Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


Priporočene objave

Objavljeno

če je motor tak kot praviš nimaš kaj skrbet, samo vozi :D

glede na km predvidevam da so ketna in zobniki bli že menjani?

moj trenutni(fz1) jih kaže 52.8xx pa jih bo drugo leto še pridno naprej nabiral :D

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

mogoče kontrola in po potrebi nastavitev ventilov?

LP Bajsi

Objavljeno

Jutri zjutraj gre k veterinarju, filtri, olje, veriga, vse od A do Ž, pa da zdrži še vsaj 1x toliko, kot jih ima :}

  • 2 mesecev pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Jst kupujem gsxr600 letnik 2010 pa me zanima ce majo tej motorji kaksne tezave? Al pa ce ga ima kdo kako je zadovoljen z njim? Aja pa koliko je tak motor prblizno vreden da ga nebi prepracov:) hvala lp

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa neki zanima ce menas noailec tablice in das drugo lucko tablice se da staro lucko kje odklopit na kablu al je treba kabel odrezat?

Objavljeno (popravljeno)

Bo treba kr rezat.

 

Popravljeno . Popravil KilleRBee
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni,

imam problem in upam da mi bo kdo lahko pomagal. Menjal sem namreč ketno in zobnike pri svojem Suzukiju GSX-R600 in opazil da se mi zobnik premika za kar par milimetrov kar verjetno se nebi smelo. 

Zdej zobnik je fixno pršraufan...premika se cela pesta...guma je pa tudi fixna...zaka bi lahka to blo? So mogoce gumice hin v pesti? Al mogoc lager? 

 

Hvala za pomoč

20160218_205501.mp4

20160220_131815.jpg

20160220_131808.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

A ko zategneš gumo zobnik še vedno pleše?? pri meni isto pleše vendar samo takrat ko guma  ni zategnjena. Drugače pa lahko da so gumice zanič... 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Ob 21. 2. 2016 at 7:10, Tumpi pravi:

Pozdravljeni,

imam problem in upam da mi bo kdo lahko pomagal. Menjal sem namreč ketno in zobnike pri svojem Suzukiju GSX-R600 in opazil da se mi zobnik premika za kar par milimetrov kar verjetno se nebi smelo. 

Zdej zobnik je fixno pršraufan...premika se cela pesta...guma je pa tudi fixna...zaka bi lahka to blo? So mogoce gumice hin v pesti? Al mogoc lager? 

 

Hvala za pomoč

20160218_205501.mp4

20160220_131815.jpg

20160220_131808.jpg

Si pravilno zložil vse skupaj, nisi pozabil kakega distančnika, si uporabil pravilne navore za zateg osovine?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni! Z motorjem sem se vceraj normalno vozil. Danes zjutraj sem ga hotel vzgati ampak brez gasa vergla samo v prazno! Ko sem mu dodal gas je motor vzgal in iz njega se je kar mocno kadilo! Ko gas spostim motor takoj ugasne. Kaj bi to lahko bilo? Hvala za odgovore LP. 

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Na svojem GSXR 600 SRAD let. 97 zadnje čase (recimo že ene par mesecev) opažam, da mi obratomer in brzinomer ne delujeta pravilno. Motor sicer deluje povsem normalno brez vsakršnih težav, mi pa to počasi že najeda. Stvar je namreč taka, da prvih par kilometrov merilnika delujeta ok, potem pa pri malo hitrejši vožnji (recimo nad 100 km/h) začneta oba kazalca trzati oz. skakati gor dol itd...če se peljem počasi je vse ok in delujeta pravilno. Spomnim se, da mi je brzinomer že lansko leto kdaj malo trznil, vendar temu nisem posvečal neke pretirane pozornosti. Sedaj, pa je to postalo že moteče in nad 100 kmh postaneta merilnika neuporabna. Nenavadno je to, da oba merilnika trzata istočasno, torej je problem v elektriki ne v merilnikih ali kablih? Ne vem mogoče regulator napetosti odpoveduje? Motor ima 88000 km in regulator ni bil nikdar menjan, je to mogoče vzrok? Ne bi rad kar nekaj šravfal, mogoče ima kdo podobne izkušnje in bi znal svetovati. LP

Objavljeno

Imel podoben primer, sicer na sv650s. S tem, da mi tudi ni hotel sčasoma vžigat. So mi pa isto tako merilniki skakali. Vzrok : regulator napetosti šel rakom žvižgat. Po menjavi z novim, brez problema. 

