Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

ti yamaha kolk maš pa ti šroko gumo zadej :?

Objavljeno

seriske so spredej 90 zadej 120. sej spredej teško dobiš drugo širino za 21" zad mam pa jest 130

Objavljeno

Ej preveč prašaš.Bi mogu pogledat.Mislm pa da ni velik več kt kakih 110 al pa še manj če je možno ker je guma res fulllllll ozka...bom za štos pogledu .)

Objavljeno

ja sej ztu te prašam k jest mam zadi šroko 100 pa se mi zdi preozka k sm jih lani menjow pa mi je dau zadi takosam zdej k jo bom s5 menou bom dau zadi 120 :P

Objavljeno

Sej pol pa zgleda ko bicikel :lol1:

Hec

Me prov zanima kako zgleda to v praksi.Logično sej je enduro ne pa čoper z 300/17 gumo zadi

Na kok Km pa je treba verigo pa zobnike menjat pr DT-jki.Sej vem,da je odvisno to kako vožiš sam tko na okroglo?

Enkrat bi mogl DT zbor al pa mari Yamaha zbor narest,da nas bi blo več :D

Objavljeno

Ma 22k km 100% original veriga in zobniki zdržijo pri zlo na hard vožnji :OK:

Drgač sm pa jst prec za da se enkrat dobimo...magari na enmu dragu pa da se še mal pomermo :naughty:

Objavljeno

Ma 22k km 100% original veriga in zobniki zdržijo pri zlo na hard vožnji :OK:

Drgač sm pa jst prec za da se enkrat dobimo...magari na enmu dragu pa da se še mal pomermo :naughty:

ja sam to pol aprila al pa maja :grim drgač sm pa za :OK:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Če se z DT-jko peljete večinoma po cesti in to vožnjo kombinirate z makadamom, le redkokdaj pa se odpravite na kakšne bolj umazane terene, vam priporočam MICHELIN SIRAC. zadnja pnevmatika je na voljo z originalnimi dimenzijami, sprednja pa je 1 cm širša (90 in ne 80), vendar škode pri tem ni, saj je motocikel na račun 1 cm pri višjih hitrostih (beri nad 90km/h) nekoliko bolj smerno stabilen. Cena ene pnevmatike je tam okoli 18 000 SIT. :D

post-9399-1138968084.jpg

Objavljeno

Pozdravljeni,

Imam eno težavo, ki je povezana z mojo DT-jko. Po mesecu in pol mirovanja (zimovanja) v garaži ne dela električni štarter, odziv na štarterju je, vendar se ne obrne in se le obotavlja. Preveril sem akumulator in sem ugotovil da je poln, je pa res da je motor stal v nekoliko vlažnem in hladnem prostoru.

Motor je letnik 2004 in je še pod garancijo, zato se ga ne upam sam razstaviti, saj bi bila garancija izgubljena. A je že imel kdo podobne probleme in kako ste jih rešili?

že vnaprej se vam zahvaljujem za pomoč

Objavljeno

kako si pa preveru da je res pol akumulator, sej napetost lahk ma sam toka ne da

Objavljeno

Pozdravljeni,

Imam eno težavo, ki je povezana z mojo DT-jko. Po mesecu in pol mirovanja (zimovanja) v garaži ne dela električni štarter, odziv na štarterju je, vendar se ne obrne in se le obotavlja. Preveril sem akumulator in sem ugotovil da je poln, je pa res da je motor stal v nekoliko vlažnem in hladnem prostoru.

Motor je letnik 2004 in je še pod garancijo, zato se ga ne upam sam razstaviti, saj bi bila garancija izgubljena. A je že imel kdo podobne probleme in kako ste jih rešili?

že vnaprej se vam zahvaljujem za pomoč

na nožn štarter ga brcn da kresne pol pa pust nej pol ure laufa pa še mal se pejt vozt, pol pa poročej kk je blo :grim

Objavljeno
Pozdravljeni!

Če se z DT-jko peljete večinoma po cesti in to vožnjo kombinirate z makadamom, le redkokdaj pa se odpravite na kakšne bolj umazane terene, vam priporočam MICHELIN SIRAC. zadnja pnevmatika je na voljo z originalnimi dimenzijami, sprednja pa je 1 cm širša (90 in ne 80), vendar škode pri tem ni, saj je motocikel na račun 1 cm pri višjih hitrostih (beri nad 90km/h) nekoliko bolj smerno stabilen. Cena ene pnevmatike je tam okoli 18 000 SIT. :D

Joj kje si bil 2 let nazaj da bi mi to povedu...jst grem pa avonke kupvat :SS

Pozdravljeni,

Imam eno težavo, ki je povezana z mojo DT-jko. Po mesecu in pol mirovanja (zimovanja) v garaži ne dela električni štarter, odziv na štarterju je, vendar se ne obrne in se le obotavlja. Preveril sem akumulator in sem ugotovil da je poln, je pa res da je motor stal v nekoliko vlažnem in hladnem prostoru.

Motor je letnik 2004 in je še pod garancijo, zato se ga ne upam sam razstaviti, saj bi bila garancija izgubljena. A je že imel kdo podobne probleme in kako ste jih rešili?

že vnaprej se vam zahvaljujem za pomoč

na nožn štarter ga brcn da kresne pol pa pust nej pol ure laufa pa še mal se pejt vozt, pol pa poročej kk je blo :grim

Če je še pod garancijo bi ga jst na servis pelju!

