cation Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 če ti kaj pomaga, ti povem da so to ležaji, ki jih ne boš dobil nikjer drugje kot na Yamahi (paše samo original in nič drugega)... skratka dokaj bistra japonska poteza... :krneki:
Johny Batina Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 če ti kaj pomaga, ti povem da so to ležaji, ki jih ne boš dobil nikjer drugje kot na Yamahi (paše samo original in nič drugega)...skratka dokaj bistra japonska poteza... :krneki: Raje bi vedel oznake/mere originalnih Yamahinih ležajev, baje so firme Koyo.
Drejo Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 Eno vprašanje. Zdej mam na dt-jki gor gumo Michelin T63 z merami 110/80-18..pa jo morm zamenjat. Zdej me pa zanima če lahk kupm gumo z merami 120/80-18. Ta guma je pa Michelin Enduro Competition. Pa če ma kdu že kake izkušnje s to gumo lahk kej pove o njej.
Evil Penguin Objavljeno Julij 11, 2007 Opozori Objavljeno Julij 11, 2007 Drejo, zakaj pa že motor prodajaš? A kdo ve, kakšna je razlika med "Drehzahldrossel" in "versteckte E-Drossel" ? A "Drehzahldrossel" je tista blokada, ko vdari čisto na koncu in ne zavira moči? Ali omejuje moč?
Drejo Objavljeno Julij 12, 2007 Opozori Objavljeno Julij 12, 2007 Eno vprašanje mam. Dans sva se s frendom vozila po vlakah in sm pr 5km/h padel. Ko sem pobral motor in se hotel odpeljati naprej sem videl da je balanca rahlo zvita v levo stran. Zdej me pa zanima al jo je to prov zvilo kr ni tega nikjer opazt al je možnu da jo je sm nekok zamaklnu pa da se kej odšraufa pa nazaj nastavi. Zdej me zanima kake so vaše ideje pa kaj se najbl splača.
Jerry_exc Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 Eno vprašanje mam. Dans sva se s frendom vozila po vlakah in sm pr 5km/h padel. Ko sem pobral motor in se hotel odpeljati naprej sem videl da je balanca rahlo zvita v levo stran. Zdej me pa zanima al jo je to prov zvilo kr ni tega nikjer opazt al je možnu da jo je sm nekok zamaklnu pa da se kej odšraufa pa nazaj nastavi. Zdej me zanima kake so vaše ideje pa kaj se najbl splača. poglej ce je guma glede na balanco postrani... poj naslonis guma na kako steno in obracas balanco tko da se pogliha... je treba kr mocno... to je popravilo na mestu... drgač pa mal odtegn šravbe v križih in lepo naravnej pa poj zategn nazaj... pa bo... če ni to je pa balanca kriva... se hitr nrdi pri originalni ker je precej šibka
Drejo Objavljeno Julij 13, 2007 Opozori Objavljeno Julij 13, 2007 poglej ce je guma glede na balanco postrani... poj naslonis guma na kako steno in obracas balanco tko da se pogliha... je treba kr mocno... to je popravilo na mestu... drgač pa mal odtegn šravbe v križih in lepo naravnej pa poj zategn nazaj... pa bo... če ni to je pa balanca kriva... se hitr nrdi pri originalni ker je precej šibka Najlepša ti hvala sm zrihtu...zdej mam pa še eno uprašanje. Pr yamahi dt letnik 2004 k je na začetku auspuha una srebrna cev. Pa me zanima kaj je fora s tistim da kao dobiš več moči. Al jo morš nekok obrnt al da jo daš dol pa daš pač pol une dve luknjici zakriješ z nekakšnim čepom. Pa kok bi bla pol večja poraba pa sm razmišlu če bi ti pol useen lučka kazala za pregret motor?
Evil Penguin Objavljeno Julij 14, 2007 Opozori Objavljeno Julij 14, 2007 Tisto pumpa zrak v auspuh, da razredči pline in ustreza normam. Cev gre iz izpuha prvo gor pri balanci, iz tam pa gre druga pod tankom vzadaj na airbox.
