Evil Penguin Objavljeno November 21, 2006 Opozori Objavljeno November 21, 2006 Marš, zdej bi jih pa vsaj lahko za ene 50% znižal
dr_lunatic Objavljeno November 21, 2006 Opozori Objavljeno November 21, 2006 Maja 125 4T je še premalo razvito da bi nadomestilo 2T... V Milanu sm vidu YZ125 ENDURO!!!! DTjke ni blo nikjer videt...mogoče pa so se odločli da bojo delali mrcine 125ccm enduro :D
<=YaMaHa=> Objavljeno November 22, 2006 Opozori Objavljeno November 22, 2006 Maja 125 4T je še premalo razvito da bi nadomestilo 2T...V Milanu sm vidu YZ125 ENDURO!!!! DTjke ni blo nikjer videt...mogoče pa so se odločli da bojo delali mrcine 125ccm enduro :D No no to se že bolš sliš :D
boštjanP Objavljeno December 2, 2006 Opozori Objavljeno December 2, 2006 Jst se pa strinjam s tem, da se umakne 2-takne masine, ker prevec pijejo, prevec onesnazujejo, prevec je stroskov za vzdrzvanje, prevec majo moci za 16-letne divjake,.... To je vreca brez dna. bye bye DT125! :fredy:
k0ci Objavljeno December 2, 2006 Opozori Objavljeno December 2, 2006 potem naj umaknejo še vse avtomobile, ki imajo več kot 200KM, saj teh nikoli ne potrebuješ
kocka Objavljeno December 2, 2006 Opozori Objavljeno December 2, 2006 yamaha ne živi od DTjk in se jim verjetno ne da ubadat s tem da bi jo homologirali EURO3, ker bi morali razvit ali vbrizg ali prevzet ECS sistem od dell' ortota. tako da najverjetneje je ne bo več. bo pa xt :D no husqvarna bo še naprej prodajala svoje WRE ter SMS opremljene s ECS sistemom, ker živijo od njih,..
dr_lunatic Objavljeno December 6, 2006 Opozori Objavljeno December 6, 2006 yamaha ne živi od DTjk in se jim verjetno ne da ubadat s tem da bi jo homologirali EURO3, ker bi morali razvit ali vbrizg ali prevzet ECS sistem od dell' ortota. tako da najverjetneje je ne bo več. bo pa xt :D no husqvarna bo še naprej prodajala svoje WRE ter SMS opremljene s ECS sistemom, ker živijo od njih,.. Strinjam se...DT je zelo malo prodajana, tko da je brezveze da bi se z njo ubadali...ljudje raje kupijo Husqvarno kr je pac enostavno iz nje povleč moč vn, iz DT se je treba bl matrat...pa kake komponente ima bolše... Ve kdo če v trgovini vzamejo rabljen PREDELAN motor?
Jerry_exc Objavljeno December 7, 2006 Opozori Objavljeno December 7, 2006 to da je DT slab prodajana se jest nebi strinjal... mogoče novejša oblika ampak une do 2003 so pa povsod... pa ne vem če je vseh husqvarn skup tok po svetu kot dt-jk .)
play Objavljeno December 9, 2006 Opozori Objavljeno December 9, 2006 to da je DT slab prodajana se jest nebi strinjal... mogoče novejša oblika ampak une do 2003 so pa povsod... pa ne vem če je vseh husqvarn skup tok po svetu kot dt-jk .) Se čist strinjam :OK: , pa še nemorš primerjat vzdržljivost DT-jk al pa husqvarn, ker je pri DT-jkah vzdržljivost veliko boljša kot pri husqvarnah, kjer odpade oz. crkne vsak teden ena stvar. :P
dr_lunatic Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Se čist strinjam :OK: , pa še nemorš primerjat vzdržljivost DT-jk al pa husqvarn, ker je pri DT-jkah vzdržljivost veliko boljša kot pri husqvarnah, kjer odpade oz. crkne vsak teden ena stvar. :P Sicer za husqvarno nevem ampak DT je tako šibka da bl nemore bit...vsak malo vecji skok in zabije amortizerje do konca...enkrat zletim cez bando pa mi ze poci plastika...
