dr_lunatic Objavljeno April 4, 2007 Deli Objavljeno April 4, 2007 (popravljeno) če se ti da delaj raje sam, je bolj zanesljivo (so primeri ko cedi pumpa in gre veliko stvari k vragu)... Pa ko že odklopiš pumpo, odklopi si še lučko za olje da glih ne sveti ceu cajt brezveze... Js delam mešanico sam .) Popravljeno April 4, 2007. Popravil dr_lunatic Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cation Objavljeno April 4, 2007 Deli Objavljeno April 4, 2007 pri DT na pumpici menjaš semering na sesalnem batiču, pa si v bistvu naredil generalko .) pa pumpica čisto ok deluje.. da bi ti kar naenkrat sama od sebe crknila pa je malo verjetno... če pa te zelo muči, in ne moreš spat... potem pa delaj raje mešanic peš .) moj dt je mel preko 50.000km, pa sem pumpico razstavil, očistil (ampak res dobro očistil), sestavil, pa je delala ko bomba. tisti semering je edin del, ki se ti lahko obrabi .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Simon_SLO Objavljeno April 4, 2007 Deli Objavljeno April 4, 2007 Kašne barve more bit svečka če je vse vredu? Pa kok km prbližn zdrži 1 svečka ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cation Objavljeno April 4, 2007 Deli Objavljeno April 4, 2007 odvisno kera. super bosna ne dolgo. uporabljaj NGK BR9ES, in boš zelo zadovoljen Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno April 4, 2007 Deli Objavljeno April 4, 2007 Za barvo svečke pravjo da nej bi bla nekak kavno rjave barve :D Če je bolj bela maš preveč zraka, če je bolj črna pa preveč bencina :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KRIK Objavljeno April 4, 2007 Deli Objavljeno April 4, 2007 Pa kok km prbližn zdrži 1 svečka ? Svečko je nekak najbolje menjat vsako sezono 1x. Predvsem iz preventive. Pa tud niso tako drage, da si nebi mogel vsako sezono eno privoščit (no ne sebi, motorju :D ) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dr_lunatic Objavljeno April 4, 2007 Deli Objavljeno April 4, 2007 Ja pumpa ti verjetno nebo cedla, js mam tako kr mam vecji karburator Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kocka Objavljeno April 5, 2007 Deli Objavljeno April 5, 2007 kolko kej vi nategnete ketne n vaših dtjkah(starejši model, 99). čau Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 5, 2007 Deli Objavljeno April 5, 2007 V navodilih piše, da more bit od 45mm do 55mm :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cation Objavljeno April 5, 2007 Deli Objavljeno April 5, 2007 ti samo motor obteži (da se vsede zadaj do konca dol), pa ketno zašpanaj toliko, da ima še na sredini malo hoda gor - dol. (2cm), pa bo ok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno April 7, 2007 Deli Objavljeno April 7, 2007 Eh men se zdi brez veze mešanco sam delat ker pol morš olje vedno sabo met na izletih,nikol ne doziraš popolnoma točno,pa še vse je usrano ko se zezaš s tem .) Pumpica pa tut zgleda ni tolk švoh če do zdaj ni crknla :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 7, 2007 Deli Objavljeno April 7, 2007 (popravljeno) Od česa bi lahko blo par špic na prvi feltni pri 10k km na dtjki mehkih? Koliko pride servis pri 12k km in nova zadnja guma? Konkretno govorim za tega Danes sem ga gledal, ni nič narobe, edino kar bi blo treba je servis, ki pride pri 12k, zadnja guma pa par prvih špic prtegnt. Popravljeno April 7, 2007. Popravil Evil Penguin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_ales_ Objavljeno April 7, 2007 Deli Objavljeno April 7, 2007 Od česa bi lahko blo par špic na prvi feltni pri 10k km na dtjki mehkih? Koliko pride servis pri 12k km in nova zadnja guma? Konkretno govorim za tega Danes sem ga gledal, ni nič narobe, edino kar bi blo treba je servis, ki pride pri 12k, zadnja guma pa par prvih špic prtegnt. losane špice :blink: je pa kvečjem delu s tem motorjem ko svina z mehom... