Skoči na vsebino

Tuning & styling


Priporočene objave

Objavljeno

tlele bi blo treba marsikateri avto un-pimpat,dej no kva folk dela :doze:

Objavljeno

:OK:

vidub..german engineering IN DA HOUSE, representing DEUTSCHLAND

:OK: :OK: :OK: :OK:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Potem si moral bit pa vesel, ko si se zbudu.

Pa še moje sanje:

IPB Slika

IPB Slika

Objavljeno

Nekdo je pa preveč gledal Predatorja... Joke :D

Objavljeno

Nekdo je pa preveč gledal Predatorja... Joke :D

IPB Slika

Objavljeno

Alpine ima zmeri take avte... Res da niso lepi, so pa posvoje prou umetnine!

Alpine demo cars:

- Citroen C2

IPB Slika

- Honda Civic

IPB Slika

- BMW M3

IPB Slika

- mini Cooper

IPB Slika

in še hyundai cuope imajo pa še eno civic ter tega 645i

Objavljeno

SL 65 AMG :wub:

z odprto mašino nad 900konjev in nad 1000 navora :kva2:

post-9373-1148066313_thumb.jpg

Objavljeno

IPB Slika

A glih mojega si moral ven vzet? :D :kva2:

Objavljeno

Meni se zdi mal neumno da daš na avto tko ene 500-600k sit za plastike, pa high flow kvazi filtre pa spojler in maš v mašini ene 70KM...

Če mene vprašaš-> TURBO! Da iztisneš ene 150-200KM, boljše vzmetenje, lite feltne ki so lažje in večje(nizko presečne gume) Avto je pa zarad mene lohk stock.

Spojlerja ne rabiš za kej met gor, tistih večinoma grdih plastik in pragov in nevem česa pa še manj, to je sam dodatna in odvečna teža :D

Frend je dal 600k za spoljerje pa neki notranjost uštimat, pol pa ga prašam kako mašino ma pa mi reče da 1.4, jest sm padu na rit od smeha... Pol pa pridem jest s svojo 13let staro kišto s 300.000km, plus tega da je dizel in ga počm dol po ovinkih in straight line :D Krneki..

P.S.: A ma kdo večjo turbino, ki paše na Fiat Tipo 1.9 TURBO Dizel :devil: , ta bo hmal šla po gobice :D

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Sicer moje vprašanje ne sodi glih najbl semle ampak nisem hotel zato nove teme odpirat... Torej: A ma kdo kakšen link do kerga pejđa, k so gor načrti z dimenzijami za Fiat Tipo. Zdele mam v službi dimenzije ene robe, ki jo morm prepelat s Tipotom, pa nimam nobenga pametnega podatka, kok je kej prtlažnik širok.

:fredy:

Objavljeno

Sicer moje vprašanje ne sodi glih najbl semle ampak nisem hotel zato nove teme odpirat... Torej: A ma kdo kakšen link do kerga pejđa, k so gor načrti z dimenzijami za Fiat Tipo. Zdele mam v službi dimenzije ene robe, ki jo morm prepelat s Tipotom, pa nimam nobenga pametnega podatka, kok je kej prtlažnik širok.

:fredy:

če počakaš do petka ti jest svojga premerim, drugače pa nevem

Objavljeno

Ne morem pregledat cele teme(morda je že obdelano).

Imam pa eno vprašanje, mogoče bi moral odpreti novo temo, iskalnik ni dal nič pametnega.

Zanimajo me vaše iskušnje z Golfom 4 ali 5 TDI 1,9 - se pravi turbodizel, pumpa diza, ki so imeli okoli 100 konjev (pri petki ima 105 konjev) in ste jih čipnili, tam na okoli 140 konjev.

Občutki, problemi, prednosti?

Poleg tega me zanima še vprašanje INTERCOOLERJA. Originalno ga pri 105 PS nima, pri 140 pa bi ga po mojem moral imeti, ker se tista cev grozno greje in napihuje. Ali se da to dograditi, je morda kdo to naredil?

Objavljeno (popravljeno)

pomoje zamenjaš cev s kako kvalitetnejšo od originala in si zamgu...

kar se pa čipanja tiče boš slišal 43268975 verzij lastnikov! Js osebno ti ga ne priporočam. Je že marsikeri prjatu ga dal notr, po 1 letu je vse novo (pumpa bencina, senzorji tlaka, večina elektrike v glavnem, avti pa VW ali Audi). Tako da, škoda dnara za tistih 30 konjiču več.

občutki pa taki. Vem za Audi A4 1.9TDI (110KM) letnik 2002 čipan na 140KM. Dela isti drek k prej, rahlo prej se odpre turbina, ko potegne pa ni bistvene razlike, razn te da pije 0.6L več... Ime šanso se peljat tudi z istim original 140KM 1.9TDI (al jih majo celo 130-nevem, no v glavnem tista močnejša verzija - D in I rdeč) pa je prou druga štorija

tako da če mene vprašaš, benzina je še zmeri druga pesem :D

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Objavljeno

Meni se zdi mal neumno da daš na avto tko ene 500-600k sit za plastike, pa high flow kvazi filtre pa spojler in maš v mašini ene 70KM...

