Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

Ene drote na elektroniki (cinšpuli) je treba na maso zvezat, pa gre dost bolj na obrate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ene drote na elektroniki (cinšpuli) je treba na maso zvezat, pa gre dost bolj na obrate.

bistvo je da gre na višje obrate tj. na obrate, za katere je zadeva narjena za met moč...

pa zvok se malo izbolša če potegnete iz airboxa pod sedežem uno gumo (kar na silo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

yamaha: tu piše in slike so, če greš pod tuning. Samo so 2 stvari prikazane; ena menda naredi to, kar sem rekel, druga pa odstrani omejitev obratov (kar ni kul).

Imam pa eno vprašanje. A lahko kaj storim glede vžiganja? Ko je popolnoma mrzel, ga tudi s čokom zelo dolgo vžigam. Problem je, ker nimam nožnega vžiga, ampak samo ajnlaser in potem mi požre veliko akumulatorja, preden kresne.

Če je vsaj minimalno topel vžge takoj, samo ko pa tako recimo en dan stoji je pa prav muka ga vžigat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

pa zvok se malo izbolša če potegnete iz airboxa pod sedežem uno gumo (kar na silo)

Jep sam morš zamašit lukno ki ostane na dimenzijo te plastike oz cevi ki si jo utrgu...drhač začne preveč zraka not vlečt in ga mal zamori...vsaj men ga je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jep sam morš zamašit lukno ki ostane na dimenzijo te plastike oz cevi ki si jo utrgu...drhač začne preveč zraka not vlečt in ga mal zamori...vsaj men ga je...

zato obstaja pa šraufek, ki ga na fargazarju naštimaš, ki ti določa količno zraka... sej z airboxom odprtim ti use motorje mori... k ne vleče tolk zraka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zato obstaja pa šraufek, ki ga na fargazarju naštimaš, ki ti določa količno zraka... sej z airboxom odprtim ti use motorje mori... k ne vleče tolk zraka...

:hmm: :hmm: :hmm: Možno, možno :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: :hmm: :hmm: Možno, možno :whistle:

je je 1005 k sm se js z odprtim neki časa vozu...zvok hud k svina....sam mal mn gre... pa baje da ti lah ribne če maš odprt pa un vijak ni naštelan... :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne vem...jst sm enkrat to dal ven zakurblu,hudoooooooo,se pelm ene 15km vlekl je mal bolš po moje,pol po 15km pa motor čist crknu,komi sm se ene 50 do doma prvleku,namonteram tist nazaj in spet normalno BP...je pa res ene 15km super delu,še mal bolš k z tem pol pa enkrat k da bi preseku sam mooooooooo,pa nikamor šu :glare:

Kaj mislte o temle auspuhu...http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1402908...men se zdi da prvi del auspuha ni original ampak menda da je vse original???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a qrc zbrisal link...na avtonetu je oglas...

Popravljeno . Popravil <=YaMaHa=>
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti auspuh je super. Če ga ne boš ti vzel, ga bom pa jaz :D

Imam pa eno vprašanje. Kako ste vi vzdrževali ketno? Glede na to, kolkokrat pogosto je to treba čistit in mazat mi ne bo mogu vedno nekdo motorja držat in mi ga premikat. Kaj naj kr na klocne ga dam?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm jo na en "colk" postavu to je 30 cm veliko deblo, del debla od drevesa, pa je bla tazadna guma fajn od tal ene 3 cm. ni glih 30cm tam nekje mislim da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne sej ga bom verjetno vzel...sva se s tipom pogovarjala,ga grem v sredo varetno iskat :) Sej če mi ne bo všeč ga prodam ;)

Jst mam za ketno mazat lepo dvigalko za zadno kolo pa sam obrneš,spucaš,namažeš :D Treba je pa mazat vse verige motociklov na 500km...zdrži pa ta ketna tut par 1000km brez mazanja in brez kakšnih hudih posledic...mam originalno ketno že 24k km pa je bla že precejkrat rjava,nenamazana pa je še BP prav serviser :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale yamaha pa res preveč zaupa v serviserje...a on loh napove kdaj jo bo utrgal?pa enkrat si rkeu da je reku serviser da bo bat držu še nevem kok časa...a on loh ve kdaj bo material popustu?primc tud ni tak čudežni mojstr :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je je 1005 k sm se js z odprtim neki časa vozu...zvok hud k svina....sam mal mn gre... pa baje da ti lah ribne če maš odprt pa un vijak ni naštelan... :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: :trance_33_sleep: :trance_33_sleep:

ja men so ga na servisu odprli in vleče k svina zvok je podobn k pr športnmu filtru je pa res t ti lahko zariba ti se je kolegu zgodilo pr gokardu k je dau preveč zraka je večja eksplozija sam dobi premal bencina in ni mazanja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti auspuh je super. Če ga ne boš ti vzel, ga bom pa jaz :D

Imam pa eno vprašanje. Kako ste vi vzdrževali ketno? Glede na to, kolkokrat pogosto je to treba čistit in mazat mi ne bo mogu vedno nekdo motorja držat in mi ga premikat. Kaj naj kr na klocne ga dam?

jest ketno usaj 1x na leto dol uzamem pa lepo čopič pa mau nafte al pa bencina jo lepo operem in se sveti k nova pol pa en krog da se segreje pol pa hitru namazat fajn in to je to drgač jo sam sz cunjo obrišem zarad izgleda k se pa preveč zapaca jo pa s5 operem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf delč od tega da bi jst serviserjm zaupu...zaupam pa primcu k h njemu vozim motorje že 4 leta pa je vse od začetka men vse tok BP zrihtu da kapo dol...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jest ketno usaj 1x na leto dol uzamem pa lepo čopič pa mau nafte al pa bencina jo lepo operem in se sveti k nova pol pa en krog da se segreje pol pa hitru namazat fajn in to je to drgač jo sam sz cunjo obrišem zarad izgleda k se pa preveč zapaca jo pa s5 operem

bencin škodi ketni, tudi nafta ni ravno balzam... .)

emm si že kdaj slišal za CHAIN CLEAN????? O:-) zadeva razvita posebej za ketne pucat :yes: fantje ne ga srat z bencinom, sprej za čiščenje verig ni pretiran strošek .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Petrolej je tud dobr... baje še v kkšnih priročnikih za motor piše da lohka s petrolejam pucaš. jest s tem, pa se obnese :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf delč od tega da bi jst serviserjm zaupu...zaupam pa primcu k h njemu vozim motorje že 4 leta pa je vse od začetka men vse tok BP zrihtu da kapo dol...

ja sej tud primc ni čudež..poznam enga k mu je menjalnik na 600 yami zagrabu :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut mojmu kolegu je motor zajebu da je mel same stroške potem z njem...jst sm še zmer brez pritožb...majstr pa pol :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KEr motor je pa meu, pa kuk zdržijo te mašine od dt-jke do prve generalne (pa rečmo da ma še use blokade gor)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KEr motor je pa meu, pa kuk zdržijo te mašine od dt-jke do prve generalne (pa rečmo da ma še use blokade gor)

komot ti bo zdržal od20 do 25 tisoč km, js sm meu dtjko k je mela 14000 pa je delu še ko nov? vidm da si nov na forumu, ker model pa voziš? s kje se itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej kupujem zdej pa se odločam kaj naj kupm. Pa me še dt-jka najbl vleče, drgač sm pa s kočevja. Pa če se kdo bl spozna k nimam glih izkušn še z dt-jko me zanima kuk se poveča poraba če daš giannellija gor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!