Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

jest mam pa spet neki novga :OK:

tist ščitnik za fedr zadej k je iz črne plastike sm iz prozornga plexija naredu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hudo...jst sm razmišlu da bi ga iz karbona naredu,če bi se dal!

Sicer pa že en lep cajt razmišlam kaj bi kej iz karbona naredu B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest mam pa spet neki novga  :OK:

tist ščitnik za fedr zadej k je iz črne plastike sm iz prozornga plexija naredu  :D

kaj je že to fendr :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa če odpreš ventil v izpušnem sistemu a zato motor kaj bl trpi pa kej tacga al pa pije mogoče bl :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa če odpreš ventil v izpušnem sistemu a zato motor kaj bl trpi pa kej tacga al pa pije mogoče bl :?

motor mn trpi ker ga ne blokira... poraba pa ni nč večja, sam izkoristk je velik bolši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzem pokrov dol stakn zajle obrn za 180 po pa glej pr avspuhu not u cilindr pa probej tko zadet da bo med 2 pa 3mm robu vidnga. po se pa mav voz pa s šravbi štelej koko ti najbl paše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je že to fendr :blush:

FEDER=amortizer :slap:

motor mn trpi ker ga ne blokira... poraba pa ni nč večja, sam izkoristk je velik bolši.

Ja motor delat tako kot more ne pa da ga blokira,torej motor mn trpi!

Glede porabe pa nimaš prov...pije prb.1L/100km več,pri moji vožnji,če pa bi vozu dokaj normalno bi bla pa poraba tam ene 8 dl več .)

sej je to to a ne .) kok pa se to odpre a kej veš a se bi dalo to doma nardit :?

Ne priporočam ker zna bit zafrkjen dobr narest za enga k to prvič dela...ne vem no,še nism probu sam to delat .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: Fender je strehca :slap:

pa ventil ni nč zajeban odpret sam... samo varetn ti mav več časa vzame k serviserju da zadaneš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzem pokrov dol stakn zajle obrn za 180 po pa glej pr avspuhu not u cilindr pa probej tko zadet da bo med 2 pa 3mm robu vidnga. po se pa mav voz pa s šravbi štelej koko ti najbl paše.

ja o ode zaili obrnem za 180 pa zakaj bi pol mogu pokrou dol dt sej se zajle štela na vrhu al kaj pa kako ti mislš 2-3 vidnega roba ki :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap:  Fender je strehca  :slap:

...

aja :blink: :huh:

Prvič slišm :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem danes malo pogledal to zadevo, pa nisem dobil ideje, kiro zajlo bi štelu, oz. za kolk premaknu. Kaj vbistvu sploh štelaš s tema dvema zajlama, omejitev obratov al kaj hudiča?

Popravljeno . Popravil VmasIna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem danes malo pogledal to zadevo, pa nisem dobil ideje, kiro zajlo bi štelu, oz. za kolk premaknu. Kaj vbistvu sploh štelaš s tema dvema zajlama, omejitev obratov al kaj hudiča?

ja ventil odpreš :slap: majo izpušni plini več placa za izhod pol pa lahk iz tga logično razmišlaš kaj se poveča :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ventil odpreš :slap: majo izpušni plini več placa za izhod pol pa lahk iz tga logično razmišlaš kaj se poveča :P

Ok, do te ugotovitve, sem že sam prej prišel,sam nisem popravlal pol, zdaj morm še sam ugotovti kam zasukat, k za probat ni šans zdle, k je dež vzunih :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vzem pokrov dol stakn zajle obrn za 180 po pa glej pr avspuhu not u cilindr pa probej tko zadet da bo med 2 pa 3mm robu vidnga. po se pa mav voz pa s šravbi štelej koko ti najbl paše.

