Skoči na vsebino

Dizelski ali bencinar?


Thundercat

Priporočene objave

Jaz sem bil še do nedavnega proti "pomijam" (beri diesel). Vendar sem ravno čez vikend peljal Alfo 156 1.9 multijet JTD.

Povem lahko samo tole: vleče od 1500-3500 kot strela. Poraba (če ga pritiskaš) je 7+ , kar ni veliko, prepelje pa z enim tankom 1000 km, jaz z Laguno 1.8 bencinar cca 700.

Mislim, da ni bistvo v denarju, ko kupuješ avto in računaš kdaj boš razliko od bencinarja do dizla zaslužil. Če daš za avto 7 mio, potem na to ne gledaš. Je pa vožnja sigurno bolj atraktivna, ker so pospeški neprimerno boljši.

matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupili smo Clio 1.2 16v letnik 2003(nov)......ko smo primerjali Cliota z isto opremo le da je imel 1.5 ccm in dieselski motor smo ugotovili da bi nas koštal približno 300k sit več.........povprečna poraba dizelaša znaša 1 litr manj.....tudi pri ostalih firmah avtov in modelih je dieselski motor dražji kot bencinc....

izračunali smo, na osnovi tega koliko je razlika med litrom normalnega bencina in litrom dieselskega,da bi se izenačila cena diselskega motorja pri približno 120k kilometrov....

torej ko bi prevozili 120k kilometrov bi prišparali toliko denarja da bi bila poplačana tista razlika 300k.....

seveda v to niso všteti stroški dražje registracije, diselski motor 1.5 spada v višji razred kot bencinski 1.2....

torej zakaj folk kupuje diselske motorje in s tem misli da so cenejši ker naj bi bili bolj varčnejši in naj bi koštal disel manj kot bencin.....

razumem da je diselski avto bolj primeren za tiste ki delajo veliko kilometrov vendar povprečni slovenski uporabniki diselskih motorjev ziher ne dosežejo takih kilometrov....

torej tisti ki imate disel motorje....zakaj disel....in tisti ki jih nimate..... zakaj ne disel

Ja, to je pa pri Cliotu. Tam ti dizelski užitek drago zaračunajo, pa še sedeti nimaš kje.

Ko sem jaz kupil Golfa, je bil dizel (SDI) od bencinarja dražji le za 700DEM. Tudi ne žre 1 liter manj ampak v praksi kar 1/3 manj. Če lepo vozim požre namreč 5,3 L, 1,4 bencinar pa kakšnih 7,5.

To koliko KM prevoziš je star kliše, ki nima veze z realnostjo. Dejstvo je, da si vesel vsakič, ko (ne)greš na pumpo, vsakič ko prideš z enim tankom skoraj do Dubrovnika in nazaj itd.

Avto na koncu tudi prodaš precej bolje, kot bencinarja.

Moram pa opozoriti, da dizel ni vedno dizel. Marsikateri na papirju obeta veliko, v praksi je pa len kot fuks, pa še žre veliko. To tudi ugotavljajo testniki, ki jamrajo kako len, da je nek dizel. V praksi so Volgswagnovi dizli med boljšimi (pa ne zato, ker mam jaz Golfa, ampak mam Golfa zato, ker so dobri), čeprav jim kar naprej očitajo, da so glasni itd. Imajo pa krasne zmogljivosti, majhne turbo luknje in nizko porabo.

Naj samo opišem primer iz časov, ko je prišel ven zadnji Escort dizel, (1,8) Imel je 200 ccm več od tedanjega Golfa 2. Na papirju je obetal revolucijo. Ko pa smo ga isprobali, smo mislili, da je pokvarjen, ker se enostavno ni premikal (ful len).

Še hujši je bil primer iste serije Escorta (Ford) TD, torej turbo. Med 900 rpm in 2.800 rpm je imel turbo luknjo. Od 2,8 do 4,0 je vlekel, potem pa ga je zmanjkalo. Imel je skoraj tako ozko območje navora kot kakšen 125 cc dirkalni motor in je zahteval praktično vožnjo z drsečo sklopko - pogreb!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni disel ugaja.... pa komu se da, se lahko spusti v projekt biodisel, in ako se vozi skorjaj zastojn...

