Skoči na vsebino

Formula 1 2004


Jure007

Priporočene objave

Imola Day Two - Schumacher ups the heat

Any notions that Ferrari may not be the force they were this season were quickly dispelled on Wednesday when Michael Schumacher shattered the unofficial lap record at Imola. The world champion, testing at the wheel of the new F2004, outpaced his McLaren and Williams rivals by more than a second.

Schumacher was continuing with development work on the new car and, despite intermittent showers and temperatures of close to freezing, covered a total of 98 laps. The quickest of those was a 1m 19.664s, improving on his own lap record, set last year in an F2003-GA, by almost a second. The closest anyone else could get was a 1m 20.906, set by David Coulthard in the McLaren MP4-19.

Juan Pablo Montoya took over Williams’ programme in the FW26, the Colombian going third fastest after a total of 73 laps. He will continue work on Thursday to bring the BMW-powered squad’s final pre-season test to a close. Fourth slot went to Rubens Barrichello, the Brazilian carrying out Bridgestone tyre tests in an F2003-GA, ahead of the Toyotas of team mates Cristiano da Matta and Olivier Panis.

Unofficial Wednesday times from Imola:

1. Michael Schumacher, Ferrari (Bridgestone), 1:19.664 :yea2: :yea2:

2. David Coulthard, McLaren (Michelin), 1:20.906

3. Juan Pablo Montoya, Williams (Michelin), 1:21.044

4. Rubens Barrichello, Ferrari (Bridgestone), 1:21.235

5. Cristiano da Matta, Toyota (Michelin), 1:22.158

6. Olivier Panis, Toyota (Michelin), 1:24.340

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej bomo čez 10 dni vidl pa utišal še zadne antitardeče!!! :P :OK:

DEJMO FERRARI!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Začenja se nova sezona formule 1

Sezona formule 1 je znova pred vrati. Elitni avtomobilistični šport se bo po tradiciji predstavil s prvo dirko v Avstraliji. V letošnji sezoni čaka dirkače 18 dirk, med njimi dve na povsem novih prizoriščih, in nekaj pomembnih sprememb pravil.

Med elito je precej novih in neznanih imen, toda tisti, ki bodo odločali o vrhu, ostajajo isti. Michael Schumacher bo poskušal priti do novih rekordov, potem ko je že lani postavil mejnik s šestim naslovom svetovnega prvaka, tekmeci v ostalih moštvih najboljše četverice pa nikakor ne bodo stali križem rok.

Bo Schumacherju uspelo še sedmič osvojiti naslov svetovnega prvaka?

Michael Schumacher je še vedno tisti, ki ga bodo vsi lovili. Toda po napovedih pred sezono je jasno, da bodo tako njegov moštveni kolega Rubens Barrichello kot dirkači ostalih treh moštev velike četverice, McLaren-Mercedesa, BMW-Williamsa in Renaulta, storili vse, da šestkratni svetovni prvak ne bo postal tudi sedemkratni. "Veselim se že, da se bo končno začelo. Vsak od dirkačev v najboljših moštvih je zelo dober. Težko je govoriti o imenih, za to bo čas kasneje. Normalno pa je, da je zame vsako leto težje. Prepričan pa sem, da bo Ferrari še vedno imel besedo pri odločanju o prvaku," meni 35-letni Schumacher. Motivacije 70-kratnemu zmagovalcu dirk za veliko nagrado tudi v njegovi 14. sezoni ne bo zmanjkalo.

Koliko možnosti ima Ralf Schumacher z Williams BMW-jem?