Drugač mislm da nožnga štarterja nimaš če maš električnga oz. lahk da se motm .)

No če ga maš zakurblej na nogo pa nič ne pust laufat na mestu ker ti bo tut crkval če je akumulator kriv ampak sam hitr na motor pa do konca gas ene 100km v kosu narest...

Objavljeno

Joj kje si bil 2 let nazaj da bi mi to povedu...jst grem pa avonke kupvat :SS

Če je še pod garancijo bi ga jst na servis pelju!

Drugač mislm da nožnga štarterja nimaš če maš električnga oz. lahk da se motm .)

No če ga maš zakurblej na nogo pa nič ne pust laufat na mestu ker ti bo tut crkval če je akumulator kriv ampak sam hitr na motor pa do konca gas ene 100km v kosu narest...

ja pa da mu mrzu ribne :slap: če je akumolator kriv mu ne bo crkoval ker motor laufa direktno prek alternatorja, akumolator je sam posrednik za žmigavce, ventil, kontakt, itd... tapru se mora motor ogret pod štantgasom, pol se pa nej pelje :grim

Objavljeno

A je možno,da bi ti lahko kakšna varovalka oksidirala al pa kaj podobnega :?

Objavljeno

A je možno,da bi ti lahko kakšna varovalka oksidirala al pa kaj podobnega :?

Kaj te muči? Povej problem. Možno je vse, sam na novem motorju bol ne kot ja :hmm:

Objavljeno

Sej to govorim za Black Riderja ne zame.

Jst ga grem zej vžgat,de se lubca mal ogreje po 2 mescih spanja :)

Objavljeno

ja pa da mu mrzu ribne :slap: če je akumolator kriv mu ne bo crkoval ker motor laufa direktno prek alternatorja, akumolator je sam posrednik za žmigavce, ventil, kontakt, itd... tapru se mora motor ogret pod štantgasom, pol se pa nej pelje :grim

Pa kaj mu bo mrzu ribnu...sej če je akumulator prazen je lih tko kot če bi bil poln glede toplote mašine...

Sej ne pustiš motorja vedno stat pol ure v štant gasu predn se greš peljat .)

Jst sm že mel ta problem z akumulatorjem in vrejm da v štant gasu s praznim akumulatorjm motor ne dela oz. dela slabo,crkuje...vsaj men je .)

Takt k se je men to zgodl sm sam naredu napako da sm takoj na servis pelu ker nobene lučke niso delala niti motor ni lepo laufu na mestu in serviser mi je kar zamenju akumulator...raj bi naredu eno 200km furo skos pod visokimi obrati in bi se akumulator nafilu :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

Dons sm špelco dav mal na sončk.

Ljubica je v 3. poskusu kihnila,sm ji vošču dobro jutro in v 4. zabredla brez problema,nato pa je cca 40min. dihala svež sicer mrzel hribovski zrak :D

Popravljeno . Popravil zmek
Objavljeno

Mojo pa dele na en sprehod pelm :D

...po skor 3eh mescih :wacko:

Objavljeno

Pa kaj mu bo mrzu ribnu...sej če je akumulator prazen je lih tko kot če bi bil poln glede toplote mašine...

Sej ne pustiš motorja vedno stat pol ure v štant gasu predn se greš peljat .)

Jst sm že mel ta problem z akumulatorjem in vrejm da v štant gasu s praznim akumulatorjm motor ne dela oz. dela slabo,crkuje...vsaj men je .)

Takt k se je men to zgodl sm sam naredu napako da sm takoj na servis pelu ker nobene lučke niso delala niti motor ni lepo laufu na mestu in serviser mi je kar zamenju akumulator...raj bi naredu eno 200km furo skos pod visokimi obrati in bi se akumulator nafilu :hmm:

jao jao... a si ti avtomehanik al js?

Objavljeno

Jah bod ti mehankr, jst pa vem kako je blo .)

Objavljeno

to pa še nism slišov da bi zarad praznga akomulatorja motor slabš delovpa crkavov. tud ne vrjamem dab to vplival da je crkavov v štandgasu. več varjetnosti daj vplival to da motor dl časa ni lavfov?

Objavljeno

Jah kurc...pa je blo tko...kaj čm :)

Ja drgač pa zarad tega da bi motor stau po moje ni blo ker sm dle zakurblu motor po skor 3eh mescih pa je motor teku kt da bi učer cel dan furu...

Objavljeno

akumulator je poln, nonžnega štarterja nima... tako da ga moram zdaj porinit da vžge... in dela popolnoma normalno...

problem je le na začetku... ko obrnem ključ prisveti iz luči res šibka svetloba (kot da bi bil akumulator prazn), pa tudi tisti zvok iz ventila je tak medel. Ko ga porinem pa luči normalno zasvetijo (letnik 2004 nima stikala za ugasnit luči) in motor lepo prede...

vprašanje če bo garancija upoštevana ker bi se mi znali izgovarjati da motor ni bil pravilno shranjen (neogrevana, nekoliko vlažna garaža)... no, vsaj poskusil bom :hmm:

Objavljeno

aja, ko bo štarter popravljen pa gre moja kobilca v predelavo k mehaniku, ki drugače popravlja, predeluje motor za sina (tekmuje v motokrosu z hondo 450). eno DT-jko je že sfriziral, tako da leti 160... meni jo bo tam do končne 130, morda 140... :devil: upam le da bom prišel na vrsto...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!