LP

-matej

Ktero verzijo biodizla imaš v mislih:

Kurilca, ali staro (filtrirano) olje za cvretje iz fritez? Na oboje namreč zadeva pelje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps: napram 2-litrskim turbodizlom brez kake racionalne razlage zagovarjam 2-litrske bencinarje ... :P :yea2: :yea2:

Ja, ampk bencinar nima nobenih šans da bi vozil na 2 litra, razen če delovanje motorja postavijo na glavo. FSI je na tej poti, a je podbacio. Izteklo se je predvsem v dobre zmogljivosti in manj v nisko porabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....trenutno kar nekaj proizvajalcev že prodaja modele, ki imajo pri isti opremi dizel motor, ki je v primerjavi s podobnim bencincem dražji samo za cca 500-600 EUR, Renault s Scenicom, Fiat s Stilotom, Opel z Vectro, pa jih je sam nekaj (VW s SDI-jem bi tukaj izpustil, ker tisto res ni za vozit, na žalost).

So tudi dizli, ki jih prodajajo po isti ceni kot bencinar.

Golf SDI pa je prav luštno vozit, edino prehitevat je malo teže. Ampak če na avto gledaš namensko, potem je idealen, saj za divjat imaš motor. In ko sosedu crkne turbina, si zelo vesel, da je nimaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ osama: sprobaj kdaj HDi - ze z 90 KM verzijo peglas vse TDI do 110 KM. tako da ti TDI niso nek visek efektivnosti, elegance in poskocnosti.

za primer: xantio HDi z 1400 kg in mojo "malenkostjo" lahko lepo peljem z 6,0 l/100 km "lagano sportski". passat TDI z enako mocjo porabi skoraj 1,5 l vec na 100 km.

da o kaksnih d (BMW) masinah ne govorimo - power pure in se varcne (glede na zmogljivosti). JTD so manj varcne, a bolj "sportne", CDI odvisno od kubature. mercedese tepe predvsem teza in prestavna razmerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa vožnja sigurno bolj atraktivna, ker so pospeški neprimerno boljši.

se ne strinjam. razlika je ta, da za iste pospeske moras bencinarja vrtet v obrate, dizla pa drzis v srednjem obmocju.

ce bi kupoval avto, bi definitivno kupil bencinarja. stvar se mora sukat! :devil: O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce bi kupoval avto, bi definitivno kupil bencinarja. stvar se mora sukat! :devil: O:-)

tole si pa dober napisal :OK:

Zame sploh ni avto,če se ne vrti vsaj na 6000 obr./min pa rajš več ( Hondice na +7000 obr./min :devil: )

od dizelnov so mi všeč samo mašine s 5 cilindri in več,teh 4 cilinderskih "zetorjev" pa ne bi imel :D

Pri nas je taka miselnost,da vsak ,ki kupi dizelna misli,da bo prišparal nevem koliko,sam na koncu,če pogledaš sploh ni toliko cenejš,kot bencinar .)

najbolj mi grejo pa na jetra tisti,ki se hvalijo,da jim TDI kuri samo 4,8 ali še manj.

Mšina pa 1.9 TDI 130 konj :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ osama: sprobaj kdaj HDi - ze z 90 KM verzijo peglas vse TDI do 110 KM. tako da ti TDI niso nek visek efektivnosti, elegance in poskocnosti.

za primer: xantio HDi z 1400 kg in mojo "malenkostjo" lahko lepo peljem z 6,0 l/100 km "lagano sportski". passat TDI z enako mocjo porabi skoraj 1,5 l vec na 100 km.

da o kaksnih d (BMW) masinah ne govorimo - power pure in se varcne (glede na zmogljivosti). JTD so manj varcne, a bolj "sportne", CDI odvisno od kubature. mercedese tepe predvsem teza in prestavna razmerja.

