Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

zgleda uredu haha

DEP pipesworship.gif

:D

Drgac ce pa hoces gianellija mas pa kle na uradni strani: http://www.giannelli..._pro.asp?id=562

LP

Pa še tole: http://www.giannelli.com/eng/rivenditori/listeuropa.asp?idCat=76

Poklič in upraši ;)

Popravljeno . Popravil motorist1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega nosilca neboš mogel homologirat iz dveh razlogov:

1. Kot ni pravi

2. Tablica ni osvetljena z belo lučjo.

kaj to pomeni za tebe?

znajo biti problemi z škifi winkiss.gif

tehnični, logično, če imaš nehomologirane dele (in oni to opazijo :P) te ne pustijo skoz

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tega nosilca neboš mogel homologirat iz dveh razlogov:

1. Kot ni pravi

2. Tablica ni osvetljena z belo lučjo.

kaj to pomeni za tebe?

znajo biti problemi z škifi winkiss.gif

tehnični, logično, če imaš nehomologirane dele (in oni to opazijo :P) te ne pustijo skoz

Tale je osvetljena z belo lučjo: http://www.adrenalin-pedstop.co.uk/p/LED-Tail-light-and-mini-fender-2603.aspx :P

Sam še vedno bi bli verjetno kkšni problemi tko da raj ne bom probavu...

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za linke.... kar se tiče pa tablice sm pa jest nosilc kr sam naredu xD pleh pa ledice pa je xD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za linke.... kar se tiče pa tablice sm pa jest nosilc kr sam naredu xD pleh pa ledice pa je xD

Pod kakšnim kotom jo pa maš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni. Danes sem pripeljal k hiši Yamaho DT 125 r, 2002 letnik, res super motor, sploh se mi dopade pospešek v klanec, vzmetenje... super za 125cc in to ceno.

Uglavnem imam problem, prejšnji lastnik mi je dejal, da bo potrebno zamenjati akumulator, ker naj bi zadnje dve leti motor več ali manj stal. Smerniki zato delujejo le ko imaš "gas", v prostem teku ne, tudi luči s kontaktom ne delajo, mora biti motor vžgan. Pri zadnjem blatniku pa nekaj šumi, prejšnji lastnik mi je dejal, da pač nekaj vibrira, vendar pa se to pojavlja le v leru, tudi ko stisnem zavoro to izgine, torej očitno nekaj s štromom? Smerniki tudi ko imam gas le svetijo, občasno utripnejo komaj vidno... Zato po moji logiki ne more biti kriv prešibek tok, potem bi utripali počasneje pri normalnem kondenzatorju? Vrjetno tisto šumenje povzroča kakšen stik, zaradi česar tudi žmigovci ne delajo in se akumulator takoj izprazni? Na zunaj ni vidne kakšne poškodbe kablov, kako lahko ugotovim napako? Mislim, da je imel uporabnik KuC podobno težavo ker mu je "strehica" preščipnila zaščito kablov...

Akumulator vrjetno ne stane celega premoženja, (nisem še nič gledav) tako da ga bom vrjetno zamenjal..

Se oproščam za dolg post, vendar pa če ima kdo kakšno idejo se priporočam..

LP, Žan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sedaj sem ugotovil, da ta zvok oddaja bela "škatlica" ki je nameščena zraven rezervarja za hladilno tekočino.. Mislim da je to transformator? Brez tega motor ne dela :). Bi kdo vedel kje bi lahko to dobil, vrjetno pri serviserju? Mogoče ustreza od kakšnega drugega motorja npr TDR?

LP Žan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam js dele za tdr ce rabis sam bol točno razlož ka rabiš lahka tut na pm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pod kakšnim kotom jo pa maš?

mah lih kukr upogneš pleh xD ni homologerana ampak ajde :D recimo da bo xD lohka jo pa tud na 90 upogneš :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj sem zamenjal bat in ob vžigu se je pojavil zelo čuden zvok, motor je sicer laufou normalno. Najprej sem mislil da nekaj vibrera nato pa sem ugotovil da prihaja iz mašine. In sicer ker je cilinder honan na 58mm je bat začel drgnit ob izpušni ventil. Na batu ni vidnih posledic. Kaj lahko nardim? Naj malo pobrusim izpušni ventil?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, sedaj sem ugotovil, da ta zvok oddaja bela "škatlica" ki je nameščena zraven rezervarja za hladilno tekočino.. Mislim da je to transformator? Brez tega motor ne dela :). Bi kdo vedel kje bi lahko to dobil, vrjetno pri serviserju? Mogoče ustreza od kakšnega drugega motorja npr TDR?

