Skoči na vsebino

Yamaha DT (vse verzije in letniki)


Priporočene objave

Objavljeno

če ti kaj pomaga, ti povem da so to ležaji, ki jih ne boš dobil nikjer drugje kot na Yamahi (paše samo original in nič drugega)...

skratka dokaj bistra japonska poteza... :krneki:

Objavljeno
če ti kaj pomaga, ti povem da so to ležaji, ki jih ne boš dobil nikjer drugje kot na Yamahi (paše samo original in nič drugega)...

skratka dokaj bistra japonska poteza... :krneki:

Raje bi vedel oznake/mere originalnih Yamahinih ležajev, baje so firme Koyo.

Objavljeno

Eno vprašanje. Zdej mam na dt-jki gor gumo Michelin T63 z merami 110/80-18..pa jo morm zamenjat. Zdej me pa zanima če lahk kupm gumo z merami 120/80-18. Ta guma je pa Michelin Enduro Competition. Pa če ma kdu že kake izkušnje s to gumo lahk kej pove o njej.

Objavljeno

Drejo, zakaj pa že motor prodajaš?

A kdo ve, kakšna je razlika med "Drehzahldrossel" in "versteckte E-Drossel" ?

A "Drehzahldrossel" je tista blokada, ko vdari čisto na koncu in ne zavira moči? Ali omejuje moč?

Objavljeno

Eno vprašanje mam. Dans sva se s frendom vozila po vlakah in sm pr 5km/h padel. Ko sem pobral motor in se hotel odpeljati naprej sem videl da je balanca rahlo zvita v levo stran. Zdej me pa zanima al jo je to prov zvilo kr ni tega nikjer opazt al je možnu da jo je sm nekok zamaklnu pa da se kej odšraufa pa nazaj nastavi. Zdej me zanima kake so vaše ideje pa kaj se najbl splača.

Objavljeno
Eno vprašanje mam. Dans sva se s frendom vozila po vlakah in sm pr 5km/h padel. Ko sem pobral motor in se hotel odpeljati naprej sem videl da je balanca rahlo zvita v levo stran. Zdej me pa zanima al jo je to prov zvilo kr ni tega nikjer opazt al je možnu da jo je sm nekok zamaklnu pa da se kej odšraufa pa nazaj nastavi. Zdej me zanima kake so vaše ideje pa kaj se najbl splača.

poglej ce je guma glede na balanco postrani... poj naslonis guma na kako steno in obracas balanco tko da se pogliha... je treba kr mocno... to je popravilo na mestu... drgač pa mal odtegn šravbe v križih in lepo naravnej pa poj zategn nazaj... pa bo... če ni to je pa balanca kriva... se hitr nrdi pri originalni ker je precej šibka

Objavljeno
poglej ce je guma glede na balanco postrani... poj naslonis guma na kako steno in obracas balanco tko da se pogliha... je treba kr mocno... to je popravilo na mestu... drgač pa mal odtegn šravbe v križih in lepo naravnej pa poj zategn nazaj... pa bo... če ni to je pa balanca kriva... se hitr nrdi pri originalni ker je precej šibka

Najlepša ti hvala sm zrihtu...zdej mam pa še eno uprašanje. Pr yamahi dt letnik 2004 k je na začetku auspuha una srebrna cev. Pa me zanima kaj je fora s tistim da kao dobiš več moči. Al jo morš nekok obrnt al da jo daš dol pa daš pač pol une dve luknjici zakriješ z nekakšnim čepom. Pa kok bi bla pol večja poraba pa sm razmišlu če bi ti pol useen lučka kazala za pregret motor?

Objavljeno

Tisto pumpa zrak v auspuh, da razredči pline in ustreza normam.

Cev gre iz izpuha prvo gor pri balanci, iz tam pa gre druga pod tankom vzadaj na airbox.

Objavljeno

mene pa zanima kaj mene jebe če kdo morda ve

danes sem se peljal po ravnini na ene 5-6k, stisnem gas do konca, pa kr nč. prej je pr 7k obratov motor kr vzdignilo, zdj pa pospešuje tko kot pri 3k obratov

pol sem se ustavil in slišalu eno šumenje ki prihaja iz (okolice dušilca) avspuha

motor sem ugasnil in še opazil da tudi ko je kontakt vžgan pa je v leru nobena lučka ne sveti

pa ko motor dela (ma malce nižji štantgas) pol pa stisneš prednjo bremzo pa kar kreplje

pa pregret definitivno ni

Objavljeno
Tisto pumpa zrak v auspuh, da razredči pline in ustreza normam.

Cev gre iz izpuha prvo gor pri balanci, iz tam pa gre druga pod tankom vzadaj na airbox.

Sm še zmer nism nč nouga zvedu:S

Objavljeno
mene pa zanima kaj mene jebe če kdo morda ve

danes sem se peljal po ravnini na ene 5-6k, stisnem gas do konca, pa kr nč. prej je pr 7k obratov motor kr vzdignilo, zdj pa pospešuje tko kot pri 3k obratov

pol sem se ustavil in slišalu eno šumenje ki prihaja iz (okolice dušilca) avspuha

motor sem ugasnil in še opazil da tudi ko je kontakt vžgan pa je v leru nobena lučka ne sveti

pa ko motor dela (ma malce nižji štantgas) pol pa stisneš prednjo bremzo pa kar kreplje

pa pregret definitivno ni

nebi vedu kaj je znjim, ko si mi pm poslau glede predelav, serviser mi je naštelu en ventil pa trobente so odstranjene, tako da lahko moped normalno diha...