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 7, 2007 Deli Objavljeno April 7, 2007 Ne vem. Zadne so čist trde, tudi pelje se vredu in kakšnih večjih napak (luft v vzmetenju/kolesih) ni blo videt. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_ales_ Objavljeno April 7, 2007 Deli Objavljeno April 7, 2007 Ne vem. Zadne so čist trde, tudi pelje se vredu in kakšnih večjih napak (luft v vzmetenju/kolesih) ni blo videt. koolk pa hoče zanjo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 7, 2007 Deli Objavljeno April 7, 2007 Trenutno ne morem nč rečt, ker se morem prvo pozanimat glede servisa in gume, da lahko potem spusti ceno. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_ales_ Objavljeno April 7, 2007 Deli Objavljeno April 7, 2007 po slikah sodeč je ta moped zelo slabo vzdrževan, pa po terenu je biu več al man skoz vožen... PS.: če ti ni toliko do videza motorja, ampak do ohranjenosti ti js mojga dam za 100 jurjov man pa ceu kup dodatne opreme, pa še ve se kako je biu motor vožen .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Simon_SLO Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Živjo! Jst mam za yamaho dt namen nardit zadn del avspuha, do tm kt se sname, pa me zanima kk nej dušilc nrdim d nav preveč ropotal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
<=YaMaHa=> Objavljeno April 8, 2007 Deli Objavljeno April 8, 2007 Jah losane špice lahk pridejo tut od kazga udarca v jamo in je feltna pač zabita oz. "ovalna"...pelji se čez celotno območje hitrosti zelooooooooooooo počasi pa mogoče pri kakšni določeni brzini začne kej lega motorja nagajat...pomagi si tut s tem da med vožno k se sprednje kolo hitro vrti glej vanj in če kej opleta veš da je feltna dobra samo še za menjavo...nova pride s špica vred 44 jurju...že menju .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_ales_ Objavljeno April 9, 2007 Deli Objavljeno April 9, 2007 Živjo! Jst mam za yamaho dt namen nardit zadn del avspuha, do tm kt se sname, pa me zanima kk nej dušilc nrdim d nav preveč ropotal. jaz ti prodam že narejenga, in deluje odlično, sem ga vozu lansko sezono celo :grim če hočš... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Simon_SLO Objavljeno April 10, 2007 Deli Objavljeno April 10, 2007 jaz ti prodam že narejenga, in deluje odlično, sem ga vozu lansko sezono celo :grim če hočš... Ni treba. Ti mi sam povej kva mas za dusivc .) .) .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 12, 2007 Deli Objavljeno April 12, 2007 A kdo kaj ve, kaj je s tistim, da naj bi (vsaj od letnika 2004 naprej) na prvem servisu motor (delno) odblokirali tako, da vežejo cinšpulo na maso? Videl sem dva motorja, oba letnik 2004 in en je mel ta kabel drugi pa ne. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Evil Penguin Objavljeno April 13, 2007 Deli Objavljeno April 13, 2007 Aja, pa še nekaj; kam se porine lambda, če se da gianelli gor? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dr_lunatic Objavljeno April 13, 2007 Deli Objavljeno April 13, 2007 Nevem kaj je lambda :D Uglaunem za špice zategnt imaš orodje v motorju za to... Če pa koga zanima prodajam svojo DT 125 RE (beri podpis .) )...in ne se ustrašit številke 36, ne porablja tolko kot si mislite da bi, gre pa neprimerljivo bolj ko original :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno April 14, 2007 Deli Objavljeno April 14, 2007 Nevem kaj je lambda :D ... lamba je sonda k je v auspuhu pa mer kašno je razmerje bencin-zrak pa na podlagi tega pošilja računalniku podatke o mešanci. se pravi teoretično naj bi ti motor manj kuru, pa bol uleku, sej nej bi bla mešanca skoz pravilna. Se je pa to na motorjih kokr jest vem začel pojavlat šele zdej k so te EURO 2 al 3 standarde začel uvajat. Edino kar mi ni jasno je, how the f**k lahko motor s frgazrjem sam štela razmerje bencin-zrk :blink: :blink: aja, tud jest ne vem kam bi se prklopila? če bi blo po moje bi jo jest kr odklopu :D :blush: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se