Skoči na vsebino

Formula 1 2004


Jure007

Priporočene objave

Pa to ne morš verjet.... :?

Vsak let isto, skoz se neki pluva po šumaherju pa po ferrariju! :fight2:

Dvoboji so v F1 vedno bli in vedno bojo....kar se pa kazni tiče jo pa ferrari zmeri najslabš odnese kar se tiče komisarjev! Zmer k ga ferrari kej polom komisarji takoj neki proučujejo... Tud pravila so spreminjal zato da bi šlo ferrariju slabš...(Po prihodu šumaherja so se jim smejal, ker jim nikakor ni šlo, zdej jim gre pa u nos) Kokrat naredijo napako pri bmwju al pa mclarnu, pa je vse "ok"! Nej spomnem samo na širino gum v teh dveh moštvihv prejšnjem letu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ŠUMI JE IN BO NAJVEČJA LEGENDA(POLEG SENNE) V F1!!!!Pa lakho rečete karkoli!!!! :yea2: :yea2: :yea2:

ta stavek mi ni všeč...ker legende so vse namreč že pokojne.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ŠUMI JE IN BO NAJVEČJA LEGENDA(POLEG SENNE) V F1!!!!Pa lakho rečete karkoli!!!!  :yea2:  :yea2:  :yea2:

Se cist strinjam sej ne pravm d je on anglck ampak tut drugi niso.. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej sem že enkrat napisal,da nimam nič proti ferrariju in nasploh proti italijanom(rdečim),sej se vid po mojem imenu na forumu,ampak Šumi je pa tak kreten,da ga ni večga v F1.Pa priznam,da je dober voznik (a ne najboljši :grrr ),sam s svojimi nešportnimi potezami v preteklosti je pokazal kakšen zna biti :blink:

P.S pa čim manj prepiranja vsem želim :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se cist strinjam sej ne pravm d je on anglck ampak tut drugi niso.. B)

:OK: Izjava vredna spoštovanja. Povedano je bilo kratko in kar je najpomembnejše - pošteno! :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa priznam,da je dober voznik (a ne najboljši :grrr ),sam s svojimi nešportnimi potezami v preteklosti je pokazal kakšen zna biti :blink:

P.S pa čim manj prepiranja vsem želim :)

Se strinjam da ni blo vedno vse čisto, samo poglej si na strani 2 moj komentar na to temo - mogoče je šumaher še vseen večji angelček napram ostalim.... saj se ponavadi drugi spravljajo nanj - mogoče celo večkrat kot on na druge, samo nažalost si je s tistim 1997 v Jerezu res napravu eno črno lukno, da vsi vidjo zdej samo njega ko je kaj narobe, samo - ni vedno tako!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po moje je nesmiselno razpravljat kdo je najboljsi in kdo najslabsi. spostovanja so vredni vsi ki sploh vozijo! kar se tice naslovov, se pa ve da ne vse ne voznik in ne avto, ampak kombinacija...Lahko bi pa veliko rekli o najrazlicnejsih umazanijah ki so se dogajale v zadnjih nekaj letih in pa tudi kero mostvo jih je najvec naredilo, ampak je nesmiselno. sicer pa...naj cas pokaze kdo je najboljsi :004

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa...naj cas pokaze kdo je najboljsi :004

..ja šumi ... je cajt ze pokazu.. :D

mogoče je šumaher še vseen večji angelček napram ostalim.... saj se ponavadi drugi spravljajo nanj - mogoče celo večkrat kot on na druge, samo nažalost si je s tistim 1997 v Jerezu res napravu eno črno lukno, da vsi vidjo zdej samo njega ko je kaj narobe, samo - ni vedno tako!

Se cist strinjam.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ŠUMY JE CAR :yea2: :yea2: :yea2: :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Vid se da zna človk res dobr furat formulo čeprov pa mislm d se njegov čas počasi, počasi izteka...vsako leto pravila bolj in bolj proti njemu pa še Ferrari(čeprov men najbolši avto...na stez in na cesti)ni ravn najbolša formula na stezi :hmm:

Lahk pogledate kako gre Barichelu v Ferrariju pa Šumyju...čeprov je to mal težko primerjat ker vsi pri Ferrariju "delajo" za Šumija a vseeno!

