_ales_ Objavljeno April 1, 2007 Deli Objavljeno April 1, 2007 Pozdravljeni!! Sem lastnik yamahe dt in mam en problem. Motor pr 7 do 8k obratih zamori in se se navije tak kt bi se mogu :BUA: . Ma pa drgač motor vse blokade notr pa 18k km ima. LP Simon ti priporočam da pelješ na servis da ti nastavjo fergazer, pa še mal tko pogledajo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 A ima mogoče kdo kakšen nasvet, na kaj je treba pazit pri nakupu dtjke? So kje kakšna mesta, kjer se obraba še posebej pozna oz. je treba bit pozoren? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 A ima mogoče kdo kakšen nasvet, na kaj je treba pazit pri nakupu dtjke? So kje kakšna mesta, kjer se obraba še posebej pozna oz. je treba bit pozoren? treba je it do pešija...eno objavo nad tabo ma..pa od njega kupt :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 @simon_SLO:če se ne motim je to dokaj normalno pri DTjki z blokadami...zrihtat si daj ventil izpušnega sistema in se bo zadeva lepše vrtela tja do 9000 rpm @pingvin:hja povedat je to težko ker je treba motor celostno pogledat da se vidi kako je blo z njem voženo...glede prevrtenih km se lahk orientiraš le pri tem da motor ki ma kakih 10,15.000km ma že na strani barvo od bloka motorja mal podrajsano od voznikovih nog tko da če kupuješ motor z 3.000km z zdrajsanimi bloki potem veš da je motor prevrten .) P.S.: če kupuješ motor je fajn kakega majstra ki ma že neki časa tak motor s sabo vzet...al pa mehankarja,afkors... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 (popravljeno) Ja, bi šel kdo z mano? :D Če je kdo iz okolice slo. konjic. ali pa okolice krškega (ter vmes) bi bilo super, če bi šel. Sem vam večno hvaležen, lahko pa tudi častim pir (ali 5). Mehanik iz delta centra bi najbrž hotu met plačan, ane? Popravljeno April 2, 2007. Popravil Evil Penguin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 Ja, bi šel kdo z mano? :D Če je kdo iz okolice slo. konjic. ali pa okolice krškega (ter vmes) bi bilo super, če bi šel. Sem vam večno hvaležen, lahko pa tudi častim pir (ali 5). Mehanik iz delta centra bi najbrž hotu met plačan, ane? un bi hotu met plačan ja..če bi sploh hotu zravn :D drgač pa še bolš kj mehanik je en k ma dt-jko...točno use ve kaj je treba gledat...jst vem da če bi še enkrat kupovau cagivo bi čist drugač gledu use :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 Mnja, sej zato bi blo kul, če bi se lahko eden žrtvoval ta vikend. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 (ne morem editat) Tule sem uploadal manual za dtr/dtx od letnika 05 naprej. Pa najbrž kakšna stvar velja tudi za nazaj. Ni to tisti, ki ga dobite zraven motorja, ampak je tisti za mehanike. Noter je čisto (ampak res) čisto vse. Od zajl, do elektrike in getribov. http://rapidshare.com/files/23993269/Yamah...Manual.pdf.html Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lamb of God Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 @pingvin:hja povedat je to težko ker je treba motor celostno pogledat da se vidi kako je blo z njem voženo...glede prevrtenih km se lahk orientiraš le pri tem da motor ki ma kakih 10,15.000km ma že na strani barvo od bloka motorja mal podrajsano od voznikovih nog tko da če kupuješ motor z 3.000km z zdrajsanimi bloki potem veš da je motor prevrten .) No s tem se pa js nebi strinjal da se pozna. Moja yamaha je mela prevoženih 24kkm ko sm jo prodal pa ni blo sledu o zdrajsanem bloku. Odvisno s kakimi šuhi voziš:) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 Kr razpište se. Do največjih banalnosti. Vse pomaga. :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 (ne morem editat) Tule sem uploadal manual za dtr/dtx od letnika 05 naprej. Pa najbrž kakšna stvar velja tudi za nazaj. Ni to tisti, ki ga dobite zraven motorja, ampak je tisti za mehanike. Noter je čisto (ampak res) čisto vse. Od zajl, do elektrike in getribov. http://rapidshare.com/files/23993269/Yamah...Manual.pdf.html kje si ga pa dobu?a mogoče veš kje bi ga za cagivo mito dobu? