Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

Ni žurk...oz. juh je zlo zlo zlo mal!So pa treningi,bejba,spiš do 12ih pa je dan okol :P Ne res če bi lahk bi delu .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje to kar dela yerrri,jast in še nekaj ostalih te predelave to ni niš no ajde nekaj malga je sam to v primerjavi s tem www.bikepics.com/yamaha/dt50/ ni nič to si poglejte pa pazte da skp ne padete :OK: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa veste kaj me še zanima...kakšne dimenzije gume se še da stlačit na tele feltne???Ker menda preširoko gumo ni fajn dajt na motor ker se motor slabš obnaša če nima taprave gume gor .)

Aja pa še tole...varetn gume ni težko zamenjat,a???Mogoče se bo slišal smešn sam na tem motorju tega sam pač še nism delu pa me zanima če se da to tko simpl narest ker 5 jurju al kolk za vsako menjavo se mi res na da dajat .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa veste kaj me še zanima...kakšne dimenzije gume se še da stlačit na tele feltne???Ker menda preširoko gumo ni fajn dajt na motor ker se motor slabš obnaša če nima taprave gume gor .)

Aja pa še tole...varetn gume ni težko zamenjat,a???Mogoče se bo slišal smešn sam na tem motorju tega sam pač še nism delu pa me zanima če se da to tko simpl narest ker 5 jurju al kolk za vsako menjavo se mi res na da dajat .)

ja kok se obnaša glih newem sam če je preširoka ti mau moči pobere pa nacesti jo je preveč slišat če je off road guma.

jest sem zdej manou že obe pa mi jo je menuo tam k sm jo naroču na mašino tko da tegea ročno še nism delow sam pa lahko tako poškoduješ feltno in gumo tko da... men jo je pa zamenou za jurja al mnde še manj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje kupujem nove gume,oz. zbiram ideje za nove gume!

Namen mam dat gor čimbolj cestne gume kar se da sam me mal jebe ker so dimenzije mal bedne na DTjki za kšne hude cestne gume...se je kdo že sooču s to zadevo???

Kakšna priporočila kere gume gor dat(cestne seveda)?

ej kup si gume dunlop trailmax,sicer maš več različic js sm meu zadi enduro spredi pa čis cesno!!guma je ful fajn mehka pa zlo!! dobr se drži!dau sm pa za obe skup 40k!sam dunlop je zakon :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej kup si gume dunlop trailmax,sicer maš več različic js sm meu zadi enduro spredi pa čis cesno!!guma je ful fajn mehka pa zlo!! dobr se drži!dau sm pa za obe skup 40k!sam dunlop je zakon :OK:

Kolk jaz vem, moraš imeti na motorju obe gumi enak tip (ali profil). Torej ali cestni, ali enduro, ... , ali kramparci. Drugače ti lahko tečnarijo na tehničnem ali pa plavci.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej kup si gume dunlop trailmax,sicer maš več različic js sm meu zadi enduro spredi pa čis cesno!!guma je ful fajn mehka pa zlo!! dobr se drži!dau sm pa za obe skup 40k!sam dunlop je zakon :OK:

se strinjam s tabo dunlop je zakon jest sm zdej še prvo kuou enduro zando sm mu pa že čez poletje in se orng drži na cesti čeprsu je enduro in je široka samo 100 :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja pa veste kaj me še zanima...kakšne dimenzije gume se še da stlačit na tele feltne???Ker menda preširoko gumo ni fajn dajt na motor ker se motor slabš obnaša če nima taprave gume gor .)

