Skoči na vsebino

Dizelski ali bencinar?


Thundercat

Priporočene objave

Če bomo doma opustili živinorejo, bom šli mogoče na repico in pridelovali biodozel in bom si dal vozilo predelat.

od 1999-2000 dalje kar nekaj proizvajalcev dizel masin ze dovoli uporabo bio-dizla brez kakrsnekoli predelave (v okolici graza imamo kar nekaj taksnih bio-dizel crpalk). za VW in mercedes vem (posamezni modeli), citroen tudi nekaj modelov vendar sele od 2001/2 dalje. priporocljivo je, da se prej pozanimas kako in kaj je s tvojim modelom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Curi od 60 do 120 in od 80 do 150 se meri prožnost mašine. Valjda, da je tukaj zmagal disel, saj ima 500 Nm navora, bencinar pa "le" 300.

Od 0 do 100 je pa bencinar hitrejši. Diesla pa avtor graja, še posebno kombinacijo dieselske mašine z avtomatskim menjalnikom, kateri "zaostja".

Tadej

Podatek o prožnosti meni osebno pove veliko o vsakdanji uporabnosti avtomobila. In testi z strogo športnimi kriteriji se mi zdijo nesmiselni oziroma neuporabni. Kdo pa se dandanes ob vsakodnevni vožnji v službo prelevi v Schumacherja na potenco?

Podatek, da BMW forsira diesle je neumnost. V seriji 5 so v ponudbi štirje bencinski in en diesel motor. Več ponujajo, večjo izbiro imajo kupci. Vsak pa si bo izbral avto oziroma motor kakor komu osebno odgovarja.

lp DTW

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..hm...fantje se eno dopolnilo bi mu glede TDI... VW TDI 90 KM! ima se vedno standardno bosch pumpo, močnejši VW TDI motorji pa imajo potem tako imenovani pumpa-šoba sistem...

..sam tok...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..hm...fantje se eno dopolnilo bi mu glede TDI... VW TDI 90 KM! ima se vedno standardno bosch pumpo, močnejši VW TDI motorji pa imajo potem tako imenovani pumpa-šoba sistem...

..sam tok...

... pa ta stara 110KM ma tud sam pumpo...

je pa še neki: pr ta novem sistemu je treba fejst pazt, da furaš zlo kakovostno nafto - pr ns ni problem, pa na zahodu, ja pa problem lahko že pri bratih :BUA: hrvatih; zato TDI-je (pumpa-šoba) doma tankejte na tazadni pumpi, poj pa čez mejo...

p.s. baje imajo nafto v k...., info porsche slovenija - neuradno

Popravljeno . Popravil flero
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW-ju dizel ne paše. Se pa strinjam, da so BMW dizel agregati tehnično dovršene mašince. Sem imel že težave pred leti z podhladitvijo goriva v instalaciji z dizel gorivom. Kljub temu pa primerjam ženin bencinar z mojim dizlom - ceneje se vozim in ostajam pri dizlu na štirih kolesih. Kaj pa dvokolesnik - a je kdo že slišal - videl za dizla ? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BMW-ju dizel ne paše. Se pa strinjam, da so BMW dizel agregati tehnično dovršene mašince. Sem imel že težave pred leti z podhladitvijo goriva v instalaciji z dizel gorivom. Kljub temu pa primerjam ženin bencinar z mojim dizlom - ceneje se vozim in ostajam pri dizlu na štirih kolesih. Kaj pa dvokolesnik - a je kdo že slišal - videl za dizla ? :hmm:

Obstaja.

Royal Enfield.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diesel DA, če delaš letno več kot 30k km drugače se ti ne izplača, ker te mašina pride kar za okoli 300k več. Če pa dobiš diesel za ceno bencinarja(mislim, da je imel to akcijo Fiat) pa navali narod.

Ampak mislim, da ste to že pogruntali :ph34r:

LP by gebre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diesel DA, če delaš letno več kot 30k km drugače se ti ne izplača, ker te mašina pride kar za okoli 300k več. Če pa dobiš diesel za ceno bencinarja(mislim, da je imel to akcijo Fiat) pa navali narod.

