Aless Objavljeno Oktober 19, 2015 Deli Objavljeno Oktober 19, 2015 če je motor tak kot praviš nimaš kaj skrbet, samo vozi glede na km predvidevam da so ketna in zobniki bli že menjani? moj trenutni(fz1) jih kaže 52.8xx pa jih bo drugo leto še pridno naprej nabiral Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Oktober 28, 2015 Deli Objavljeno Oktober 28, 2015 mogoče kontrola in po potrebi nastavitev ventilov? LP Bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
'.' Objavljeno Oktober 28, 2015 Deli Objavljeno Oktober 28, 2015 Jutri zjutraj gre k veterinarju, filtri, olje, veriga, vse od A do Ž, pa da zdrži še vsaj 1x toliko, kot jih ima :} Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zoky55 Objavljeno December 28, 2015 Deli Objavljeno December 28, 2015 https://www.youtube.com/watch?v=l73ijSQkujo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zoky55 Objavljeno Januar 14, 2016 Deli Objavljeno Januar 14, 2016 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
domi46 Objavljeno Januar 23, 2016 Deli Objavljeno Januar 23, 2016 Jst kupujem gsxr600 letnik 2010 pa me zanima ce majo tej motorji kaksne tezave? Al pa ce ga ima kdo kako je zadovoljen z njim? Aja pa koliko je tak motor prblizno vreden da ga nebi prepracov:) hvala lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
domi46 Objavljeno Februar 2, 2016 Deli Objavljeno Februar 2, 2016 Mene pa neki zanima ce menas noailec tablice in das drugo lucko tablice se da staro lucko kje odklopit na kablu al je treba kabel odrezat? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KilleRBee Objavljeno Februar 3, 2016 Deli Objavljeno Februar 3, 2016 (popravljeno) Bo treba kr rezat. Popravljeno Februar 3, 2016. Popravil KilleRBee Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tumpi Objavljeno Februar 22, 2016 Deli Objavljeno Februar 22, 2016 Pozdravljeni, imam problem in upam da mi bo kdo lahko pomagal. Menjal sem namreč ketno in zobnike pri svojem Suzukiju GSX-R600 in opazil da se mi zobnik premika za kar par milimetrov kar verjetno se nebi smelo. Zdej zobnik je fixno pršraufan...premika se cela pesta...guma je pa tudi fixna...zaka bi lahka to blo? So mogoce gumice hin v pesti? Al mogoc lager? Hvala za pomoč 20160218_205501.mp4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
perzo Objavljeno April 7, 2016 Deli Objavljeno April 7, 2016 A ko zategneš gumo zobnik še vedno pleše?? pri meni isto pleše vendar samo takrat ko guma ni zategnjena. Drugače pa lahko da so gumice zanič... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
'.' Objavljeno April 16, 2016 Deli Objavljeno April 16, 2016 No da še tu objavim, imam blokado viška alpha Technik 35kw GSX-R 600 K4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno April 16, 2016 Deli Objavljeno April 16, 2016 Ob 21. 2. 2016 at 7:10, Tumpi pravi: Pozdravljeni, imam problem in upam da mi bo kdo lahko pomagal. Menjal sem namreč ketno in zobnike pri svojem Suzukiju GSX-R600 in opazil da se mi zobnik premika za kar par milimetrov kar verjetno se nebi smelo. Zdej zobnik je fixno pršraufan...premika se cela pesta...guma je pa tudi fixna...zaka bi lahka to blo? So mogoce gumice hin v pesti? Al mogoc lager? Hvala za pomoč 20160218_205501.mp4 Si pravilno zložil vse skupaj, nisi pozabil kakega distančnika, si uporabil pravilne navore za zateg osovine? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Hlooodek Objavljeno Maj 7, 2016 Deli Objavljeno Maj 7, 2016 Pozdravljeni! Z motorjem sem se vceraj normalno vozil. Danes zjutraj sem ga hotel vzgati ampak brez gasa vergla samo v prazno! Ko sem mu dodal gas je motor vzgal in iz njega se je kar mocno kadilo! Ko gas spostim motor takoj ugasne. Kaj bi to lahko bilo? Hvala za odgovore LP. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
otko Objavljeno September 24, 2016 Deli Objavljeno September 24, 2016 Na svojem GSXR 600 SRAD let. 97 zadnje čase (recimo že ene par mesecev) opažam, da mi obratomer in brzinomer ne delujeta pravilno. Motor sicer deluje povsem normalno brez vsakršnih težav, mi pa to počasi že najeda. Stvar je namreč taka, da prvih par kilometrov merilnika delujeta ok, potem pa pri malo hitrejši vožnji (recimo nad 100 km/h) začneta oba kazalca trzati oz. skakati gor dol itd...če se peljem počasi je vse ok in delujeta pravilno. Spomnim se, da mi je brzinomer že lansko leto kdaj malo trznil, vendar temu nisem posvečal neke pretirane pozornosti. Sedaj, pa je to postalo že moteče in nad 100 kmh postaneta merilnika neuporabna. Nenavadno je to, da oba merilnika trzata istočasno, torej je problem v elektriki ne v merilnikih ali kablih? Ne vem mogoče regulator napetosti odpoveduje? Motor ima 88000 km in regulator ni bil nikdar menjan, je to mogoče vzrok? Ne bi rad kar nekaj šravfal, mogoče ima kdo podobne izkušnje in bi znal svetovati. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pajk Objavljeno September 24, 2016 Deli Objavljeno September 24, 2016 Imel podoben primer, sicer na sv650s. S tem, da mi tudi ni hotel sčasoma vžigat. So mi pa isto tako merilniki skakali. Vzrok : regulator napetosti šel rakom žvižgat. Po menjavi z novim, brez problema. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
