Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

čez zimo hehe jest sm to sam 1x poskusi pa še to sam 1 dan in nigdar več

usaj sz tem motorjem ne :BUA: pol spomladi k pa mau sneg otaja pa vs motro rjou :( tko da...jest nebi tga delou sam dokler neprobaš neveš a ne sam je blo pa kr zakon počez vozt po raunm :P

evo .) sm ti takrat reku da nebo dobr za motor pa si reku da to enduri ne škoduje :grim ali pač

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni nobenga problema sam lepo ga je treba oprat pa obrisat predn ga v garažo daš... če se ga pa povsod sol drži pa normalno da bo rjavel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ni nobenga problema sam lepo ga je treba oprat pa obrisat predn ga v garažo daš... če se ga pa povsod sol drži pa normalno da bo rjavel

Samo prat pa brisat ga cimprej po koncu voznje...kr slauf pa krpo v roke pa v akcijo...pa nebo rjav...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je že kdo na DT-jki menjav ročke za krmilo?Kako se sploh lotit?

Kje bi dubu kake mal bolše,neki sm na www.zupin.de gledu sam nč ne štekam nemščine.Kako SLO stran bi mi prov pršla!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm jih menju za Renthalove ker so original čisti poden :BUA:

Vržeš jih v vročo vodo da se guma malenkost raztegne pa rabiš še enga močnga fanta da ti jih "zarola gor" pa je...maš pa tut varjanto da s cetom(ampak čiiiiiiiiiiiist mal)namažeš notranjo stran da lepo zdrsne gor pol po vrtiš da mal izpodrine vse skupaj ven,sčasoma se ti pa tut samo izpodrine ven in ne drsi več :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm si dons kupu pa od Smitha sm dav slabe 2k.Kupu sm si pa tut novo cross blanco PBR 90cm pa še zlata je :wub: :P

Aja prašu bi neki.Tist ki ste odpiral sami avspuhe,a mi lohk poveste a ste tut katalizatorje vn jemal pa kako ste blokado vn zbezgal?

Mal me skrbi da bi brez katalizatorja preveč kadil pe čez tehnični nebi šlo :hmm: Neki morm nrdit tut na zvoku,ka zej se sam ležaje sliši ko grem po cesti :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

katalizatorja starejši modeli DT sploh nimajo tko da mislm da tud nebi blo problema če ga vn vzameš. za blokado pa prežagej ispuh tm k je serisko švasan pa pober vn kar je odveč sej bode v oči kaj je blokada :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

katalizatorja starejši modeli DT sploh nimajo tko da mislm da tud nebi blo problema če ga vn vzameš. za blokado pa prežagej ispuh tm k je serisko švasan pa pober vn kar je odveč sej bode v oči kaj je blokada :P

Jst že vem kje ga žagat in tut blokada vem kaj je in kako zgleda,sam nevem kako jo vn uzet ka je pršvajsana notr.

Čene drgač bom enga kitajčka najev,da mi jo bo vn spilu :P :lol1:

Dons mi je serviser neki mutiv da je blokada tut tam čist na začetku avspuha u prvem "ovinku".Saj je mal ta tip...prvo se zmenva po telefonu vse da mi avpsuh odpre pa to,pridem dons dol mi pa vn vrže da bi to biv prevelk poseg pa da niti orodja nima zato :headbang:

Lambda-sonda pa tut nebi smela j**** ka je reku,da če bi on uno blokado u prvm "oviku" vn vrgu da bi izhod za lambdo zamašu :blink:

Bmo vidl kaj bo...čene bmo pa nov orig. avpuh kupl :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

The_AiC, sej lahko kupiš Gianellija, pa se ti ni treba sekirat

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma škoda keša,ka lohk skor zaston nrdim,pa še prej te lohk smrkec poj.... ko te ustavi pa na teh. maš bleme pol.

Pa jst mam še lambdo tko da bi blo pol še bolj zajeban za uštimat.Dej naj prosm en napiše kako blokado vn zvlečt,ka nemorm gledet kako leži motor u garaž :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej ni kej dost za povedat... na silo... drugač ne gre. kladu pa en velk izvijač...

USE THE FORCE :P se reče hehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gianelli se drhač dobi s homologacijo tko da če vpišeš zadevo v homologacijski kartonček nimaš nikakršnih problemov ne s kapsi ne s tehničnimi pregledi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nima pa nobenih blokad not, ne?

:hmm:

Mogoče kšno ampak varetn na izi odstranljivo in namenjeno temu da se odstran .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej pol moraš itak spet rezat avspuh in lih tko najebeš kot če original rezeš.Pa tut če ti gianellija homoligirajo sta sam dve:

-motor ti zablokora spet na 11 kW

-al pa ma motor več kot 11kW in ga po zakonu nebi smev vozit.

Bo šu kr original pod nož oz. brusilko :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej pol moraš itak spet rezat avspuh in lih tko najebeš kot če original rezeš.Pa tut če ti gianellija homoligirajo sta sam dve:

-motor ti zablokora spet na 11 kW

-al pa ma motor več kot 11kW in ga po zakonu nebi smev vozit.

Bo šu kr original pod nož oz. brusilko :D

Ne varetn ma gianelli,če jo sploh ma,kšno "blokado" u stilu podložke na začetku auspuha,da zmanjša premer oz. kak vstavek v denfr,ki ga samo vzameš ven in je to to...auspuh ti dvigne moč mislim da za okol 3,4 konje...lahk da se motim :)

Vsekakor pa se po moje ne splača rezat originala,ker se kot prvo lahko pozna da si neki mutil z avspuhom sploh če motor še prodajaš naprej,pa še za na tehničnega nimaš ničesar originalnega če si slučajno kdaj zmislejo dinota tm na tehničnih in bi ti meril moč .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne varetn ma gianelli,če jo sploh ma,kšno "blokado" u stilu podložke na začetku auspuha,da zmanjša premer oz. kak vstavek v denfr,ki ga samo vzameš ven in je to to...auspuh ti dvigne moč mislim da za okol 3,4 konje...lahk da se motim :)

Vsekakor pa se po moje ne splača rezat originala,ker se kot prvo lahko pozna da si neki mutil z avspuhom sploh če motor še prodajaš naprej,pa še za na tehničnega nimaš ničesar originalnega če si slučajno kdaj zmislejo dinota tm na tehničnih in bi ti meril moč .)

Ko si ga odblokiraš in valvolo naštelaš se ti kr krepko pozna razlika...pa pol za tehnični si enostavno menjaš pa je...če si kej režeš al karkoli pol ni poti nazaj...

P.S. Sm probu dat karburator mikuni TM 36mm na mojo DT...spredaj v koleno stoji not...zadaj je pa 36mm za 1,5cm večji od originala...bo zdej mi prjatu zrihtau neki za rešit problem...drugače smo probali po kmečko povezat use skupaj...in motor mrzu užge...samo zapira kr še ni naštelan karb...naslednji vikend se nadaljuje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zuni pada dž...jah kaj čem grem rezat avspuh...

Od l.04 naprej je blokada ubistvu sam katalizator.Tut ta ti vzame kr lep čas da ga prebiješ in popolnoma odstraniš.

Šravfncigr,kladu pa gasa...pa ne po prstih :P

V avspuhu je ostal sam če "prestrelan" valj,ka mislm da se ga ne splača vn jemat,na sliki je mogoče bolj videt da ovira sam mislm da ne tok.A naj še to vn ruknem al ne :hmm:

post-7184-1161618517_thumb.jpg

post-7184-1161618609_thumb.jpg

post-7184-1161618647_thumb.jpg

post-7184-1161618740_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!