italjet maniac Objavljeno December 24, 2003 Deli Objavljeno December 24, 2003 (popravljeno) Imam italjet formulo 50 in bi rad menjal motor, z vsaj 100 kubicnim. Ker bi zanj dal verjetno manj denarja kot pa za celotno predelavo na 70kit in vse kar je potrebno da bi se spodobno peljal. Pa vzdrzevanje je pol tudi ceneje ali? Manjsa obraba delov kot pri natunirani 70tki! Ali se tukaj ze kdo tega lotil? in izkusnje,nasveti. Popravljeno December 24, 2003. Popravil italjet maniac Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Petzl Objavljeno December 24, 2003 Deli Objavljeno December 24, 2003 poznam enga k ma na zipu od runner 180ccm masino, pa prav da je prevec noro, ker gre skoz po zadnji, pa se na stabilnosti je nekej zgubu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aerox Objavljeno December 24, 2003 Deli Objavljeno December 24, 2003 Imam italjet formulo 50 in bi rad menjal motor, z vsaj 100 kubicnim. Ker bi zanj dal verjetno manj denarja kot pa za celotno predelavo na 70kit in vse kar je potrebno da bi se spodobno peljal. Pa vzdrzevanje je pol tudi ceneje ali? Manjsa obraba delov kot pri natunirani 70tki! Ali se tukaj ze kdo tega lotil? in izkusnje,nasveti. kaj si že pomislil kaj na vzdrževanje ogrodja ? po domače štela? :o :blink: :? :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jebediah Objavljeno December 24, 2003 Deli Objavljeno December 24, 2003 dolgoročno to ni dobra investicija, oz nespametna nekje uravnovešena je menjava auspuffa, cilindra in frgazarja čeprov, moj ata pravi, da vse neoriginalne stvari so shrot™ :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aerox Objavljeno December 24, 2003 Deli Objavljeno December 24, 2003 dolgoročno to ni dobra investicija, oz nespametna nekje uravnovešena je menjava auspuffa, cilindra in frgazarja čeprov, moj ata pravi, da vse neoriginalne stvari so shrot™ :doze: moj tudi je to pravo :D in bil tudi proti predelavi :) ampak zaj mam dosti neoriginalnega :D :devil: O:-) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PuBeC Objavljeno December 24, 2003 Deli Objavljeno December 24, 2003 Imam italjet formulo 50 in bi rad menjal motor, z vsaj 100 kubicnim. Ker bi zanj dal verjetno manj denarja kot pa za celotno predelavo na 70kit in vse kar je potrebno da bi se spodobno peljal. Pa vzdrzevanje je pol tudi ceneje ali? Manjsa obraba delov kot pri natunirani 70tki! Ali se tukaj ze kdo tega lotil? in izkusnje,nasveti. Tak je! Jaz ti priporočam 125!! ;) ;) Zaj pa se odloči kaj bi rad mel??? -super moto -enduro -cestaka ??? Tak da... lp!! B) B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno December 24, 2003 Deli Objavljeno December 24, 2003 pubec, model bi rad menjal le agregat. .) sicer pa smo tud na ATXe ze deval CTX/E90 masine.. ...sam pol je slo vse postran ko je okvir zapotegnal... :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
italjet maniac Objavljeno December 24, 2003 Avtor Deli Objavljeno December 24, 2003 (popravljeno) Ne jaz mislim obrabo masinskih delov. Pri njih je obraba manjsa kot pri natunirani 70tki! Stel bi ze prilagodil to ni panike. Samo nevem kje bi najdo rabljeno 125skuter masino za normaln dnar! :hmm: Popravljeno December 24, 2003. Popravil italjet maniac Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
PuBeC Objavljeno December 24, 2003 Deli Objavljeno December 24, 2003 pubec, model bi rad menjal le agregat. pusti me!! dans sn malo preveč spil!! ;) ;) ;) (malo me glava boli) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
italjet maniac Objavljeno December 24, 2003 Avtor Deli Objavljeno December 24, 2003 Tak je! Jaz ti priporočam 125!! ;) ;) Ja vem napako sem naredo ko si nisem nabavo cagive :unsure: Zaj pa mi samo se to ostane da naredim. Pa se finta bo ko vsak tega nebo vedo pa me bo hoto spicit pa nebo mel sans :yea2: :devil: :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno December 24, 2003 Deli Objavljeno December 24, 2003 moj tudi je to pravo :D in bil tudi proti predelavi :) ampak zaj mam dosti neoriginalnega :D :devil: O:-) Hehehe...moj pa ni bil proti hehehe.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno December 24, 2003 Deli Objavljeno December 24, 2003 pusti me!! dans sn malo preveč spil!! ;) ;) ;) (malo me glava boli) jao, bi te rad videl sele na silvestrovo!! :lol1: drugac masino scoot-125 cc bi se pa najlazje dobil od kakega razbitega... ...samo od ukradenega ne kupvat, k s tem podpiras cipcape!! :angry: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
