Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


enduraš

Priporočene objave

sai je to vodno hlajen ne? vzami ena 2l vode za kiler za vsak slučaj:) pa kaki ključ za zadno kolo, če boš mogo ketno našpanat.. mali kanisterček z 1l benza za ziher.. hitro se nabere take odvečne krame , ko vedno prav pride:)

sej ni italijanski motor da bi ti seboj vlaču... :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če dam giannellija gor rabim vplinjač prenastavljat?

Mogoče kdo ve, če je huda razlika med tem z homologacijo in onim brez?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ste vedeli, da od leta 2000 naprej ni več treba ventilov vrtet?

Danes sem namontiral giannellija, moram reč, da zanimivo. Ko vdarijo obrati noter je hudo, pa še nisem dal elektronske blokade stran. Sicer mi je malo žal, da se nisem prej pozanimal o razliki med homologiranim in nehomologiranim (slednji gre menda kanček bolje), ampak bo že nekako :/

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ste vedeli, da od leta 2000 naprej ni več treba ventilov vrtet?

Danes sem namontiral giannellija, moram reč, da zanimivo. Ko vdarijo obrati noter je hudo, pa še nisem dal elektronske blokade stran. Sicer mi je malo žal, da se nisem prej pozanimal o razliki med homologiranim in nehomologiranim (slednji gre menda kanček bolje), ampak bo že nekako :/

to za ventil vrtet je odvisn od trga... nemci majo naprimer od 2000 naprej blokirano 6 prestavo pa take fore... bistvena razlika od 2000 naprej je da so blojkade u avspuhu mal bl skril pa elektronko mal prenovil pa zablikiral CDI pto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se elektrike tiče, me ne skrbi, so mi rekli v Krškem, da lahko porihtajo. Potem rabim nekje še dobit karbonske lamele in menjat.

A je kje v sloveniji kak dyno, da bi lahko zmeril moč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ksn se sigurn najde... sam nebi vedu kje... prasej ksnga mehanika... alpa koga k se z dirkalnm ukvarja bo ze kdo vedu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom pelu pol, ko bom vse zrihtal, da bom doživel mega razočaranje :D

Resno me pa zanima, če bi blo fajn kake nastavitve na fergu spremenit zarad drugega izpuha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poj k bos enkrt vse kr misls predelat naredu bi se dal varjetn mal bols izkoristk nacilat ce se se frgazr lepo nastela... glede dyno pa jest tud mislm da bos razocaranje dozivu :P glede na to da je mu en svab use od 170cc kita do 35ferg pa nevem kasn avspuh... je mislu tip da ma 35konov mu jih je pa 25 na zadn gum :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah, res ni ogromno konjev, se pa da spodobno pelajt. Vodno hlajenje, crkne kaj zelo redko... Res navite 2t mašine so pa že kar strošek.

Sej ne vem, štrom je še treba poštimat, pa lamele, če niso predrage (sploh nimam predstave, kolko bi to stalo)

dt125.de forum je pa zlata jama, samo kurc, ko ne znam skoraj nič nemško. potem se pa drkam z googlovim translatom

Popravljeno . Popravil Evil Penguin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men re pa fantastično :) sm tud clan foruma pa redno pisem gor pa tak... me ze vsi poznajo :whistle: sm su tud na svabsko 2 let nazaj h enmu od teh norcov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj mogoče kaj veš, kako je potem z ventilom? Je možno, da bi ga blo treba porihtat pri meni?

In kaj je tisto na cilindru na nasprotni strani, kot YPVS? Je ravno tak ena ploščica preko, samo da je samo 1 šrauf.

Pa zdaj kar lahko povem glede razlike ko sem menjal izuh je dobivanje moči. Prej je vleklo, vmes nehalo in potem nekako potegnlo. Zdaj, na giannelliju pa vleče vleče in potem nekje v skrajnosti butne ven moč, tako da nisem čisto ziher, da bi blo treba ventil obračat.