Podru je pa že itak skoraj vse rekorde :yea2: :yea2: :yea2:

ŠUMY4EVER!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dam roko v ogenj, da bodo do konca leta Vilija spremenil njegov nos k ne bo nikamor šu. :kva2: :kva2: :kva2:

Ne vem, en vem!? Zgleda, da kr nekam gre! Res, da so testiranja, ampak! :hmm:

Tkole!

Results Winter Testing - Jerez - 09/01/04

1 Marc Gené (ESP) Williams-BMW 1:17.375

2 Juan Pablo Montoya (COL) Williams-BMW 1:17.514 + 0:00.139

3 Jarno Trulli (ITA) Renault 1:17.673 + 0:00.298

4 Franck Montagny (FRA) Renault 1:18.325 + 0:00.950

5 Kimi Räikkönen (FIN) McLaren Mercedes 1:18.373 + 0:00.998

6 Olivier Panis (FRA) Toyota 1:18.507 + 0:01.132

7 Luca Badoer (ITA) Ferrari 1:18.567 + 0:01.192

8 David Coulthard (GBR) McLaren Mercedes 1:18.641 + 0:01.266

9 Takuma Sato (JPN) BAR Honda 1:18.987 + 0:01.612

10 Felipe Massa (BRA) Ferrari 1:18.888 + 0:01.513

11 Cristiano Da Matta (BRA) Toyota 1:19.583 + 0:02.208

12 Anthony Davidson (ENG) BAR Honda 1:19.723 + 0:02.348

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam so to testiranja veš!

Ni navijačev,takšnega psihičnega pritiska,manj možnosti za nesrečo,na tekmi se bolj hiti................................... :doze:

To da je na testiranjih Marc Gene 1. ti ne pove velik!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moji favoriti so fantje iz renaulta...tako da bom letos držal pesti za njih...lani je bilo vsekakor dobro leto in mislim da je letos čas da resneje zagrozijo vodilnim ekipam....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja saj renault se je končno vrnil!!in milsim da bo huda konkurenca drugim!!Nesmemo pa pozzabit kaj bo še pripravil mclaren???Baje da ful hud dirklanik!!

peri ferrariju pa se bom pustil presentit!!!

;) ;) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..mislm d bo renault kr dobr napredoval in bo cez ksn let huda konkurenca vodilnim mostvom.. (sej je ze skor zdej.. :notworthy: )

..testiranja mi ne pomenjo kej prevec.. :zzz:

upam d so pr ferrari-ju spet naredl konkurencn "auto" :D

pustimo se presenetit !!! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, en vem!? Zgleda, da kr nekam gre! Res, da so testiranja, ampak! :hmm:

Tkole!

Results Winter Testing - Jerez - 09/01/04

1 Marc Gené (ESP) Williams-BMW 1:17.375

2 Juan Pablo Montoya (COL) Williams-BMW 1:17.514 + 0:00.139

3 Jarno Trulli (ITA) Renault 1:17.673 + 0:00.298

4 Franck Montagny (FRA) Renault 1:18.325 + 0:00.950

5 Kimi Räikkönen (FIN) McLaren Mercedes 1:18.373 + 0:00.998

6 Olivier Panis (FRA) Toyota 1:18.507 + 0:01.132

7 Luca Badoer (ITA) Ferrari 1:18.567 + 0:01.192

8 David Coulthard (GBR) McLaren Mercedes 1:18.641 + 0:01.266

9 Takuma Sato (JPN) BAR Honda 1:18.987 + 0:01.612

10 Felipe Massa (BRA) Ferrari 1:18.888 + 0:01.513

11 Cristiano Da Matta (BRA) Toyota 1:19.583 + 0:02.208

12 Anthony Davidson (ENG) BAR Honda 1:19.723 + 0:02.348

˝Ne smeš gledat˝ teh podatkov, ker ta testiranja so itak samo za preizkušnjo novih delov avtomobila ter novih nastavitev, tko, da če mene vprašaš tapravi rezultati se bodo pokazal na ta prvi dirki.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sauber predstavil dirkalnik

Moštvo formule 1 Sauber je predstavilo svoj letošnji dirkalnik za svetovno prvenstvo, medtem ko moštvo Jordan še vedno nima voznikov.

