Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni!!

Sem lastnik yamahe dt in mam en problem. Motor pr 7 do 8k obratih zamori in se se navije tak kt bi se mogu :BUA: . Ma pa drgač motor vse blokade notr pa 18k km ima.

LP Simon

ti priporočam da pelješ na servis da ti nastavjo fergazer, pa še mal tko pogledajo

Objavljeno

A ima mogoče kdo kakšen nasvet, na kaj je treba pazit pri nakupu dtjke? So kje kakšna mesta, kjer se obraba še posebej pozna oz. je treba bit pozoren?

Objavljeno

A ima mogoče kdo kakšen nasvet, na kaj je treba pazit pri nakupu dtjke? So kje kakšna mesta, kjer se obraba še posebej pozna oz. je treba bit pozoren?

treba je it do pešija...eno objavo nad tabo ma..pa od njega kupt :D

Objavljeno

@simon_SLO:če se ne motim je to dokaj normalno pri DTjki z blokadami...zrihtat si daj ventil izpušnega sistema in se bo zadeva lepše vrtela tja do 9000 rpm

@pingvin:hja povedat je to težko ker je treba motor celostno pogledat da se vidi kako je blo z njem voženo...glede prevrtenih km se lahk orientiraš le pri tem da motor ki ma kakih 10,15.000km ma že na strani barvo od bloka motorja mal podrajsano od voznikovih nog tko da če kupuješ motor z 3.000km z zdrajsanimi bloki potem veš da je motor prevrten .)

P.S.:

če kupuješ motor je fajn kakega majstra ki ma že neki časa tak motor s sabo vzet...al pa mehankarja,afkors...

Objavljeno (popravljeno)

Ja, bi šel kdo z mano? :D

Če je kdo iz okolice slo. konjic. ali pa okolice krškega (ter vmes) bi bilo super, če bi šel. Sem vam večno hvaležen, lahko pa tudi častim pir (ali 5).

Mehanik iz delta centra bi najbrž hotu met plačan, ane?

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Objavljeno

Ja, bi šel kdo z mano? :D

Če je kdo iz okolice slo. konjic. ali pa okolice krškega (ter vmes) bi bilo super, če bi šel. Sem vam večno hvaležen, lahko pa tudi častim pir (ali 5).

Mehanik iz delta centra bi najbrž hotu met plačan, ane?

un bi hotu met plačan ja..če bi sploh hotu zravn :D

drgač pa še bolš kj mehanik je en k ma dt-jko...točno use ve kaj je treba gledat...jst vem da če bi še enkrat kupovau cagivo bi čist drugač gledu use :D

Objavljeno

Mnja, sej zato bi blo kul, če bi se lahko eden žrtvoval ta vikend.

Objavljeno

(ne morem editat)

Tule sem uploadal manual za dtr/dtx od letnika 05 naprej. Pa najbrž kakšna stvar velja tudi za nazaj.

Ni to tisti, ki ga dobite zraven motorja, ampak je tisti za mehanike. Noter je čisto (ampak res) čisto vse. Od zajl, do elektrike in getribov.

http://rapidshare.com/files/23993269/Yamah...Manual.pdf.html

Objavljeno

@pingvin:hja povedat je to težko ker je treba motor celostno pogledat da se vidi kako je blo z njem voženo...glede prevrtenih km se lahk orientiraš le pri tem da motor ki ma kakih 10,15.000km ma že na strani barvo od bloka motorja mal podrajsano od voznikovih nog tko da če kupuješ motor z 3.000km z zdrajsanimi bloki potem veš da je motor prevrten .)

No s tem se pa js nebi strinjal da se pozna. Moja yamaha je mela prevoženih 24kkm ko sm jo prodal pa ni blo sledu o zdrajsanem bloku. Odvisno s kakimi šuhi voziš:)

Objavljeno

Kr razpište se. Do največjih banalnosti. Vse pomaga. :D

Objavljeno

(ne morem editat)

Tule sem uploadal manual za dtr/dtx od letnika 05 naprej. Pa najbrž kakšna stvar velja tudi za nazaj.

Ni to tisti, ki ga dobite zraven motorja, ampak je tisti za mehanike. Noter je čisto (ampak res) čisto vse. Od zajl, do elektrike in getribov.

http://rapidshare.com/files/23993269/Yamah...Manual.pdf.html

kje si ga pa dobu?a mogoče veš kje bi ga za cagivo mito dobu?