LP Žan

pardon za pozen odgovor

Tista bela škatlica je rele za žmigavce se mi zdi (ziher pa nisem, lahko pa uploadam napeljavo pa bo kak elektrotehnik povedal)

vglavnem meni je isto brenčalo ampak je bil kriv stik in skurjena varovalka (ali eno ali drugo ali pa oboje), rele je zagotovo uredu saj sem tako prevozu 15km in mu nič škodilo, dela še danes, po vsaj 15k prevoženih

če je krivec isti kot pri meni (torej stik) poskusi ugotovit kaj kuri varovalko. sicer se boš moral skeširati za kak komplet varovalk, če nimaš avtomobilskih najdi kakega avtoelektrikarja da ti da "socket" za avtomobilske (tistih okroglih že pred dvema letoma ni bilo nikjer za dobit, danes je najbrž kvečjemu še slabše)

ko boš varovalko zamenjal pa sprobavaj komponente in boš videl kdaj se bo ven iz varovalke pokadilo (pri meni se je ko sem zabrezal, nič važno na katero bremzo)

pa (vsaj meni) ne sveti nobena luč ko je motor ugasnjen in prižgan kontakt, svetita le lučka za olje, za ler (če je menjalnik v leru) in pa bremz luč če stisneš zavoro.

pa obilo uspeha

PS: če koga zanima lahko uploadam service manual za dtjke (in tzrke) do letnika '02 (torej še tastar model, z zadnjo lučjo pod blatnikom in obratomerjem)

Popravljeno . Popravil KuC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj sem zamenjal akumulator in je ta zvok izginil.

Opazil sem, da ko stisnem sprednjo zavoro mi pri višjih obratih nekaj brni, kot bi bilo v stiku. Bom pogledal za kakšno napako v napeljavi, zanima me če je že kdo imel to "težavo"?

Pa hvala za odg, LP Žan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej, men to dela že odkar pomnim ampak ker ni nobenih težav sem pustil vse skupaj pri miru. men to brni že vsaj 20 tisoč kilometrov pa ni nobenih napak vidit, vse dela kot je treba...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem imaš srečo :) Servise si delal redno? Za vsak slučaj ti priporočam, da pelješ k mehaniku, da vsaj pregleda mašino :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda delam servise redno, konec koncev ma motor že dobre 40 tisoč prevoženih (dobre 30 jih je mojih). Če se napaka zarad brnenja do zdaj ni pojavila se tudi najbrž nikoli ne bo. Ali pač?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

seveda delam servise redno, konec koncev ma motor že dobre 40 tisoč prevoženih (dobre 30 jih je mojih). Če se napaka zarad brnenja do zdaj ni pojavila se tudi najbrž nikoli ne bo. Ali pač?

V 30kkm se bi pa že res morala pokazat :D To je tut življenska doba ene take ... povprečne ojnice. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

budacki ja, kakšni so zdajle ležaji je že malo vprašanje. bomo še videli.

glede gum mam pa jz gor že dve leti hard enuro gume od heidenau (oznaka je k60 se mi zdi). Za moje pojme niso poceni, sam pa držijo ko svina na asfaltu (če je dober ni težav da bi podrsal s tačkam po tleh)

priporočam:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Živijo,

ne vem ravno veliko o motorjih (pač imam ga kot prevozno sredstvo), pa opažam da ko se peljem v 5. prestavi (cca. 100 km/h) in prestavim v 6. se hitrost zmanjša na 90. Nekaj sem bral da ima veze z dovodom zraka. Pa me zanima kakškni so še ostali možni problemi in rešitve.

LPL =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo,

ne vem ravno veliko o motorjih (pač imam ga kot prevozno sredstvo), pa opažam da ko se peljem v 5. prestavi (cca. 100 km/h) in prestavim v 6. se hitrost zmanjša na 90. Nekaj sem bral da ima veze z dovodom zraka. Pa me zanima kakškni so še ostali možni problemi in rešitve.

LPL =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

morda maš izpušn ventil razštelan pa ne vleče? Če misliš da je zrak kriv probaj filtr spucat alpa kak KRATEK (!!!) krog brez njega naredit če bo kaj bolje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem snel sedež da bi videl to "gumo" na airboxu (ki naj bi jo potegnil dol za boljši zvok). Prejšni lastnik mi je nekaj govoril o športnem filtru, mislim pa da je samo zvrtal še par lukenj v airbox (ne izgleda ravno original):

img2160.jpg

Pa še filter:

img2159.jpg Torej notri ni športnega filtra, le par lukenj v airbox? (žal nevem kako zgleda original)

Potem sem snel še svečko da bi videl če ima preveč zraka:

img2162.jpgimg2161.jpg

Predvidevam da sta elektroda in zaščita vrjetno skurjenai zaradi prezgodnjega vžiga? V louisovem katalogu piše da tako barvo povzrčajo ostanki izgorevanja kar se naj bi pojavilo ob izrabljeni mašini? Motor ima 14k km, ni še imel menjanih obročkov kolikor vem, je to vzrok teh oblog? Ali ima le preveč zraka?

Bi bil zelo hvaležen če bi mi kakšen majster pojasnil te zadeve.

LP potter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi blo preveč zraka bi morala biti svečka belkaste barve. optimalna je barva mlečne čokolade (rjava).

probaj samo svečko zamenat pa boš videl čez kakega jurja kakšna bo, možno da je vžig razštelan sam dvomim.

Prejšn lastnik je tisto gumo dal dol (v tavelko luknjo pride še ena cev) in ja, navartal je airbox.

mimgrede, katero olje uporabljaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!