FLY Objavljeno Januar 17, 2004 Opozori Objavljeno Januar 17, 2004 Imel sem ene in druge.Kdor ne zna voziti z relativno nizkimi obrati je bolje da pozabi na dizel.Če je v segmentu osebnih vozil veliko dilem za benz ali dizel,pa mislim da bi vsi terenci večji od recimo samuraja ali nive morali biti dizli.Pri kombijih in kamperjih so bencinarji bolj izjema,medtem ko so traktorji in kamioni že zdavnaj odpisali bencin.Pri majhnih avtomobilih mi dizel nekako ne diši.predvsem pa sem v dvomih pri navitih dizlih z majhno kubaturo.Nekoč je veljalo da ima dizel nekajkrat večjo življensko dobo od bencinarja,danes pa mislim da temu ni več tako.Žena bi morala imeti Cliota 1.2 benz,jaz Cliota 2.0 16V benz ,oba skupaj Range roverja TD...dejansko pa ima ona eskorta jaz 405-oba benz...LP FLY
pajek Objavljeno Januar 18, 2004 Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 Mislim da se pri večjih avtomobilih splača diesel , ker je pri porabi goriva večja razlika , medtem ko je ta razlika pri manjših minimalna.
curi Objavljeno Januar 18, 2004 Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 Živjo.BONO,napisal si ,da dizel v višjih obratih več popije-to drži-in se približa porabi bencinca-to ne bo držalo,če teraš bencinca se pa kar vrtinec naredi v tanku,poraba močno naraste,beri teste avtov,RESNICA je če oba teraš poraba naraste,ampak pri bencincu je sigurno večja,LP curi
Zok Objavljeno Januar 18, 2004 Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 Žena bi morala imeti Cliota 1.2 benz,jaz Cliota 2.0 16V benz ...egoist... :P :lol1: :D je bral kdo decembrski izvod AutoTuning-a? not je track test Beetla RSI 1.9 TDI, tunan na 221 HP @ 3900 rpm in 511 Nm @ 3000 RPM - vidi se, da so dizli naredili res gromozanski napredek v primerjavi s tistimi izpred petnajstih ali dvajsetih let. pri navoru pa sploh ni vec primerjave z bencinarji. :blink: res pa je, da gre za racing masino, ki ima porabo kar 18 litrov biodizla (seveda pri konstantni dirkaski voznji - pomeni, da bi se jo v normalnem prometu dalo znizat na kakih 10, sam se vedno obstaja vprasanje zivljenjske dobe masine pri taki navitosti). .)
Brrrm Objavljeno Januar 18, 2004 Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 torej zakaj folk kupuje diselske motorje in s tem misli da so cenejši ker naj bi bili bolj varčnejši in naj bi koštal disel manj kot bencin..... Zato, ker je bila takrat, ko sem kupoval dieselski avto, politika proizvajalca takšna, da je bil dieselski stroj celo nekoliko cenejši od bencinskega.
RAN Objavljeno Januar 18, 2004 Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 Do nedavnega vozil OCTAVIO COMBI TURBO. Moč : 150 KS Navdušen, predvsem ker se mi ni bilo potrebno pustiti buzerirati raznim prenapetežem in sem v mnogih primerih lahko kako naj vozim in kako naj prehitevam odločal jaz ne pa kak prenapetež, ki mi vozi na tablici in me buzerira. Torej vse najboljše. Vendar, problem ker je bila povprečna poraba 9,6 l/100 km. Odločil sem da kupim nov avto in nekje za iste denarje (4,4 milj,SIT) kot OCTAVIA TURBO sem vzel isto COMBI vendar diesel 110 KS. Poraba 5,6 l/100 km. Stil vožnje sem lahko ohranil, ker ima izreden moment in se mi zdi, da je le za odtenek manj živahna, v določenih intervalih pa celo močnejša in poskočnejša. Torej, glede na ceno diesel goriva ter na omenjeno porabo sem za iste denarje dobil enako vozilo, ki me pri gorivu košta 1/2 manj. Avtomobil jemljem kot vozilo, ki me naj na čimbolj racionalen način prepelje iz točke A v B vsa ostala jajca da naj sosedje dol padajo ipd me pa ne zanimajo.
