darkracer Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 Zdravo, imam en problem in sicer se mi je učeraj na poti domov prižgala lučka ter FI, na forumu sem pobrskal malo o tem ter danes probal tisto s pisarniško sponko. Računalnik mi je potem prikazal kodo napake C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR (SVTA) , sedaj pa nevem kaj naj naredim (se da to ''doma'' porihtat al pelat direkt na servis):unsure:, ima kdo kašne podobne izkušnje s tem?? vozim pa gsxr600 k4 Lp
MoTo G_P Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 (popravljeno) Če se ne motm je tole standart napaka tud men se je zgodil, motorčk za lopute ti je crknu in ti nepravilno odpera lopute, posledično je bolj Nelinearno pospešvanje pa v spodnjih obratih si švohnej. Jst sm pelu na servis pa je samo lopute vn pobral in FI lučke ni več PS: Če malce pobrsku po tejle temi bi vidu da je že kr neki objav napisanih na to temo... Popravljeno Avgust 28, 2012. Popravil MoTo G_P
darkracer Objavljeno Avgust 29, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2012 aha hvala! ja mi je tud Dex že use razložil glede tega, bom kar ven pobral ja sm pregledal sam zgleda d premal
perzo Objavljeno September 2, 2012 Opozori Objavljeno September 2, 2012 živjo tud jest mam probleme s to lučko FI pa sm zdej prebrskou po tem forumu in najdu uno foro s sponko in računalnik mi izpiše kodo C46 - exhaust control valve ampak k ugasnm pa dam še enkrat kontakt lučka FI ne zagori več. Mi zna kdo povedat kaj se da kej tuki narest? Kako odstrant napako? Ali je to lahko kej zlo narobe z motorjem? hvala
macak333 Objavljeno September 2, 2012 Opozori Objavljeno September 2, 2012 Nastaviti moraš uno loputo ko pride v izpuhu pred katalizatorjem t.i. SET valve. perzo 1
perzo Objavljeno September 3, 2012 Opozori Objavljeno September 3, 2012 A je slucajno kksna varjanta da jest to loputo do konca odprem motorcek za odpiranje pa zapiranje pa odklopm? Ima kdo ze kaksne izkusnje s tem?
macak333 Objavljeno September 3, 2012 Opozori Objavljeno September 3, 2012 Ja lahka potegneš zajle ven in motorček odklopiš. Takrat ti bo ta loputa nonstop odprta. Samo pazi kokr ga odklopiš ti bo svetila rdeča lučka in FI napaka. Tak, da če se hočeš tega znebit moraš pin 30 odrezat/potegnet ven iz konektorja na ECU-ju.
erciona Objavljeno September 4, 2012 Opozori Objavljeno September 4, 2012 No, ker sem bivši motor razsul, bom potreboval novega... Vozil sem cbr 600rr '06... Zdaj pa izbiram med cbr 600rr '07+ in pa gsxrjem k6/k7. Na avtonetu jih je kar nekaj. Pa če mi lahko kdo mal pove kako se motor obnese v običajnem svetu.
macak333 Objavljeno September 9, 2012 Opozori Objavljeno September 9, 2012 Amm zanima me kere so sprednje ploščice pri gsxr 600 k7 original? Ker pri cbri sm mel Nissinove tu pa res ne vem. Pa kere drgač priporočate, ker sam se nagibam k originalu, samo če se da kakšne lih take dobit (seveda ceneje) pol pa ja raj te uzamem . erciona jst ti lahka sam rečem da med 05 hondo in 07 suzo sem bolj zadovoljen s suzo, nekak se mi je lepš pelat z njo.
mcv Objavljeno September 9, 2012 Opozori Objavljeno September 9, 2012 Kere so original nebi vedel, sem pa na svojega k7 montiral Lucas TRW SRQ, cena 62eur, s tem, da se motor vozi samo po pisti, ampak mislim, da so za cestno uporabo prav tako vredu, če te lih ne moti, da tu pa tam znajo malo pocviliti...
macak333 Objavljeno September 9, 2012 Opozori Objavljeno September 9, 2012 No to me ne moti, da malo pocvilijo (sej jih namažeš z bakreno mastjo pa nebi smele cvilit) edino, kar je da ne požirajo diskov oz. da se zavorni učinek zmanjša.
HyperJack Objavljeno September 9, 2012 Opozori Objavljeno September 9, 2012 No to me ne moti, da malo pocvilijo (sej jih namažeš z bakreno mastjo pa nebi smele cvilit) edino, kar je da ne požirajo diskov oz. da se zavorni učinek zmanjša. Brez veze se matrat z bakreno mastjo mazat ploščice, enostavno našpricaj z WD.je pa bo Z bakreno mastjo se maže zavorne batke, ne pa ploščic, al sem jaz narobe informiran? :grrr
mcv Objavljeno September 9, 2012 Opozori Objavljeno September 9, 2012 Glede požiranja diskov nemorem rečti nič konkretnega, ker jih mam šele 500 km, kar se pa tiče zavornega učinka, je pa napram "original" ploščicam občutno boljši.
macak333 Objavljeno September 9, 2012 Opozori Objavljeno September 9, 2012 Brez veze se matrat z bakreno mastjo mazat ploščice, enostavno našpricaj z WD.je pa bo Z bakreno mastjo se maže zavorne batke, ne pa ploščic, al sem jaz narobe informiran? :grrr Kokr sm jst seznanjen jih z zadnje strani namažeš, kjer batki nalegajo na ploščico. Z WDjem pa je neumnost, ker ti lahko takoj pride do diska in naredi več škode kot koristi. Hvala mcv, bom še počakal če ima še kdo kakšne podobne izkušnje s temi ploščicami oz. drugimi, ker neki bom mogu prej ali slej uzet .