Na predstavitvi novega Sauber Petronasa C23 na salzburškem letališču so v moštvu izrazili prepričanje, da bodo v letošnji sezoni izboljšali svoje dosežke. Sauber, ki že več let sodeluje s Ferrarijem, bo imel v letu 2004 na voljo nove desetvaljne motorje italijanske tovarne, Giancarlo Fisichella in Felipe Massa pa bosta vozila dirkalnike s sedemstopenjskim menjalnikom, kakršne bo uporabljal tudi Ferrari. Novi Sauberjev bolid bo na stezo prvič zapeljal v sredo na testiranjih v Valenciji.

"Naš letošnji cilj bo predvsem izboljšati naše rezultate. To pa bo odvisno predvsem od tega, kako nam bo uspelo rezultate testiranj v vetrovniku pretvoriti v uspehe na stezi," je ob predstavitvi povedal vodja moštva Peter Sauber.

Kdo bo vozil pri Jordanu

Pri Jordanu pa se namesto s predstavitvami ukvarjajo s težavami. Kot edino moštvo formule 1 še vedno nima dirkačev za letošnjo sezono. Vodja obubožane ekipe Eddie Jordan išče dirkače, ki bi v moštvo prinesli kakšen sponzorski dolar ali evro, zato se še vedno odloča med številnimi kandidati. Kljub temu pa naj bi bil do 20. januarja znan vsaj en testni voznik, ki bo začel priprave na novo sezono, čeprav pri Jordanu poudarjajo, da ne bo nujno dobil tudi službe kot dirkač za sezono 2004. Med imeni, ki jih najpogosteje povezujejo z Jordanom, so Jos Vertappen, Alan McNish, Ralph Firman in Nick Heidfeld.

post-17-1074018095.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predstavila sta se tudi Toyota in Jaguar

Toyota TF 104 je zelo podobna lanskemu predhodniku ampak vseeno so zamenjani prav vsi deli. Predstavil pa se je tudi novi šef ekipe Mike Gascoyne: " Pri ekipi sem opazil pomankljivosti, predvsem med dirko. F1 zahteva hitre odločitve za katere bom skrbel jaz." Toyota bo v igri z obema dirkačema od lani, z Olivierjem Panisom in Christianom da Matto. Potihem upajo celo na kakšno zmago.

Več kot so dosegli lani, bi radi letos dosegli pri Jaguarju. Novi Cosworth R5 je nadaljevanje lanskega dirkalnika, vidnih novosti pa je še manj kot pri Toyoti. "Prilagoditi smo morali mnogo stvari, kajti omejujejo nas nova pravila, veliko je novega na nosu dirkalnika, novi sta stranici, zadaj pa predvsem hlajenje motorja in difuzor," je bil izčrpen Ben Agathangelou, glavni aerodinamik. MarkWebber ostaja prvo ime ekipe, pridružil pa se mu je šele 20-letni Avstrijec Christian Klien, ki je blestel v formuli 3 in še prej v formuli BMW, ki pa je s seboj prinesel tudi nekaj sponzorskega denarja, ki ga Jaguar seveda še kako potrebuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem bral na Eurosportu (nisem prepričan, da sem vse prav razumel), da so v EU sprejeli nek zakon, ki predpisuje, da ima v primeru smrtne nesreče na dirki F1, lokalna oblast pravico aretirat in zapret člane moštva. Ta zakon so že ratificirali v Španiji in Belgiji. Baje v moštvih že grozijo, da ne bodo več nastopali v Evropi.