Thundercat Objavljeno Januar 18, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 lepo....dosti mnenj ste nanizali....pri nas je tako da delamo z avtom letno 20k km in se v večini vozimo na majhne relacije...torej diesel odpade...avto pa itak menjamo na 2 leti tako da mislim da bo pri nas še vedno bencin tankan...govorim za majhne avte z nisko kubaturo....
curi Objavljeno Januar 18, 2004 Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 Živjo,TC,ja v dveh letih pa se ne splača,ali pa, če pomisliš,da menjaš avto 5x,je skupaj 10let,treba razmislit,LP Curi :hmm:
RoadKill Objavljeno Januar 18, 2004 Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 (popravljeno) Hja primerjava Clia dizl in bencin je kr na mestu: Vse je pomoje odvisno za kaj se avto uporablja. Po moje Clijo ni glih langštreker in 15 do 20 TKm letno ni enostavno narediti. Če upoštevamo, da se s takšnimi avtomobili (tudi corsa, punto, 206, ... ) vozimo bolj v mestih na kratke relacije in motor (dostikrat hladen) velikokrat zaženemo in ugasnemo, sem proti dizlu. Primer: Vožnja od doma do službe (cca 5 km), avto se dobro niti ne ogreje, ga ohladimo za 8 in več ur, potem pa relacijo ponovime.... Pomoje to ni dobro. Da ne omenim nič kaj lep glas hladnih dizlov. No pri večjih avtih je pa zgodba drugačna (čeprav mašina glih tako grdo ruži). Ampak avtu ki tehta skor 1,5 tone to celo upravičim, kre pač res precej manj popije. Imamo pa doma tako dizla kot bencina (passat 1.9tdi in corsa 1.216v) eden za dolge relacije drugi za v mesto. Mi je pač en drek, če se mi kolegi hvalijo kako jim klijo 1.5, 80km žre samo 4,5l/100km, meni pa corsa 6-6,5l/100km, a laufa precej lepše od clia, ..... no pa aj si ne kumujemo avta zato da bi šparal...., če bi to hotel, bi hodil peš(kolo).... Na kratko: Večji avto diesel DA, manjši NE (za golf razred težko rečem... ) .... moje mnenje lp, Popravljeno Januar 18, 2004. Popravil RoadKill
italjet maniac Objavljeno Januar 18, 2004 Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 (popravljeno) Lahko mi recete da sem staro modn ampak dizla nikoli, prisegam na bencince!!! Ker z 1.6L 90KM fordom escordom karavan ki ima 260.000Km ( :o ) smo nesli najvec 2 leti staro octavio kombi 1.9L tdi 110KM. To je dejsto ki govori samo zase! Popravljeno Januar 18, 2004. Popravil italjet maniac
Thundercat Objavljeno Januar 18, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 Kam pa ste jo nesli? :devil: v bližnji graben.... :lol1: sej jst sem hotu slišat zgolj ekonoimsko stran odločitve....ker po izračunih mi ni neslo....je pa res tista razlika med malimi avti in med večjimi....
elbarto Objavljeno Januar 18, 2004 Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 Kaj tole pomeni? Da ti nečesa ne veš...hmmm :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :hmm: :hmm:
SiR Objavljeno Januar 18, 2004 Opozori Objavljeno Januar 18, 2004 Da ti nečesa ne veš...hmmm :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :hmm: :hmm: uf, kolk je tega, kar jaz ne vem ... ogromno.
viking Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 No pa še moja izkušnja: Prej imel Renault Twingo1.2 (4leta, naredil 200 000km) poraba povprečno 6.0 l,brez klime in servisni interval na 15 000km zdaj Renault Clio 1.5dci 65KM (star 1.5let 80.000km) povprečna poraba 4.1 l :OK: s klimo :yea2: in servisni interval na 30 000km Če potegnem črto: NIKOLI VEČ BENCINARJA B)
hotschko Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 avto pa itak menjamo na 2 leti tako da mislim da bo pri nas še vedno bencin tankan... TC ... najbolj NEekonomično je menjavat avto na dve leti ... sploh če vsakič kupiš novega ... v prvih dveh letih izgubiš daaaaleč največ vrednosti avtomobila, ki je prav tako strošek kot gorivo in servis ... :o B) Po moje Clijo ni glih langštreker in 15 do 20 TKm letno ni enostavno narediti. tale je pa bosa ... če ne rabiš prevažat 21" monitorjev in otroških vozičkov, je Clio ali pa R5 ravno tako dober za veliko kilometrov kot kateri večji avto ... B)
cyc Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 Hotschko - kdaj pa je najbolj ekonomicno menjati avto? Verjetno je eno obdobje v katerem dobis nazaj se dobrsnji del vrednosti novega avta - ce cakas predolgo dobis nazaj zanemarljiv delez in ob novem nakupu avta placas na novo prakticno celotno vrednost novega avta?