Objavljeno

Sem včeraj za začetek malo "podrmal" in očistil konektorje, očistil sem senzor za hitrost (če to mogoče kaj pomaga :) )in zjutraj, ko se usedem na motor števci delajo BP. Super, še osvetlitev sedaj sveti bolj močno, prej je bolj brlelo in ponoči so bili merilniki slabo čitljivi. Skratka super, nič ni bilo potrebno menjati :) 

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kupim pokrov sedeža za letnik 2005. Prosim na ZS...

Hvala!

Objavljeno

Če kdo mogoče ve, kaj lahko sam naredim če mi v service mode napiše C28,C29 (C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR, C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR)?

Je kdo že imel tak problem? Je pa 600-ka letnik 05.

Objavljeno
pred 2 minutami, Miha27 pravi:

Če kdo mogoče ve, kaj lahko sam naredim če mi v service mode napiše C28,C29 (C28 - SECONDARY THROTTLE VALVE ACTUATOR, C29 - SECONDARY THROTTLE POSITION SENSOR)?

Je kdo že imel tak problem? Je pa 600-ka letnik 05.

 

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo vsem,

Nisem se zasledil da bi imel kdo podobne tezave. Uglavnem imam Gsxr 600 K6 in nazadnji furi ko sem bil sem porajtu da mi motor predvsem po voznji ko je ze dodobra ogret v prostem teku ne laufa neenakomerno. Ne v smislu da bi nihali vrtljaji, menjal ze stator in regulator pred 6000 km. Ko ga zalaufam kresne normalno in deluje lepo (prede). Ko pa stojim na kakem semaforju pa so cudni zvoki. V smislu drum drum drum drum potem pa spet nkrmalno in spet na trnutke misls da se bo kr ugasnu. Je kdo ze zasledil kej podobnega? Drugace med voznjo dela vse lepo in prav razn ko stojim kje me ucasih kar skrbi da bo crknlo. Hvala za  vsak info lp.

m

  • 3 let pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

 

spustilo mi je trikrat po cca 1 deci hladilne tekocine. Prav tako se motor hitro segreje, pride tudi 115 stopinj. Kaj je tukaj problem ? ko se vozim nad 80 kmh mi lepo pade na cca 90 stopinj, ko pa cakam recimo na semaforju pa hitro preide cez 100 stopinj. 

Objavljeno
pred 14 urami, blazboss pravi:

Zdravo,

 

spustilo mi je trikrat po cca 1 deci hladilne tekocine. Prav tako se motor hitro segreje, pride tudi 115 stopinj. Kaj je tukaj problem ? ko se vozim nad 80 kmh mi lepo pade na cca 90 stopinj, ko pa cakam recimo na semaforju pa hitro preide cez 100 stopinj. 

Tule bo prava tema. 

Na mestu je logično poleti, da pride do 100 ali celo čez, odvisno kdaj mora ventilator zalaufat. Spuščanje hladilne pa ni ok.

Najprej preveri nekje okrog 100 ali celo prej mora zalaufat ventilator (laufaj moped na mestu). Če ne dela, je napaka ali v ventilatorju, kablih, stikalu ventilatorja.

Med vožnjo, pa se motor hladi in je pač na neki delovni temperaturi med 75-90C, odvisno od zunanje temperature 

Objavljeno

Ventilator se mi vkljuci pri 105. Najvecji problem mi je ko spusti hladilno tekocino pri viski temeraturi.. slisi se tudi kot da bi tekocina vrela. to zelim odpraviti..? 

Katero hladilno uprabljate? Ingine ice je ok?

Objavljeno
pred 2 urami, blazboss pravi:

Ventilator se mi vkljuci pri 105. Najvecji problem mi je ko spusti hladilno tekocino pri viski temeraturi.. slisi se tudi kot da bi tekocina vrela. to zelim odpraviti..? 

Katero hladilno uprabljate? Ingine ice je ok?

Al je za odzračit, al je kak večji problem (ne poznam GSXRa, so pa nekateri agregati, ki vklopijo ventilator nad 100C), torej ventilator dela, žal pa ne shladi. Ko je motor hladen je koliko hladilne v ekspanzijski? Običajno je malce nad minimum, če je hladen. Prav tako ne vem, katero hladilno tekočino moraš uporabiti ampak običajno se uporablja roza barva za alu hladilnike.

Drugače pa lahko isto vprašanje postaviš tudi v temi: sam svoj mehanik

Objavljeno

Jaz sem imel k1 in se je tudi segreval tudi do 115°C . Hladilne mi pa res ni nikol ven metal ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!