Če mene vprašaš-> TURBO! Da iztisneš ene 150-200KM, boljše vzmetenje, lite feltne ki so lažje in večje(nizko presečne gume) Avto je pa zarad mene lohk stock.

Spojlerja ne rabiš za kej met gor, tistih večinoma grdih plastik in pragov in nevem česa pa še manj, to je sam dodatna in odvečna teža :D

Frend je dal 600k za spoljerje pa neki notranjost uštimat, pol pa ga prašam kako mašino ma pa mi reče da 1.4, jest sm padu na rit od smeha... Pol pa pridem jest s svojo 13let staro kišto s 300.000km, plus tega da je dizel in ga počm dol po ovinkih in straight line :D Krneki..

P.S.: A ma kdo večjo turbino, ki paše na Fiat Tipo 1.9 TURBO Dizel :devil: , ta bo hmal šla po gobice :D

da ima 1.4 mašino še nič ne dokazuje saj je golf predstavil GTja z 170km in dvema prisilnima poljenjema- pri nizkih obratih kompresor pri visokih turbina, zares umetnina od motorja! :OK:

Objavljeno (popravljeno)

naj še omenim Koenigsegg CCX eden najprestižnejših maloserijskih avtov na cesti z 880 konji in hitrosto 380kmh :P . cena? "samo" okoli 300.00 eurov .)

PS: če ga polnite z organskim gorivom doseže čez 900hp ter hitrosti nad 400kmh (samo pšššt o tem :D )

post-9373-1151099943_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil FlamE#7
Objavljeno

naj še omenim Koenigsegg CCX eden najprestižnejših maloserijskih avtov na cesti z 880 konji in hitrosto 380kmh :P . cena? "samo" okoli 300.00 eurov .)

PS: če ga polnite z organskim gorivom doseže čez 900hp ter hitrosti nad 400kmh (samo pšššt o tem :D )

ah...dnevna plača :P

Objavljeno

naj še omenim Koenigsegg CCX eden najprestižnejših maloserijskih avtov na cesti z 880 konji in hitrosto 380kmh :P . cena? "samo" okoli 300.00 eurov .)

PS: če ga polnite z organskim gorivom doseže čez 900hp ter hitrosti nad 400kmh (samo pšššt o tem :D )

Toje najlepši avto kar sm ga kdaj vidu :kva2:

Objavljeno

se opravičujem :blush: z 880 hp so hitrosti nad 395kmh in z organskim gorivom nad 410 :o .

0-100? 2.8s :blink:

rekord na 400m v 9.9s

za opravičilo pa sprejemite medse še eno SLIKO :photo:

Objavljeno

da ima 1.4 mašino še nič ne dokazuje saj je golf predstavil GTja z 170km in dvema prisilnima poljenjema- pri nizkih obratih kompresor pri visokih turbina, zares umetnina od motorja! :OK:

Ne, to ne, dokazuje pa to da ima 70KM... :D :D :D

Drugo so novi FSI-ji...

Hočm rečt da je ZAME neumno dat na avto miljon zato da bo šu počasneje in da bo slabše držalo cesto :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Če mene vprašaš-> TURBO! Da iztisneš ene 150-200KM, boljše vzmetenje, lite feltne ki so lažje in večje(nizko presečne gume) Avto je pa zarad mene lohk stock.

ti pojma nimaš koliko stane vgradnja turbine na atmosferski motor. To se ne splača delat, je ceneje kupit nov, močnejši avto.

pa če to kar si naštel narediš na avtu, potem avto ni več stock.

Objavljeno

ti pojma nimaš koliko stane vgradnja turbine na atmosferski motor. To se ne splača delat, je ceneje kupit nov, močnejši avto.

pa če to kar si naštel narediš na avtu, potem avto ni več stock.

Vgradnja turbine pri A3M stane 1miljon. Torej, če maš kakega znanca in tko bi se dalo malo ceneje nardit...

Stock sm mislu na zunej... Za videt, da ni gor nekih plastik, ponavadi grdih in kičastih....

Kar se tiče kaj se splača: A se splača dat na Cliota za miljon pičkarij? Ne. Se bolj splača kupt lepši avto. Ampak tuning je tuning. Pardon, mislu sm Styling.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!