_ales_ Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Sicer za husqvarno nevem ampak DT je tako šibka da bl nemore bit...vsak malo vecji skok in zabije amortizerje do konca...enkrat zletim cez bando pa mi ze poci plastika... sej sam to je ta večja napaka dt-jke, js sm dau notr sam gostejše olje pa je kul :grim no ja lah bi dau še bl gostga :blush: zadnji je pa dobr :grim edino kr še temu motorju manjk je širša balanca :P
AiC Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Sej zato sm si pa jst od crossa balanco kupu (90cm) original cca 70cm. Kako pa zamenaš ole u sprednih vilcah,ker se tut včasih men zdijo mal mehke.Al je bolš to strokovni roki prepustit? Peshy:kašno si dav ti not?
play Objavljeno December 10, 2006 Opozori Objavljeno December 10, 2006 Sicer za husqvarno nevem ampak DT je tako šibka da bl nemore bit...vsak malo vecji skok in zabije amortizerje do konca...enkrat zletim cez bando pa mi ze poci plastika... To je vse res se strinjam s tabo, sam drgač je pa pomoje yamaha dt en zlo kvaliteten motor in zelo primeren za začetnike :D :OK:
_ales_ Objavljeno December 13, 2006 Opozori Objavljeno December 13, 2006 Al je bolš to strokovni roki prepustit? :grim in zelo primeren za začetnike :D :OK: ...al pa ne
_Fingi_ Objavljeno December 13, 2006 Opozori Objavljeno December 13, 2006 hmm :hmm: pravte de poka plastika pa to.... frend se z no po zadni fura, pa je dvakrat že odletu po tleh, pa nima nč počen, sam pokrivu je zadn konc mal nazaj pa je k nova :OK: :blink: :OK: ne vem, men se zdi kr uzdržliva :D
play Objavljeno December 15, 2006 Opozori Objavljeno December 15, 2006 hmm :hmm: pravte de poka plastika pa to.... frend se z no po zadni fura, pa je dvakrat že odletu po tleh, pa nima nč počen, sam pokrivu je zadn konc mal nazaj pa je k nova :OK: :blink: :OK: ne vem, men se zdi kr uzdržliva :D Bolš, da pokajo plastike, kukr pa da bi počl kj v mašini. :D :D
KRIK Objavljeno December 15, 2006 Opozori Objavljeno December 15, 2006 (popravljeno) Mal izven pohovora, sam vseen: A ma mogoče kdo skico oz. načrt mašine na dt-jki (tam okrog letnika 98), tko da je vsak korak razstavljanja ali sestavljanja posebej opisan? Če je mogoče kdo dobil ob nakupu kakšno buklo s temi načrti?? (moj KTM ima namreč enako zasnovo mašine, pa bom verjetno prej dobil kakšne načrte za dt, kot pa od lc2) Lepo bi prosil, če ma kdo kaj takega da me kontaktira!! lp, KRIK Popravljeno December 15, 2006. Popravil KRIK
Byker Objavljeno December 17, 2006 Opozori Objavljeno December 17, 2006 ka je res al ni res... jst sm pred kratkim šou u yamaho u kk...kr sm lih tle dma...pa sm mal za foro prašu kuk kj leti ta žvau (Yamaha DT 125 X) ..in un dol mi reče da okol 90-100...kuk je tle resnice ?...(men je to mal hecn 2T, blokade pa ta šit , ... pa sam 90-100...)....ke mu je pamet ?
BlackDoc Objavljeno December 17, 2006 Opozori Objavljeno December 17, 2006 zablokirana gre 120 s pomočjo klančka oz. če je dolga ravnina
NejcZ Objavljeno December 17, 2006 Opozori Objavljeno December 17, 2006 Odblokirana pa ene 130-140 ;), po števcu :)
KRIK Objavljeno December 18, 2006 Opozori Objavljeno December 18, 2006 res nima nihče doma kakšne knige ali pa brošure o zasnovi (načrt, skica,...) yamahinega agregata??
play Objavljeno December 18, 2006 Opozori Objavljeno December 18, 2006 res nima nihče doma kakšne knige ali pa brošure o zasnovi (načrt, skica,...) yamahinega agregata?? Mau se potrud pa povprašej ata google, mogoč boš pa najdu kj pametnga, se najde vse mogoče tm gor :D
<=YaMaHa=> Objavljeno December 20, 2006 Opozori Objavljeno December 20, 2006 res nima nihče doma kakšne knige ali pa brošure o zasnovi (načrt, skica,.. .) yamahinega agregata?? Probi pokontakterat primca...ma na računalniku komplet mikrofilme vseh yamahinih motorjev vseh letnikov možno da ti kej da :)
kocka Objavljeno December 25, 2006 Opozori Objavljeno December 25, 2006 (popravljeno) ima kdo od vas ali pozna koga ki ima na dtju kit (sej ne vem kolko je 175 se mi zdi). cena? se veliko pozna na moči, navoru? vzdržljivost? mislim deteji do letnika 04 Popravljeno December 25, 2006. Popravil kocka
_Fingi_ Objavljeno December 25, 2006 Opozori Objavljeno December 25, 2006 na netu se najde 170cc cilindr za DT/TDR z 29,6 KM. vzdržljivost je pa vrjetno kr dost manjša...glede na to de original mašina ni narjena za velike obremenitve, k ni tok navita k ostale 125-ke. aja link do tega: http://cgi.ebay.de/Tuning-Zylinder-TZR-DT-...1QQcmdZViewItem
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se