Aja pa še tole...varetn gume ni težko zamenjat,a???Mogoče se bo slišal smešn sam na tem motorju tega sam pač še nism delu pa me zanima če se da to tko simpl narest ker 5 jurju al kolk za vsako menjavo se mi res na da dajat .)

jest menam gume sam... sej na začetku je dost zajeban sam k se navadš pa gre... zej mi vzame ene 30-45 min da use poštimam. tko da če mi prpeleš motor pa gume boš mu najkasnej u 45min druge gor .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest menam gume sam... sej na začetku je dost zajeban sam k se navadš pa gre... zej mi vzame ene 30-45 min da use poštimam. tko da če mi prpeleš motor pa gume boš mu najkasnej u 45min druge gor .)

no ti boš porabu 1 uro za gumo menat vulkanizer pa dobrih 5 minut :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dunlop trailmax pravte...ql,se bom mal pozanimu za cesto varjanto seveda :OK:

Ja Jerry,te bom mel v spominu...1X se mogoče oglasm da mi pokažš ker bi rd to sam znov!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ti boš porabu 1 uro za gumo menat vulkanizer pa dobrih 5 minut :D

vulkanizer rab 5min sam da feltne dol sprav z motorja če ne več. pa če dela z mašino vseen rab poj še slabe 10min da gume zamena pa 5 da skup sestav. je pa 20min. jest pa delam na roke brez ush mašin. Mij langus enkt menov pa šravba po 10 ur na dan pa gume skos mena pa ni pršu pod pov ure na roke tko da mojih 40min za obe gume k jih po 2x na let menam sploh ni sabo .)

drgač pa če mislš da teb hitrej rata loh probaš :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je u motocentru jogi menju spredno gumo 2 uri pa pou!!!!!tam so res počasni!aja lobo zadna trailmax ni bla ful enduro guma ampak taka cesto enduro,poglej na net kak profil ma trailmax,aja škifi mi niso niti 1x težil na tehničnem pa tud ne?yamaha priporočam ti dunlop lah ti pa pošlem sliko kak zgleda guma sam na pm mi mail sporoč :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vulkanizer rab 5min sam da feltne dol sprav z motorja če ne več. pa če dela z mašino vseen rab poj še slabe 10min da gume zamena pa 5 da skup sestav. je pa 20min. jest pa delam na roke brez ush mašin. Mij langus enkt menov pa šravba po 10 ur na dan pa gume skos mena pa ni pršu pod pov ure na roke tko da mojih 40min za obe gume k jih po 2x na let menam sploh ni sabo .)

drgač pa če mislš da teb hitrej rata loh probaš :P

ja jest sm mu gumo že odšrajfano ke prnesu je dau sam dol pa gor tku da je blu zihr pod 10 minut gumo pa jest odšraufam prej seveda pa z autom ke polem :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima če je mogoče kakšna tema na forumu kako se vozi po prvem kolseu?

no al pa po zadnem sam za po prvem se je treba mal več upat :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene zanima če je mogoče kakšna tema na forumu kako se vozi po prvem kolseu?

no al pa po zadnem sam za po prvem se je treba mal več upat :(

to ti loh jest povem :OK: prpeleš se na ful zabremzaš butneš naprej da ga dvigneš po pa po filingu popuščaš bremzo. dost več ti ne more noben povedat k morš prdobit filing. probej čimb naprej sedet pa na začetku ne preveč dvigvt zadnga dela da ne boš šu čez... jest sm pršu nekak do ene 25 30m k smo mav pomerjal.

za po zadni maš pa 1. brezveze k je prekratka šoltat s 1 v drugo ful cukne pa malkrat rata. 2. se ga da brez sklopke klepo dvignt na 6 tisoč obratih če obrneš gas pa fajn cukneš. 3. se dvigne s sklopko pa fajn cukneš pa nazaj se pomakneš. za vozt se mav po zadni j to dost. če pa hočš razdaljo je pa fajn če se naš lovit z zadno bremzo. se prav da daš gas greš čez mejo da ubistvu že nazaj padaš pa poj pobremzaš tok da se obdržiš pa daš spet gas in to ponavlaš. tko obdržiš enakomerno hitrost. loh se pa s šoltanam vozš sam u sam 4. nima več dost moči da bi se gor držov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta zadeva je zlo lepo,jasno in podrobno napisana v enem od prejšnih motoSI-jev(motoristična revija BTW),za nasvet kako po zadnjem,sprednjem pa so prašal svetovnega prvaka v kaskaderski vožnji Cristian Pfeifer(ne vem če je točn tko napisan sam uni k ga poznate bote že vedl za koga gre)-tip je res legenda,kaj vse to izvaja na motorju ne morš vrjet :kva2:

