AiC Objavljeno April 14, 2007 Opozori Objavljeno April 14, 2007 Ja bo kr to tvoje držal da bi jo kr odlopu(oz. zamašiv :? ),tut serviser mi je tako reku ko sm neki okol avspuha sprašavu.
<=YaMaHa=> Objavljeno April 14, 2007 Opozori Objavljeno April 14, 2007 joj fajntje ne neumnosti govort...DTjka nima nikakršnga računalnika zato da bi labda sonda kej uravnavala mešanco...kolkr jst vem je edina fora lambda sonde v tem da v auspuh poleg izpušnih plinov ki so posledica izgorevanja bencina vleče še čisti zrak in potemtakem so izpušni plini ki pridejo na konc lonca ven bolj razredčeni in s tem bolj čisti in tko motor ustreza normativom EURO2,3,4... Če sm kje zajebal me popravte :)
sky_21 Objavljeno April 14, 2007 Opozori Objavljeno April 14, 2007 Nevem kaj je lambda :D Uglaunem za špice zategnt imaš orodje v motorju za to... Če pa koga zanima prodajam svojo DT 125 RE (beri podpis .) )...in ne se ustrašit številke 36, ne porablja tolko kot si mislite da bi, gre pa neprimerljivo bolj ko original :OK: Kolko pa stane? jst bi jo kupu! kolko pa ma kej kocno? :P :P :P :P :P
dr_lunatic Objavljeno April 14, 2007 Opozori Objavljeno April 14, 2007 Če s tem mislite uno cevko ki gre iz auspuha pred resonanco, uno vrži dol in zamaši luknjo .) In končno ma pač do konca prestavnega razmerja kar je okoli +140 pa pospešek je v primerjavi z originalom doooosti bolji :D
_Fingi_ Objavljeno April 14, 2007 Opozori Objavljeno April 14, 2007 joj fajntje ne neumnosti govort...DTjka nima nikakršnga računalnika zato da bi labda sonda kej uravnavala mešanco...kolkr jst vem je edina fora lambda sonde v tem da v auspuh poleg izpušnih plinov ki so posledica izgorevanja bencina vleče še čisti zrak in potemtakem so izpušni plini ki pridejo na konc lonca ven bolj razredčeni in s tem bolj čisti in tko motor ustreza normativom EURO2,3,4... Če sm kje zajebal me popravte :) To pa pol sploh ni lamba sonda, lamba sonda služ temu kar sm napisou, se prav nadziranju mešanice v izpuhu. Jest nimam DT-jke, tko da ne vem al jo ma al jo nima, samo povedov sm kva pa zakva to je. Se je treba zjasnt al se misle lambda sondo al tisto cev k vleče čist zrak.
dr_lunatic Objavljeno April 14, 2007 Opozori Objavljeno April 14, 2007 (popravljeno) To pa pol sploh ni lamba sonda, lamba sonda služ temu kar sm napisou, se prav nadziranju mešanice v izpuhu. Jest nimam DT-jke, tko da ne vem al jo ma al jo nima, samo povedov sm kva pa zakva to je. Se je treba zjasnt al se misle lambda sondo al tisto cev k vleče čist zrak. Ni se kej jasnit, saj edina stvar ki je priključena na auspuh je una cevka...za dat gor đanelija to zamašiš, en nosilec obrneš (ni treba kej predelovat) in drugo paše... BTW če niso dani dol omejevalci in odprta valvola drug auspuh ne doseže svojega potenciala... Popravljeno April 14, 2007. Popravil dr_lunatic
Simon_SLO Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 Mene pa zanima kk se losa tist ventil za izpusne pline. A je dost de sam avspuh dol snames pa tist pokrovck od ventila a mors se kej druzga odpirat?
dr_lunatic Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 štelaš ga z unmi dvemi zajlami k grejo vn, ne spounem se več točno ampak mislim da da se vevč odpre morš sprednjo navijat vn, zadnjo pa not...experimentiral malo .)
Simon_SLO Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 (popravljeno) Ja sam kje sta tiste dve zajle? Popravljeno April 16, 2007. Popravil Simon_SLO
Simon_SLO Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 Pa se to A kdo ve pr kok obratih se ustav zablokirana dt-jka?