Edino ni mi jasno glede elektronike, ki baje obrate duši. Meni se zdi, da se kar lepo zavrti.

Aja, pa še nekaj. Ima mogoče kdo podobne izkušnje, da če se pelješ na visokih obratih (ali pa recimo šaltaš dol, da z mašino bremzaš) nekje v mašini tko nekaj poka? Samo ne prav ven iz getribov (ne zveni "nevarno da je karkoli sfukano) tko bol iz cilindra oz. pri izpuhu (dela pa to na obeh)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kje v sloveniji kak dyno, da bi lahko zmeril moč?

čarman motosport iz medvod ma tester moči :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pa še nekaj. Ima mogoče kdo podobne izkušnje, da če se pelješ na visokih obratih (ali pa recimo šaltaš dol, da z mašino bremzaš) nekje v mašini tko nekaj poka? Samo ne prav ven iz getribov (ne zveni "nevarno da je karkoli sfukano) tko bol iz cilindra oz. pri izpuhu (dela pa to na obeh)

ali pa če se pelješ po klancu navzdol, pa držiš konstanten gas, tko daa mašina ma obrate samo da ne vleče in ne brmza. ja počas bo treba kkšne obročke zamenat... tko je blo pr kolegovi tdr-ki amak je blo že ful, pol je pa ribnla...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolko pa to kaj stane dyno da ti izmerijo moč?

nevem, ampak ne more biti prou drago...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne morem urejat posta :(

No, kar sem še mislil dodat je to, da ne dela tega vedno, samo tko včasih malo. Recimo če ga tiščim na polno ne dela tega nikoli

Pa še en problem imam. Prodajalec (v avto hiši) je not vlil neko Castrolovo skuter olje. Mogoče pozna kdo in ve, če je sintetično ali je polsintetično?

Iščem po netu, da bi lahko pakungo primerjal, samo nikjer ne najdem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tist pokanje iz ispuha zna bit eksplozija neporabljenga goriva... isto k un če gas držiš poj pa kluč obračaš pa seka vn če ti dobr rata...čej to to poj ni nc skodlivga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej men se tudi ni zdelo kritično, ker ne zveni tak, samo sem mislil, če ima kdo podobne izkušnje. Samo tako kot ti praviš pa tudi čisto ne zveni, ker ne vdari čez dušilec ven. potem mogoče če se čisto dol v kolenu vžge.

Pa še nekaj bi te prosu, če maš čas. Lahko malo pogledaš na dt125.de strani tam ko piše, kako od letnika 2004 oblokiraš pa mi malo nakratko poveš. Katera od teh je tista blokada ko obrate čisto na koncu prekine in kera tista, ko ga že zdaj duši?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gianelli je že prebarvan,namontiran,jutri gre vrjetno še po novo preoblekco(lonec v karbon)...

Je pa res fajn zadeva,zvok super,ne čist ko kros ampak velik boljši,u glavnem zdej z ventilom+auspuhom res prve 4 prestave padejo not kot nič pol se peta malenkost vrti pol pa samo šesta do konca...sem mislu da se bo bolj poznal ampak tut to je ql...

Pa jst mam 2000 letnik pa je blo treba vseeno ventil štelat...kolkr jst vem je vse do 2004 letnika vse prb. isto od 2004 naprej so pa druge blokade :whistle:

Enkat bi se mogli zmenit pa it mal dragat da vidmo kolk mate kej močne stroje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprašanje. Zdej mam na dt-jki gor gumo Michelin T63 z merami 110/80-18..pa jo morm zamenjat. Zdej me pa zanima če lahk kupm gumo z merami 120/80-18. Ta guma je pa Michelin Enduro Competition. Pa če ma kdu že kake izkušnje s to gumo lahk kej pove o njej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav,

za izmenjavo informacij (prek ZS ali MSN) iščem ljudi, ki so že kdaj sami odprli motor Yamahe 125 (DT, TDR, TZR). Predvsem me zanima opis ležajev na glavni gredi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!