjačom(weber 12)) sem se odločil da zamenjam uplinjač.
      naročil sem novega (kopijo) dellorto 12 phva, katera bi naj nadomestila webra.
      situacija je sledeča....motor vžge brez gasa ko je mrzel, ampak ne laufa v prostem teku, se pravi takoj crkne.
      če dodam ga laufa....nato sem šraufek za zrak čist zategnu, ampak je situacija popolnoma enaka..motor ne laufa pod stangasom...laufa pa če mu privijem šrauf s fedro..za štangas...ampak problem je ker ne morem nastavit da bi motor lepo laufal...
      šrauf za zrak imam čist zašraufan, drugi šrauf ki je za stangas je pa tudi fejst privijačen.edino tako laufa pod visokimi obrati, če želim malo odvit katerikoli šrauf, motor crkne.
      se pravi ne da se ga lepo nastavit.
      imam pa še eno težavo....če motor laufa pod velikim štangasom, in motor nagnem v levo za cca 30 stopinj se mu gas poveča, če ga pa nagnem v levo za 30 stopinj pa motor zgubi gas in ugasne...<


      prosim vse za pomoč, ker bom vsak čas zgubu živce...

      aja, pa novo svečko sem dal not
      hvala, lp
       
    • Matic Omahen
      By Matic Omahen
      Kupim masino 125 ali 180 2t za gilero runner.
    • FrenkM
      By FrenkM
      Sem nov na forumu. Izpolnil sem si željo in si kupil rabljeno Gilero NEXUS. Pred pripravo motorja na zimovanje proim za nekaj odgovorov na začetniška vprašanja:
      1. Katera številka na pnevmatiki pomeni kdaj je bila pnevmatika izdelana?
      2. Ker ima motor elektronski vžig me zanima kako se nastavi prosti tek motorja( po 10 sec. ugasne)?
      3. Kje se da ugodno nabaviti višji prvi vizir in kaklo je to smiselno (mojih 188 sm)?
      4. Mi lahko kdo predlaga, kam naj ga peljem na servis pred začetkom sezone?
      5. Imam namen dati gor kovček 46l in me zanima če gredo not dve čeladi in
      6. Na kakšen način naj pridem do SLO navodil za uporabo (na netu sem našel samo ITA.)?

      Vsakršen odgovor je dobrodošel in se vam vnaprej zahvaljujem.

      lp
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!