kaj a pol zajle dol staknem al kaj z unga koleščka pa kej pa more bit vidt 2-3 mm a tolk more bit vidt ventila u cilindru zato k ga je žj :cry: e zdej tolk vidt :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po tem, ko si snel zajle, se mors tisti kolescek dol vzet, sele potem lahko ventil obrnes .) pa tisti ventil lahko nastimas na 4 razlicne polozaje, probavaj pac, ce se zelis temu probavanjuizognit, pa tako kot je en ze omeno, vzami dol avspuh, pa poglej notr :( in tam mors pol videt malenkost roba ventila( in to, ko mas kljuc na ON, kolikor je meni znano ) sicer pa tudi ce se spilas, pa malo probavas sem pa tja, falit itak nimas kaj, v najslabsem primeru nastimas YPVS nazaj, tako kot je bil na zacetku( si je dobro prej ogledat, pa zapomnit .) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po tem, ko si snel zajle, se mors tisti kolescek dol vzet, sele potem lahko ventil obrnes .)  pa tisti ventil lahko nastimas na 4 razlicne polozaje, probavaj pac, ce se zelis temu probavanjuizognit, pa tako kot je en ze omeno, vzami dol avspuh, pa poglej notr :( in tam mors pol videt malenkost roba ventila( in to, ko mas kljuc na ON, kolikor je meni znano ) sicer pa tudi ce se spilas, pa malo probavas sem pa tja, falit itak nimas kaj, v najslabsem primeru nastimas YPVS nazaj, tako kot je bil na zacetku( si je dobro prej ogledat, pa zapomnit .) )

aha seprau da če not pogledaš more bit izpušni izhod maximalno odprt sam je treba vidt sam še mal ventila :( a ne sam k je reku da ga je treba obrnt za 180 u katero stran pa :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aha seprau da če not pogledaš more bit izpušni izhod maximalno odprt sam je treba vidt sam še mal ventila  :(  a ne sam k je reku da ga je treba obrnt za 180 u katero stran pa :blink:

1. tak ko si reko .)

2. 180 stopinj pomeni pol obrata, ampak priporocam, da najprej snames avspuh, pa pogledas kako je stanje, ker lahko da imas ze obrnjen za 180(tak ko more bit) vendar ni v pravem polozaju, ker lahko na vsaki strani das na 2 razlicna polozaja( ne vem kako razlozit, samo ko bos tisti kolescek dol vzel, bos 100% vedo zakaj se gre, oz kaj mislim .) obrni pa v tisto stran v katero bo pac slo, sicer sem pa 90%, da v obe zelo tezko, ker se na ventilu nabirajo saje, pa zapaca se zarad olja, tako da mozno da bo slo bolj na trdo, razen ce ni skor nov motor :hmm:

PS: po govoricah nekaterih mehanikov baje majo nekateri dt ze tovarnisko "odprt" YPVS ventil, pa je v avspuhu blokad, da je kar hudo... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest sm pa spet nazaj. sm mu komp rahlo v okvari :lol:

so ble določene serije DT k so mele že ventil naštelan. za amerišk al ker trg sej dobil tud čist odprto. obstajajo pa tud u nemčij naprimer take k majo še blokirano 6. prestavo pa končno mn k 90km/h. na hitr povedan..... pedrovske izvedbe :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti jerry kir letnik maš pa ti a si meu ventil ˝zaprt˝ ker jest ko sm pogledou v izpuh je blo vidt bat odprtina je bla odprta pomoje do fulamal je blo vidz ventil (je pomigou ko dam kontakt) pa moja je letnik 2000 in je bla narjena baje za francozki trg .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj je 97 pa je biv ventil že odprt neki na prbližn. po sm se pa neki igrov pa zapirov paodpirov

:OK:

rezultati so zanimivi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

PS: po govoricah nekaterih mehanikov baje majo nekateri dt ze tovarnisko "odprt" YPVS ventil, pa je v avspuhu blokad, da je kar hudo... :?

Načeloma majo vsi modieli DTjke avspuh zablokiran da glava peče .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!