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Simon_SLO Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 Mene še zanima kok cajta vi motor ogrevate. Jst ga ogrevam cca 10 min pa še ne gre tak kot bi mogu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 kje si ga pa dobu?a mogoče veš kje bi ga za cagivo mito dobu? Na muli so tudi za cagivo. Sem zdajle pogledal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 Na muli so tudi za cagivo. Sem zdajle pogledal. tnx :D grem gledat :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D_u_H_e_C Objavljeno April 2, 2007 Deli Objavljeno April 2, 2007 Mene še zanima kok cajta vi motor ogrevate. Jst ga ogrevam cca 10 min pa še ne gre tak kot bi mogu. če ga pustiš laufat sam na mestu ne pomeni da se bo segrel fajn...se pač pelaš 3-4km počasi pač da šparaš z obrati pa se lepše segreje in ne rabiš čakat 10 min :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno April 3, 2007 Deli Objavljeno April 3, 2007 dvotaktnike itak ni dobr segrevat na mestu...najbolš je da se odpelješ in se voziš nanajnižjih možnih obratih...najboljše je da se v prvi počasi voziš...ampak res počasi(zelo nizki obrati)..sam to je res težko v praksi :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno April 3, 2007 Deli Objavljeno April 3, 2007 dvotaktnike itak ni dobr segrevat na mestu...najbolš je da se odpelješ in se voziš nanajnižjih možnih obratih...najboljše je da se v prvi počasi voziš...ampak res počasi(zelo nizki obrati)..sam to je res težko v praksi :P zakva bi se pa lih v prvi mogu vozt? daš v 2, tretjo pa se pr nizkih obratih peleš :D jest ga na mestu kšno minutko ogrevam...pol pa vozm kšnih 5 min v nižjih obratih, pol je pa že itaq segret :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Simon_SLO Objavljeno April 3, 2007 Deli Objavljeno April 3, 2007 Tnx for info :OK: :OK: :OK: :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno April 3, 2007 Deli Objavljeno April 3, 2007 zakva bi se pa lih v prvi mogu vozt? daš v 2, tretjo pa se pr nizkih obratih peleš :D jest ga na mestu kšno minutko ogrevam...pol pa vozm kšnih 5 min v nižjih obratih, pol je pa že itaq segret :D nisi dobr zastopu... prou v prvi prestavi je treba ogrevat...takoj k pržgeš pa takoj se vozt... tko nej bi blo najbolš...sm slišu že od enih par k majo recmo da kr velik pojma(pa to niso vaški mulci) :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_ales_ Objavljeno April 3, 2007 Deli Objavljeno April 3, 2007 prou v prvi prestavi je treba ogrevat...takoj k pržgeš pa takoj se vozt... tko nej bi blo najbolš... :lol1: ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno April 3, 2007 Deli Objavljeno April 3, 2007 :lol1: ;) sej si hud :naughty: :naughty: ej če mal razmišlaš zravn je res bolš...no ja...sej itak usak zase ane :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cation Objavljeno April 3, 2007 Deli Objavljeno April 3, 2007 ma kdo se ti bo v prvi prestavi vozo, dokler se ne ogreje.. saj ni važno v kateri prestavi se voziš. važno je, da so čim manjši obrati, da ne nažigaš hladne mašine. to je to. lahko tudi v drugi, tretji... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno April 3, 2007 Deli Objavljeno April 3, 2007 No ja moja Dtjka ma po 24.000km bloke že precej zdrsane,res pa da več al manj vozim v navadnih supergah... Glede ogrevanja mrzle mašine...jst ponavad zakurblam,par sekund počakam počas začnem dodajat gas v intervalih(tako vidu ogrevat na grobniku ene dirkalne 125ke samo da so to oni mal dalj cajta delal),po kaki slabi minutki motor sploh lahko spelje in takrat se peljem par km do 5000rpm največ(ponavadi 6.prestava,prb.50km/h)po kakih 4ih km pa počas v obrate ampak samo pri pospeševanju tolk da motor pride mal pod obrate pa spet pade ko prestavš...u glavnem dost je odvisno do občutka ker je odvisno tut od zunanje temperature,od tega al je biu motor zunej,not,...se mi zdi da če motor pustim v štantgasu da laufa mrzu kake 3 minutke da kar že crkne sam od sebe zelo slabo dela še nekej časa med vožnjo :trance_33_sleep: al ga kaj zamori dim na začetku al kaj pa jst vem :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Simon_SLO Objavljeno April 4, 2007 Deli Objavljeno April 4, 2007 Še neki me zanima. A je bolš da delam mešanco direkt al ne. K če crkne pumpa za ole ti motor zariba. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Čamac Objavljeno April 4, 2007 Deli Objavljeno April 4, 2007 Boljše je sigurno če delaš sam ampak ne pozabi odklopit pumpe. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se