Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

če se ti da delaj raje sam, je bolj zanesljivo (so primeri ko cedi pumpa in gre veliko stvari k vragu)...

Pa ko že odklopiš pumpo, odklopi si še lučko za olje da glih ne sveti ceu cajt brezveze...

Js delam mešanico sam .)

Popravljeno . Popravil dr_lunatic
Objavljeno

pri DT na pumpici menjaš semering na sesalnem batiču, pa si v bistvu naredil generalko .) pa pumpica čisto ok deluje.. da bi ti kar naenkrat sama od sebe crknila pa je malo verjetno...

če pa te zelo muči, in ne moreš spat... potem pa delaj raje mešanic peš .) moj dt je mel preko 50.000km, pa sem pumpico razstavil, očistil (ampak res dobro očistil), sestavil, pa je delala ko bomba.

tisti semering je edin del, ki se ti lahko obrabi .)

Objavljeno

Kašne barve more bit svečka če je vse vredu? Pa kok km prbližn zdrži 1 svečka ?

Objavljeno

odvisno kera. super bosna ne dolgo. uporabljaj NGK BR9ES, in boš zelo zadovoljen

Objavljeno

Za barvo svečke pravjo da nej bi bla nekak kavno rjave barve :D Če je bolj bela maš preveč zraka, če je bolj črna pa preveč bencina :D

Objavljeno

Pa kok km prbližn zdrži 1 svečka ?

Svečko je nekak najbolje menjat vsako sezono 1x. Predvsem iz preventive. Pa tud niso tako drage, da si nebi mogel vsako sezono eno privoščit (no ne sebi, motorju :D )

Objavljeno

Ja pumpa ti verjetno nebo cedla, js mam tako kr mam vecji karburator

Objavljeno

kolko kej vi nategnete ketne n vaših dtjkah(starejši model, 99).

čau

Objavljeno

V navodilih piše, da more bit od 45mm do 55mm :)

Objavljeno

ti samo motor obteži (da se vsede zadaj do konca dol), pa ketno zašpanaj toliko, da ima še na sredini malo hoda gor - dol. (2cm), pa bo ok

Objavljeno

Eh men se zdi brez veze mešanco sam delat ker pol morš olje vedno sabo met na izletih,nikol ne doziraš popolnoma točno,pa še vse je usrano ko se zezaš s tem .) Pumpica pa tut zgleda ni tolk švoh če do zdaj ni crknla :)

Objavljeno (popravljeno)

Od česa bi lahko blo par špic na prvi feltni pri 10k km na dtjki mehkih?

Koliko pride servis pri 12k km in nova zadnja guma? Konkretno govorim za tega

Danes sem ga gledal, ni nič narobe, edino kar bi blo treba je servis, ki pride pri 12k, zadnja guma pa par prvih špic prtegnt.

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Objavljeno

Od česa bi lahko blo par špic na prvi feltni pri 10k km na dtjki mehkih?

Koliko pride servis pri 12k km in nova zadnja guma? Konkretno govorim za tega

Danes sem ga gledal, ni nič narobe, edino kar bi blo treba je servis, ki pride pri 12k, zadnja guma pa par prvih špic prtegnt.

losane špice :blink: je pa kvečjem delu s tem motorjem ko svina z mehom...

Objavljeno

Ne vem. Zadne so čist trde, tudi pelje se vredu in kakšnih večjih napak (luft v vzmetenju/kolesih) ni blo videt.

Objavljeno

Ne vem. Zadne so čist trde, tudi pelje se vredu in kakšnih večjih napak (luft v vzmetenju/kolesih) ni blo videt.

koolk pa hoče zanjo?

Objavljeno

Trenutno ne morem nč rečt, ker se morem prvo pozanimat glede servisa in gume, da lahko potem spusti ceno.

Objavljeno

po slikah sodeč je ta moped zelo slabo vzdrževan, pa po terenu je biu več al man skoz vožen...

PS.: če ti ni toliko do videza motorja, ampak do ohranjenosti ti js mojga dam za 100 jurjov man pa ceu kup dodatne opreme, pa še ve se kako je biu motor vožen .)

Objavljeno

Živjo!

Jst mam za yamaho dt namen nardit zadn del avspuha, do tm kt se sname, pa me zanima kk nej dušilc nrdim d nav preveč ropotal.

Objavljeno

Jah losane špice lahk pridejo tut od kazga udarca v jamo in je feltna pač zabita oz. "ovalna"...pelji se čez celotno območje hitrosti zelooooooooooooo počasi pa mogoče pri kakšni določeni brzini začne kej lega motorja nagajat...pomagi si tut s tem da med vožno k se sprednje kolo hitro vrti glej vanj in če kej opleta veš da je feltna dobra samo še za menjavo...nova pride s špica vred 44 jurju...že menju .)

Objavljeno

Živjo!

Jst mam za yamaho dt namen nardit zadn del avspuha, do tm kt se sname, pa me zanima kk nej dušilc nrdim d nav preveč ropotal.

jaz ti prodam že narejenga, in deluje odlično, sem ga vozu lansko sezono celo :grim če hočš...

Objavljeno

jaz ti prodam že narejenga, in deluje odlično, sem ga vozu lansko sezono celo :grim če hočš...

Ni treba. Ti mi sam povej kva mas za dusivc .) .) .)

Objavljeno

A kdo kaj ve, kaj je s tistim, da naj bi (vsaj od letnika 2004 naprej) na prvem servisu motor (delno) odblokirali tako, da vežejo cinšpulo na maso? Videl sem dva motorja, oba letnik 2004 in en je mel ta kabel drugi pa ne.

Objavljeno

Aja, pa še nekaj; kam se porine lambda, če se da gianelli gor?

Objavljeno

Nevem kaj je lambda :D

Uglaunem za špice zategnt imaš orodje v motorju za to...

Če pa koga zanima prodajam svojo DT 125 RE (beri podpis .) )...in ne se ustrašit številke 36, ne porablja tolko kot si mislite da bi, gre pa neprimerljivo bolj ko original :OK:

Objavljeno

Nevem kaj je lambda :D

...

lamba je sonda k je v auspuhu pa mer kašno je razmerje bencin-zrak pa na podlagi tega pošilja računalniku podatke o mešanci. se pravi teoretično naj bi ti motor manj kuru, pa bol uleku, sej nej bi bla mešanca skoz pravilna. Se je pa to na motorjih kokr jest vem začel pojavlat šele zdej k so te EURO 2 al 3 standarde začel uvajat.

Edino kar mi ni jasno je, how the f**k lahko motor s frgazrjem sam štela razmerje bencin-zrk :blink: :blink:

aja, tud jest ne vem kam bi se prklopila? če bi blo po moje bi jo jest kr odklopu :D :blush:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!