KuC Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 mene pa zanima kaj mene jebe če kdo morda ve danes sem se peljal po ravnini na ene 5-6k, stisnem gas do konca, pa kr nč. prej je pr 7k obratov motor kr vzdignilo, zdj pa pospešuje tko kot pri 3k obratov pol sem se ustavil in slišalu eno šumenje ki prihaja iz (okolice dušilca) avspuha motor sem ugasnil in še opazil da tudi ko je kontakt vžgan pa je v leru nobena lučka ne sveti pa ko motor dela (ma malce nižji štantgas) pol pa stisneš prednjo bremzo pa kar kreplje pa pregret definitivno ni
Drejo Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 Tisto pumpa zrak v auspuh, da razredči pline in ustreza normam.Cev gre iz izpuha prvo gor pri balanci, iz tam pa gre druga pod tankom vzadaj na airbox. Sm še zmer nism nč nouga zvedu:S
_ales_ Objavljeno Julij 15, 2007 Opozori Objavljeno Julij 15, 2007 mene pa zanima kaj mene jebe če kdo morda ve danes sem se peljal po ravnini na ene 5-6k, stisnem gas do konca, pa kr nč. prej je pr 7k obratov motor kr vzdignilo, zdj pa pospešuje tko kot pri 3k obratov pol sem se ustavil in slišalu eno šumenje ki prihaja iz (okolice dušilca) avspuha motor sem ugasnil in še opazil da tudi ko je kontakt vžgan pa je v leru nobena lučka ne sveti pa ko motor dela (ma malce nižji štantgas) pol pa stisneš prednjo bremzo pa kar kreplje pa pregret definitivno ni nebi vedu kaj je znjim, ko si mi pm poslau glede predelav, serviser mi je naštelu en ventil pa trobente so odstranjene, tako da lahko moped normalno diha...
KuC Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 akomulator je bil menjan cca 1 mesec nazaj lohka pa da je šla kaka varovalka morda? sam se mi še zmer čudn zdi, zdej se peleš 100 po ravnin na 7.5 k obratov, kr nemore več, šaltaš dol sam booo pa pade na 90... pa ugotovu sm še da mi v leru nekej iz avspuha šumi (ko je v prestavi ali obratih ne več) pa ko se peleš pa zabremzaš kr ves tok požre (predna med bremzanjem sveti kot pozicijska)
_ales_ Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 akomulator je bil menjan cca 1 mesec nazaj lohka pa da je šla kaka varovalka morda? sam se mi še zmer čudn zdi, zdej se peleš 100 po ravnin na 7.5 k obratov, kr nemore več, šaltaš dol sam booo pa pade na 90... pa ugotovu sm še da mi v leru nekej iz avspuha šumi (ko je v prestavi ali obratih ne več) pa ko se peleš pa zabremzaš kr ves tok požre (predna med bremzanjem sveti kot pozicijska) mogoče ti kje prebija elektrika na maso, ko pritisneš zavoro, takrat je kje v stiku... preglej zavorne kable... tist za zavorno luč...pa stikala za zavorno luč tut prglej...
Johny Batina Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 akomulator je bil menjan cca 1 mesec nazaj lohka pa da je šla kaka varovalka morda? sam se mi še zmer čudn zdi, zdej se peleš 100 po ravnin na 7.5 k obratov, kr nemore več, šaltaš dol sam booo pa pade na 90... pa ugotovu sm še da mi v leru nekej iz avspuha šumi (ko je v prestavi ali obratih ne več) pa ko se peleš pa zabremzaš kr ves tok požre (predna med bremzanjem sveti kot pozicijska) Mu "zmanjka" elektrike tudi ko pritisneš zadnjo bremzo? Če zavorna luč posveti, in ne zmanjka štroma, je napaka zihr nekje na napeljavi do tipala za prednjo bremzo (lahko je tut tipalo v okvari). Če zmanjka štroma enako kot če bremzaš na prvo, potem je napaka verjetno nekje na napeljavi luči. Oz. v sami luči (lahko je voda v luči, ali pa kaj polomljeno). Če zadnja zavora sploh nima tipala, je lahko narobe na obeh naštetih lokacijah. Tukaj mam za 92' letnik shemo vezave, morda ti pride prav
Johny Batina Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 Ejj! šumenje! Akomulator "vre" - velik tok teče skozenj. Nekaj maš hudo narobe z štromom. Si ga kej "potapljal" zadnje čase?