Objavljeno

akomulator je bil menjan cca 1 mesec nazaj

lohka pa da je šla kaka varovalka morda?

sam se mi še zmer čudn zdi, zdej se peleš 100 po ravnin na 7.5 k obratov, kr nemore več, šaltaš dol sam booo pa pade na 90...

pa ugotovu sm še da mi v leru nekej iz avspuha šumi (ko je v prestavi ali obratih ne več)

pa ko se peleš pa zabremzaš kr ves tok požre (predna med bremzanjem sveti kot pozicijska)

Objavljeno
akomulator je bil menjan cca 1 mesec nazaj

lohka pa da je šla kaka varovalka morda?

sam se mi še zmer čudn zdi, zdej se peleš 100 po ravnin na 7.5 k obratov, kr nemore več, šaltaš dol sam booo pa pade na 90...

pa ugotovu sm še da mi v leru nekej iz avspuha šumi (ko je v prestavi ali obratih ne več)

pa ko se peleš pa zabremzaš kr ves tok požre (predna med bremzanjem sveti kot pozicijska)

mogoče ti kje prebija elektrika na maso, ko pritisneš zavoro, takrat je kje v stiku... preglej zavorne kable... tist za zavorno luč...pa stikala za zavorno luč tut prglej...

Objavljeno
akomulator je bil menjan cca 1 mesec nazaj

lohka pa da je šla kaka varovalka morda?

sam se mi še zmer čudn zdi, zdej se peleš 100 po ravnin na 7.5 k obratov, kr nemore več, šaltaš dol sam booo pa pade na 90...

pa ugotovu sm še da mi v leru nekej iz avspuha šumi (ko je v prestavi ali obratih ne več)

pa ko se peleš pa zabremzaš kr ves tok požre (predna med bremzanjem sveti kot pozicijska)

Mu "zmanjka" elektrike tudi ko pritisneš zadnjo bremzo?

Če zavorna luč posveti, in ne zmanjka štroma, je napaka zihr nekje na napeljavi do tipala za prednjo bremzo (lahko je tut tipalo v okvari).

Če zmanjka štroma enako kot če bremzaš na prvo, potem je napaka verjetno nekje na napeljavi luči. Oz. v sami luči (lahko je voda v luči, ali pa kaj polomljeno).

Če zadnja zavora sploh nima tipala, je lahko narobe na obeh naštetih lokacijah.

Tukaj mam za 92' letnik shemo vezave, morda ti pride prav

post-4272-1184600328_thumb.jpg

Objavljeno

Ejj!

šumenje!

Akomulator "vre" - velik tok teče skozenj.

Nekaj maš hudo narobe z štromom. Si ga kej "potapljal" zadnje čase?

Objavljeno

pizda motor je ves čaz garažiran na suhem v zapretem in hladnem prostoru, nazadnje sem se vozil po dežju kaki mesec nazaj, to mi je začel delat pri 35 stopinjah sončnega vremena

pa kadarkoli bremzam luč oslabi (nič važno ali prednja ali zadnja)

pa zakaj pol šumi samo v leru na štangasu?

Objavljeno

aja še nekaj

glede štroma mam tolk pojma kot o tem kako se naredi jedrsko bombo :headbang:

Objavljeno (popravljeno)
pizda motor je ves čaz garažiran na suhem v zapretem in hladnem prostoru, nazadnje sem se vozil po dežju kaki mesec nazaj, to mi je začel delat pri 35 stopinjah sončnega vremena

pa kadarkoli bremzam luč oslabi (nič važno ali prednja ali zadnja)

pa zakaj pol šumi samo v leru na štangasu?

1. na forumu se ne uporablja vulgarnih besed!

2. ni treba met nevem kaj pojma v štromu, samo lepo poberi dol plastike pa zadnjo strehco itd pa poglej kable ki grejo iz luči proti releju, če je kdo brez plastike oz ima stik na železo ipd...

Popravljeno . Popravil PESHY BOY
Objavljeno

aja še nekaj

kake trobente si ti mislu prej?

Objavljeno
pizda motor je ves čaz garažiran na suhem v zapretem in hladnem prostoru, nazadnje sem se vozil po dežju kaki mesec nazaj, to mi je začel delat pri 35 stopinjah sončnega vremena

pa kadarkoli bremzam luč oslabi (nič važno ali prednja ali zadnja)

pa zakaj pol šumi samo v leru na štangasu?

Ja potem stavim da je nekje narobe nekaj z napeljavo.

zakaj pa šumi samo na štantgasu nevem, morda ga samo ne slišiš ko motor ropota, v končni fazi pa bi lahko bilo tudi kaj drugega.

Recimo ena stvar ki mi pade na pamet; šumenje bi lahko povzročalo tudi sesanje zraka nekje v okolici uplinjača, kar bi bil tudi super razlog za slabotno delovanje motorja.

Sicer pa, odvisno kolk mehanika si, mal pošrafi, ane.

Najprej se lahko prepričaš kaj šumi.

Objavljeno
aja še nekaj

kake trobente si ti mislu prej?

tiste piščali al kaj so v avspuhu v tistmu debelmu delu

Objavljeno
pizda motor je ves čaz garažiran na suhem v zapretem in hladnem prostoru, nazadnje sem se vozil po dežju kaki mesec nazaj, to mi je začel delat pri 35 stopinjah sončnega vremena

pa kadarkoli bremzam luč oslabi (nič važno ali prednja ali zadnja)

pa zakaj pol šumi samo v leru na štangasu?

praviš da si menjal akumulator pred kratkim, daj ti preveri da ti niso zoksidirali kontakti, to se je meni zgodilo, pa je zadaj isto "praščalo" (ne vem kako se naj izrazim), in pojavljale so se podobne scene z lučmi kot pri tebi, skratka najprej poglej vse tam okoli akumulatorja (v primeru da še nisi...)

Objavljeno

pol najbolje da ga odklopim?

da me kaj ne "poživi"

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!