italjet maniac Objavljeno December 24, 2003 Avtor Deli Objavljeno December 24, 2003 Eh vkradenega nebi nikoli kupo sploh pa ne da bom pol kakemu cokoladnemu dnar dal zato! :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno December 24, 2003 Deli Objavljeno December 24, 2003 verjetn boš najprej najdu mašino 125ccm od kakega tipa, k je skuto skup vdaril (okvir, vilice=totalka) pa ga zdaj prodaja po delih Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno December 25, 2003 Deli Objavljeno December 25, 2003 Imam italjet formulo 50 in bi rad menjal motor, z vsaj 100 kubicnim. Ker bi zanj dal verjetno manj denarja kot pa za celotno predelavo na 70kit in vse kar je potrebno da bi se spodobno peljal. Pa vzdrzevanje je pol tudi ceneje ali? Manjsa obraba delov kot pri natunirani 70tki! Ali se tukaj ze kdo tega lotil? in izkusnje,nasveti. Ti priporočam eno pametno naložbo. Prodaj formulo, kupi Aeroxa ali pa SpeedFighta 100ccm, ga napili in mogo bi it brez zobnikov okol 115km/h (po števcu). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno December 25, 2003 Deli Objavljeno December 25, 2003 Al pa Runnerco samo da nebos brez nje ostal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zivijo Objavljeno December 25, 2003 Deli Objavljeno December 25, 2003 a pa si ti preprican da pase masina direkt na tvoj gistel k pr runnerci je treba se en del nasvasat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
italjet maniac Objavljeno December 25, 2003 Avtor Deli Objavljeno December 25, 2003 Ma ni problem ce ne pase na stel masina to bi pol presvaso stel da bi se ujemalo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aerox Objavljeno December 25, 2003 Deli Objavljeno December 25, 2003 Ti priporočam eno pametno naložbo. Prodaj formulo, kupi Aeroxa ali pa SpeedFighta 100ccm, ga napili in mogo bi it brez zobnikov okol 115km/h (po števcu). aerox 100ccm baje leti po števcu 110 original, je reko slafko :) drgač pa so to zračno hlajeni skuterji :) drgač pa je tak, ti maš formulo, to je mašina od yamahe in je H20, torej ti nimaš druge možnosti kot da dobiš mašino od yamahe maxtera, ta je edin h20 med temi :) ampak je zelo redki ...no pa so še tudi mogoče keri 125 h20 skuterji z yamaha mašino :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno December 25, 2003 Deli Objavljeno December 25, 2003 maxter = 4T. not tunable at all. :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aerox Objavljeno December 25, 2003 Deli Objavljeno December 25, 2003 maxter = 4T. not tunable at all. :D aja, točno sory :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
italjet maniac Objavljeno December 25, 2003 Avtor Deli Objavljeno December 25, 2003 Aerox tu si se malo zmoto jaz mam formulo z franco morini motori masino in je zracno hlajena! Pa finta je da je F1 replica pa ma duble disk sistem pa tak da pol vstavljanje 125tih kubov nebi blo problematicno! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aerox Objavljeno December 25, 2003 Deli Objavljeno December 25, 2003 Aerox tu si se malo zmoto jaz mam formulo z franco morini motori masino in je zracno hlajena! Pa finta je da je F1 replica pa ma duble disk sistem pa tak da pol vstavljanje 125tih kubov nebi blo problematicno! :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: keri letnik te maš to formulo? pa še double disk? keri letnik maš no? drgač pa se oproščam ker nisem vedo da so formule z franco morini tudi :) in poznaš kako franco morini mašino? suzikijeve, tgb, daelim,...pa sr-ka 2000 samo :) druga ni :) se mi zdi :wacko: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno December 25, 2003 Deli Objavljeno December 25, 2003 hmmm... ...eni studirate da bi si dal namest 70 cc 100 ccm masino not... :rolleyes: ...js sm si pa za bozicka zelel masino Rotax Type 257, da bi Type 123 (125 cc) zamenjal... :) ...125 ccm z 250 ccm... B) ...34 s 50 hp... B) ...+ tuning na 68 hp... :kva2: ...pol bi mel pa 120 kil tezek motor s koncno ~230 km/h in pod 4,5 sekunde do 100 km/h... O:-) pi es: za bozicka nism dobil masine, sm dobu pa punco. :wub: :D even better!! :004 :OK: aja, pa pazi, niso na tehnicnih pregledih vsi tak zabiti, da registrirajo 180 ccm runnerce z rumeno tablco, tk k v Celju! :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
italjet maniac Objavljeno December 25, 2003 Avtor Deli Objavljeno December 25, 2003 Letnik 1997 oldtimer :lol1: Evo calo ime kot na sasiji Italjet formula 50FR. Pa sploh ni tak slaba masina z gianelijem pa nic druga se blokada v variatoru pa gre 70 pa stevcu!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se