Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

Klik na profil ane,tam vse piše

Sam jst na tvojem mestu nebi kej preveč predelavo.

Jst bi sam ventil pa mogoče še blokade vn vrgu kej več se pa ne splača...že tko pije kot žovna kej bi šele pol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jao pomoje ma 25ccm in mu leti 130 ? ka bi ti reku ? OMG :slap:

25ccm ? :slap: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to pa še nism slišov da bi zarad praznga akomulatorja motor slabš delovpa crkavov. tud ne vrjamem dab to vplival da je crkavov v štandgasu. več varjetnosti daj vplival to da motor dl časa ni lavfov?

ja vsaj pr men motor mal slabš dela če je akumulator prazn zarad ventila, mal tak len je

jao pomoje ma 25ccm in mu leti 130 ? ka bi ti reku ? OMG :slap:

ja baha z 25ccm gre pa res težko 130 :P :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti black rider kok kubicno dt-jko pa mas 50 al 125?

hmm... moja dt-jka je 125 ccm, gre pa 110, pač novejši letniki majo blokado na 110...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klik na profil ane,tam vse piše

Sam jst na tvojem mestu nebi kej preveč predelavo.

Jst bi sam ventil pa mogoče še blokade vn vrgu kej več se pa ne splača...že tko pije kot žovna kej bi šele pol...

sej mogu bi blokade vn dat... te so pa menda v izpuhu, pa dize je treba zamenjat in neke membrane (namesto plastične dati karbonske)- sej ne vem točno, citiram samo mehanika :hmm:

tako bi kobilca letela približno 140. zdej pije okoli 5-6 litrov pa ga gonim na moč... vedno pod obrati- mehanik pravi da bi se po predelavi poraba ob normalnem načinu vožnje celo znižala za kak liter. Pri novih DT-jkah je problem, da pri višjih obratih nima moči zaradi blokade- ravno takrat ko bi moral motor dobiti navečji sunek moči pri višjih obratih, blokada zaustavi to moč- zaradi tega je motor neekonomičen glede porabe goriva.

opcija pa je tudi da bi se prirezal tudi bat in bi takrat motor letu 160, vendar bi mogu vsakih 7k menjat bat, pa vsakih 10 k cilinder pa še poraba bi se drastično zvišala.

Ko smo že pri tem sem slišal da obstaja tudi 175 ccm kit za DT, preračunano iz evrov stane vse skupaj okoli 110000 SIT. takrat pa mora trgat asfalt pa tudi žret benz :devil:

aja mam pa še eno vprašanje : ali kdo ve koliko stane Gianellijev izpuh za DT-jko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej mogu bi blokade vn dat... te so pa menda v izpuhu, pa dize je treba zamenjat in neke membrane (namesto plastične dati karbonske)- sej ne vem točno, citiram samo mehanika :hmm:

tako bi kobilca letela približno 140. zdej pije okoli 5-6 litrov pa ga gonim na moč... vedno pod obrati- mehanik pravi da bi se po predelavi poraba ob normalnem načinu vožnje celo znižala za kak liter. Pri novih DT-jkah je problem, da pri višjih obratih nima moči zaradi blokade- ravno takrat ko bi moral motor dobiti navečji sunek moči pri višjih obratih, blokada zaustavi to moč- zaradi tega je motor neekonomičen glede porabe goriva.

opcija pa je tudi da bi se prirezal tudi bat in bi takrat motor letu 160, vendar bi mogu vsakih 7k menjat bat, pa vsakih 10 k cilinder pa še poraba bi se drastično zvišala.

Ko smo že pri tem sem slišal da obstaja tudi 175 ccm kit za DT, preračunano iz evrov stane vse skupaj okoli 110000 SIT. takrat pa mora trgat asfalt pa tudi žret benz :devil:

aja mam pa še eno vprašanje : ali kdo ve koliko stane Gianellijev izpuh za DT-jko?

:eek: te mehanik mav nateguje :hmm: membrana pa diza nimata veze z blokadam... membrana karbonska ti da 2% moči več :glare: se prav nč. dizo bi prdobu mal sam je pametn kombinirat s športnim filtrom. kar se blokad tiče maš pa Izpušen ventil, izbuh, elektronka (CDI). prirezan bat :slap: lol to smo mi na mopedah delal. dobiš res da nekej moči. samo se bl občutno spremeni poraba. nism še slišov da bi to kdo naredu na 125. pa tud 160 neb vidu k bi to naredu. sploh pa z voznimi lastnostmi pr visokih hitrostih je kriza... že pr 140 mislš da bo motor strgal. kr se pa 175kita tiče. mislm da je edina firma k to dela Athena. pa poznam dost nemcov k majo to sam pravjo da se ne splača. na končni skorej nč ne prdobiš ker prenosi ne dopuščajo na pospeških pa tud ni za 110.000sit razlike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej mogu bi blokade vn dat... te so pa menda v izpuhu, pa dize je treba zamenjat in neke membrane (namesto plastične dati karbonske)- sej ne vem točno, citiram samo mehanika :hmm:

tako bi kobilca letela približno 140. zdej pije okoli 5-6 litrov pa ga gonim na moč... vedno pod obrati- mehanik pravi da bi se po predelavi poraba ob normalnem načinu vožnje celo znižala za kak liter. Pri novih DT-jkah je problem, da pri višjih obratih nima moči zaradi blokade- ravno takrat ko bi moral motor dobiti navečji sunek moči pri višjih obratih, blokada zaustavi to moč- zaradi tega je motor neekonomičen glede porabe goriva.

opcija pa je tudi da bi se prirezal tudi bat in bi takrat motor letu 160, vendar bi mogu vsakih 7k menjat bat, pa vsakih 10 k cilinder pa še poraba bi se drastično zvišala.

