k0ci Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 po podatkih akrapoviča 134 na zadnjem kolesu (stock), z akrapovičevim slip-on om pa 137.5
norc 16 Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 po podatkih akrapoviča 134 na zadnjem kolesu (stock), z akrapovičevim slip-on om pa 137.5 kera 600ka pa ima zdaj trenutno stock največjo moč
biker77 Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 (popravljeno) po podatkih akrapoviča 134 na zadnjem kolesu (stock), z akrapovičevim slip-on om pa 137.5 112 na zadnjem kolesu če že govorimo o 600-tki (stock) 134 jih ma 750 Popravljeno December 31, 2007. Popravil biker77
k0ci Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 112 na zadnjem kolesu če že govorimo o 600-tki (stock)134 jih ma 750 pa res ja :blush: je tista tabela tok majhna da sem zgleda narobe kliknu
gebre Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 Čisto za intermezzo...tale suza naj bi imela 112hp na kolesu. Mmoja cbr letnik 00, ima deklariranih 109, na kolesu pa (naj bi bilo) izmerjeno 97hp. V bistvu v osmih letih bore malo napredka :S
biker77 Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 (popravljeno) Čisto za intermezzo...tale suza naj bi imela 112hp na kolesu. Mmoja cbr letnik 00, ima deklariranih 109, na kolesu pa (naj bi bilo) izmerjeno 97hp. V bistvu v osmih letih bore malo napredka :S še en intermezzo..cbr 600 rr 06 letnik na zadnjem kolesu 108,8 KM :whistle: noben nč ne napreduje pretirano pri največji moči.. bl finiširajo vozne lastnosti, težo in njeno porazdelitev ter način podajanja moči Popravljeno December 31, 2007. Popravil biker77
Erik Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 še en intermezzo..cbr 600 rr 06 letnik na zadnjem kolesu 108,8 KM :whistle: a sam tolk ima??? a to v serijskem stanju
biker77 Objavljeno December 31, 2007 Opozori Objavljeno December 31, 2007 a sam tolk ima??? a to v serijskem stanju "samo" tolk ja..
SEOI-NAGE Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Zdravo ! Ventili na Suzukiju kako se štelajo - približno na koliko km. Ali so spet kaki elektronski katere ni potrebno v kar spet dvomim. Namreč, motor ni hudo opazno vendar se sliši da dela klik klik, 90% pa je to zaradi slabih svečk ker vem da me vedno hecajo. Sicer pa bi rad motor zrihtal da bo ok za sezono in nič tikanja poleti. Mogoče se mašina čuje malo glasneje zaradi olja starega. So me prestrašli tejle vaši stavki na motosvetu glede ventilov. Ampak motor z 20 000 km ne bi smel met probleme v ventili. HVALA
biker77 Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Zdravo ! Ventili na Suzukiju kako se štelajo - približno na koliko km. Ali so spet kaki elektronski katere ni potrebno v kar spet dvomim. Namreč, motor ni hudo opazno vendar se sliši da dela klik klik, 90% pa je to zaradi slabih svečk ker vem da me vedno hecajo. Sicer pa bi rad motor zrihtal da bo ok za sezono in nič tikanja poleti. Mogoče se mašina čuje malo glasneje zaradi olja starega. So me prestrašli tejle vaši stavki na motosvetu glede ventilov. Ampak motor z 20 000 km ne bi smel met probleme v ventili. HVALA ventili pri suzukiju naj bi se naštelali pri 24.000 km..večinoma se pa samo "zdi" da se nekaj sliši.. svečke + olje menjat potem pa naprej
Petzl Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 (popravljeno) Zdravo ! Ventili na Suzukiju kako se štelajo - približno na koliko km. Ali so spet kaki elektronski katere ni potrebno v kar spet dvomim. Namreč, motor ni hudo opazno vendar se sliši da dela klik klik, 90% pa je to zaradi slabih svečk ker vem da me vedno hecajo. Sicer pa bi rad motor zrihtal da bo ok za sezono in nič tikanja poleti. Mogoče se mašina čuje malo glasneje zaradi olja starega. So me prestrašli tejle vaši stavki na motosvetu glede ventilov. Ampak motor z 20 000 km ne bi smel met probleme v ventili. HVALA ja ob normalni uporabi naj ne bi smelo bit problemov, ce si pa pokov skoz auspuh (ali pa kdo pred tabo) pa zna bit tud to problem. Najbolje da prepustis problem nekomu k dobro pozna ta motor.. Popravljeno Januar 1, 2008. Popravil Langus
SEOI-NAGE Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 ventili pri suzukiju naj bi se naštelali pri 24.000 km..večinoma se pa samo "zdi" da se nekaj sliši..svečke + olje menjat potem pa naprej HVALA, TAKO SEM TUDI IMEL NAREDIT. KDAJ OPAZIŠ SAM DA SO VENTILI ZA NAŠTELAT NAMREČ SEM ČISTI NOVINEC. ja ob normalni uporabi naj ne bi smelo bit problemov, ce si pa pokov skoz auspuh (ali pa kdo pred tabo) pa zna bit tud to problem. Najbolje da prepustis problem nekomu k dobro pozna ta motor.. NORMALNA UPORABA JE BILA KO JE BIL MOTOR Z MENOJ, ŠE 3/4 ČASA JE BILA BLOKADA UGRAJENA TOREJ GOVORIMO O ŠE MANJŠIH OBREMENITVAH. SICER MOTOR SEM GNAL OB POSPEŠEVANJIH DO 13k RPM VENDAR JE ŠE VEDNO MANJŠA MOČ. BOM MOTOR DAL SERVISERJU SAJ NE STANE VELIKO NAJBRŽ ! HVALA OBEMA PA SREČNO
Petzl Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 SICER MOTOR SEM GNAL OB POSPEŠEVANJIH DO 13k RPM VENDAR JE ŠE VEDNO MANJŠA MOČ. HVALA OBEMA PA SREČNO Malo mesas vrtljaje in moc.. ce motor vrtis do 13k rpm v 1. prestavi nima blokada v tem primeru nobene veze.. fora blokade je da blokira motor da le ta ne preseze doloce moci.. ki pa jo ti lahko dosezes s 1. ali pa s 6. prestavo vendar zavisi od st. vrtljajev. Upam da bos problem cimprej resil... porocaj kako se je stvar iztekla ;) lp
SEOI-NAGE Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Hej, da poglej ! Motor ima vgrajeno blokado na omejevanju zraka v airboxu. Vendar se motor zvrti do 14 tisoč vendar potrebuje veliko veliko časa. S tem, da ima manjšo moč sem hotel povedat saj se niti približno ne občuti kako vreče sedaj na 13 tisoč kot pa prej na 13 tisoč brez blokade. Če je to tako praviš da ima tudi sedaj polno moč, le da so omejeni pospeški ? Saj motor se zvrti do 14 tisoč vendar gre zelo zelo počasi gor od 10 do 14. Še nekaj, ko je motor odprt na 7 tisoč dviguje prednji konc za šalo če malo gas dodaš. Sedaj pa tudi če dam gas do konca niti na 14 tisoč niti milimeter ne dvigne. Razen sklopka, a to je že druga zgodba...