Ampak mislim, da ste to že pogruntali :ph34r:

LP by gebre

Ne razumem zakaj se sploh trudite z iskanjem nekega števila prevoženih km od kdaj naprej se splača dizel. Je odvisno od preveč stvari.

Nekateri ne bodo vozili dizla tudi ko bo nafta zastonj, drugim zelo ustreza da mu sosed, ki mu je srednješolska fizika tuja, zavida nenormalne pospeške v hrib, .... ostali smo pa tu vmes.

Navor vs moč bo pa očitno neznanka še dolgo.

Podatki o prožnosti v vnaprej izbrani prestavi, lol :)

Prožnost avtomobila se da razbrati edino iz grafa navora oz. moči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diesel DA, če delaš letno več kot 30k km drugače se ti ne izplača, ker te mašina pride kar za okoli 300k več. Če pa dobiš diesel za ceno bencinarja(mislim, da je imel to akcijo Fiat) pa navali narod.

Ampak mislim, da ste to že pogruntali :ph34r:

LP by gebre

Da te malo popravim, trenutno kar nekaj proizvajalcev že prodaja modele, ki imajo pri isti opremi dizel motor, ki je v primerjavi s podobnim bencincem dražji samo za cca 500-600 EUR, Renault s Scenicom, Fiat s Stilotom, Opel z Vectro, pa jih je sam nekaj (VW s SDI-jem bi tukaj izpustil, ker tisto res ni za vozit, na žalost).

Ja, ma dizel v tem primeru res manj konjev, sam navor, tuki je pa razlika, če se kdo hoče kregat, naj raje prebere teste med 80 KM Stilotom JTD in 1.6 16V bencincem, razen od 1-100 in par km višje končne sploh ni primerjave, da ne omenim porabe :wub: .

Sam sem zato raje kupil dizla in ga mam po tričetrt leta že izplačanega, izračun vsaj pri 140.000 SIT, kot sem dal jaz več je dokaj preprost, saj je pri podobnem zavarovanju (dizel ima mal večjo kubaturo, se pravi pade v višjo cestnino, ma pa manj konjev se pravi nižje zavarovanje, kasko je pa skor isti, ker gre na vrednost tko da je zavarovanje skor isto) zaradi različne cene goriva in manjše porabe (men z zimskim gumam žre okrog 5.2-5.4/100 km) razlike približno 600 sit /100 km (hudo nenatančna ocena, sam se kar izide, sam par deset tolarjev gor-dol lih ne spremeni stvari). Torej 60.000 SIT na 10.000 km, pomeni, da ko jih narediš približno 22-23.000 maš avto noter. Tu pa sploh še nisi vkalkuliral višjo prodajno ceno, saj dizla ljudje dost raje kupijo, manj izgubljenega časa na pumpah (no, zanemarljivo manj). Najpomembnejši od vsega je pa navor - če voziš nad 60-70 km/h sploh ni treba menjat in lahko maš skoz vklopljen tempomat, tam okrog 120-130 km/h je pa sploh že tolko navora in km, da se tempomat niti ne premakne pri klancu, sam merilnik trenutne porabe se spreminja.

Sve v svemu, če delaš 30.000 km+ (vožnja v službo Litija-Ljubljana), potem se ti še kak drug dizel splača, že skor kak golf TDI za oderuško ceno :D .

lp

Rudi

p.s.

Izračuni so zlo po domače, sam, po mojih izkušnjah so do 20k kilometrov, kolkor jih imam trenutno na avtu dokaj točni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No takole računanje ekonomike je malo smešno.... Ko se avto kupuje je običajno denarja malo in se za tisto zadnjo ceno še kaj kredita vzame. Npr. bencinar 3,2mio, diesel 3,5 mio sit. Za bencinarja bi še bilo, za dizla bi pa bilo malo kredita potrebnega. (saj 300ksit ni veliko ampak...) tu so obresti. Ko pa avto dejansko tankaš in pri keslu prišparaš nekaj denarja, tega verjetno ne varčuješ namensko za nakup (odplačilo viška cene dizla) novega avtomobila. Če ga ne prišparaš, ga potrošiš, nenamensko, za špricar, pir, drobnarije.... Kakšna je potem ekonomika? Po moje dizli za tiske ki delajo npr 10-15 kkm na leto niso upravičeni (moč, navor poglavje zase). To pa so predvsem manjši avti. Pa dejmo si enkrat tudi povedat, da so dizli vseeno še malo traktorski (razen kakšni benzi, pa bmw). In nič mi nebi bilo v veselje vozit traktorskega klia, ki bi ga imel za v mesto, na deželo enkrat tedensko in dvakrat letno do morja....