Med tistimi, ki ga bodo skušali spraviti s prestola, bo tudi njegov brat Ralf Schumacher ter drugi Williamsov voznik Juan Pablo Montoya. Slednjega bo zanimivo spremljati tudi zato, ker je za leto 2005 že podpisal pogodbo z McLarnom. Kljub temu pa v boju za naslov ne bo popuščal: "Če se mi bo ponudila priložnost, jo bom seveda izkoristil". Za ekipo McLarna bosta letos še tekmovala Finec Kimi Raikkoenen, lani do zadnje dirke v igri za naslov, ter Škot David Coulthard. Še nevarnejši kot lani pa naj bi bil francoski Renualt z mladim talentom Špancem Fernandom Alonsom in Jarnom Trullijem. Letos je na seznamu novost proga v Bahrainu in na Kitajskem.

"Tokrat bo Kimi osvojil naslov," stavi Veliki šef formule 1 Bernie Ecclestone na "ledenega Finca". Nekdanji svetovni prvak Avstrijec Niki Lauda pa meni, da imajo najboljše karte štirje dirkači iz angleško - nemških ekip, tudi zato, ker naj bi pnevmatike francoskega Michelina še vedno zagotavljale precejšnjo prednost pred Bridgestonovimi, pri katerih ostaja Ferrari. Odločen, da stopi iz sence svojega velikega brata, je tudi Ralf Schumacher: "Izgovorov ne bo več. Čas je, da osvojimo naslov."

Na drugi strani je v moštvih srednjega in spodnjega razreda nekaj novih dirkačev, nekaj takšnih, ki so si sedež kupili s sponzorskim denarjem - Madžara Zsolta Baumgartnerja bo po lanskih dveh dirkah tokrat celoletno sodelovanje pri obubožanem, a še vedno prisotnem Minardiju stalo zajetnih osem milijonov dolarjev -, ali pa takšnih, ki so pripravljeni dirkati tudi zastonj, kot Nick Heidfeld v Jordanu, samo da bi ostali v formuli 1. Popolni novinci so Avstrijec Christian Klien pri Jaguarju ter Italijana Gianmaria Bruni pri Minardiju in Giorgio Pantano pri Jordanu. Veteran Olivier Panis je s 37 leti najstarejši član karavane formule 1, povprečna starost udeležencev letošnjega cirkusa formule 1 pa je nekaj čez 27 let.

Letos spet vrsta novosti

Za vse, tako tiste, ki si želijo na vrh, kot druge, ki realnih možnosti za kaj takšnega nimajo, pa bodo enake novosti v formuli 1. Kvalifikacije bodo samo še v soboto, v poldrugi uri bodo morali vozniki opraviti po dva poskusa hitrih krogov.

Najpomembnejša sprememba, s katero je mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) želela predvsem zmanjšati vrtoglave stroške razvoja in proizvodnje motorjev, pa zadeva pogonske stroje. Ti bodo sedaj morali zdržati celoten dirkaški konec tedna, kar pomeni, da bo vsak motor, vgrajen v zadek bolida, moral zdržati 900 kilometrov in biti pri tem še konkurenčen prav ob koncu svoje delovne dobe.

"Navitih" motorjev, čez katere so inženirji po kvalifikacijah ali pa 300 kilometrih dirke naredili križ in tako zapravili 300.000 evrov in 80 delovnih ur, je torej konec. "Vse se bo spremenilo. S pravilom enega motorja bo vzdržljivost zelo pridobila na pomenu," se pomembnosti sprememb zaveda BMW-jev inženir Mario Thiessen

Pri Williamsu so sicer presenetili tudi z novim dirkalnikom FW 26, ki ima revolucionaren kratek nos z dvojno povezavo s sprednjim krilcem. Poleg tega bodo dirkači za volanom spet morali nekoliko več delati sami, kajti od letos ni več dovoljena startna avtomatika, tako da bo potrebnega nekaj več občutka s sklopko, pa tudi menjalniki ne smejo biti več povsem avtomatski. Če kateri od motorjev ne bo sprejel prilagoditve novim pravilom in bo odpovedal še pred nedeljsko dirko, ga bo ekipa sicer lahko zamenjala, kar pa bo dirkača stalo deset mest v startni razvrstitvi.