biker77 Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Hej, da poglej ! Motor ima vgrajeno blokado na omejevanju zraka v airboxu. Vendar se motor zvrti do 14 tisoč vendar potrebuje veliko veliko časa. S tem, da ima manjšo moč sem hotel povedat saj se niti približno ne občuti kako vreče sedaj na 13 tisoč kot pa prej na 13 tisoč brez blokade. Če je to tako praviš da ima tudi sedaj polno moč, le da so omejeni pospeški ? Saj motor se zvrti do 14 tisoč vendar gre zelo zelo počasi gor od 10 do 14. Še nekaj, ko je motor odprt na 7 tisoč dviguje prednji konc za šalo če malo gas dodaš. Sedaj pa tudi če dam gas do konca niti na 14 tisoč niti milimeter ne dvigne. Razen sklopka, a to je že druga zgodba... 600 pri 7.000 ne dviguje prvega konca tko da ne nabijaj
norc 16 Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 600 pri 7.000 ne dviguje prvega konca tko da ne nabijaj njegova 600ka je za pisto predelana bila kolikor vem.
biker77 Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 ja in ma najbrž okol 100 KM pri 7.000 obratih in 190 pri 15.000 a ne...
SEOI-NAGE Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 Kaj ma veze sploh kdaj dviguje, sploh nevem kaj se toliko pičite v to. Jaz imam motor za uživat in nisem dirkač da bi ne vem kako gledal na to. Bistva niste razumeli, spraševal sem vas izrecno zakaj mi je langus reku da mešal obrate in moč. Mati moja ma ste sami zafrustriranci tukaj gor, pa kaj če imaš boljši motor. Mej ga, sej ti ga privoščim. Verjemi da če bi hotel imeti bi ga imel tudi sam, če ga ne bi mogu imet pa ga pač ne bi imel in bi bil zadovoljen s tem kar imam. Če tudi tako pri ženskah težite, boste masturbirali do penzije...
k0ci Objavljeno Januar 1, 2008 Opozori Objavljeno Januar 1, 2008 gsx, ne sekiraj se in se ne pusti živcirati.........pač poglej: tvoj motor je predelan za na pisto, in kakor vem si ti kupil rabljenega z poliestri, to pomeni da motor je bil vožen pretežno na pisti, zato je vseeno ali si ti lepo ravnal z njim ali ne (jaz verjamem da si) pelji motor do serviserja in naj pogleda, pa ne zaradi česarkoli drugega ampak le zato ker je bil motor prej vožen na pisti in ne veš kako se je z njim delalo, ziher pa je, da se je vrtel okoli rdečega polja preventiva je cenejša kot kurativa :yes:
snoopy Objavljeno Januar 2, 2008 Opozori Objavljeno Januar 2, 2008 .................................. Če tudi tako pri ženskah težite, boste masturbirali do penzije... :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:
NGregor Objavljeno Januar 10, 2008 Opozori Objavljeno Januar 10, 2008 a mi lahko kdo prosim pomaga da pridem do tehničnih podatkov za GSX-R 750 K8 ... nikak da najdem kaj na netu ... da bi uvozniku vse kure pocrkale ... Honda pa ostali bojo izdobavljali že a Suzuki še niti nima podatkov o motorju ... bom moral očitno želje spremenit za letos ... :headbang:
danci1973 Objavljeno Januar 10, 2008 Opozori Objavljeno Januar 10, 2008 dve minutki guglanja.......Engine: 599cc,4-stroke,four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve* To je GSX-R600... a mi lahko kdo prosim pomaga da pridem do tehničnih podatkov za GSX-R 750 K8 ... nikak da najdem kaj na netu ... da bi uvozniku vse kure pocrkale ... Honda pa ostali bojo izdobavljali že a Suzuki še niti nima podatkov o motorju ... GSX-R750 - specifikacije za Nemčijo D.
snoopy Objavljeno Januar 10, 2008 Opozori Objavljeno Januar 10, 2008 Splošno se lohka vsekakor pogleda tlele ane... SUZUKI K8 750
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se