Dizel za večje, težje avtomobile - da, za manjše (namenjene manjšim razdaljam) - ne. Sicer pa si avte kupujemo sami in sami že vemo kaj je najbolje za nas, ...al pa ne....

lp, RK

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No takole računanje ekonomike je malo smešno.... Ko se avto kupuje je običajno denarja malo in se za tisto zadnjo ceno še kaj kredita vzame. Npr. bencinar 3,2mio, diesel 3,5 mio sit. Za bencinarja bi še bilo, za dizla bi pa bilo malo kredita potrebnega. (saj 300ksit ni veliko ampak...) tu so obresti. Ko pa avto dejansko tankaš in pri keslu prišparaš nekaj denarja, tega verjetno ne varčuješ namensko za nakup (odplačilo viška cene dizla) novega avtomobila. Če ga ne prišparaš, ga potrošiš, nenamensko, za špricar, pir, drobnarije.... Kakšna je potem ekonomika? Po moje dizli za tiske ki delajo npr 10-15 kkm na leto niso upravičeni (moč, navor poglavje zase). To pa so predvsem manjši avti. Pa dejmo si enkrat tudi povedat, da so dizli vseeno še malo traktorski (razen kakšni benzi, pa bmw). In nič mi nebi bilo v veselje vozit traktorskega klia, ki bi ga imel za v mesto, na deželo enkrat tedensko in dvakrat letno do morja....

Dizel za večje, težje avtomobile - da, za manjše (namenjene manjšim razdaljam) - ne. Sicer pa si avte kupujemo sami in sami že vemo kaj je najbolje za nas, ...al pa ne....

lp, RK

No, ja sej, delnom maš prav, da boš v eno malo garo a'la mini dal dizel, pa da preplačal, nato pa po mestu vozil, to je res nesmiselno, sam ne strinjema se pa, da pri 140-160.000 SIT, ne opaziš razlike. JAz jo opazim vsak mesec, saj tankam na Eurocard (se mi ne da papirja po žepih vlečt, pa še pazit moraš kolk notri naliješ,...), torej na izpisku se še kako pozna, da tankam 2-3 krat na mesec za 8000 sit in ne 4-5 krat za 10000, kot sem tankal prej B) . Aja, pa še en plus je, ko posodim avto ženi, mi nabije porabo gor samo za 0.1 do 0.2 l/100 km, prej je blo pa bolj 1-2l/100 km (sej veste, težka noga pa velik bremzanja :OK: ).

lp

Rudi

p.s.

Za pijačo gre pa tko al tko preveč denarja, pa karkol voziš, sam kaj ko pol ne smeš več vozit, vsaj jaz ne :D .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko se avto kupuje je običajno denarja malo in se za tisto zadnjo ceno še kaj kredita vzame. Npr. bencinar 3,2mio, diesel 3,5 mio sit. Za bencinarja bi še bilo, za dizla bi pa bilo malo kredita potrebnega. (saj 300ksit ni veliko ampak...) tu so obresti.

Tako avto kupuje tipičen slovenc :?

Navadno kupi za številko ali dve prevelikega! :hmm:

Pol ga ma stalno v garaži, ker je bil drag in ga je škoda! :lol1:

ŽALOSTNO ALI SMEŠNO?