Drgač pa kokr se spomnm pa kokr jst to izvajam ti lahk na hit obnovim:WHEELY-fora je menda v tem da motor spraviš čez mejo ravnotežja in ga potem z zadnjo bremzo kontroliraš da se nazaj ne prekucne,predvsem velja to ta šibkejše motorje ki so prešibki da bi z močjo mašine držal motor na zadnji(jst osebno več ko kakih 15,20m ne furam po zadnji ker bi blo treba prešaltat v 2.kar se mi nekak ne zdi tolk varno da bi tvegu moj motorček),pri STOPPYju pa je vsaj po moje zadeva velik bolj simpl(vsaj zame):se pelješ z določeno hitrostjo,za začetek ne prehit,in samo nahitr stisnš bremzo pa po možnosti še mal naprej s telesom rukneš motor da te laži odlima od tal...probi parkrat,je čist simpl...

No upam da sm ti s telim romanom kej pomagu B)

Eh qrc sej je že Jerry vse napisu...no u bistvu sva dost podobn napisala...upam da ti bo zdej jasn :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tle je še en filmčk moj od lansklet... od vseh teh afnarij na DT ( motor je še dokaj grd optično k se ga še nism resno lotu takrt :? )

drgač pa tle je link od strani pa si zlovdej un z naslovom mix.---> MIX

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Današni dan si bom zapomnu za zmeri!

Izuču me je da se ni vredno s supermoto vozit po zasneženi cesti,ki me je presenetu na poti domov.

Pač ovinek rahlo navzdol rahlo zasnežena cesta (odspodi poledenela).....kaj sledi pa veste,kljub počasni vožni cca 20km/h. :devil: :devil:

U maloro je šev levi žmiguc,ročka za sklopko,ročka za menjalnik.Odrsale pa so plastike delček sprednjega blatnika,prve plastike (rezervoar na srečo ne) pa manšji konec zadnjega plastike,no ja za plastiko po poskrbela pulirna krema,balanca je pa tut naravnana.

Zanima me koliko približno stanejo,če kod ve:-žmiguc

-ročka za sklopko

-ročka za menjalnik

Za Yamaho DT125X

SREČNO VOŽNJO! :)

Popravljeno . Popravil zmek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nč kritičnga .) si loh hvaležn da si nisi cestaka kupu :)

kr se tiče ročk in žmigovcov jest predlagam louis u avstriji. dobiš komplet žmigovcov lepših in manših od originala za 20€ ročke so pa tud cenej. sam ne vem točn kašne so cene

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men ze zdi da si ga ful potouku kokr si opisou. pa še cestne gume pa smo tam jest sm pou žje mogoče 10x u enmu letu no sej mogoče tut ni dosti sam useenu sm pa za razliko od tebe padau po terenu tam je še korkl tolku "mehko" sam je useeno enkrat mal mankalo da bi si nogo zlomu sm šepou še 14 dni ja pa mal sm bilanco zviu pa par prask druzga pa nč taku da nimam primerjave s tabo pomoje si ka kar solidno zbrusu :wacko: :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekateri mamo svoj način pranja in čiščenja motorja :P

to je tko kopalo da nemorte vrjet čeprau mam enduro gume sam me je pa 1. guma presenetla kok se drži sm jo kupu pred enim mescem profij je enduro in zlo gost sm mislu da nebo nd držala pa k sm se vozu po snegu mi ni tut 1x spodrslna čeprau sem 1x tut padu sam to ni bla 1. guma kriva ampak zadna :P

to je tko kopalo da nemorte vrjet čeprau mam enduro gume sam me je pa 1. guma presenetla kok se drži sm jo kupu pred enim mescem profij je enduro in zlo gost sm mislu da nebo nd držala pa k sm se vozu po snegu mi ni tut 1x spodrslna čeprau sem 1x tut padu sam to ni bla 1. guma kriva ampak zadna :P

post-8161-1132947654_thumb.jpg

post-8161-1132947702_thumb.jpg

post-8161-1132947726_thumb.jpg

post-8161-1132947746_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!