Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

A ja sej res...bučko :D

Sam kok je pa to kej na vodo odporno,da se ti pol ka pereš ne vse razčefra.

Sam en blem je,kr je take Stricker Tribal že risat full težko kaj šele rezat :grrr

Si bom pa kšne bolj enostavne like umislu,npr.kšne tako kot maš ti jerry na blatniku...nice work :worship:

ene take nalepke sm widu w trgoavto w kramju sm jih ubawu, ful drago pa mal mejhne so ble :trance_33_sleep:

Objavljeno

je že kdo od vas obnavljal sprednje vzmetenje ali ga celo zamenjal?

je že kdo zamenjal zadnji blažilec?

Objavljeno

je že kdo od vas obnavljal sprednje vzmetenje ali ga celo zamenjal?

je že kdo zamenjal zadnji blažilec?

am spredn vzmetene... mu sm vse podrt k sm semeringe menov pa razmišlov o trših fedrih za notr... zadej sm pa sam mav zategnu da ni tak ko gujsnca .)

Objavljeno

je že kdo od vas obnavljal sprednje vzmetenje ali ga celo zamenjal?

je že kdo zamenjal zadnji blažilec?

k sreči še ne... :OK: :yea1:

Objavljeno
je že kdo od vas obnavljal sprednje vzmetenje ali ga celo zamenjal?

je že kdo zamenjal zadnji blažilec?

Jst mam namen 1X mal serviserja našuntat da mi da vsaj mal gostejše olje v spredne vzmetenje...če se to sploh da .)

Objavljeno

Jst mam namen 1X mal serviserja našuntat da mi da vsaj mal gostejše olje v spredne vzmetenje...če se to sploh da .)

kup si gostejš ole za vilce. 15 je mirlm da original. po pa sam vn vzem vilce pa zgorej odšravfej pa vn zli

pa 425ml nali not

Objavljeno

In ko daš bolj gosto olje notr........je kaj pol???

Bolj trdno vzmetenje :? :?

Objavljeno

Ja...logično :lol1:

Sorry ker se smejim ampak mi ne gre v glavo...

Objavljeno

:D Ni panike,sej sm predvidevu sam 100% pa nism biu.

Pa de se boš mogoče še mal smejav:Kaj pa pridobiš s tem,razen tega da v rokah očtutiš še manšne stvari na cesti?

Objavljeno

Hm,hm...to je pa mal bol kompleksno uprašanje-če daš pregostga not sigurn ni dobr ker ti zna lega v ovinku ponagajat,če je preredek not pol tut ni lih najbol fajn...mislm sam se s tem sigurno nebi šu igrat .)

Objavljeno

Ej a pol če bo jest naštelou ventil pa zamenou auspuh a bi blo pol treba kej menat po določenih kilometrih kilometrih :?

Objavljeno

Ja normalno...če ne druzga olje na vsake 6000km :) ---redni servisi pač .)

Objavljeno

Ej a pol če bo jest naštelou ventil pa zamenou auspuh a bi blo pol treba kej menat po določenih kilometrih kilometrih :?

mah ce mislis da bo kej prej jebalo.. smelo ti nebi .... pac pol kot je yamaha reku redni servisi ...

Objavljeno

dt-jka je wzdržliw strojčk nima kej odpowedat sam redni serwisi pa je .)

Objavljeno

Živijo fantje,

ima morda kdo od vas service manual (navodila za servis?) za naše preljube DTjke?

Zanima me še, tisti ki ste že odprli servo mehanizem za YPVS, poglejte slednjo sliko in mal pokomentirajte.

post-4272-1136313566_thumb.jpg - dela se očitno ne ujemata. Kakšne imate vi;

Tema ma "miljaužnt" postov, kdo ve koliko Yamah DT je v Sloveniji? (tristo kosmatih, zakaj se ne da iskat članov po motocilih? oz. zakaj ne najdem le tega.)

Objavljeno

:eek:

Objavljeno

ej ak nej bi blo to ? zgledo kot miselator ?