Formula se umika iz Evrope

Ecclestone ves dirkaški cirkus zaradi prepovedi oglaševanja tobačnih izdelkov in tudi zaradi groženj z morebitnimi pravnimi ukrepi ob nesrečah počasi seli iz Evrope v Azijo in na Daljni Vzhod.

Sezona, z 18 dirkami obsežna kot še nikoli, se bo začela z zdaj že klasično preizkušnjo na dirkališču Albert Park v Melbournu. Po selitvi v Malezijo bo dirkače 4. aprila pričakala prva novost, preizkušnja v Bahrajnu na povsem novi stezi v Manami. San Marino je prva evropska dirka, sledita Barcelona in poslastica v Monte Carlu, nato VN Evrope na Nuerburgringu.

Karavana formule 1 se bo 13. junija preselila čez lužo, najprej v Montreal, nato še v ameriški Indianapolis, nato sledi drugi del evropske turneje: Francija, Velika Britanija, Nemčija, Madžarska, Belgija in Italija, 26. septembra bo na dirkališču v kitajskem Šanghaju druga premiera letošnje sezone, finale pa bo v japonski Suzuki in z zadnjo dirko v Braziliji. V koledarju je ostala Kanada, ki jo je rešila sprememba sicer stroge protitobačne zakonodaje, vrača se klasika v belgijskem Spa Francorchampsu, kjer so prav tako morali prilagoditi nekaj zakonov, da se bodo dirkači spet lahko podili v slavni ovinek Eau Rouge, prvič po letu 1996 pa so brez preizkušnje elitnega razreda ostali Avstrijci.

Spored dirk SP formule 1 2004

07.03. Avstralija (država) Melbourne (dirkališče) 58/5,303 (št. krogov/dolžina km) 307,574 (skupna dolžina km)

21.03. Malezija Sepang 56/5,543 - 310,408

04.04. Bahrajn Bahrajn 57/5,417 - 308,769

25.04. San Marino Imola 62/4,933 - 305,609

09.05. Španija Barcelona 66/4,627 - 305,256

23.05. Monako Monte Carlo 78/3,340 - 260,520

30.05. Evropa Nuerburgring 60/5,148 - 308,863

13.06. Kanada Montreal 70/4,361 - 305,270

20.06. ZDA Indianapolis 73/4,192 - 306,016

04.07. Francija Magny-Cours 70/4,411 - 308,586

11.07. V. Britanija Silverstone 60/5,141 - 308,355

25.07. Nemčija Hockenheim 67/4,574 - 306,458

15.08. Madžarska Budimpešta 70/4,381 - 306,663

29.08. Belgija Spa-Francorchamps 44/6,973 - 306,812

12.09. Italija Monza 53/5,793 - 306,720

26.09. Kitajska Šanghaj 56/5,451 - 305,256

10.10. Japonska Suzuka 53/5,807 - 307,573

24.10. Brazilija Sao Paulo 71/4,309 - 305,909

post-17-1078419466.jpg

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:) Letošnja sezona se nam obeta zelo zanimiva, sodeč po preplavljenih člankih v revijah. Kakor je dejal Ališič, zdaj napovedovati kdo bo najboljši je prehitro oz. nesmiselno. :cry:

:OK: Sam sem prepričan, da Michael Schumaher vse kakor bo na vrhu. Fant je na vrhu že 10 let, zakaj ne bi bil tudi letos :OK:

:yea1: Komaj čakam MELBOURNE :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:unsure: V Melbournu je že počilo, tako nekako so označili POP-ovi novinarji :unsure:

In zakaj gre : na tiskovni konferenci, na kateri je bil Kolumbijec Jaun Pablo Montoya. Dva avstralska novinarja sta Montoyi zastavila, baje nekakšna čudna vprašanja. In ko je ta hotel odgovoriti oz. je že odgovarjal na vprašanje sta novinarja začela klepetati po mobilcu. Montoya je takoj zapustil tiskovno konferenco.