KuC Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 pizda motor je ves čaz garažiran na suhem v zapretem in hladnem prostoru, nazadnje sem se vozil po dežju kaki mesec nazaj, to mi je začel delat pri 35 stopinjah sončnega vremena pa kadarkoli bremzam luč oslabi (nič važno ali prednja ali zadnja) pa zakaj pol šumi samo v leru na štangasu?
KuC Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 aja še nekaj glede štroma mam tolk pojma kot o tem kako se naredi jedrsko bombo :headbang:
_ales_ Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 (popravljeno) pizda motor je ves čaz garažiran na suhem v zapretem in hladnem prostoru, nazadnje sem se vozil po dežju kaki mesec nazaj, to mi je začel delat pri 35 stopinjah sončnega vremena pa kadarkoli bremzam luč oslabi (nič važno ali prednja ali zadnja) pa zakaj pol šumi samo v leru na štangasu? 1. na forumu se ne uporablja vulgarnih besed! 2. ni treba met nevem kaj pojma v štromu, samo lepo poberi dol plastike pa zadnjo strehco itd pa poglej kable ki grejo iz luči proti releju, če je kdo brez plastike oz ima stik na železo ipd... Popravljeno Julij 16, 2007. Popravil PESHY BOY
KuC Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 aja še nekaj kake trobente si ti mislu prej?
Johny Batina Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 pizda motor je ves čaz garažiran na suhem v zapretem in hladnem prostoru, nazadnje sem se vozil po dežju kaki mesec nazaj, to mi je začel delat pri 35 stopinjah sončnega vremena pa kadarkoli bremzam luč oslabi (nič važno ali prednja ali zadnja) pa zakaj pol šumi samo v leru na štangasu? Ja potem stavim da je nekje narobe nekaj z napeljavo. zakaj pa šumi samo na štantgasu nevem, morda ga samo ne slišiš ko motor ropota, v končni fazi pa bi lahko bilo tudi kaj drugega. Recimo ena stvar ki mi pade na pamet; šumenje bi lahko povzročalo tudi sesanje zraka nekje v okolici uplinjača, kar bi bil tudi super razlog za slabotno delovanje motorja. Sicer pa, odvisno kolk mehanika si, mal pošrafi, ane. Najprej se lahko prepričaš kaj šumi.
_ales_ Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 aja še nekaj kake trobente si ti mislu prej? tiste piščali al kaj so v avspuhu v tistmu debelmu delu
cation Objavljeno Julij 16, 2007 Opozori Objavljeno Julij 16, 2007 pizda motor je ves čaz garažiran na suhem v zapretem in hladnem prostoru, nazadnje sem se vozil po dežju kaki mesec nazaj, to mi je začel delat pri 35 stopinjah sončnega vremena pa kadarkoli bremzam luč oslabi (nič važno ali prednja ali zadnja) pa zakaj pol šumi samo v leru na štangasu? praviš da si menjal akumulator pred kratkim, daj ti preveri da ti niso zoksidirali kontakti, to se je meni zgodilo, pa je zadaj isto "praščalo" (ne vem kako se naj izrazim), in pojavljale so se podobne scene z lučmi kot pri tebi, skratka najprej poglej vse tam okoli akumulatorja (v primeru da še nisi...)
KuC Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 pol najbolje da ga odklopim? da me kaj ne "poživi"
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se