Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

Ja jst sm 100% da sm kak let.let pa pol nazaj dau 9 jurju+poštnina...

mhm .... a tok so vredne ???? bad .... jst sm jih pa mel na tomosovem ATX-u predelan in prestiman v super moto :D hehehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej če jih bo kšn kupwow nj jih še men zrihta ampak črne. men se neda ji iskat :blush:

Gil motosport. ti pa res nimaš deleč .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi men sploh pasav gianelli izpuh gor ka mam tisto lambdo sondo tam na začetku avspuha?(letnik 2005)

Sprašujem zato,ker mislem dat na naslednjem servisu blokade vn.Sam zej nevem a se bolj splača dat avspuh rezat(pomoje boljš,saj cenejš prideš skoz) al gianellija gor dat,ki pa je 75k nov če se ne motm.

Kok približn kasirajo za odstranitev unih treh blokad,če kod ve (avspuh,frgazr,elektronika) al kolk jih že je?

Pa kok KM maš cca pol ko to pizd.... odstraniš (sej je blo veretn že 100x napisano,pa se mi ne da brskat)

10x za odgovore!

Popravljeno . Popravil zmek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi men sploh pasav gianelli izpuh gor ka mam tisto lambdo sondo tam na začetku avspuha?(letnik 2005)

Sprašujem zato,ker mislem dat na naslednjem servisu blokade vn.Sam zej nevem a se bolj splača dat avspuh rezat(pomoje boljš,saj cenejš prideš skoz) al gianellija gor dat,ki pa je 75k nov če se ne motm.

Kok približn kasirajo za odstranitev unih treh blokad,če kod ve (avspuh,frgazr,elektronika) al kolk jih že je?

Pa kok KM maš cca pol ko to pizd.... odstraniš (sej je blo veretn že 100x napisano,pa se mi ne da brskat)

10x za odgovore!

a ma lamdo :eek: no če jo ma res kr je mal možn, pol ni prow pamtn menat z giannelliom, zato k lamda nadzoruje prisotnost kisika w izpuhu... (lamda je če maš elektronski wbrizg, elektronski cdi wžig ali sodobnejši, in senzor zraka whodnega, pa seweda računalnik...) :closedeyes: in to je pol drugač in ne dozira prawilno...

bl ti priporočam za prefukaš auspuh tega kt maš, pa ostale blokade... ne pa zračnga filtra menat športnga!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja moja ma že lamdo ja.Sej sm itak študiru da se ne spača,je itak predrag pa lohk imaš kšne bleme če nimaš homoligirano pa tko naprej.

Sej če bi pol sam blokade,brez kšnga ventila štelat pa bi mev še zmer ta avspuh,ne bi blo neč narobe al ja (zarad lamde)

No in cca kok konju probiš pol s tem???

Pa a res motor isto pije pol kot z blokadami,sm nekje čitu tuki na forumu???.Sam men ni to najbolj logično :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi men sploh pasav gianelli izpuh gor ka mam tisto lambdo sondo tam na začetku avspuha?(letnik 2005)

Sprašujem zato,ker mislem dat na naslednjem servisu blokade vn.Sam zej nevem a se bolj splača dat avspuh rezat(pomoje boljš,saj cenejš prideš skoz) al gianellija gor dat,ki pa je 75k nov če se ne motm.

Kok približn kasirajo za odstranitev unih treh blokad,če kod ve (avspuh,frgazr,elektronika) al kolk jih že je?

Pa kok KM maš cca pol ko to pizd.... odstraniš (sej je blo veretn že 100x napisano,pa se mi ne da brskat)

10x za odgovore!

Kje si ti za te blokade slišu ne vem ampak kokr vem tvoja mašina ni kej dost razlike od starejšega modela ki pa nima takih blokad kot si ti misliš...to ni skuter :slap:

Motor pa valda pije več,to je logično .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js wem da je blokada w auspuhu, pa da zasučeš tist wentil... pol maš pa ša omejewalc za obrate sam če daš pa tist wn boš pa w kratkem bat w rit dobu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma avspuh je ceu ena navadna blokada pr tem motorju,pol maš ta ventil vse ostalo pa mislm da je mal 2mač ker se pol pa že močno posega v življensko dobo motorja .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma avspuh je ceu ena navadna blokada pr tem motorju,pol maš ta ventil vse ostalo pa mislm da je mal 2mač ker se pol pa že močno posega v življensko dobo motorja .)

