Thundercat Objavljeno Maj 9, 2004 Deli Objavljeno Maj 9, 2004 tudi sam sem kupil motosi revijo(?) in mi je zelo všeč...sicer nisem še prebral veliko ampak kar sem do sedaj prebral mi je bilo kar koristno....notri je veliko o vožnji in opremi kar me zelo veseli.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
curi Objavljeno Maj 9, 2004 Deli Objavljeno Maj 9, 2004 Mene pa moti,ko so napisali ,če prehitro prideš v ovinek,na hitro porovnaš motor hitro zabremzaš,pol pa odločno nagneš v ovinek,pokašte mi enga ,ki bi to storil sredi ovinka,ko ugotovi ,da je prehiter,moje mišljenje je,da na rahlo pobremzaš in odločno nagneš,to je to Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
metalbike Objavljeno Maj 9, 2004 Deli Objavljeno Maj 9, 2004 Pohvalno! Všeč mi je besednjak (končno nekaj bolj svežega) ter dodana vrednost: malo več branja in nasvetov, slike motorjev si namreč lahko vsak pogleda (ali skopira) na netu. Tudi ture mi bodo kmalu prišle prav. Graja; ponekod je kar nekaj natolcevanja, ali pa je zelo nerazumljivo napisano. Primer tega bi bil članek o nastavitvi vzmetenja. Tu bi pomagala kakšna slika, skica, mogoče kakšen bolj praktičen primer. Na motosvetovi strani je nekdo to že zelo dobro opisal; mogoče za vzor? Wheeliji in stopiji pa rulajo; napisani jasno in jedrnato, pa še slika, da se rajcaš, je zraven :-)) Za ceno 1.500 sit sem pričakoval več, oziroma predvsem manj mašila (reklam), ampak na to se bo potrebno navaditi. Davek na majhnost naklade najbrž, pa še "lokalni" trgovci ne dajo veliko za reklame... Pa še nekaj subjektivnosti; sam dizajn notranjih strani je kar precej pisan, kar ponekod otežuje branje. Mogoče imam tudi zaradi te pisanosti občutek, da je vse skupaj ena reklama. Tudi postavitev bi bila lahko bolj logična, ampak sedaj sem pa najbrž že pikolovski... Tokrat še priporočam nakup priročnika, v tretje pa od MOTO.SIjevcev že pričakujem odpravljene porodne krče. če bi napisal da pr stopijih morš kuplungo stisnt tud nebi blo slabo .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Maj 10, 2004 Deli Objavljeno Maj 10, 2004 (popravljeno) če bi napisal da pr stopijih morš kuplungo stisnt tud nebi blo slabo .) Zakaj saj je zadnje kolo v zraku, naj se vrti, pol pa dol pade pa te malo zlinksa. :naughty: :devil: :blink: O:-) :hmm: Ne res saj jo vedno ko se ustavljaš, mislim da je to samoumevno :hmm: - mogoče jaz prehitro sklepam? :? LP Bajsi :D Popravljeno Maj 10, 2004. Popravil bajsi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zoran Objavljeno Maj 10, 2004 Deli Objavljeno Maj 10, 2004 Mene pa moti,ko so napisali ,če prehitro prideš v ovinek,na hitro porovnaš motor hitro zabremzaš,pol pa odločno nagneš v ovinek,pokašte mi enga ,ki bi to storil sredi ovinka,ko ugotovi ,da je prehiter,moje mišljenje je,da na rahlo pobremzaš in odločno nagneš,to je to Mislim da imaš prav,vendar to velja za malo motorjev, ki ti dopuščajo zaviranje v ovinku.Jaz glede zaviranja v ovinku o FZS600 le najboljše(do sedaj) in upam, da bom prakticiral čim manjkrat.Zoran Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ceco Objavljeno Maj 10, 2004 Deli Objavljeno Maj 10, 2004 Mene pa moti,ko so napisali ,če prehitro prideš v ovinek,na hitro porovnaš motor hitro zabremzaš,pol pa odločno nagneš v ovinek,pokašte mi enga ,ki bi to storil sredi ovinka,ko ugotovi ,da je prehiter,moje mišljenje je,da na rahlo pobremzaš in odločno nagneš,to je to Tole je srčika dolgoletnega "spora" med MiGom in B. Leganom. Legan uči, da je potrebno stisniti sklopko. Mislim pa da gre za dva pristopa, izhajajočih iz različnih vrst motociklov in temu primernih načinov vožnje (športni in recimo potovalni). Sam sem zdrilan na Leganov način ker si niti ne predstavljam, da bi 600 kil celotne teže in 2, 7 m medosne razdalje najprej poravnal, pobremzal in potopil nazaj v ovinek. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 10, 2004 Deli Objavljeno Maj 10, 2004 na oba nacina ni noben problem preziveti ovinek. potrebno je le malo vaje in discipline. BTDT. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Maj 10, 2004 Deli Objavljeno Maj 10, 2004 na oba nacina ni noben problem preziveti ovinek. potrebno je le malo vaje in discipline. BTDT. evo kratko in jedrnato :P uporabljam oba načina, bremzo predvsem če je dobra podlaga in morem pustit motor da bremza z mašino in če sem res krepko zajeb.... vstopno hitrost. to bolj v odprtih ovinkih, v zelo zaprtih (sploh kake 180 stopinj zadeve in prelazi) pa mi je lažje z sklopko podirat motor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Maj 10, 2004 Deli Objavljeno Maj 10, 2004 v MotoSi Maj 2004 je test bivse Rossijeve Honde RCV 211 in Yamahe M1!!! :notworthy: :naughty: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Saint Objavljeno Maj 10, 2004 Deli Objavljeno Maj 10, 2004 Jaz se pa raje bolj preizkušene ziheraške teorije držim, da grem v ovinek raje kak km počasneje, manj presenečenja, če se nenadno zapre, pa še manjšo krivuljo naredim, tko da lahko prej pospešujem. No samo jaz nasploh zelo turistično vozim, tko da največkrat ni krize v ovinkih (kravji dreki pa pesek pa še vedno rulajo po ovinkih :angry: ). lp Rudi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motorist Objavljeno Maj 10, 2004 Deli Objavljeno Maj 10, 2004 Mene pa moti,ko so napisali ,če prehitro prideš v ovinek,na hitro porovnaš motor hitro zabremzaš,pol pa odločno nagneš v ovinek,pokašte mi enga ,ki bi to storil sredi ovinka, Že probu to in sm poletu prek balance k sm ga nazaj nagnu.