otko Objavljeno September 27, 2016 Deli Objavljeno September 27, 2016 Sem včeraj za začetek malo "podrmal" in očistil konektorje, očistil sem senzor za hitrost (če to mogoče kaj pomaga )in zjutraj, ko se usedem na motor števci delajo BP. Super, še osvetlitev sedaj sveti bolj močno, prej je bolj brlelo in ponoči so bili merilniki slabo čitljivi. Skratka super, nič ni bilo potrebno menjati Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha27 Objavljeno Oktober 17, 2016 Deli Objavljeno Oktober 17, 2016 Kupim pokrov sedeža za letnik 2005. Prosim na ZS... Hvala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha27 Objavljeno Oktober 19, 2016 Deli Objavljeno Oktober 19, 2016 Če kdo mogoče ve, kaj lahko sam naredim če mi v service mode napiše C28,C29 (C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR, C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR)? Je kdo že imel tak problem? Je pa 600-ka letnik 05. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NumLock Objavljeno Oktober 19, 2016 Deli Objavljeno Oktober 19, 2016 pred 2 minutami, Miha27 pravi: Če kdo mogoče ve, kaj lahko sam naredim če mi v service mode napiše C28,C29 (C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR, C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR)? Je kdo že imel tak problem? Je pa 600-ka letnik 05. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brko26 Objavljeno Junij 7, 2017 Deli Objavljeno Junij 7, 2017 Zdravo vsem, Nisem se zasledil da bi imel kdo podobne tezave. Uglavnem imam Gsxr 600 K6 in nazadnji furi ko sem bil sem porajtu da mi motor predvsem po voznji ko je ze dodobra ogret v prostem teku ne laufa neenakomerno. Ne v smislu da bi nihali vrtljaji, menjal ze stator in regulator pred 6000 km. Ko ga zalaufam kresne normalno in deluje lepo (prede). Ko pa stojim na kakem semaforju pa so cudni zvoki. V smislu drum drum drum drum potem pa spet nkrmalno in spet na trnutke misls da se bo kr ugasnu. Je kdo ze zasledil kej podobnega? Drugace med voznjo dela vse lepo in prav razn ko stojim kje me ucasih kar skrbi da bo crknlo. Hvala za vsak info lp. m Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blazboss Objavljeno Julij 11, 2020 Deli Objavljeno Julij 11, 2020 Zdravo, spustilo mi je trikrat po cca 1 deci hladilne tekocine. Prav tako se motor hitro segreje, pride tudi 115 stopinj. Kaj je tukaj problem ? ko se vozim nad 80 kmh mi lepo pade na cca 90 stopinj, ko pa cakam recimo na semaforju pa hitro preide cez 100 stopinj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Julij 12, 2020 Deli Objavljeno Julij 12, 2020 pred 14 urami, blazboss pravi: Zdravo, spustilo mi je trikrat po cca 1 deci hladilne tekocine. Prav tako se motor hitro segreje, pride tudi 115 stopinj. Kaj je tukaj problem ? ko se vozim nad 80 kmh mi lepo pade na cca 90 stopinj, ko pa cakam recimo na semaforju pa hitro preide cez 100 stopinj. Tule bo prava tema. Na mestu je logično poleti, da pride do 100 ali celo čez, odvisno kdaj mora ventilator zalaufat. Spuščanje hladilne pa ni ok. Najprej preveri nekje okrog 100 ali celo prej mora zalaufat ventilator (laufaj moped na mestu). Če ne dela, je napaka ali v ventilatorju, kablih, stikalu ventilatorja. Med vožnjo, pa se motor hladi in je pač na neki delovni temperaturi med 75-90C, odvisno od zunanje temperature Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blazboss Objavljeno Julij 12, 2020 Deli Objavljeno Julij 12, 2020 Ventilator se mi vkljuci pri 105. Najvecji problem mi je ko spusti hladilno tekocino pri viski temeraturi.. slisi se tudi kot da bi tekocina vrela. to zelim odpraviti..? Katero hladilno uprabljate? Ingine ice je ok? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Julij 12, 2020 Deli Objavljeno Julij 12, 2020 pred 2 urami, blazboss pravi: Ventilator se mi vkljuci pri 105. Najvecji problem mi je ko spusti hladilno tekocino pri viski temeraturi.. slisi se tudi kot da bi tekocina vrela. to zelim odpraviti..? Katero hladilno uprabljate? Ingine ice je ok? Al je za odzračit, al je kak večji problem (ne poznam GSXRa, so pa nekateri agregati, ki vklopijo ventilator nad 100C), torej ventilator dela, žal pa ne shladi. Ko je motor hladen je koliko hladilne v ekspanzijski? Običajno je malce nad minimum, če je hladen. Prav tako ne vem, katero hladilno tekočino moraš uporabiti ampak običajno se uporablja roza barva za alu hladilnike. Drugače pa lahko isto vprašanje postaviš tudi v temi: sam svoj mehanik Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ProdriveR Objavljeno Julij 12, 2020 Deli Objavljeno Julij 12, 2020 Jaz sem imel k1 in se je tudi segreval tudi do 115°C . Hladilne mi pa res ni nikol ven metal ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se