motofrik Objavljeno November 17, 2007 Opozori Objavljeno November 17, 2007 V mojem vozilu je tak motor o katerem se pogovarjate in pametujete, z njim sem prevozil točno 217.000 km v treh letih, in dvomim da sem več kot petkarat tankal pravo nafto D2 ali D1, tudi pozimi !!! Joj, že vidim, kako te bodo napadli, da to ni res. Enim pač ne moreš dopovedati, kar veš. Vedno se bo našel nekdo, ki je slišal od nekoga, ki pozna enega, ki to zanika. :whistle:
Kaki Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 V mojem vozilu je tak motor o katerem se pogovarjate in pametujete, z njim sem prevozil točno 217.000 km v treh letih, in dvomim da sem več kot petkarat tankal pravo nafto D2 ali D1, tudi pozimi !!! Nakladaš...
ataIBA Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Da ne bomo samo o barvnih dodatkih za nafto. Dober prijatelj, profesionalen šofer mi je priporočal, da v dizla pri vsakem tankanju dodam olje dvotaktol (ne olje za skuterje!!!!!). Serviserji dizl pump baje to priporočajo smo prijateljem, drugače ne bi imeli kaj delat. Na Passatu 1,9 TDI s 130 konji to več ali manj redno počenjam že nekaj mesecev. Na cca 50 l goriva dodam 2 - 3 dl.Normalno, da se na vožnji to ne pozna, bomo pa videli na km. LP.
the JACK Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Barva naj bi bila bistveno bolj abrazivna snov od nafte same, poleg tega naj bi barva še kemijsko reagirala z nafto, kar pa naj bi imelo morebitne posledice, predvsem pri sodobnih (precizno izdelanih) BOSCH pumpah in vbrizgalnih šobah, ki pa kot vemo so SVINJSKO drage... No gospon KAKI, da ne bom samo jaz nakladal, pa mi povej iz česa so pa dize pri gorilcih na centralnih kotlih za ogrevanje, ko toliko zdržijo ko nucajo tako abrazivno gorivo kot praviš, ker seveda dajejo v lož olje kalcitno mivko al pa ostružke iz kovinarskih delavnic ?????? Joj dober, da sem to slišal in bom nekaj ukrenil proti abraziji :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: Jojmatermadonakakjeenimmivkazjebalagetribepress
simonsi Objavljeno November 19, 2007 Opozori Objavljeno November 19, 2007 Verjetno v gorilcu za centralno ni šob, ki delajo pri 1200-2000bar, s po kakimi 8 luknjicami, ki jih s prostim očesom ne vidiš in brizgajo zelo precizne doze nafte dvakrat na delovni takt pri seveda zelo visokih temperaturah. ;)
2384nsdf83 Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Verjetno v gorilcu za centralno ni šob, ki delajo pri 1200-2000bar, s po kakimi 8 luknjicami, ki jih s prostim očesom ne vidiš in brizgajo zelo precizne doze nafte dvakrat na delovni takt pri seveda zelo visokih temperaturah. ;) Valda da so. Mam tako peč in termostate lahko naštimam na tisočinko natančno! Samo sn že mislo, da bi namesto kurilčka začel kurit na 120 oktansko dirkalno nafto, al pa mogoče kr na kerozin od spaceshuttla. Ma kdo kaj izkušn s tem?
Kaki Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 No gospon KAKI, da ne bom samo jaz nakladal, pa mi povej iz česa so pa dize pri gorilcih na centralnih kotlih za ogrevanje, ko toliko zdržijo ko nucajo tako abrazivno gorivo kot praviš, ker seveda dajejo v lož olje kalcitno mivko al pa ostružke iz kovinarskih delavnic ?????? Joj dober, da sem to slišal in bom nekaj ukrenil proti abraziji :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: Jojmatermadonakakjeenimmivkazjebalagetribepress A ti hočeš reči, da primerjaš gorilec za peč in npr. en 1.5dci motor, ki razvije 110HP oz. 80kW...upam da ne,ker če, je to verjetno posledica kakega hudega udarca z glavo, kot je razvidno... Se pravičujem, če sem...