Aaaaaaaaaaha,sej kej več tut nism mev namena,ka mi je mal škoda motorja.Se prav de se mi splača sam avspuh rezat pa un ventil štelat,tok da nebo mojo ljubico dušil :D .

No ja se bom še mal pozanimu okol tega!Za uno elektroniko itaq nism biu 5% da bi jo vn vzev,zato ka itaq nimam obratomerja pa še za motor je slabo kokr si že povedu,ker ga veretn še prehitr tako preforciraš!

Ti Yamaha,če se nemotm imaš to kombinacijo z avspuhom pa z ventili,ane.Ti veretn veš približn kok konju prdobiš s tem.Kašne 20HP veretn dosežeš al ne?

Pije pa cca 1l/100km več,se mi zdi.

A si to ti sam delu,al si pelu servisu,kr jst mal cvikam to sam narest

Popravte me če sm kaj kiksnu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam na svojmu(l.00)samo ventil naštelan tko kt je treba,naštimu mi ga je serviser,avspuh in vse ostalo mam pa še čist original...prdobu sm prb. 3,4HP tko da ma zdej motor okol 18 kojnu se pa ful pozna!Zaenkrat ni dnarja ampak upam da bo spomlad en wings padu...pol pa bo meu motor nekej čez 20 konju :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kompletn odprta yamaha DT nej bi mela okol 17Kw. kra je nek tm 24KM. sam to je podatek izmerjen na gredi. na zadni gumi so najbolši zmerl tm nek okol 20KM. brez da bi menjal ispuh alpa kšne druge pomembne dele...

je biv pa en frajer na DT125.de neki časa nazaj k je mev 180kit, 35 fergazr pa athena avspuh. je dav not papirje iz testa pa če se ne motm je mev neki čez 34KM nism pa prepričan al na gred al na gumo :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varetn na gumi-predvidevam da so meril z dinotom .)

Drgač pa kokr jst vem se da dtjko navit na 28HP...brez menjave fergazrja,cilindra,bata,samo auspuh...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Phuu...kr dost

Moj sošolc ma hondo supermoto (modela nevem) ima 42KM.Ka bi vi tisto vidl...poštena zadeva.Sam kaj ka mora tip menat vsake 3k bat pa take fore.Drago je ko hudič za vzdržavat.Gre dokler gre pol pa crkne.

Jst na moji DT-jki bom sam ta ventil pa mogoče še avspuh rezu,kaj več pa nebom.Prvič se mi škoda motorja zdi,drugič je vzdrževanje drago ko hudič ka že zej ni ravn pocen,tretič pa rata še žejna kot sahara vode.

Motori so narjeni za to kar so,sam kej ka nam smrtnikom ne nese tok pamet pa hočmo iz apnce dobit 90KM pa de bi 200km/h šla... :slap: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Phuu...kr dost

Moj sošolc ma hondo supermoto (modela nevem) ima 42KM.Ka bi vi tisto vidl...poštena zadeva.Sam kaj ka mora tip menat vsake 3k bat pa take fore.Drago je ko hudič za vzdržavat.Gre dokler gre pol pa crkne.

Jst na moji DT-jki bom sam ta ventil pa mogoče še avspuh rezu,kaj več pa nebom.Prvič se mi škoda motorja zdi,drugič je vzdrževanje drago ko hudič ka že zej ni ravn pocen,tretič pa rata še žejna kot sahara vode.

Motori so narjeni za to kar so,sam kej ka nam smrtnikom ne nese tok pamet pa hočmo iz apnce dobit 90KM pa de bi 200km/h šla... :slap: :slap:

ja tist tvoj sosolc je tud pajac :D zadnic ko smo se v solo peljal iz avtoceste smo ga vidl ob cesti neki sraufat ko mu je crknilo :slap: :slap: pa ne sam da bat menjava na 3k tud ojnico in lezaje mah dej dej brez veze ...... samo tista hondica je narejena za tekmovanja ne pa za "domaco" uporabo ....... res pa da ma ubijalske pospeske :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A honda je 125 2T???

Nism še slišu za hodno SM razen če ma iz krose zrihtano na SM .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne 3T je :P 2T itaq

Ma mislem de je prov SM,sam zihr pa nism.Neki sm šlišu pravt da bo dav tip še 250ccm notr...veretn bo vsak teden bat pa ojnico menu :D TOO MUCH

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!