Možno - moji podatki so seveda malo zastareli, ker avta že dolgo nimam več zato, da bi se pretirano s folkom peglal po avtocestah. Tako kot na motorju tudi z avtom mastrubiram (in ogazmiram) predvem na ovinkih in tam švoh avto (SDI) ni neka ovira. Je pa naprimer moj SDI (za tega sem edino kompetenten govorit) glede na deklarirane konje (67) kar živahen in moji skromno strukturirani osebnosti (skromno - kadar gre za zunanje znake prestiža) kar ustreza.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest mam pa rajs dizle.Tko sem se navadu. Pr domaci toyoti avensis 2.0 D4D se povprecna poraba giblje med 5.4l/100km do 6l/100km. Za vec je pa treba na avtocesti mal bl priganjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cagiva, če se ti motor suče tam nekje v višavah, se ti bo tudi prej odsukal na odpad! Pogovarjal sem se s taksisti, ki HDi-je vozijo že 400.000 km, pa nimajo nobenih težav. Sam sem razliko med primerljivim bencinarjem in svojim HDi-jem dobil not v slabega pol leta (24.000 km), ob zadnjih podražitvah me 1.000 km stane 11.900 SIT, mamo na bencinarju pa 16.100 SIT, ob tem, da jaz njej vozim velike tovore, ker v njeno majhno in lepo bencinsko žogico tovor pač ne gre.

Računica je torej na dlani, poleg tega pa v kakšni bolj čudni deželi nimam težav s slabim bencinom, ob večjem rezervoarju od bencinskega modela in nižji porabi pa je tudi doseg neprimerljivo boljši. In ja, tudi jaz adrenalin sproščam na dveh kolesih. O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cagiva, če se ti motor suče tam nekje v višavah, se ti bo tudi prej odsukal na odpad!

ce te je strah da se ti bencinar odsuka na odpad, kupi BMWja ali japonca. .)

fotr je mel BMWja 318i '86, 265k kilometrov, nikol ga ni sparal (kar pa ne pomeni da ga je skoz gonu), pa ni blo na masini razen zatikanja lopute za zrak in enega termistorja hin niti ene same samcate stvari. :notworthy:

je frend kupu rabljenega TDIja, pa mu je mesec kasneje sla turbina... :afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce te je strah da se ti bencinar odsuka na odpad, kupi BMWja ali japonca. .)

fotr je mel BMWja 318i '86, 265k kilometrov, nikol ga ni sparal (kar pa ne pomeni da ga je skoz gonu), pa ni blo na masini razen zatikanja lopute za zrak in enega termistorja hin niti ene same samcate stvari. :notworthy:

je frend kupu rabljenega TDIja, pa mu je mesec kasneje sla turbina... :afro1:

Sej točno to sem prej govoru; rajši mam SDI kot TDI, ker pride čas, ko imaš s turbino same probleme. Postranski problemi turbine pa so 2.000 EUR večja cena ob nakupu in 25% dražja registracija zaradi več konjev (zavarovanje).

Je pa tudi živa resnica, da obrati uničujejo dizle. V starih časih sem imel kar lepo število golfov II s 4 prestavami in sem se z njimi neprestano vozil v Minhen. Noben ni zdržal dlje kot 90.000 KM. Je pa res, da je bilo to mučenje (par ur folgasa) podprto s YU olji. Celi zgodbi je botroval še podaljšan interval servisa (iz 5 na 7,5 K Km) ob nespremenjeni mašini iz Golfa 1 na Golf 2.

Sedanji SDI vžiga po 90 K Km še kot nov in tako tudi zadiši, tudi olja ne žre, tako da mislim, da mu zmerna vožnja (malo banov) in najboljše olje (full synt) zelo koristita. Prognoziram mu še dolgo življenje.

Sicer se tudi jaz na bencinarja več nebi mogel navaditi. Vmes sem imel Punta in zadeva je bila tako brezjajčna, da se ne da povedat. Je pa razlika, če gre za kakšen hud bencinar, ki ima proti 150 KS. Tam imaš in navor in konje in zgodba je čisto drugačna. Je pa pri takih avtih vedno vprašanje stroškov, kajti zdi se mi, da je dirkanje z motorji cenejše kot dirkanje z avti - že zaradi izgube vrednosti vozila z leti.

