Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

Za modelno leto 2008 je Suzuku prenovil svoj 600ccm.

boste z njim že od daleč prepoznavni.

buče ... glih tako si od daleč prepoznaven s katerimkoli drugim motorjem ... razen, če se 5 enakih pelje v vrst i.... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

buče ... glih tako si od daleč prepoznaven s katerimkoli drugim motorjem ... razen, če se 5 enakih pelje v vrst i.... :whistle:

"Prepoznavni" glede na prejšnji model.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kak shot sam prednje maske, tale luč mi zgleda mal "sumljiva"

ja luč izgleda tako kot bi serijski luči gsxra dodal luči cbrke in jih postavil bolj pokonci

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gledam za kupit gsx r 600 letnik 99, ima 34k km... koliko je kaj vredno po vaše?? oz koliko se gibljejo cene?

Popravljeno . Popravil moto_mat
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okvir, vilce spredaj/zadaj bremze, feltne ... pomoje mehaika so enaki oz. verjetno se izboljsani... pa pokrov rezervuarja za benz tud isti k 06/07

tko da ? ce ne bo cist neki drucga nakonc...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mene pa zanima če mi lohk kdo pomaga, pa mi pove kko se pr gsxu na števcu tm k ti kaže temperaturo motorja spremeni iz farnhajtov (F) v stopinje celzija © hvala že vnaprej...se sam zafrkavam pa mi ne rata v servisni knjigi pa tud nč ne piše :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

sem slišal za ta problem, ne pa tudi za rešitev... menda se to dogaja pri motorčkih uvoženih iz US of A... pri enih modelih se to kao da spremenit, pri vseh pa baje ne... ampak sej ne bi smel bit nevemkakšenblaznoiuberhud problem da si pogledaš formulo za pretvarjanaje it F v C, al pa zapomniš tiste številke okoli 78 C, kolikor je normalna delovna temperatura hladilne tekočine... al ja? :hmm:

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

sem slišal za ta problem, ne pa tudi za rešitev... menda se to dogaja pri motorčkih uvoženih iz US of A... pri enih modelih se to kao da spremenit, pri vseh pa baje ne... ampak sej ne bi smel bit nevemkakšenblaznoiuberhud problem da si pogledaš formulo za pretvarjanaje it F v C, al pa zapomniš tiste številke okoli 78 C, kolikor je normalna delovna temperatura hladilne tekočine... al ja? :hmm:

Jah sej če ne bo šlo drugač se bom mogu res navadt na to :whistle: sej drugač je v servisni napisana ta formula tko da to ni tak problem pogledat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

ZDRAVO !

Moj Suzuki mi povzroča majhne težavice. Namreč, prej mi tega ni delalo. Bilo je poletje in temperature bistveno višje.

Gre se pa zato, da ko pobremzam z prvo bremzo mi "krt" naredijo vilice sprednje, ko jih stisne dol. Sumim tukaj olje zaradi nizkih temperatur. To se zgodi vsake toliko in ne vedno.

So WP profesional in so pravilno nastavljene za mojo težo-obremenitev.

Se dogaja tudi pri vas ko je bolj mrzlo ?

Hvala, lep dan še naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kakšen tank viška? Lahko tudi podrsan/udrt, da le ni predrt.

Jaz sem se danes peljal en krog in so vilice BP.

LP

Popravljeno . Popravil DeX
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kakšen tank viška? Lahko tudi podrsan/udrt, da le ni predrt.

Jaz sem se danes peljal en krog in so vilice BP.

LP

k so prov zrihtane :naughty:

tank se pa težko dobi..sm že jest probal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!