Kakor za koga!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps: napram 2-litrskim turbodizlom brez kake racionalne razlage zagovarjam 2-litrske bencinarje ... :P :yea2: :yea2:

No, ena razlaga pa obstaja. P206 RC ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps: napram 2-litrskim turbodizlom brez kake racionalne razlage zagovarjam 2-litrske bencinarje ... :P :yea2: :yea2:

No, ena razlaga pa obstaja. P206 RC ;)

Jah, odvisno kateri, 2.0 od Octavie al 1.9 JTD Multijet od Alfe 156, kaj pa potem. :yea2:

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, odvisno kateri, 2.0 od Octavie al 1.9 JTD Multijet od Alfe 156, kaj pa potem. :yea2:

Še zmer. Tolk kokr dizl ropota in smrdi ... :SS

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako avto kupuje tipičen slovenc  :?

Navadno kupi za številko ali dve prevelikega!  :hmm:

Pol ga ma stalno v garaži, ker je bil drag in ga je škoda!  :lol1:

ŽALOSTNO ALI SMEŠNO?

Kakor za koga!

Malo poglej kakšne poceni avtomobilčke se pri nas večinoma kupuje.

Številko nižje sploh ni možno iti :), od kje ideja da večina kupi za številko, dve prevelik avto ???

Glede VAG 2.0 in 1.9 JTD je pa tko, čeprav mi dizli niso všeč ampak še vedno je bolje dober novejši turbo dizlski motor s skupnim vodom kot predpotopen bencinski :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

evo mal neki kr je sao pol v zvezi s temo :)

Zanimivosti

Petka kot dirkalnik

Golfu v slavni 30-letni zgodovini manjka tudi dirkaško tekmovanje. Zdaj ne več.

Angleški Volkswagen Racing Cup se začenja 4. aprila na Otoku in je v bistvu preganjanje pete serije Golfov. Saj ne, da Golf še nima dirkaških izkušenj, nenazadnje je dizelaš uspešno dirkal tudi na 24 ur Nurburgringa, a samostojnega tekmovanja še ni bilo.

V dirkalnem Wolfsburžanu je 2-litrski TDI, navit na 210 KM in z navorom, povečanim z 236 Nm na 330 Nm. Pod pokrovom naletimo še na delno zaporo diferenciala, šeststopenjski sekvencar, 33-centimetrske "bremzšajbe", na hladno pa so dali ABS - logično.

Praznen Golfič tehta 1080 kg, v njem pa je naloženo vse, od rollbara, dirkalnega sedeža in večtočkovnega varnostnega pasu.

title_s.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...pr nas doma bomo zdej enkrat menal avto pa sem si v pomoč pri odločitvi naredu tale "kalkulatorček" v excelu... izračuna ti letno razliko v porabi v tolarjih glede na kolioko kilometrov prevoziš, kateri bencin tankaš in porabo avta. Tako lahko (približno) vidiš v koliko letih dobiš nazaj tistih 200-300jurjev koliokor je dražji diesel agregat oz koliko letno prihraniš pri gorivu.

...morda bo še komu od vas prav prišel...

lp -pero- :)

PS: .xls datoteke ni možno uploadat, tako da sem jo spremenil v .txt in jo morate po prenosu nazaj preimenovat v .xls

diesel_vs_bencin.txt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

...oj :D

a bi morda kdo vedu kolikšna in kje je razlika v registraciji med dizlom in bencinarjem iste kubature in moči...

...hvala, lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razlika je v starodavnem mitu o razlikah. www.amzs.si je dokaj uporabna stvar za pridobivanje teh informacij in glej zlomka, nikjer ni opcije dizel ali bencin.

Popravljeno . Popravil Anubis
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

ali se je vaše mnenje ob preteklih podražitvah dizel goriva in nepodražitvi bencina kaj spremenilo pri nabavi avtomobila na dizelsko gorivo...

ali mogoče kdo izmed vas pričakuje, da bo dizel dosegel isto ali celo višjo ceno kot bencinsko gorivo..... :hmm:

sedaj se je razlika med ceno dizla in bencina zmanšala....kar veliko....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prednosti se zmanjsujejo, se vedno ostane poglavitna (vsaj zame): z enim tankom (70 l) lahko redno delam cez 1.200 km mesane voznje. drugace imam raje navor kot konje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!