Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

suzukiji imajo švoh reglerje, tudi na bratovem gsxr je crknil, in to nekaj kilometrov po tem ko je dal vanj nov akumulator :D tako da pri suzukijih se z akumulatorjem menja tudi regler :D

+1, moj biuši suzuki je imel lansko leto enak problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kva bi blo to lah narobe, pa se akumulator se je spraznu pa k ga zalaufam na kable pa k odklopm kable mi kuj crkne...a naj ne bi mogu motor laufat tud ce je akumulator cist prazn in naj bi ga motor sam nafilov k bi se vozu??

Bencinski motorji (tud pr avtu) rabjo za delovanje akumulator ker rabjo nek vir energije za svečke. k ti pa regler crkne ti pa alternator ne fila akumulatorja zato ti takoj crkne motor. Tko mau na hitr pa po domače razložen :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ostale so mi še 4 iridium NGK svečke za K4-K5, 600/750. Oznake ne vem, bom pa napisal, če se bo kdo zanimal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se že gre komu kaj doma leži imam zobnik 15 zob za k1-k6 menda paše je nov znamke renthal. imam še zadnji amortizer za suzuki gsxr 600/750 k1-k3 rabljen.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Imam suzo 600 k1z športnim izpuhom mass. problem je da ko odstranim dušilec obrati preveč nihajo. če bi dal noter športni zračni filter (razmišljam o pipercross) bi s tem rešil kaj težavo?

muči pa me še ena težava ki sem jo imel že pred menjavo izpuha, ko je motor hladen vžge brez problema ne rabim dodati gasa, ko pa se segreje na delovno temperaturo in ga ugasnem in čez čas ponovno prižgem pa vedno moram dodati gas da lepo prižge. če ne dam gasa moram dalje časa verglati in ko prižge motor še rabi par sekund da se pobere iz nizkega prostega teka na normalnih 1500 obratov nekje.ne kaže pa motor nobenih napak, nastavil sem že tp senzor na novo, sinhronizacijo sesalnih grl, menjal svečke, preveril zračnost ventilov, filter pa ostalo pa tak redno po intervalih.drugače motor gre povsem normalno brez težav.

LP Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam 750 k4 imam isti problem pri vžiganju toplega motorja. Vbistvu to sploh ni problem, ker to je pri suzukijih običajno. Tudi pri prejšnjem enakem motorju sem imel iste simptome, tako da se ne rabiš zarad tega sekirat. Daš mu malo gasa in vžge. Se ti potem odkupi, ko leti k prasica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam 750 k4 imam isti problem pri vžiganju toplega motorja. Vbistvu to sploh ni problem, ker to je pri suzukijih običajno. Tudi pri prejšnjem enakem motorju sem imel iste simptome, tako da se ne rabiš zarad tega sekirat. Daš mu malo gasa in vžge. Se ti potem odkupi, ko leti k prasica.

sem mel pred tem hondo pa sem se razvado:D vse je delovalo bol gladko je pa res da pri suzukiju grobost pa to da malo več adrenalina:D . da pa je to precej običajno pa nisem vedel.

LP Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niti ni običajno, pridi do mene poslušat kak pri meni vžiga, vroč ali hladen...

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj jaz bi raje da bolše vžiga.mogoče bi lahko bil senzor temperature zraka ali temperature motorja??

bajsi enkrat bi tak prišo poglejat da cujem malo mašinco :D(mimogrede si že sprobal 15-ko zobnik?)

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še ne, ta teden grem k mehaniku, da vse gor namontirava (zobnik, quick throttle, alu poševne ventilčke) pa olje in filter menjava, številko še maš, če nič drugega se okoli pribicikliraj, totih 7km boš pa ja sestavil

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še ne, ta teden grem k mehaniku, da vse gor namontirava (zobnik, quick throttle, alu poševne ventilčke) pa olje in filter menjava, številko še maš, če nič drugega se okoli pribicikliraj, totih 7km boš pa ja sestavil

LP Bajsi

z lahkoto:D te pokličem ko bom imel čas upam da še ta teden:D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem bral za nazaj, eno vprašanje. Gsxr 600 letnik 1998, me mika en je v res dobrem stanju, tako malo bi ga imel ^_^ za občasno malo peljat za dušo :P .

Koliko poznam te motorje so brez nekih posebnosti, ali se motim? Če je res dobro stanje motor ni problematičen? Ciklistika letniku primerna? Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem bral za nazaj, eno vprašanje. Gsxr 600 letnik 1998, me mika en je v res dobrem stanju, tako malo bi ga imel ^_^ za občasno malo peljat za dušo :P .

Koliko poznam te motorje so brez nekih posebnosti, ali se motim? Če je res dobro stanje motor ni problematičen? Ciklistika letniku primerna? Hvala

Ciklistika je tudi v primerjavi z motorji istega letnika malo slabša. Rabi malo prepričevanja, da bi šel v ovinek. Če imaš možnost, ti namesto SRADA svetujem naslednji model K1-K3, je en svet razlike vmes med tema dvema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ciklistika je tudi v primerjavi z motorji istega letnika malo slabša. Rabi malo prepričevanja, da bi šel v ovinek. Če imaš možnost, ti namesto SRADA svetujem naslednji model K1-K3, je en svet razlike vmes med tema dvema.

Hvala, sem mislil da ni toliko razlike med temi modeli... Kako je pa z zavorami?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

generalno pri suzah (razen zadnje generacije tisočaka) bolj kot ne gluhe, trotl ziher zadeva, bolj ko stiskaš bolj prime, učinek je OK, zamerijo jim to da ni en prst zavora, pa hladne nekoliko slabši učinek kot tople

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Dober večer!

Imam eno težavo pri suzi 600 k1. prednje zavore malo premočno čohajo po diskih med tem ko so sproščene in ne najdem vzroka za to. bateki se lepo premikajo brez zatikanja, ploščice so še ok, šoba po celotnem krogu ne samo na posameznih delih tako da diski niso zviti niti ne trese ali kaj podobnega. kaj bi še lahko preveril? me res moti.punca ima cbr-ko in tam se ne čuje popolnoma nič če premikam motor tudi dosti lažje ga je premikati ker ni dobenega trenja.pa vem da je tisto honda ampak vseeno:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razstavi in očisti master cilinder (z brake cleanerjem). Začasno pa lahko mal ˝požokaš˝ z kakšno iglo/žico v luknjici znotraj razervoarčka zavorne tekočine (verjetno so zamašene)-mogoč bo pol bolje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nič nisem menjaval.že dalj časa je rahlo pač drsel po diskih zadnje čase pa kar močno. da očistim master cilinder moram spustit olje ven verjetno in prečistit?ko bom mel kaj časa se bom podal v to.

Hvala za pomoč

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, potrebno je spustit olje, zadevo očistit. Ko sestavljaš zadevo namaži tesnila batka z zavorno tekočino oz še bolje ATE mastjo. Če so pa tesnila oz gumica, ki ščiti pred umazanijo poškodovana je pa potrebno zamenjat zadevo-maš na e-bayu kite za obnovo master cilindrov. Preden se lotiš dela si dobro preberi service manual!!

P.S.-če pa želiš, ti pa lahko tud jst porihtam zadevo-sem mel kr dost posla z bremzami zadne čase :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!