Objavljeno

Mene še zanima kok cajta vi motor ogrevate. Jst ga ogrevam cca 10 min pa še ne gre tak kot bi mogu.

Objavljeno

kje si ga pa dobu?a mogoče veš kje bi ga za cagivo mito dobu?

Na muli so tudi za cagivo. Sem zdajle pogledal.

Objavljeno

Na muli so tudi za cagivo. Sem zdajle pogledal.

tnx :D

grem gledat :devil:

Objavljeno

Mene še zanima kok cajta vi motor ogrevate. Jst ga ogrevam cca 10 min pa še ne gre tak kot bi mogu.

če ga pustiš laufat sam na mestu ne pomeni da se bo segrel fajn...se pač pelaš 3-4km počasi pač da šparaš z obrati pa se lepše segreje in ne rabiš čakat 10 min :)

Objavljeno

dvotaktnike itak ni dobr segrevat na mestu...najbolš je da se odpelješ in se voziš nanajnižjih možnih obratih...najboljše je da se v prvi počasi voziš...ampak res počasi(zelo nizki obrati)..sam to je res težko v praksi :P

Objavljeno

dvotaktnike itak ni dobr segrevat na mestu...najbolš je da se odpelješ in se voziš nanajnižjih možnih obratih...najboljše je da se v prvi počasi voziš...ampak res počasi(zelo nizki obrati)..sam to je res težko v praksi :P

zakva bi se pa lih v prvi mogu vozt? daš v 2, tretjo pa se pr nizkih obratih peleš :D

jest ga na mestu kšno minutko ogrevam...pol pa vozm kšnih 5 min v nižjih obratih, pol je pa že itaq segret :D

Objavljeno

zakva bi se pa lih v prvi mogu vozt? daš v 2, tretjo pa se pr nizkih obratih peleš :D

jest ga na mestu kšno minutko ogrevam...pol pa vozm kšnih 5 min v nižjih obratih, pol je pa že itaq segret :D

nisi dobr zastopu... prou v prvi prestavi je treba ogrevat...takoj k pržgeš pa takoj se vozt...

tko nej bi blo najbolš...sm slišu že od enih par k majo recmo da kr velik pojma(pa to niso vaški mulci) :D

Objavljeno

prou v prvi prestavi je treba ogrevat...takoj k pržgeš pa takoj se vozt...

tko nej bi blo najbolš...

:lol1: ;)

Objavljeno

:lol1: ;)

sej si hud :naughty: :naughty:

ej če mal razmišlaš zravn je res bolš...no ja...sej itak usak zase ane :OK:

Objavljeno

ma kdo se ti bo v prvi prestavi vozo, dokler se ne ogreje.. saj ni važno v kateri prestavi se voziš. važno je, da so čim manjši obrati, da ne nažigaš hladne mašine. to je to. lahko tudi v drugi, tretji...

Objavljeno

No ja moja Dtjka ma po 24.000km bloke že precej zdrsane,res pa da več al manj vozim v navadnih supergah...

Glede ogrevanja mrzle mašine...jst ponavad zakurblam,par sekund počakam počas začnem dodajat gas v intervalih(tako vidu ogrevat na grobniku ene dirkalne 125ke samo da so to oni mal dalj cajta delal),po kaki slabi minutki motor sploh lahko spelje in takrat se peljem par km do 5000rpm največ(ponavadi 6.prestava,prb.50km/h)po kakih 4ih km pa počas v obrate ampak samo pri pospeševanju tolk da motor pride mal pod obrate pa spet pade ko prestavš...u glavnem dost je odvisno do občutka ker je odvisno tut od zunanje temperature,od tega al je biu motor zunej,not,...se mi zdi da če motor pustim v štantgasu da laufa mrzu kake 3 minutke da kar že crkne sam od sebe zelo slabo dela še nekej časa med vožnjo :trance_33_sleep: al ga kaj zamori dim na začetku al kaj pa jst vem :?

Objavljeno

Še neki me zanima. A je bolš da delam mešanco direkt al ne. K če crkne pumpa za ole ti motor zariba.

Objavljeno

Boljše je sigurno če delaš sam ampak ne pozabi odklopit pumpe.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!