Skoči na vsebino

MOTOSI


Vojč

Priporočene objave

tudi sam sem kupil motosi revijo(?) in mi je zelo všeč...sicer nisem še prebral veliko ampak kar sem do sedaj prebral mi je bilo kar koristno....notri je veliko o vožnji in opremi kar me zelo veseli....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa moti,ko so napisali ,če prehitro prideš v ovinek,na hitro porovnaš motor hitro zabremzaš,pol pa odločno nagneš v ovinek,pokašte mi enga ,ki bi to storil sredi ovinka,ko ugotovi ,da je prehiter,moje mišljenje je,da na rahlo pobremzaš in odločno nagneš,to je to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pohvalno! Všeč mi je besednjak (končno nekaj bolj svežega) ter dodana vrednost: malo več branja in nasvetov, slike motorjev si namreč lahko vsak pogleda (ali skopira) na netu. Tudi ture mi bodo kmalu prišle prav.

Graja; ponekod je kar nekaj natolcevanja, ali pa je zelo nerazumljivo napisano. Primer tega bi bil članek o nastavitvi vzmetenja. Tu bi pomagala kakšna slika, skica, mogoče kakšen bolj praktičen primer. Na motosvetovi strani je nekdo to že zelo dobro opisal; mogoče za vzor? Wheeliji in stopiji pa rulajo; napisani jasno in jedrnato, pa še slika, da se rajcaš, je zraven :-))

Za ceno 1.500 sit sem pričakoval več, oziroma predvsem manj mašila (reklam), ampak na to se bo potrebno navaditi. Davek na majhnost naklade najbrž, pa še "lokalni" trgovci ne dajo veliko za reklame...

Pa še nekaj subjektivnosti; sam dizajn notranjih strani je kar precej pisan, kar ponekod otežuje branje. Mogoče imam tudi zaradi te pisanosti občutek, da je vse skupaj ena reklama. Tudi postavitev bi bila lahko bolj logična, ampak sedaj sem pa najbrž že pikolovski...

Tokrat še priporočam nakup priročnika, v tretje pa od MOTO.SIjevcev že pričakujem odpravljene porodne krče.

če bi napisal da pr stopijih morš kuplungo stisnt tud nebi blo slabo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi napisal da pr stopijih morš kuplungo stisnt tud nebi blo slabo  .)

Zakaj saj je zadnje kolo v zraku, naj se vrti, pol pa dol pade pa te malo zlinksa. :naughty: :devil: :blink: O:-) :hmm: Ne res saj jo vedno ko se ustavljaš, mislim da je to samoumevno :hmm: - mogoče jaz prehitro sklepam? :?

LP Bajsi :D

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa moti,ko so napisali ,če prehitro prideš v ovinek,na hitro porovnaš motor hitro zabremzaš,pol pa odločno nagneš v ovinek,pokašte mi enga ,ki bi to storil sredi ovinka,ko ugotovi ,da je prehiter,moje mišljenje je,da na rahlo pobremzaš in odločno nagneš,to je to

Mislim da imaš prav,vendar to velja za malo motorjev, ki ti dopuščajo zaviranje v ovinku.Jaz glede zaviranja v ovinku o FZS600 le najboljše(do sedaj) in upam, da bom prakticiral čim manjkrat.Zoran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa moti,ko so napisali ,če prehitro prideš v ovinek,na hitro porovnaš motor hitro zabremzaš,pol pa odločno nagneš v ovinek,pokašte mi enga ,ki bi to storil sredi ovinka,ko ugotovi ,da je prehiter,moje mišljenje je,da na rahlo pobremzaš in odločno nagneš,to je to

Tole je srčika dolgoletnega "spora" med MiGom in B. Leganom. Legan uči, da je potrebno stisniti sklopko.

Mislim pa da gre za dva pristopa, izhajajočih iz različnih vrst motociklov in temu primernih načinov vožnje (športni in recimo potovalni).

