maggio Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 hvala fingl za mešanco bom naslednjič rajš kupu TTS a res noben ne ve kakšno olje naj nalijem motor-menjalnik ????????
no_name Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 1. Za mešanico stran od TTS; meni je ribalo... Od Castrola se mi je obnesel STX... Motul 710 za mešanco je OK. Motor meša sam, vendar kljub temu še v rezervoar zamešaj 1% olja... 2. sklopka je mokra; za olje mogoče celo ATF, drugače pa navadno motorno... 3. tisti del na dva vijaka je samo ohišje. Termostat je notri. Ko je popolnoma zaprt ima eno luknjo fi4mm, ki spušča minimalni pretok tekočine skozi...
maggio Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 (popravljeno) @no_name hvala ampak ali ni ATF olje za centrifugalne sklopke za avtomatske menjalnike ( in servo volane )?? fora je pa v tem da nikjer na netu ne najdem kakšno olje naj bi bilo original notri.. Popravljeno Februar 20, 2008. Popravil maggio
D_u_H_e_C Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 1. Za mešanico stran od TTS; meni je ribalo...Od Castrola se mi je obnesel STX... Motul 710 za mešanco je OK. Motor meša sam, vendar kljub temu še v rezervoar zamešaj 1% olja... 2. sklopka je mokra; za olje mogoče celo ATF, drugače pa navadno motorno... 3. tisti del na dva vijaka je samo ohišje. Termostat je notri. Ko je popolnoma zaprt ima eno luknjo fi4mm, ki spušča minimalni pretok tekočine skozi... mislim da ti mašina ni ribnla zarad TTS olja ;)
maggio Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 kje je tista trgovina pri strelišču v ljubljani da grem tja vprašat -če bodo imeli kaj pojma katero olje naj nalijem v motor
no_name Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 ATF olje za centrifugalne sklopke za avtomatske menjalnike?? Naloga lamelne in centrifugalne sklopke je enaka (prenos momenta), samo delujeta na različnem principu...
JFinK Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 kje je tista trgovina pri strelišču v ljubljani da grem tja vprašat -če bodo imeli kaj pojma katero olje naj nalijem v motor tm k je strelišče (notr u stavbi :lol: )...tista trgovina je bl za tomose, ampak bi ti tud svetoval, jst tm tud nekatere dele dobivam za aprilio... ti kr pejt rajš uprašat na uradn servis, sej ti te informacije ne bodo zaračunali (al pa tud...use je možno .) :P )
Igorr Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 Pomoje, da za v menjalnik ne bi škodil kakšen Motul 5100 15W50- ne me pa za besedo vzet. Počakaj, da še ostali potrdijo.
maggio Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 (popravljeno) sem že nabavil valvoline 4T duralblend 10W-40 Popravljeno Februar 20, 2008. Popravil maggio
maggio Objavljeno Februar 20, 2008 Opozori Objavljeno Februar 20, 2008 torej olje sem nabavil: Valvoline 4T duralblend 10W-40 prodajalec oziroma mehanik mi zagotavlja da bo več kot ustrezno za moj motor, ker ima neke dodatke še za sklopko. sedaj pa še ena fora povedal sem mu da ima moj motor pumpo ki samo meša olje in da sem notri v posodico nalil petrolovo olje SINT 2T (na sliki) in on mi je rekel da naj olje takoj izpumpam ven in ga šenkam kakemu mulcu za avtomatika in nalijem not eno drugo olje zdaj se ne spomnem kaj morda tts ipd.. zraven me je pa še opozoril ,da naj pazim kako izpumpavam olje in ,da naj naredim na tak način da ne pride zrak vmes ali ima kdo že iskušnje s tem in kako naj zadevo izpeljem. lp
bugimen Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 ja cez uno cevko ga spust vn k gre iz posode za olje ena gre v olno pumpo ena pa na fergazrpa tist sam lepo stran odklopis pa pocakas da stece lp