Ne vem, ravno pozitivno za motošport to ni. Za noben šport. Recimo, da se pri smučanju negdo smrtno poškoduje, pa zaprejo njegovega trenerja, serviserja itd. Ok, če obstaja sum na sabotažo pri pripravi opreme, vendar bi težko iskal saboterje v lastni ekipi. To potem ne bi bil več šport ampak kriminal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Formula 1 grozi z bojkotom

Slabih sedem tednov pred začetkom nove sezone formule 1 so moštva zagrozila z bojkotom evropskih tekem.

Vzrok takšne napovedi je novi skupni evropski zaporni nalog, ki je v veljavo stopil 1. januarja v štirih državah Evropske unije, Španiji, Veliki Britaniji, Danski in Portugalski in ki omogoča izročanje osumljencev za kazniva dejanja med članicami EU. Pri formuli 1 bi to lahko pomenilo, da bi v primeru nesreče ali smrti dirkača lahko aretirali predstavnike moštva. Zato je predsednik mednarodne avtomobilistične zveze (FIA) Max Mosley zaprosil nacionalne avtomobilske zveze, naj se v svojih državah zavzamejo za to, da bi ta šport izvzeli iz novega naloga.

"Zadeva je resna in FIA bo nadaljevala pogovore z vladami članic EU ter evropske komisije, da bi težave rešili," je napovedal Mosley. Kot primer FIA navaja smrt Ayrtona Senne leta 1994 v Imoli, ko je italijansko tožilstvo proti konstruktorju dirkalnika Adrianu Neweyju in direktorju moštva Patricku Headu sprožilo postopek zaradi suma umora. Vodje moštev se zdaj bojijo, da bi po novi zakonodaji lahko lokalne oblasti v primeru podobne nesreče takoj aretirale člane moštva in jih pridržale do sojenja. Zato zahtevajo, da bi tekmovali samo v državah, ki bodo za formulo 1 uradno potrdile izjemo v omenjenem nalogu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferrari pripravljen na izzive Maranello | 26.1.2004 | STA

Italijansko moštvo formule 1 je na dvorišču domače delavnice v Maranellu predstavilo dirkalnik za leto 2004.

Šestkratni svetovni prvak in prvi voznik italijanskega moštva Nemec Michael Schumacher je ob tem glasno dejal: "Vsi skupaj smo pripravljeni na nove izzive v bližnji sezoni."

Približno 800 povabljenih gostov na novem dirkalniku ni opazilo radikalnih sprememb. Točno ob 11. uri in sedem minut so Schumacher in njegova moštvena kolega Rubens Barrichello ter Luca Badoer potegnili rdečo rjuho z bolida F 2004. Letošnji dirkalnik je dodelan model lanskega. "Nepoznavalsko oko vsekakor težko prepozna razlike glede na lanski model. Ampak sam poznam spremembe in sem z njimi zelo zadovoljen," je dejal Schumacher. "Kamen modrosti ne obstaja več. Napredek zato leži v podrobnostih," je še dodal svetovni prvak.

Za razliko od dirkalnika moštva Williams-BMW, Ferrari ni pokazal drastičnih sprememb pri dizajnu dirkalnika. Vsekakor pa je bila večina sestavnih delov na novo razvitih. "Dirkalnika nismo drastično spreminjali, ampak že tako dober koncept le optimizirali," je dejal oblikovalec Rory Byrne. Vse spremembe izhajajo iz spremenjenega pravilnika: en motor mora vzdržati ves teden, avtomatski menjalniki in avtomatika pri startu niso več dovoljeni. Po pravilniku je zadnje krilce zdaj razdeljeno v dve in ne več v tri krila, nekaj večji pa je še pokrov motorja.