Sam sem zdrilan na Leganov način ker si niti ne predstavljam, da bi 600 kil celotne teže in 2, 7 m medosne razdalje najprej poravnal, pobremzal in potopil nazaj v ovinek.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na oba nacina ni noben problem preziveti ovinek. potrebno je le malo vaje in discipline. BTDT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na oba nacina ni noben problem preziveti ovinek. potrebno je le malo vaje in discipline. BTDT.

evo kratko in jedrnato :P uporabljam oba načina, bremzo predvsem če je dobra podlaga in morem pustit motor da bremza z mašino in če sem res krepko zajeb.... vstopno hitrost. to bolj v odprtih ovinkih, v zelo zaprtih (sploh kake 180 stopinj zadeve in prelazi) pa mi je lažje z sklopko podirat motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v MotoSi Maj 2004 je test bivse Rossijeve Honde RCV 211 in Yamahe M1!!! :notworthy: :naughty: :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se pa raje bolj preizkušene ziheraške teorije držim, da grem v ovinek raje kak km počasneje, manj presenečenja, če se nenadno zapre, pa še manjšo krivuljo naredim, tko da lahko prej pospešujem. No samo jaz nasploh zelo turistično vozim, tko da največkrat ni krize v ovinkih (kravji dreki pa pesek pa še vedno rulajo po ovinkih :angry: ).

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa moti,ko so napisali ,če prehitro prideš v ovinek,na hitro porovnaš motor hitro zabremzaš,pol pa odločno nagneš v ovinek,pokašte mi enga ,ki bi to storil sredi ovinka,

Že probu to in sm poletu prek balance k sm ga nazaj nagnu....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš sredi ovinka čas motor poravnat, zavret in potem ponovno nagnit, definitivno nisi prehiter, ampak samo nekaj testiraš ( verjetno zgoraj omenjeno teorijo ) :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

doma mam oba MotoSIja in kar lahko rečem je to, da so full dobro začeli. MiG in KaT sta se že pri AM odlično odrezala.

Le tako naprej!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a to govorijo tvoje izkusnje ali ignoranca tematike?

Če gledaš tekme motoristov v svetovnem prvenstvu se motoristi dostikrat poslužujejo zgoraj omenjene tehnike. Problem je , da v 90% primerov pri tem početju končajo izven proge.

Jaz tega še nisem poizkušal in tudi tematike ne ignoriram.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja morem rečt,da je ravno taka revija pr nas manjkala ,in trenutno je Gustinčič nočna mora Črnologarja :lol1: ,ker je MotoSI res dobra revija :OK:

P.S. : na GS-a pa tokrat niso pozabil :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gustinčič nočna mora Črnologarja

ali pa obratno...nikol ne ves :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v MotoSi Maj 2004 je test bivse Rossijeve Honde RCV 211 in Yamahe M1!!! :notworthy:  :naughty:  :OK:

Tudi v sportriderju 01/2004 je stestirana vecina lanskih MOTOGP motorjev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa moti,ko so napisali ,če prehitro prideš v ovinek,na hitro porovnaš motor hitro zabremzaš,pol pa odločno nagneš v ovinek,pokašte mi enga ,ki bi to storil sredi ovinka,

Men se zdi tole edini izhod, ki mi je tudi logičen in sem ga nekajkrak bil prisiljen uporabiti. To varianto sem uporabil instinktivno in brez ene poprejšne teorije ali treniranja, tko da ... men je zneslo. Mislim pa, da je to bilo napisano ze v kontekstu, ko šele v uvinku gotoviš, da ne bo zneslo po planirani poti al pa se uvinek zaseka.

Vseeno je bolj pokonc iz ceste, kot postran (v najslabšem primeru).

Drugac pa motosi :yea2: :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čestitke teamu moto si,to sm čakau,prjatli ki so včasih kupoval motorista al bli naročeni so spoznal da klub ceni ki ni velika ni vredna svojga dnara revija motorist

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prebral je dobra revija velik nasvetov in dokaj obsežna samo premalokrat izide drugače vse OK :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes po pošti dobil PINLOCK vizir :OK: :OK: (sem eden izmed 50 srečnih izžrebancev od 400 vas ki ste poslali anketo) - full srečen!!

MotoSI hvala :notworthy:

P.S.:

Ni mi toliko zaradi same nagrade (konec koncev imam Araiko in bo vizir tako dobil foter), ampak ker je dejansko nekaj uporabnega in ne kar-neki-sam-da-se-me-losajo. Važen je dober namen!

Popravljeno . Popravil soddplah
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

veselim se z vami...jst sem mislu da bom kaj dobil...pa sem našel izpolnjeno anketo v predalu.... :unsure: :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!