:angry: Kultura pa taka ( NOVINARSKA ) :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:angry: Kultura pa taka ( NOVINARSKA ) :angry:

Sicer je on zame totalni kreten ampak dam mu 100% prav,da je odšel s konference :wacko: Sicer pa naj bi novinarjeva mama klicala, če bi Montoya hotel z njo špilat golf

:ph34r:

LP by gebre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo sezona taka, kot časi na prvem treningu, potem zna zadeva biti zeloooooo dolgočasna..... poglejte zaostanke za Ferrarijem

1. M.SCHUMACHER Ferrari B 1'25"127 224.263 km/h

2. BARRICHELLO Ferrari B 1'25"361 +0'00"234

3. TRULLI Renault Renault M 1'27"025 +0'01"898

4. ALONSO Renault Renault M 1'27"359 +0'02"232

5. R.SCHUMACHER Williams BMW M 1'27"675 +0'02"548

6. BUTTON BAR Honda M 1'27"867 +0'02"740

7. MONTOYA Williams BMW M 1'27"919 +0'02"792

8. DAVIDSON BAR Honda M 1'27"921 +0'02"794

9. WEBBER Jaguar Cosworth M 1'28"089 +0'02"962

10. RAIKKONEN McLaren Mercedes M 1'28"233 +0'03"106

11. ZONTA Toyota Toyota M 1'28"240 +0'03"113

12. SATO BAR Honda M 1'28"874 +0'03"747

13. PANIS Toyota Toyota M 1'28"955 +0'03"828

14. FISICHELLA Sauber Petronas B 1'29"120 +0'03"993

15. DAMATTA Toyota Toyota M 1'29"169 +0'04"042

16. WIRDHEIM Jaguar Cosworth M 1'30"033 +0'04"906

17. PANTANO Jordan Ford B 1'30"100 +0'04"973

18. HEIDFELD Jordan Ford B 1'30"363 +0'05"236

19. GLOCK Jordan Ford B 1'31"626 +0'06"499

20. KLIEN Jaguar Cosworth M 1'32"859 +0'07"732

21. BRUNI Minardi Cosworth B 1'33"236 +0'08"109

22. BAUMGARTNER Minardi Cosworth B 1'33"420 +0'08"293

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spet so rdeči zamašili usta marsikomu!!!!!!!!! :xx: :xx: :xx: :xx: :xx:

TO MI DELI!!!!!!!!

:notworthy: :notworthy: :yea2: :OK: :OK: :yea2: :yea2: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :kva2: :kva2: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so podatki ki niso vedno realni. Počakajmo na konec tedna.

Tudi rizik je velik z novo taktiko enega vozila čez vikend.

Nastavitve, ki jih še morajo naredit, bodo tudi svoje odločale.

Pa vreme, gume, pa pa

papa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so podatki ki niso vedno realni. Počakajmo na konec tedna.

Tudi rizik je velik z novo taktiko enega vozila čez vikend.

Nastavitve, ki jih še morajo naredit, bodo tudi svoje odločale.

Pa vreme, gume, pa pa

papa

Homar se čist strinjam s tabo!!

Ti podatki res niso realni, potrebno je upoštevati več dejavnikov,

predvsem pa:

FERRARI JE VELIKO HITREJŠI

:OK: :OK: :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nedeljske popoldneve bom spet prespal...

iiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :doze:

iiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiii :doze:

iiiiiiIIIIIIIIIiiiiiiiiii :zzz:

:zzz: :zzz: :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče se ti bo pa dalo prit do PC

in tle gor mal klikat, nekateri pa bomo :beer1:

in navijali aaaaaaaaauuuuuuuuuuuiiiiiiiiiiiiiii

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ferrarija najhitreje začela sezono

Nemec Michael Schumacher (Ferrari) je najbolje začel novo sezono svetovnega prvenstva formule 1.

