Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

Zdravo, imam en problem in sicer se mi je učeraj na poti domov prižgala lučka ter FI, na forumu sem pobrskal malo o tem ter danes probal tisto s pisarniško sponko. Računalnik mi je potem prikazal kodo napake C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR (SVTA) , sedaj pa nevem kaj naj naredim (se da to ''doma'' porihtat al pelat direkt na servis):unsure:, ima kdo kašne podobne izkušnje s tem?? vozim pa gsxr600 k4

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motm je tole standart napaka tud men se je zgodil, motorčk za lopute ti je crknu in ti nepravilno odpera lopute, posledično je bolj Nelinearno pospešvanje pa v spodnjih obratih si švohnej.

Jst sm pelu na servis pa je samo lopute vn pobral in FI lučke ni več :P

PS: Če malce pobrsku po tejle temi bi vidu da je že kr neki objav napisanih na to temo... :D

Popravljeno . Popravil MoTo G_P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo tud jest mam probleme s to lučko FI pa sm zdej prebrskou po tem forumu in najdu uno foro s sponko in računalnik mi izpiše kodo C46 - exhaust control valve ampak k ugasnm pa dam še enkrat kontakt lučka FI ne zagori več. Mi zna kdo povedat kaj se da kej tuki narest? Kako odstrant napako? Ali je to lahko kej zlo narobe z motorjem?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je slucajno kksna varjanta da jest to loputo do konca odprem motorcek za odpiranje pa zapiranje pa odklopm? Ima kdo ze kaksne izkusnje s tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lahka potegneš zajle ven in motorček odklopiš. Takrat ti bo ta loputa nonstop odprta. Samo pazi kokr ga odklopiš ti bo svetila rdeča lučka in FI napaka.

Tak, da če se hočeš tega znebit moraš pin 30 odrezat/potegnet ven iz konektorja na ECU-ju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ker sem bivši motor razsul, bom potreboval novega... Vozil sem cbr 600rr '06... Zdaj pa izbiram med cbr 600rr '07+ in pa gsxrjem k6/k7. Na avtonetu jih je kar nekaj. Pa če mi lahko kdo mal pove kako se motor obnese v običajnem svetu. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Amm zanima me kere so sprednje ploščice pri gsxr 600 k7 original? Ker pri cbri sm mel Nissinove tu pa res ne vem.

Pa kere drgač priporočate, ker sam se nagibam k originalu, samo če se da kakšne lih take dobit (seveda ceneje) pol pa ja raj te uzamem :D.

erciona jst ti lahka sam rečem da med 05 hondo in 07 suzo sem bolj zadovoljen s suzo, nekak se mi je lepš pelat z njo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kere so original nebi vedel, sem pa na svojega k7 montiral Lucas TRW SRQ, cena 62eur, s tem, da se motor vozi samo po pisti, ampak mislim, da so za cestno uporabo prav tako vredu, če te lih ne moti, da tu pa tam znajo malo pocviliti...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No to me ne moti, da malo pocvilijo (sej jih namažeš z bakreno mastjo pa nebi smele cvilit) edino, kar je da ne požirajo diskov oz. da se zavorni učinek zmanjša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No to me ne moti, da malo pocvilijo (sej jih namažeš z bakreno mastjo pa nebi smele cvilit) edino, kar je da ne požirajo diskov oz. da se zavorni učinek zmanjša.

Brez veze se matrat z bakreno mastjo mazat ploščice, enostavno našpricaj z WD.je pa bo :slap:

Z bakreno mastjo se maže zavorne batke, ne pa ploščic, al sem jaz narobe informiran? :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede požiranja diskov nemorem rečti nič konkretnega, ker jih mam šele 500 km, kar se pa tiče zavornega učinka, je pa napram "original" ploščicam občutno boljši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez veze se matrat z bakreno mastjo mazat ploščice, enostavno našpricaj z WD.je pa bo :slap:

Z bakreno mastjo se maže zavorne batke, ne pa ploščic, al sem jaz narobe informiran? :grrr

Kokr sm jst seznanjen jih z zadnje strani namažeš, kjer batki nalegajo na ploščico. Z WDjem pa je neumnost, ker ti lahko takoj pride do diska in naredi več škode kot koristi.

Hvala mcv, bom še počakal če ima še kdo kakšne podobne izkušnje s temi ploščicami oz. drugimi, ker neki bom mogu prej ali slej uzet :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zivjo

Zanima me kaj se bolje splaca: zamenjati prednji zobnik za 1 zob vec ali zadnjega? Kje se da to kej narocit? Zanima me pa se ce se da slucajno kje pol umert stevec da ti kaze pravilno hitrost ker ob zamenjavi zobnika kokr je men znano stevec laze :D.

Hvala lp

Popravljeno . Popravil perzo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno kaj bi rad. Z 1 zobom več spredaj boš poslabšal pospeške (tko da predvidevam, da si mislil spredaj 1 zob manj), 1 zob več zadaj se praktično ne pozna popolnoma nič, pri večini motorjev je razmerje prednji zobnilk cca 2,7-2,8. Se pravi rabiš dat zadaj zabnik +3 če hočeš približno isti efekt kot spredaj -1. Jaz bi vzela raje -1 spredaj, ker je cenejši, in ker je pri prevelikih zadnjih zobih lahko problem dobit kolo noter s standardno verigo, čeprav mislim, da +3 še ne bi smel biti problem za samo gumo, jaz na cbr 600 npr z kombinacijo spredaj -1, zadaj +4 in neraztegnjeno verigo ne dobim več grelca gor, ker je premalo prostora med zadnjo vilico in gumo. Če hočeš imet točen števec je treba kupi poseben adapter, ampak je lažje in ceneje tukaj pogledat koliko je odstopanja pri hitrostih ki te zanimajo (omejitve predvidevam) in čao miki. kje jih pri nas kupujejo, ti bo kdo drug povedal, jaz jih običajno kupim več naenkrat, in je Ebay najbolj ugoden.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom dau pol raj -1 spredaj pa bom najprej vidu kako je pol bom pa vidu se ce mi splaca dat se zadaj +4. Hvala za nasvet

Lp

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom dau pol raj -1 spredaj pa bom najprej vidu kako je pol bom pa vidu se ce mi splaca dat se zadaj +4. Hvala za nasvet

Lp

Ne rabiš pretiravat, -1 bo za na cesto več kot dovolj. Razmerje, ki si ga prebral v mojem postu je iz (precej zavite) piste, tam ciljaš, da je na koncu ciljne še max 500 obratov do blokade ali manj. Neugodno za na cesto, vsaj kar se mene tiče.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Amm no mal sm googlal naokoli in sem dobil ugodno možnost za nakup EBC zavornih ploščic. Komplet jih dobim za 55€ kar se mi zdi kar ugodno. Zanima me če jih je že kdo gor monitral in kako je bil z njimi zadovoljen?

Gledal sem tudi original (Nissinove) vendar pride par 60€+, kar pa nanese skupaj kar veliko, je pa res da pol vsaj veš kaj si kupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odstranitev dušilca pri k6 akrapovičev shorty? nisem se še poglabljal, kako najhitreje in najlažje? :)

Odviješ vijak in z kleščami potegneš ven db killer. Upam da si imel v mislih ta dušilec.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odstranitev dušilca pri k6 akrapovičev shorty? nisem se še poglabljal, kako najhitreje in najlažje? :)

Zelo pazi na vijak da ti ostane na imbus klučku ker drugače boš moral snet ceu auspuh da ga dobiš vn :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!