Pametnega avta ni pod 6 mio in po petih letih si pridelal 3,5 mio negativnega zaslužka + vsemogoči stroški. Za 3,5 mio si lahko npr. kupiš nekega prestižnega, večnega in idealnega recimo BMW-ja R 1150R al GS ja 1200 ali fascinantno Aprilio in te motorje imaš lahko praktično celo življenje, kajti dosti boljših verjetno ne bodo naredili, pa tudi rabiš jih ne, konec koncev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cagiva, če se ti motor suče tam nekje v višavah, se ti bo tudi prej odsukal na odpad!

To pa pri Hondah gotovo ni res .)

Vsaka hondica naredi 300.000 km brez kakšnih večjih problemov,edin nekatere začnejo mal olje kurit O:-) :D

preverjeno na uradnem servisu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

QUOTE (Desert Soul @ 7 Sep 2004 @ 01:44)

Cagiva, če se ti motor suče tam nekje v višavah, se ti bo tudi prej odsukal na odpad!

To pa pri Hondah gotovo ni res .)

Vsaka hondica naredi 300.000 km brez kakšnih večjih problemov,edin nekatere začnejo mal olje kurit O:-) :D

preverjeno na uradnem servisu .)

Kdo pa ima Hondo diesel?

Ali jih niso komaj pred pol leta začeli delat?

To o vrtenju namreč velja za dizle in za bencinarje.

Life is to short to spend in on earning money for gasoline!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma tole glede SDI in TDI ima mal smisla mal pa tudi ne, verjetno je res, da je tam manj stvari za uničit. :hmm:

SDI ima probleme predvsem nad 3000 obratov, ko čutiš, da ne gre nikamor in se sprašuješ, kater k... je konje iz napisa skril. :kva2:

Sam imam 80 KM JTD in je v primerjavi z najnovejšim 2.0 75 KM SDI-jem, pa se zadeve kljub samo 5 konjev razlike ne da niti primerjati, ne da bi bil SDI slab, nasprotno luštna mašina, samo manjka mu turbo, da bi lahko imel tisto eksplozivnost ob prehitevanju. Še posebno tam pa pri pospeških od 80-90 naprej je zadeva zelo problematična, vsaj zame ki sem turba navajen. Se pozna da ima SDI 140 nm JTD pa 196 nm navora pri 700 manj obratih ... v glavnem se pozna in to tudi pri normalni vožnji.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thundercat Objavljeno 7 Sep 2004 @ 11:13 a mislite da o dizel dosegel ceno bencina 

Žal se mi sicer dozdeva, da naše mnenje na dejanske dogodke ne bo vplivalo, lahko pa vseeno kb malo na temi kurimo.

Logično zaradi cen pridelave sicer ne bi bilo, da bi dizel dosegel ceno bencina, vendar pa smo takšno situacijo v SI že imeli (pravzaprav je bil dizel dražji od bencina!), mislim, da je bilo to okrog leta 2000, vendar pa takrat država ni držala roke nad ceno dizla, samo nad bencini, pa sta P in IB dobivala "izgubo" na račun zamrznjene cene bencinov not z bedasto ceno plinskega olja. Zdaj je stanje malo drugačno, sicer pa se razglejte pri sosedih - nikjer ceni nista niti približno podobni. Edino v Libiji je dizel dražji od bencina :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bi se ceni obeh goriv približali samo pod pogojem, da bi bili ceni dizelskih in bencinskih agregatov enaki. Dokler pa bodo dizelski motorji dražji, bo verjetno tako kot je. :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aprila sem bil 10 dni v Švici in če se prav spomnim, je tam nafta dražja od bencina.

Mislim, da so bili napisi na pumpah približno taki;

euro super 95 1,39 SFR

Diesel 1,41 SFR

Po spominu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!