Ko smo že pri tem sem slišal da obstaja tudi 175 ccm kit za DT, preračunano iz evrov stane vse skupaj okoli 110000 SIT. takrat pa mora trgat asfalt pa tudi žret benz :devil:

aja mam pa še eno vprašanje : ali kdo ve koliko stane Gianellijev izpuh za DT-jko?

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot so že napisali se s kitom ne bi poznalo na končni, samo če primerjam z gilero RC, ki je prav tako enduro, so pospeški taki da samo :eek: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Pri novih DT-jkah je problem, da pri višjih obratih nima moči zaradi blokade- ravno takrat ko bi moral motor dobiti navečji sunek moči pri višjih obratih, blokada zaustavi to moč- zaradi tega je motor neekonomičen glede porabe goriva.

opcija pa je tudi da bi se prirezal tudi bat in bi takrat motor letu 160, vendar bi mogu vsakih 7k menjat bat, pa vsakih 10 k cilinder pa še poraba bi se drastično zvišala.

Ko smo že pri tem sem slišal da obstaja tudi 175 ccm kit za DT, preračunano iz evrov stane vse skupaj okoli 110000 SIT. takrat pa mora trgat asfalt pa tudi žret benz :devil:

aja mam pa še eno vprašanje : ali kdo ve koliko stane Gianellijev izpuh za DT-jko?

Tut pri starih DTjkah je blokada da se motor ne vrti ekonomično...ta blokada je izpušni ventil(YPVS)in če ti to serviser zrihta prdobiš od 3-4HP :)

Pol če boš rezu bat ti ne bo vse na 7k km zaribal ampak ti bo po 1000 km zaribal ker so tle pr 125 mal višji obrati,večje sile in ostalo kt na APNu .) Pa še prdobu ne boš nč posebnga...

Če maš namen vržt 110k SIT v ta motor raj prodej,dej teh 100 jurju zravn,pa še za kakih 100 mamico našuntej pa maš že rabljeno XT600 .) U glavnm se NE splača...

Ginelli stane mal manj kt 60 jurju...se po moje bolj splača Wings,ki ga bi menda naredu za kakih 30-40k...pa če je še kak zaintereseran za Wingsa naj pove,uzamemo skup pa bo sigurn še kak procent popusta dau če jih več naenkrat vzamemo...u glavnm jst pa kolega ga spomlad nabaviva :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a je mrbit že kdo drug fergazer na dt-jko tišov??? misl močnejšga??? ;)

Škoda bencina .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut pri starih DTjkah je blokada da se motor ne vrti ekonomično...ta blokada je izpušni ventil(YPVS)in če ti to serviser zrihta prdobiš od 3-4HP :)

Pol če boš rezu bat ti ne bo vse na 7k km zaribal ampak ti bo po 1000 km zaribal ker so tle pr 125 mal višji obrati,večje sile in ostalo kt na APNu .) Pa še prdobu ne boš nč posebnga...

Če maš namen vržt 110k SIT v ta motor raj prodej,dej teh 100 jurju zravn,pa še za kakih 100 mamico našuntej pa maš že rabljeno XT600 .) U glavnm se NE splača...

Ginelli stane mal manj kt 60 jurju...se po moje bolj splača Wings,ki ga bi menda naredu za kakih 30-40k...pa če je še kak zaintereseran za Wingsa naj pove,uzamemo skup pa bo sigurn še kak procent popusta dau če jih več naenkrat vzamemo...u glavnm jst pa kolega ga spomlad nabaviva :OK:

za wingsov izpuh sm zravn, lahko še komu rečemo... upam da bo dober popust, sicer me pa o tem kontaktiraj če boš dobil kakšne veze oziroma podatke, ker jaz wingsovega izpuha za dt-jko na netu nisem našel... čekiraj moj profil... A je za letnik 2004?- k ma malo drugačne krivine... kolk pa da moči? tnx :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k ga res ful požre :glare:

Lej že tko al tko mi motor žre najmn 5l/100km pa še to na relaciji tko da se mi zdi to fullllllllllll preveč za to kar motor da od sebe(na off roadu sm porabo dvignu tut že na 10l/100km)...mogoče se ne zavedaš da DTjka kur prb. tolk kot Fazer FZ600 al pa R6(recimo liter gor dol) :BUA:

Če pa bi še večji frgazar gor ruknu bi pa prec mel kake pol litra al pa liter več porabe,na moči pa nebi tolk profitiru .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons so me spet neumnosti o vizualni predelavi preletavale.....

A je kdo že daju na DT-jko kakšne mrežce tam med rezervarjem in uno plastiko ka pride privijačena nanj?

Kje bi lohk dubu take mrežce?Železnina? :blush:

Pomoje bi full hudo zgledal z mrežcami

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tko je ja sz blokadami!

ja gianelli je pa 30.000 u LJ

No to me pa ful zanima kje si ga ti vidu za 30k???

P.S.:

Obstaja Gianelli za "DTjko" ki ma avspuh na levi strani,stane pa 28jurju .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dt-jka z avspuhom na levi je 50 ka ja. tud 80ke obstajajo sam je u sloveniji še nism vidu. uglavnm 125 nima nobena avspuha na levi. kar se pa tistih mrežc tiče. sm mev jest tud gor neki časa. svinjarijo k se zad nabere je nemogoče odstrant brez da plastike dol vzameš. drgač pa montaža je čist enostavna. rabš mrežco škarje za kovino pa pištolo za vroče lepilo... to je to. sam odsvetujem te mrežce če se mislš kdrkol po blatu pelat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!