<=YaMaHa=> Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 No, pa sm spravu karburator 36mm na svojo DTjko in razlika je zelo očitna... V porabi sploh,a :naughty: Dej povej...kaj vse maš predelano od originala in kolk se pozna?pa stroški menjave?se splača glede na dobljeno?
reesko Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 strokovno mnenje (powered by me and fingi) je da je to prevelk fergi in da ni izkoristka tazga k bi mogu bit :D pozna se pa itak ful...poraba tud ja :P
_Fingi_ Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 No, pa sm spravu karburator 36mm na svojo DTjko in razlika je zelo očitna... 36 :eek: :eek: :blink: to je pa kr mal velik za tak motor? razn če maš ne vem kok predelano? :blink opa reesko mej prehitu :blush:
<=YaMaHa=> Objavljeno Februar 18, 2007 Opozori Objavljeno Februar 18, 2007 Jah sam kak 32 bi pa že pasu na tale motorček,a :)
dr_lunatic Objavljeno Februar 19, 2007 Opozori Objavljeno Februar 19, 2007 Ja res je malo neizkoriščen ampak tega sm najdu pač za 15k...uglaunem kar mam narjeno je omejevalci dol, valvola naštelana, auspuh gianelli in airbox bl odprt...
ufo plast Objavljeno Februar 19, 2007 Opozori Objavljeno Februar 19, 2007 res mate cajt za take predelave hehe ej kolk je pa originaln frgazer gor kolk je velk?
KRIK Objavljeno Februar 19, 2007 Opozori Objavljeno Februar 19, 2007 Pardon jaz sem mislo auspuh, ne felne. aaa pol pa ja. :OK:
dr_lunatic Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 res mate cajt za take predelave hehe ej kolk je pa originaln frgazer gor kolk je velk? Ja mamo cajt, ce ni predelav je pa res dougcajt :P ...uglaunem original karb. je velik 28
Evil Penguin Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 (popravljeno) Mogoče kdo tu doma iz okolice Slovenj Gradca, da bi lahko šel pogledat, kaj je s to dtjko narobe, da se tko dolgo že prodaja. Ali pa če kdo pozna njeno zgodovino oziroma lastnika. Popravljeno Februar 25, 2007. Popravil Evil Penguin
Evil Penguin Objavljeno Februar 26, 2007 Opozori Objavljeno Februar 26, 2007 Kurc, kje je edit knof :glare: No, a na feltne dtx se da spravit kakšne bolj enduro gume?
Lamb of God Objavljeno Februar 26, 2007 Opozori Objavljeno Februar 26, 2007 Pozdravljen! že nekaj časa si tudi sam ogledujem pirelli MT 60 R in MT 60 RS Radial Steel za mojo yamahco xtx! drugače imajo te gume ktm-i 625 in 660SM-ji serijsko. guma mi deluje uporabna tudi za kakšen makadam za kaj več pa pomoje ni:) drugače pa za enduro verzijo pa najboljše gume dunlop trailmax! evo link do gume: http://www.motorjet.com/pirelli_motoplasci.phtml taosma slikica po vrsti :OK: LP
<=YaMaHa=> Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 Kaj pa vem...jst imam podobne gume(Avon Distazia)na moji DTjki že par let pa druzga kot pograjat ne morem...verjetno je sicer firma avon kriva za slabe izkušnje ampak tale profil ti zagotovo na makadamu ne da bajne oprijemljivosti,mogoče le tolk da se lahko malenkost zapelš če maš ravno dvorišče iz peska,na terenu popolnoma odpove,na cesti pa tut ni nič kaj bolša kot na makadam...u glavnem usestransko neuporabna pnevmatika(govorim za avon s podobnm če ne istim profilom kot tale pirellijeva) .)
Lamb of God Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 Ja sej vprašal je za dt 125 supermoto bolj recimo temu "grobega" profila še nisem videl za supermoto motor :) drugače pa itak vem da na makadamu ni za pričakvat neke oprijemljivosti s takšno gumo verjetno pa malo bolj zagrabi kot kaka dunlop sportmax :) LP
<=YaMaHa=> Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 Jah verjetno je tut mešanica v avon distanzia gumi čist zgršena...samo vem da je original bridgestone enduro guma na dtjki je mela precej boljši oprijem na asfaltu,terenu,makadamu,povsod kot tele avon...je pa res da sm bridgestonke v 6000km zlizu skor čist tele avonke držijo pa že 18500km...ampak še zmer mam raj bolj obrabljive gume kot pa ta jajca od avona ki jih mam trenutno gor .)