Objavljeno

To je YPVS...I know what u're talkin about,ampak ne vem kaj bi rd prašu...smo pa že ene parkat na dolg in na širok predebateral vse o temu ventilu---neki 10 strani nazaj maš tut vse poslikano,opisano,narisano...

Objavljeno

Živijo fantje,

ima morda kdo od vas service manual (navodila za servis?) za naše preljube DTjke?

Zanima me še, tisti ki ste že odprli servo mehanizem za YPVS, poglejte slednjo sliko in mal pokomentirajte.

post-4272-1136313566_thumb.jpg - dela se očitno ne ujemata. Kakšne imate vi;

Tema ma "miljaužnt" postov, kdo ve koliko Yamah DT je v Sloveniji? (tristo kosmatih, zakaj se ne da iskat članov po motocilih? oz. zakaj ne najdem le tega.)

če stem mislš koko se ga naštela ti loh jest povem. vzem dol izpuh priskrb si eno svetilko da boš fajn not vidu. poj pa glej v cilinder in vrti ventil da pride na 2-3mm ( s tem je mišlen da ti vidš 2-3mm tiste lopute k ti odpira in zapira) poj k ga ujameš pa vse sestav na zaj pa še mav zategn žice da ne bojo lih opletale. sam ne preveč ker se more lepo tekoče vrtet... toj usa umetnost. uglavnm 2-3mm lopute boš vidu nek pr obratu okol 180°...

Objavljeno

JerryJ hvala za namige o nastavljanju, prišlo mi bo prav. Podrobneje si oglejte utor v plastičnem delu (kamor se vpnejo zajle) in tisto gred na cilindru. V plastičnem ima luknja dve vzporedni stranici, v zaobljenega kvadrata, nekako tako (__). Na cilindru pa gred izgleda tako <>, torej ko daš zadevi skupaj se lahko premikata (razen če jih dobro zategneš) za kar nekaj stopinj.

Moj plan: Sedaj ko mi je JerryJ povedal za nastavitev, bom pač izdelal "kajli" ki bosta dopolnili gred, da se pravilno prilegala plastičnemu delu (ang. pulley).

Objavljeno

ni ti treba čist nč izdelat ker ko ti tisto <> obrneš za 180 je spet na istem in paše nazaj notr. poj sam še z žicam naštelaš naknadno stopinje in mm da paše tko kot je treba... če sm prov zastopu kaj mislš

Objavljeno

Nope, je že res da je <> zadeva simetrična in jo lagko za 180° obračaš, ampak plastična zadeva ima obliko (_) ko bi pa morala biti enaki -- ali obe <> ali pa (_) -- Zato ker nista enaki, se lahko ena po drugi premikata. Šeenkrat poglej sliko.

Sedaj že vem kako bom zadevo uredil, le zanima me kakšne gredi in plastična vpetja za zajle imate vi; (_) ali <>, ali je morda (WTF?) takšno neujemanje normalno.

Jerry, imam pa še nekaj vprašanj glede samega nastavljanja.

Iz glave nevem ali je položaj ventila z kontaktom ali brez drugačen. Če je, si to nastavlja pri kontaktu, ali ne?

Drugič, kaj se pravzaprav zgodi ko gred obrnemo za 180°? Se režim delovanja ventila rahlo spremeni, ali gre za bolj radikalne spremembe?

Objavljeno

Ventil se drugače odpira...po moje prej,bolj enakomerno in dalj časa ostane odprt .)

Objavljeno

Ventil se drugače odpira...po moje prej,bolj enakomerno in dalj časa ostane odprt .)

nč dl ne ostane odprt pa premika se vseen po istmu postopku ker motorček enak dela. razlika je da je odprt na tistih obratih k motor to najbl rab in zaprt isto... pač uravnava velikost izpušne odprtine .)

Objavljeno (popravljeno)

nč dl ne ostane odprt pa premika se vseen po istmu postopku ker motorček enak dela. razlika je da je odprt na tistih obratih k motor to najbl rab in zaprt isto... pač uravnava velikost izpušne odprtine .)

mhm ....???

Popravljeno . Popravil BaHa

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!