greenninja Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 (popravljeno) A ti hočeš reči, da primerjaš gorilec za peč in npr. en 1.5dci motor, ki razvije 110HP oz. 80kW...upam da ne,ker če, je to verjetno posledica kakega hudega udarca z glavo, kot je razvidno...Se pravičujem, če sem... Naša centralna ma več konjev kot ves ostali vozni park. Drugače pa razmerje vozil pri nas- brez dvokolesnih: 3( D ) - 1 ( B ). Popravljeno November 20, 2007. Popravil greenninja
sayo Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Da ne bomo samo o barvnih dodatkih za nafto. Dober prijatelj, profesionalen šofer mi je priporočal, da v dizla pri vsakem tankanju dodam olje dvotaktol (ne olje za skuterje!!!!!). Serviserji dizl pump baje to priporočajo smo prijateljem, drugače ne bi imeli kaj delat. Na Passatu 1,9 TDI s 130 konji to več ali manj redno počenjam že nekaj mesecev. Na cca 50 l goriva dodam 2 - 3 dl.Normalno, da se na vožnji to ne pozna, bomo pa videli na km. LP. To je res :worship:
ataIBA Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Nekaj iz zgidovine. Kolega je vozil svojega dizlčka, pred sprejetjem hudega zakona, na kurilno olje. Takrat je prenehal in tankal na pumpi. Imel pa je sranje po nekaj mesecih, ker mu je barva, ki mi je ostala v tanku od kurilca veselo barvala nafto naprej. Mislim, da je ta stvar kar verjetna, z ozirom na malenkosten dodatek barve na cisterno. Kazni so prevelike, tudi odvzem vozila. Z ozirom, da pri 6 l porabe privarčuješ 2,5 - 3 eur/100 km.... + pretakanje + smrad + .... LP
_LuX_ Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 Ja sej to barvo glih zato dajo notr da ne morš tankat kurilca u avto, oz. lohk samo če te dobijo je visoka kazen. In ta barva še dolgo po tistem ko nehaš tankat kurilca ostane notr.
the JACK Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 A ti hočeš reči, da primerjaš gorilec za peč in npr. en 1.5dci motor, ki razvije 110HP oz. 80kW...upam da ne,ker če, je to verjetno posledica kakega hudega udarca z glavo, kot je razvidno... Se pravičujem, če sem... [/quote Nehočem tega reči, mislil sem na abrazivna sredstva, ki vam dajo tolk mislit okoli tega, žal nekateri ne boste še dolgo doumeli razlike med nafto in kurilnim oljem, vem o čem govorim, ker sem sam vozil to reč kar nekaj let in tudi sam dajal barvo v cisterno, če se gospodu cariniku ni dalo !!! Opravičilo tudi z moje strani !
JeRn3j Objavljeno November 20, 2007 Opozori Objavljeno November 20, 2007 vprašanje kolko pije pri normalni vožnji (brez norenja in pritiskanja na polno) TDI 2.5 z 170 kojni ??? konkretno me zanima za 2.5 TUAREG-A ???
JeRn3j Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 7 litrov :worship: si prepričan da tako malo... predvidevam da ga pod 8 ne morš spravit :hmm: ali se pač motim :)
sayo Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 7 litrov :worship: A6 težko voziš s to mašino pod 9L, pa boš tuarega vozu z 7L, razen največ 90km/h, ne nakladaj :o
simonsi Objavljeno November 21, 2007 Opozori Objavljeno November 21, 2007 tam so bolj hardcore stiskači z gorivom.
danci1973 Objavljeno November 22, 2007 Opozori Objavljeno November 22, 2007 tam so bolj hardcore stiskači z gorivom. Spritmonitor.de - malo več vpisov in vozil kot na poraba.com ... D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se