Maniak Objavljeno April 16, 2007 Opozori Objavljeno April 16, 2007 sigurno kake 9000 s tem da ma blokado v avspuhu ce jo ima :) [se ne spoznam na yamahe dt]
Simon_SLO Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 [attachmentid=95785]Evo ta vikend sm blokade vn z avspuha vrgu pa se home made zadni del avspuha sm naredu. [attachmentid=95784] [attachmentid=95783] Akrapo wanna be:P .) :P .)
Simon_SLO Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 Dons sm se mal z ventilom igrov pa me zanima kk se motor obnasa ce je ventil napacn nastavlen. Men se do 10k rp/m navija lepo pol ga pa zamori kt da bi mu strom vzev. A je mozn da je ventil?? Pa na 10k rpm lavfa v intervalih-kt da bi na hitr spuscov pa dodajal gas.
dr_lunatic Objavljeno April 17, 2007 Opozori Objavljeno April 17, 2007 (popravljeno) 1. omejevalci mislim da so tud elektronski 2. če odpreš premalo vleče slabo, če odpreš pravilno vleče na visokih obratih, če odpreš preveč pa na nizkih 3. akrapovič nikoli biu tak in nikoli nebo 4. ti predlagam obisk mehanika Popravljeno April 17, 2007. Popravil dr_lunatic
ufo plast Objavljeno April 18, 2007 Opozori Objavljeno April 18, 2007 Dons sm se mal z ventilom igrov pa me zanima kk se motor obnasa ce je ventil napacn nastavlen. Men se do 10k rp/m navija lepo pol ga pa zamori kt da bi mu strom vzev. A je mozn da je ventil?? Pa na 10k rpm lavfa v intervalih-kt da bi na hitr spuscov pa dodajal gas. predn se polatiš tole štelat si zacahnek kok je blo prej nastauleno tko da če boš kej zajebou boš dau lahko nazaj pa kuk se tole štela in use predelave so na tej strani: www.dt125.de tle boš najdu slike in podobno sam mau pogled sam fora u tem k je u nemščini tko da...
Simon_SLO Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Se pr ventilu nimaš kj zajebat ubistvu. .) Mene zanima če kdo ve a je možna blokada na štromu? Motor Yamaha DT 125 R letnik 2001???
cation Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 to na visokih obratih je tudi meni delalo. bilo pa je povezano z elektriko, ker sem imel zvito ploščo, na kateri je pritrjeno navitje (pri magnetu). tale izpuh.. kaj pa vem. meni je grd. :BUA: glede nastavitve ventila je bilo v tej temi že enkrat kar dobro razloženo, kako pravilno nastaviti. ne vem pa na kateri strani :hmm: mislim da je to opisal hmm jerry junior???? ne vem, zdi se mi..
ufo plast Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 Se pr ventilu nimaš kj zajebat ubistvu. .) Mene zanima če kdo ve a je možna blokada na štromu? Motor Yamaha DT 125 R letnik 2001??? sej res nimaš kej zajebat sam zarad tga recimo da ga posvoje nastavš pa se ti nedopada daš lahko nazaj a ne tko k je blo prej in s5 lepo vleče zato ja majo blokado na štromu prou use to so men na servisu zrihtali nek na štromu se da nek mostičk al neki tacga in se pol bol vrti gre v večje obrate
Evil Penguin Objavljeno April 19, 2007 Opozori Objavljeno April 19, 2007 A iz cinšpule na maso? Pri balanci?
Simon_SLO Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 Hvala za vse odgovore. :OK: Bom poklicu se ksnga mehanika da mi odstran to blokado. :)
<=YaMaHa=> Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 Pa a te ni nč sram s taklim auspuhom se okol vozit?...
Simon_SLO Objavljeno April 20, 2007 Opozori Objavljeno April 20, 2007 Se ta avspuh mam bl zarad zvoka .) .) Pa če mi nebo cool ga itak lahk prerežem pa preoblikujem .) .)
seat Objavljeno April 21, 2007 Opozori Objavljeno April 21, 2007 Fantje imam priložnost dobit lepo ohranjeno Yamaho DT80 od kolega,ki ima sedaj 4 kolesca motor dela super pravkar je bil narejen servis ima pa smešno nizko ceno 140€ :D (kolega.press) Zj pa me zanima če mi lahko kdo pomaga kako to zadevo mal "potjunat" da bi dobil malo na konjih za končno se mi nea gre,ker bom motor mel samo letos in samo za po gmajni :D
ufo plast Objavljeno April 22, 2007 Opozori Objavljeno April 22, 2007 seprau d je to ubistvu 50-ka sz kitom 80 al kaj?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se