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mario Objavljeno Maj 10, 2004 Deli Objavljeno Maj 10, 2004 Če imaš sredi ovinka čas motor poravnat, zavret in potem ponovno nagnit, definitivno nisi prehiter, ampak samo nekaj testiraš ( verjetno zgoraj omenjeno teorijo ) :lol1: :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Maj 11, 2004 Deli Objavljeno Maj 11, 2004 a to govorijo tvoje izkusnje ali ignoranca tematike? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BiciMiX Objavljeno Maj 11, 2004 Deli Objavljeno Maj 11, 2004 doma mam oba MotoSIja in kar lahko rečem je to, da so full dobro začeli. MiG in KaT sta se že pri AM odlično odrezala. Le tako naprej! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mario Objavljeno Maj 11, 2004 Deli Objavljeno Maj 11, 2004 a to govorijo tvoje izkusnje ali ignoranca tematike? Če gledaš tekme motoristov v svetovnem prvenstvu se motoristi dostikrat poslužujejo zgoraj omenjene tehnike. Problem je , da v 90% primerov pri tem početju končajo izven proge. Jaz tega še nisem poizkušal in tudi tematike ne ignoriram. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kađiva Objavljeno Maj 11, 2004 Deli Objavljeno Maj 11, 2004 ja morem rečt,da je ravno taka revija pr nas manjkala ,in trenutno je Gustinčič nočna mora Črnologarja :lol1: ,ker je MotoSI res dobra revija :OK: P.S. : na GS-a pa tokrat niso pozabil :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Nagaya Objavljeno Maj 12, 2004 Deli Objavljeno Maj 12, 2004 Gustinčič nočna mora Črnologarja ali pa obratno...nikol ne ves :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno Maj 12, 2004 Deli Objavljeno Maj 12, 2004 v MotoSi Maj 2004 je test bivse Rossijeve Honde RCV 211 in Yamahe M1!!! :notworthy: :naughty: :OK: Tudi v sportriderju 01/2004 je stestirana vecina lanskih MOTOGP motorjev... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
twix Objavljeno Maj 12, 2004 Deli Objavljeno Maj 12, 2004 Mene pa moti,ko so napisali ,če prehitro prideš v ovinek,na hitro porovnaš motor hitro zabremzaš,pol pa odločno nagneš v ovinek,pokašte mi enga ,ki bi to storil sredi ovinka, Men se zdi tole edini izhod, ki mi je tudi logičen in sem ga nekajkrak bil prisiljen uporabiti. To varianto sem uporabil instinktivno in brez ene poprejšne teorije ali treniranja, tko da ... men je zneslo. Mislim pa, da je to bilo napisano ze v kontekstu, ko šele v uvinku gotoviš, da ne bo zneslo po planirani poti al pa se uvinek zaseka. Vseeno je bolj pokonc iz ceste, kot postran (v najslabšem primeru). Drugac pa motosi :yea2: :notworthy: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lukec Objavljeno Maj 12, 2004 Deli Objavljeno Maj 12, 2004 čestitke teamu moto si,to sm čakau,prjatli ki so včasih kupoval motorista al bli naročeni so spoznal da klub ceni ki ni velika ni vredna svojga dnara revija motorist Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ledeni Objavljeno Maj 16, 2004 Deli Objavljeno Maj 16, 2004 Prebral je dobra revija velik nasvetov in dokaj obsežna samo premalokrat izide drugače vse OK :notworthy: :notworthy: :notworthy: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ledeni Objavljeno Maj 19, 2004 Deli Objavljeno Maj 19, 2004 COOL :OK: :OK: :OK: !!!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bLuZoNdEr Objavljeno Maj 24, 2004 Deli Objavljeno Maj 24, 2004 (popravljeno) Danes po pošti dobil PINLOCK vizir :OK: :OK: (sem eden izmed 50 srečnih izžrebancev od 400 vas ki ste poslali anketo) - full srečen!! MotoSI hvala :notworthy: P.S.: Ni mi toliko zaradi same nagrade (konec koncev imam Araiko in bo vizir tako dobil foter), ampak ker je dejansko nekaj uporabnega in ne kar-neki-sam-da-se-me-losajo. Važen je dober namen! Popravljeno Maj 24, 2004. Popravil soddplah Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sanda7 Objavljeno Maj 25, 2004 Deli Objavljeno Maj 25, 2004 Jaz tud bla žrebana dobila tako sexi majčko z napisom motosi rumene barve. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Maj 25, 2004 Deli Objavljeno Maj 25, 2004 veselim se z vami...jst sem mislu da bom kaj dobil...pa sem našel izpolnjeno anketo v predalu.... :unsure: :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se