SiR Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 Hotschko - kdaj pa je najbolj ekonomicno menjati avto? Verjetno je eno obdobje v katerem dobis nazaj se dobrsnji del vrednosti novega avta - ce cakas predolgo dobis nazaj zanemarljiv delez in ob novem nakupu avta placas na novo prakticno celotno vrednost novega avta? jah zračunaj si - padanje vrednosti novega z leti, rast stroškov servisiranja, seveda prištej porabo in svoje osebne želje in potrebe, pa dodaj v račun še faktor "trendovski avto", ... prideš na zaključek, da če bi bil lizing nekoliko cenejši, kot je denimo v tujini, bi se že skor splačalo zmer imet operativni lizing, kjer lahko vsako leto ali 2 menjaš avto ... :D
cyc Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 Oh gorivo lahko pri tej primerjavi mirno izpustim, ker bi novi avtu tudi kuril gorivo :) Edino seveda ce bi hotel upostevati tisto nekaj prihranka v primeru dizla, ampak taka razlika to spet ni ... No ja, morda tretjina do cetrtina cene goriva v tem obdobju ... <_< Bolj zanimivo bi bilo poznati predvidene vrednosti cez leta ...
SiR Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 Oh gorivo lahko pri tej primerjavi mirno izpustim, ker bi novi avtu tudi kuril gorivo :) Edino seveda ce bi hotel upostevati tisto nekaj prihranka v primeru dizla, ampak taka razlika to spet ni ... No ja, morda tretjina do cetrtina cene goriva v tem obdobju ... <_< Bolj zanimivo bi bilo poznati predvidene vrednosti cez leta ... predvidene vrednosti najdeš v sistemu Eurotax. drgač pa cirka 15 procentov prvo leto, pa drugo leto 10 procentov in vsako naslednje cirka 10 procentov. poleg tega pr iavtu ni nekih krivulj in racionalnosti - kar ti je všeč, si kupiš, tdu če ne rabiš ... vsaj tko dela večina. pol že najdeš izgovor, da nucaš tist, kar si kupu, al pa da je tisto racionalno.
cyc Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 Imas prav ... sam pri sebi opravicis racionalnost nakupa :D Nove 3mio da bos sparal z gorivom recimo :lol1: Ce je 15-10-10-... res potem morda menjava na dve-tri leta ni tako neumna zadeva, dve leti je cas ko imas garancijo ... Splaca v dobesednem pomenu besede se pa itak nic ne ;)
SiR Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 Imas prav ... sam pri sebi opravicis racionalnost nakupa :D Nove 3mio da bos sparal z gorivom recimo :lol1: Ce je 15-10-10-... res potem morda menjava na dve-tri leta ni tako neumna zadeva, dve leti je cas ko imas garancijo ... Splaca v dobesednem pomenu besede se pa itak nic ne ;) ne ,v prvih 2-3 letih zgubiš največ. Če si vsaj malo racionalen, potem kupiš raje 2 leti star rabljen avto kot pa novcatega za max. price. Tud tazadnje ekonomsko budalo ve, da je na 2-3 leta prodajat nesmisel ... pa še kr se to dogaja ... tud pr men :P
cyc Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 Ja, ja, financno ze - mislil sem zaradi veljavne garancije, lahko si miren da nekih velikih pizdarij ne bo za placevat ...
Thundercat Objavljeno Januar 19, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 TC ... najbolj NEekonomično je menjavat avto na dve leti ... sploh če vsakič kupiš novega ... v prvih dveh letih izgubiš daaaaleč največ vrednosti avtomobila, ki je prav tako strošek kot gorivo in servis ... ni res...poglej našo izkušnjo....novega cliota smo kupil leta 2002 in sicer letnik 2001...za njega smo v tolarjih s popustom dali 1.750.000...takrat je bil tak avto po ceniku 2.000.000.....14. januarja letos smo avto prodali za 1.600.000...cena novega avta takega pa je po novem ceniku 2.178.000....reno se je pač podražil in če gledaš zgolj tolarsko cena za katero smo mi plačali in potem prodali avto pomeni da smo za 150.000 sit manj prodali avto po dveh letih.....ker je cena narasla...to je zgolj TOLARSKA nakupna in prodajna cena.....všteto v to ni en servis pri 30k km ki je bil 23k sit in pa povprečna poraba 5 l/100 km za 30k km, pa gume protektor(m+s) za 20k vse štiri....mislim da drugih stroškov ni bilo.... in zdej smo kupli clio s ceno 2.250.000 s popustom...danes pa znaša cena za tak avto okrog 2.700.000.....ker se je reno z novim letom podražil za 10% in 1. maja gre še vsaj za 10% gor....torej.... :hmm:
SiR Objavljeno Januar 19, 2004 Opozori Objavljeno Januar 19, 2004 je pač podražil in če gledaš zgolj tolarsko cena za katero smo mi plačali in potem prodali avto pomeni da smo za 150.000 sit manj prodali avto po dveh letih.....ker je cena narasla...to je zgolj TOLARSKA nakupna in prodajna cena..... v tolarsko nakupno in prodajno vštej še cirka 4-5 % inflacije ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se