maggio Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 (popravljeno) -Gilera Arizona RX200 danes se je motor kar na enkrat ustavil in sem ga potem nekaj časa probaval prižigat ampak nič. in nekako se mi je zazdelo da bi lahko bilo kaj v zvezi z magnetom potem odprem pokrov pri magnetu in vijak, ki drži magnet sem lahko na roko odvil, magnet je pa skoraj, kar padel dol potem pogledam hitro kaj je z utori in na veliko srečo sta čisto nepoškodovana in ni nobenih sledi niti na blajerici, konusu ali utoru kot tudi na magnetu ni. -zagozda je počila na pol, morda zato, ker ni bil magnet slabo privit ali zaradi slabega materijala. -vem da original ne bom dobil več nikjer zato sprašujem, če mi lahko naštejete trgovine v ljubljani kjer bi lahko nabavil to zagozdo je pa klasična spodaj polkrožna zgoraj ravna (v obliki lunce) polomljeno sem pospravil za vzorec prosim če mi naštejete čim več trgovin v ljubljani, kjer bi lahko nabavil takšno zagozdo ali če bi jo kdo lahko naredil in iz katerega materijala je zadeva narejena, da nebi bilo več skode kot koristi hvala za pomoč lp to boš težko kje kupil oz. nemogoče, bo treba dat kar delat, dobro da si staro spravil..........zadeva pa mislim da je narejena iz mesinga (vsaj tko pri nas rečemo) kar bom povedu tio ne bo nč pomagal :P ampak jst sm v trstu kupu hehe :P dolomiti racing je zakon :D saj razumem da zadeva ne sme biti preveč trda, ampak a ni mesing malo premehak za tako težak magnet :hmm: Zakaj si odprl temo o Gileri in potem temo za eno zagozdo????Če se tiče motorja o katerem si odprl temo,sprašuj tam!! Gilera Arizona RX200 Odgovarjam roky-ju ki mi je zaklenil temo Najbrž zato ker v tej temi ne sprašujem o olju in podobnih zadevah ampak o počeni zagozgi oz. po domače kajli . Sploh bi pa v tem forumu lahko imeli kakšno rubriko TEHNIKA IN POMOČ kjer bi lahko kdorkoli ki ima kadarkoli problem v zvezi z motorjem takoj kaj vprašal in tudi hitro dobil kak pameten odgovor ali nasvet ! ker drugače ne zgleda če v temi sprašujem o olju in tekočem vzdrževanju potem ka kat o nekih kajlah ,belancah in podobnih zadevah skratka butasto lp Popravljeno Februar 21, 2008. Popravil maggio
D_u_H_e_C Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 Odgovarjam roky-ju ki mi je zaklenil temo Najbrž zato ker v tej temi ne sprašujem o olju in podobnih zadevah ampak o počeni zagozgi oz. po domače kajli . Sploh bi pa v tem forumu lahko imeli kakšno rubriko TEHNIKA IN POMOČ kjer bi lahko kdorkoli ki ima kadarkoli problem v zvezi z motorjem takoj kaj vprašal in tudi hitro dobil kak pameten odgovor ali nasvet ! ker drugače ne zgleda če v temi sprašujem o olju in tekočem vzdrževanju potem ka kat o nekih kajlah ,belancah in podobnih zadevah skratka butasto lp če se gre za isti motor karkoli glede njega pol vprašaš samo v eni temi ki je namenjena temu motorju :) in ni treba stalno nove teme nardit :) glede na to da si bol na friško na tem forumu ti predlagam da si prebereš pravila kako in kaj :) taka rubrika obstaja mislim da pod splošno mislim da se tema imenuje sam svoj mehanik :) LP
maggio Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 se opravičujem ampak prvič v življenju imam enduro motor zato imam toliko vprašanj naenkrat. -kako je z zaviranjem na enduro motorjih kateri imajo bolj na pol cross gume?? -ali se tudi na enduro motorjih (zaradi pol cross gum)zavira samo oziroma pretežno na sprednjo zavoro?? (meni se nekako ne zdi najbolj stabilno zato skoraj večinoma zaviram na zadnjo zavoro) -koliko moram imeti napumpane gume na pol cross gumah enduro za vožnjo po asvaltnih cestah?? ali naj menjam gume v bolj cestno varijanto? moje prilagam v slikah lp
maggio Objavljeno Februar 21, 2008 Opozori Objavljeno Februar 21, 2008 (popravljeno) tele slike so od takrat ko sem motor rarzdiral da sem ga malo obnovil sedaj zgleda vse čisto drugače, ampak gume so še iste. Popravljeno Februar 21, 2008. Popravil maggio
no_name Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Valvoline Durablend je olje za avtomobile in nima parv nobenih dodatkov za mokro sklopko :krneki: kljub temu je OK... Olje za mešanico zlij samo iz posodice ven, pa notr nalij po mojih izkušnjah ali Motul710 ali Castrol STX če še obstaja... Olje ki ga imaš v sistemu(pumpa+cevke) bo mašina porabila v 5km. Vedno delaj 1% mešanice dodatno v rezervoar, kljub temu, da dela mešanico sam... Zaviraš na prednjo in zadnjo. Enduro gume so za na cesto OK če niso stare več kot 5 et...