Evil Penguin Objavljeno Februar 27, 2007 Opozori Objavljeno Februar 27, 2007 Jaz sem imel v mislih, če na feltne takih mer pašejo kakšne pol cross gume, vendar če je tistole najbolj vrezan profil potem se itak nimam kaj pogovarjat.
Lamb of God Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 Ja nažalost mislim da druge ni:) edino če si daš spredaj na 17 col felgo od supermotota zadnjo gumo za crossa hehehehe... LP
awake Objavljeno Marec 7, 2007 Opozori Objavljeno Marec 7, 2007 Če rabi kdo sprednjo gumo za DT-ja ali podobnega endurota, jo prodajam pod malimi oglasi za male dinare .)
KRIK Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Če kdo rabi, mam za DT-jko prodat čist nove, original pletenice (zajlice) za krmiljenje (odpiranje/zapiranje) izpušnega ventila. slika še sledi...
_ales_ Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Tale pa ni 2005 letnik,ane? noup :grrr , en te bo pošten nategnu :grim
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 14, 2007 Opozori Objavljeno Marec 14, 2007 Fantje eno idejo mam... se da(verjetno da)od tanove dtjke 125sm feltne na tastaro(l.00)dtjko namonterat pa kake distančnike za čeljusti al pa kar diske premontirat da so isti...u glavnem bolj me zanima finančno kolk bi tole blo smotrno počet .) Zlo fajn bi namreč blo met lepo 2 kompleta feltn z gumami,ene hard enduro druge SM pa po potrebi menjat kar bi vsaj men vzelo max pol urce tko da bi blo kr ql ja...
Jerry_exc Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 fajn je met 2 kompleta res je :) (preverejeno) finančno je pa drago... če mislš kupvt od DTX feltne mislm da bo zadeva draga ker so Excel pa še brembo bremze ma... če mislš to novo kupt je skor 100% čez 1200€. rablen pa dvomm da bi kdo prodajov od DTX-a k jih je zlo mal
<=YaMaHa=> Objavljeno Marec 15, 2007 Opozori Objavljeno Marec 15, 2007 fajn je met 2 kompleta res je :) (preverejeno) finančno je pa drago... če mislš kupvt od DTX feltne mislm da bo zadeva draga ker so Excel pa še brembo bremze ma... če mislš to novo kupt je skor 100% čez 1200€. rablen pa dvomm da bi kdo prodajov od DTX-a k jih je zlo mal Japajade...ti's ja nor :slap: Nove feltne za kazga KTMa niso tolk drage!Pa dobr jst bremz ne rabim,še diskov ne...bi pač te vsakič premontiru pa na uni feltni kake distančnike oz kaj podobnega naredu da bi pasalo vse skup .) Original sprednja feltna(napere+obroč)za DT l.00(enduro,21")je 44 jurju ker sm jo že menju tko da če je tista Excelova feltna 60 jurju se mi zdi veliko!pa še zadnja lihentolk,mogoče kakih 50€ dražja pa smo na kakih 500,600€ v najslabšem primeru .) no tolk bi pa že recimo reskiru pa da mam praktično 2 različna motorja :) No ja bom povprašu serviserja ker grem v kratkem h njemu gume menjat pa vam sporočim...
Jerry_exc Objavljeno Marec 16, 2007 Opozori Objavljeno Marec 16, 2007 napaka... za ktm pride SM komplet cez bivsih 300ksit... poj si pa preracunej v evre... vkljucene seveda gume disk in zobnik... in to vse novo... pa kres sklepam da se ne bos samo po feltnah vozu dabs gume k so 120€ komad se prav x2 pa to ena pocen varjanta ker so cestne drage ko... pa disk bi blo tud fajn met mal večji... ker drugač to ni to... 500,600€ jest mislm da bos dosegu edin ce bos vzev feltne od kakšnga zbitga cestaka pa jih priredu na prave mere... pa še primer da bos vidu da se cen nism kr zmislu.... tle en prodaja sam feltne...klik
Simon_SLO Objavljeno April 1, 2007 Opozori Objavljeno April 1, 2007 Pozdravljeni!! Sem lastnik yamahe dt in mam en problem. Motor pr 7 do 8k obratih zamori in se se navije tak kt bi se mogu :BUA: . Ma pa drgač motor vse blokade notr pa 18k km ima. LP Simon
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se