Na prvi dirki v avstralskem Melbournu je bil najhitrejši na petkovih treningih, uspeh moštva iz Maranella pa je dopolnil Brazilec Rubens Barrichello. Tretji čas je dosegel Italijan Jarno Trulli (Renault), četrtega pa Britanec Jenson Button (BAR Honda). Kvalifikacije za prvo letošnjo dirko bodo na sporedu šele v soboto, kar je ena od novosti v sezoni 2004.

Nekoliko razočarani so bili pri Ferrarijevih velikih tekmecih, saj sta Williamsova voznika Ralf Schumacher in Juan Pablo Montoya dosegla šesti in sedmi čas, McLarnova David Coulthard in Kimi Raikkoenen pa osmega in desetega.

Schumacher je popravil prejšnji rekord, ki ga je pred dvemi leti postavil Rubbens Barrichello za več kot sekundo :yea2: :yea2: :yea2:

post-17-1078502339.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Še malo pogled dosedanjih prvakov. Le komu se bo na lestvico večnih, uspelo uvrstiti letos? Bo M. Schumacher postavil še en mejnik? Se bo na lestvici zapisalo novo ime? Izvedeli bomo na koncu leta.

Prvaki v formuli ena od leta 1987:

2003: M. SCHUMACHER Ferrari

2002: M. SCHUMACHER Ferrari

2001: M. SCHUMACHER Ferrari

2000: M. SCHUMACHER Ferrari

1999: M. HÄKKINEN Mclaren

1998: M. HÄKKINEN Mclaren

1997: J. VILLENEUVE Williams

1996: D. HILL Williams

1995: M. SCHUMACHER Benetton

1994: M. SCHUMACHER Benetton

1993: A. PROST Williams

1992: N. MANSELL Williams

1991: A. SENNA McLaren

1990: A. SENNA McLaren

1989: A. PROST McLaren

1988: A. SENNA McLaren

1987: N. PIQUET Williams

Popravljeno . Popravil Jure007
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

FERRARIJU PRVA VRSTA V AVSTRALIJI

Polom McLarna

Ferrari tudi v letu 2004 nadaljuje prevlado preteklih let. Na prvi dirki sezone bo v Avstraliji M. Schumacher štartal pred Barrichellom.

Poskočni konjiček je še četrtič zapored štartno vrsto prve dirke sezone obarval v rdečo barvo. Šestkratni svetovni prvak bo s prvega mesta štartal 56. v karieri. Za zadnji večji neosvojeni rekord potrebuje Nemec še devet pole positionov, da ujame legendarnega Brazilca Airtona Senno.

V drugi vrsti bosta štartala Kolumbijec Juan Pablo Montoya v Williamsu in presenetljivo hitri Britanec Jenson Button v Baru. Oba voznika sta imela enak čas, Montoya pa bo štartal z boljšega mesta, ker je v prvem kvalifikacijskem treningu dosegel boljši čas.

Razočarala sta oba voznika Mclarna. Deseto mesto Kimija Räikkönena in 12. Davida Coultharda je precej manj, kot so si obetali srebrni. A lani na njih ni nihče računal, dirka pa se je končala z zmago Coultharda in tretjim mestom Räikkönena ...

Izidi kvalifikacij/štartna mesta:

1. M. SCHUMACHER Ferrari 1:24,408

2. R. BARRICHELLO Ferrari + 0,074

3. J.-P. MONTOYA Williams 0,590

4. J. BUTTON BAR 0,590

5. F. ALONSO Renault 1,291

6. M. WEBBER Jaguar 1,397

7. T. SATO BAR 1,443

8. R. SCHUMACHER Williams 1,517

9. J. TRULLI Renault 1,882

10. K. RÄIKKÖNEN McLaren 1,889

11. F. MASSA Sauber 2,657

12. D. COULTHARD McLaren 2,886

13. C. DA MATTA Toyota 3,415

14. G. FISICHELLA Sauber 3,437

15. N. HEIDFELD Jordan 3,770

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rezultati ki smo jih seveda vsi pričakovali(in upali)....... :OK: :OK: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!