ludiluka Objavljeno September 9, 2012 Opozori Objavljeno September 9, 2012 Z bakreno mastjo namažeš stik med batkom in ploščico
trojan69 Objavljeno September 10, 2012 Opozori Objavljeno September 10, 2012 Brez veze se matrat z bakreno mastjo mazat ploščice, enostavno našpricaj z WD.je pa bo Z bakreno mastjo se maže zavorne batke, ne pa ploščic, al sem jaz narobe informiran? :grrr Oj, batke se maže z ATE mastjo, bakrena pa med batki pa ploščicami, da ne cvilijo. http://www.google.si/imgres?um=1&hl=en&biw=1536&bih=1078&tbm=isch&tbnid=QANjy2wPuPH2NM:&imgrefurl=http://www.peachparts.com/shopforum/vintage-mercedes/311968-split-caliper-uh-oh-2.html&docid=LtvnzPsqYGtTVM&imgurl=http://i185.photobucket.com/albums/x31/michiel2007/hilversum/201108Hilversum09.jpg&w=750&h=500&ei=wUdNUMqQIsfftAaV5IHADA&zoom=1&iact=rc&dur=311&sig=106712301145340062984&page=1&tbnh=110&tbnw=147&start=0&ndsp=46&ved=1t:429,r:6,s:0,i:88&tx=65&ty=63
perzo Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 (popravljeno) Zivjo Zanima me kaj se bolje splaca: zamenjati prednji zobnik za 1 zob vec ali zadnjega? Kje se da to kej narocit? Zanima me pa se ce se da slucajno kje pol umert stevec da ti kaze pravilno hitrost ker ob zamenjavi zobnika kokr je men znano stevec laze . Hvala lp Popravljeno September 25, 2012. Popravil perzo
svobodnaptica01 Objavljeno September 25, 2012 Opozori Objavljeno September 25, 2012 Odvisno kaj bi rad. Z 1 zobom več spredaj boš poslabšal pospeške (tko da predvidevam, da si mislil spredaj 1 zob manj), 1 zob več zadaj se praktično ne pozna popolnoma nič, pri večini motorjev je razmerje prednji zobnilk cca 2,7-2,8. Se pravi rabiš dat zadaj zabnik +3 če hočeš približno isti efekt kot spredaj -1. Jaz bi vzela raje -1 spredaj, ker je cenejši, in ker je pri prevelikih zadnjih zobih lahko problem dobit kolo noter s standardno verigo, čeprav mislim, da +3 še ne bi smel biti problem za samo gumo, jaz na cbr 600 npr z kombinacijo spredaj -1, zadaj +4 in neraztegnjeno verigo ne dobim več grelca gor, ker je premalo prostora med zadnjo vilico in gumo. Če hočeš imet točen števec je treba kupi poseben adapter, ampak je lažje in ceneje tukaj pogledat koliko je odstopanja pri hitrostih ki te zanimajo (omejitve predvidevam) in čao miki. kje jih pri nas kupujejo, ti bo kdo drug povedal, jaz jih običajno kupim več naenkrat, in je Ebay najbolj ugoden. perzo in SLVR 2
perzo Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 Bom dau pol raj -1 spredaj pa bom najprej vidu kako je pol bom pa vidu se ce mi splaca dat se zadaj +4. Hvala za nasvet Lp svobodnaptica01 1
svobodnaptica01 Objavljeno September 26, 2012 Opozori Objavljeno September 26, 2012 Bom dau pol raj -1 spredaj pa bom najprej vidu kako je pol bom pa vidu se ce mi splaca dat se zadaj +4. Hvala za nasvet Lp Ne rabiš pretiravat, -1 bo za na cesto več kot dovolj. Razmerje, ki si ga prebral v mojem postu je iz (precej zavite) piste, tam ciljaš, da je na koncu ciljne še max 500 obratov do blokade ali manj. Neugodno za na cesto, vsaj kar se mene tiče. perzo in bajsi 2
macak333 Objavljeno Oktober 5, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2012 Amm no mal sm googlal naokoli in sem dobil ugodno možnost za nakup EBC zavornih ploščic. Komplet jih dobim za 55€ kar se mi zdi kar ugodno. Zanima me če jih je že kdo gor monitral in kako je bil z njimi zadovoljen? Gledal sem tudi original (Nissinove) vendar pride par 60€+, kar pa nanese skupaj kar veliko, je pa res da pol vsaj veš kaj si kupu.
erciona Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Odstranitev dušilca pri k6 akrapovičev shorty? nisem se še poglabljal, kako najhitreje in najlažje?
norc 16 Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Odstranitev dušilca pri k6 akrapovičev shorty? nisem se še poglabljal, kako najhitreje in najlažje? Odviješ vijak in z kleščami potegneš ven db killer. Upam da si imel v mislih ta dušilec. perzo in erciona 2
perzo Objavljeno Oktober 8, 2012 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2012 Odstranitev dušilca pri k6 akrapovičev shorty? nisem se še poglabljal, kako najhitreje in najlažje? Zelo pazi na vijak da ti ostane na imbus klučku ker drugače boš moral snet ceu auspuh da ga dobiš vn
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se