Sicer pa so slabih šest tednov pred uvodno dirko sezone 7. marca vsi navzoči poudarili, kako težko bo letos spet osvojiti naslov konstruktorskega prvaka, kar je Ferrariju uspelo petkrat zapored. "Leto ne bo lahko. V konkurenci imamo največje svetovne avtomobilske proizvajalce," pa je ob tem poudaril predsednik Ferrarija Luca di Montezemolo. "Zavedamo se, da imamo močne konkurente. Dovolj imajo, da neprestano vozijo za nami," pa meni vodja moštva Jean Todt.

Medtem pa bi Schumacher, ki je v lanski sezoni osvojil rekordni šesti naslov prvaka, v letošnji sezoni znova postavil mejnike. V primeru, da bi še sedmič postal svetovni prvak, bo to že njegov peti zaporedni naslov v točkovanju voznikov. Njegov prijatelj in vodja ekipe Jean Todt je ob tem prepričan, da se bo 35-letni Nemec znova spustil v boj za najvišje mesto in bo pri tem dal vse od sebe: "Povem lahko, da je Michael izredno motiviran."

Montezemolo: Barrichello, Montoya in Raikkoenen najhujši tekmeci

Brazilec Rubens Barrichello, voznik BMW Williamsa Juan Pablo Montoya in voznik McLaren Mercedesa Kimi Raikoennen bodo po mnenju predsednika Ferrarija Luce di Montezemola najhujši tekmeci Nemca Michaela Schumacherja v boju za nov naslov svetovnega prvaka v kraljevski avtomobilistični disciplini. Italijan je ob tem izpostavil tudi možnost presenečenja, ki je po Montezemolu za formulo ena pričakovana vsako leto. V pogovoru za časnik Welt am Sonntag je Montezemolo izrazil prepričanje, da bo Scuderia spet osvojila dirkaški in konstruktorski naslov.

Montezemolo meni, da je med Schumacherjevimi nasprotniki najmočnejši Raikkoenen, ki je že lani močno ogrozil Nemca in se moral zadovoljiti z drugim mestom. "Zelo mlad je še, a je ob Barrichellu najboljši za Michaelom," o 24-letnem Fincu razmišlja Italijan. Pri Ferrariju ga budno spremljajo, a še ne pride v ožji izbor, saj ima z McLarnom veljavno pogodbo. "Seveda pa se oziramo naprej. On je mlad, mi smo mladi in načrtovati je treba dolgoročno," je ocenil Montezemolo, ki ima do leta 2006 sklenjeno pogodbo s Schumacherjem, Barrichellom in vodjem moštva Jeanom Todtom.

Montezemolo je že napovedal, da bo imel Schumacher, ki za Ferrari vozi že od leta 1996 in s tem dlje kot kdorkoli drug, v italijanskem bolidu mesto, dokler si bo to želel. "Če bo imel enako motivacijo in željo, bo enako hiter in dober. Zato ni razloga, da ne bi smel voziti. Vse je odvisno od njega, pa četudi bo star že 55 let." Seveda pa je to odločitev šestkratnega svetovnega prvaka.

Skoraj enako navdušen pa je Montezemolo nad Brazilcem Barrichellom. "V moštvu imamo dva potencialna svetovna prvaka. Rubens se je v zadnjih letih močno razvil kot dirkač in tudi kot osebnost."

Montezemolo pa se je ozrl tudi širše in vse prireditelje tekmovanj pozval, naj znižajo cene vstopnic, da bo obisk tekem večji in formula ena ne bo vabila ljudi le pred male zaslone. Po njegovem mora formula ena najprej ostati dirka za občinstvo na progi in šele v drugi fazi naj bi šlo za televizijske postaje. Prav zato morajo večjo vlogo dobiti tudi vozniki. Iz tega razloga nasprotuje različnim električnim pripomočkom v bolidih in pravilom, ki naj bi na izumetničen način naredila tekmovanje bolj zanimivo. "Prišli smo do točke, ko ne smemo več bistveno vplivati na dogodke med dirko. Vsi nadaljnji ukrepi bodo manipulirali šport."

post-17-1075143295.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj je šumi v Valenciji za montojo zaostal LE 126 tisočink sekunde.

P.S. In to s tastarim strojem. :OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

LP Bojč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!