Gizmo_ Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Valvoline Durablend je olje za avtomobile in nima parv nobenih dodatkov za mokro sklopko :krneki: kljub temu je OK... Olje za mešanico zlij samo iz posodice ven, pa notr nalij po mojih izkušnjah ali Motul710 ali Castrol STX če še obstaja... Olje ki ga imaš v sistemu(pumpa+cevke) bo mašina porabila v 5km. Vedno delaj 1% mešanice dodatno v rezervoar, kljub temu, da dela mešanico sam... Zaviraš na prednjo in zadnjo. Enduro gume so za na cesto OK če niso stare več kot 5 et... Glede olja za mešanico ne bo nč narobe.. ni treba vn pumpat.... jst tudi kdaj u aprilio, čeni druzga nalijem neki sintetičnega od petrola oz. OMV pa dela.... Brez skrbi si lahko pa z motulom 710 pa tudi TTSom
maggio Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 (popravljeno) @no name sem prebral in na olju piše da je za motocikle in za mokro sklopko slikce: malo olja bom pa vedno dolil tudi v tank :rolleyes: @gizmo ta olje za mešanico bom pokuril potem bom pa začel uporabljati Motul al pa castrol Zdaj ko ste tako prijazni me pa zanima še par stvari: ali mora na tem motorju res spredaj vse tako vibrirati ko nabijem gas ali se moram navaditi na to? kako je pa z napenjanjem ketne na takšnih motorjih (zaradi nihanja zadnje vilice) imam občutek da bi moral kolo malo nazaj potegnit, ker je ketna precej mlahava mislim da če bi se malo potrudil bi jo lahko snel z zobnika? Drugače se pa motor zelo lepo pelje, samo malo me moti ker, kar uživa v visokih obratih :D mam rajši bolj nizkoturažne motorje Popravljeno Februar 23, 2008. Popravil maggio
brilliance Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 Zdravo .. Samo za info. Jaz sem v moj Rotax 123 natocil kar ATF olje za avtomatske menjalnike ter servo motorje. Imam obcutek, da je menjalnik kar bolj odziven, in predvsem tisji.
maggio Objavljeno Februar 23, 2008 Opozori Objavljeno Februar 23, 2008 (popravljeno) sej men so tud rekli da je čist ok če nalijem ATF ampak, če hočem bit pa čist miren glede olja naj pa nalijem tega valvoline durablend 4T Popravljeno Februar 23, 2008. Popravil maggio
no_name Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 Se opravičujem. Zamenjal sem za tole. LP
maggio Objavljeno Februar 24, 2008 Opozori Objavljeno Februar 24, 2008 (popravljeno) danes ko sem nekaj razdiral na motorju sem našel in piše da naj za mešanico uporabljam AGIP F1 2T in potem sem malo iskal po netu in našel tole stran: http://www.taka.si/cenik_motorna_kolesa.htm katero olje potem naj bi bilo najbolje mešati v bencin preko avtomatske pumpice ali ima kdo kaj iskušenj z agip olji?? jaz sem mislil tega 2T speed ki zadostuje že za 1% mešanico tko da če pumpica zataji je res dost že tisti štoflc ki ga naliješ v tank Popravljeno Februar 24, 2008. Popravil maggio
brilliance Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Zdravo .. Glej, okrog olj za 2T motorje, za mesanco, je bilo ze toliko napisanega, pa se je post se zmeraj koncal tam kot je bil na zacetku. Vsaka masina, vsak motorist ima svoje priljubljeno "mazivo". Za mesanco je najbolje da ugotovis sam, kaj tvojemu motorju najbolj ugaja. Kupuj ga male kolicine, malo delaj zapiske, spremljaj barvo ispuha, tek motorja, pa bos kaj hitro nasel taksno ki ti bo odgovarjalo. Tukaj pa odgovora na tole 100% ne mores dobit, saj vsak svoje hvali. In glede tistega stofeljca olja v rezervar (1%), to je ravno dovolj, da masina ne ribne tako hitro, dolgo pa na 1% sigurno ne bo slo.
maggio Objavljeno Februar 25, 2008 Opozori Objavljeno Februar 25, 2008 Zdravo .. Glej, okrog olj za 2T motorje, za mesanco, je bilo ze toliko napisanega, pa se je post se zmeraj koncal tam kot je bil na zacetku. Vsaka masina, vsak motorist ima svoje priljubljeno "mazivo". Za mesanco je najbolje da ugotovis sam, kaj tvojemu motorju najbolj ugaja. Kupuj ga male kolicine, malo delaj zapiske, spremljaj barvo ispuha, tek motorja, pa bos kaj hitro nasel taksno ki ti bo odgovarjalo. Tukaj pa odgovora na tole 100% ne mores dobit, saj vsak svoje hvali. In glede tistega stofeljca olja v rezervar (1%), to je ravno dovolj, da masina ne ribne tako hitro, dolgo pa na 1% sigurno ne bo slo. dobr si tole povedal male količine jaz sem ga kupil pa kar 2 litra, nafilal sem posodico do fula 1,3l 7dcl mi je pa še ostalo za tisti 1% v tank samo mislim da mora bit, ker original zahteva agip F1 2T -ki ga ne izdelujejo več, tale, ki sem ga pa zdaj kupil je pa agip speed in je totalno sintetičen mislim, da bo. več se pa ne bom ukvarjal z tem oljem, ker za tolk star motor je tale Agip speed prva liga :whistle:
_Fingi_ Objavljeno Februar 26, 2008 Opozori Objavljeno Februar 26, 2008 A veš kako je to z olji k piše v priročniku.. tovarna jim plača zato da delajo ''reklamo'' za njih in dajo to notr v prospekt kot kaj priporočajo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se